Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2002, 10:46
Daughter of Darkness
Daughter of Darkness is offline
Weet iemand hier wat er gebeurd als je sex hebt in een pentagram met brandende fakkels?
Point up of course...
Oud 04-09-2002, 10:56
Verwijderd
Niks. Behalve dan dat je misschien klaarkomt, ligt natuurlijk aan met wie je sex hebt
Oud 04-09-2002, 10:59
Daughter of Darkness
Citaat:
Morgan schreef:
Niks. Behalve dan dat je misschien klaarkomt, ligt natuurlijk aan met wie je sex hebt
Okay, verder niks dus??? Beter. Wou ik even weten. Lijkt me wel cool namelijk behalve als er iets kan gebeuren ofzo natuurlijk...
Oud 04-09-2002, 11:25
legatus
legatus is offline
Uiteraard zou er 'iets' kunnen gebeuren. Maar dan doel ik op de geestestoestand van één van de betrokkenen.

Waarom zou je sex hebben in een brandende pentagram? Voor de kick?
Oud 04-09-2002, 11:27
Daughter of Darkness
Ja, voor de kick. Toevallig hadden we 5 fakkels. Het leek me wel een idee om ze in een pentagram te zetten, tot ik bedacht dat er wel eens iets kon gebeuren...
Oud 04-09-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Daughter of Darkness schreef:
Ja, voor de kick. Toevallig hadden we 5 fakkels. Het leek me wel een idee om ze in een pentagram te zetten, tot ik bedacht dat er wel eens iets kon gebeuren...
Kijk, het feit dat je al denkt dat er iets kan gebeuren leid ernaartoe dat er vast wel IETS gaat gebeuren.

Stel jij en je vriendje zitten als konijntjes elkaar hard te neuken daar in die penta, en opeens vallen er toevallig een paar boeken op de grond.

Als je niet in die pentogram was geweest had je waarschijnlijk gewoon gedacht van : komt vast door de aardbeving die ik en mn vriend veroorzaken

Maar door de 'mystieke' setting denk je : OMFG HET IS EEN GEESt, DRACULA, MYSTIEK!!!!!!!!!1111111
Oud 04-09-2002, 11:39
legatus
legatus is offline
Citaat:
Als je het binnenshuis doet kan de boel in de fik vliegen .
Oud 04-09-2002, 11:43
Daughter of Darkness
Alsof je tuinfakkels even gaat ingraven in de huiskamer... Buiten natuurlijk he...
Oud 04-09-2002, 11:57
legatus
legatus is offline
Citaat:
Alsof je tuinfakkels even gaat ingraven in de huiskamer... Buiten natuurlijk he...
Nouja, dit is de eerste keer dat je over tuinfakkels praat.... En eigenlijk voldoen 5 fakkels niet voor een pentagram. Het is misschien spectaculairder als je met benzine een pentagram maakt, vervolgens aansteekt en dan in het midden sex hebt.
Oud 04-09-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:

Nouja, dit is de eerste keer dat je over tuinfakkels praat.... En eigenlijk voldoen 5 fakkels niet voor een pentagram. Het is misschien spectaculairder als je met benzine een pentagram maakt, vervolgens aansteekt en dan in het midden sex hebt.
Moet het wel een heel groot pentagram zijn, wil je niet zelf afbranden
Oud 04-09-2002, 17:25
legatus
legatus is offline
Citaat:
Moet het wel een heel groot pentagram zijn, wil je niet zelf afbranden
Dat is ook best spectaculair.

"Duivelskoppel komt om in vurig liefdesspel"

Aardige krantekop, al zeg ik het zelf.
Oud 04-09-2002, 17:28
Daughter of Darkness
Citaat:
legatus schreef:

Dat is ook best spectaculair.

"Duivelskoppel komt om in vurig liefdesspel"

Aardige krantekop, al zeg ik het zelf.

Ow duzzzz.......
Oud 04-09-2002, 17:34
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ow duzzzz.......
Waarom eigenlijk een pentagram? Waarom niet een hexagram? Daarmee riep Koning Salomon tenslotte demonen op.

Interesse in occulte zaken? Ergens maak je je toch ongerust over het bezeten kunnen worden of het invoceren van de duivel.
Oud 04-09-2002, 18:02
vempire
vempire is offline
kunnen de mensen niet meer op een normale manier seks hebben?
Oud 04-09-2002, 19:08
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
vempire schreef:
kunnen de mensen niet meer op een normale manier seks hebben?
tuurlijk kan dat, alleen zijn daar normale mensen voor nodig .
nee maar inderdaad waarom dan niet in een hexagram, als je toch spectaculair wilt doen. ik ben ook wel benieuwd naar de afloop om heel eerlijk te zijn.
Oud 04-09-2002, 20:56
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Interesse in occulte zaken? Ergens maak je je toch ongerust over het bezeten kunnen worden of het invoceren van de duivel.
Pentagram is niet perse iets satanistisch/duivels.

Ik kan wel begrijpen dat zoiets best interessant kan zijn om te doen, alleen je moet dus wel uitkijken als je met vuur gaat spelen!
Oud 04-09-2002, 21:05
Daughter of Darkness
Citaat:
TechXP schreef:

Ik kan wel begrijpen dat zoiets best interessant kan zijn om te doen, alleen je moet dus wel uitkijken als je met vuur gaat spelen!
Dat vind ik nou ook. Het is niet perse iet slechts.
Daarom zei ik ook. Point up! Al is het wel wat moeilijk te zien wat boven is... Misschien als je het doet in een pentagram, dat je voor altijd bij elkaar blijft. Dat het iets bijzonders magisch wordt wordt tussen ons... Snapt men dat???
Oud 04-09-2002, 21:12
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Daarom zei ik ook. Point up! Al is het wel wat moeilijk te zien wat boven is...
Nou als het pentagram op de grond ligt, zal het moeilijkt te bepalen zijn wat de boven en onderkant is, want die is er gewoon niet. Misschien naar het noorden leggen richting bovenkant van deze planeet?
Citaat:
Misschien als je het doet in een pentagram, dat je voor altijd bij elkaar blijft.
Het is meer een eigen beleving, of het iets magisch weet ik niet, maar ervaringen en gebeurtenissen met elkaar betekenen natuurlijk wel een hechtere band.
Oud 04-09-2002, 21:15
Daughter of Darkness
Citaat:
TechXP schreef:

Nou als het pentagram op de grond ligt, zal het moeilijkt te bepalen zijn wat de boven en onderkant is, want die is er gewoon niet. Misschien naar het noorden leggen richting bovenkant van deze planeet?

Het is meer een eigen beleving, of het iets magisch weet ik niet, maar ervaringen en gebeurtenissen met elkaar betekenen natuurlijk wel een hechtere band.
Droom je eigen droom he???
Oud 04-09-2002, 21:16
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:

Daarom zei ik ook. Point up! Al is het wel wat moeilijk te zien wat boven is... Misschien als je het doet in een pentagram, dat je voor altijd bij elkaar blijft. Dat het iets bijzonders magisch wordt wordt tussen ons... Snapt men dat???
Ik denk niet dat het iets uit maakt of je het nu in een pentagram doet of in bed, maar als je het leuk vindt moet je het vooral doen.
Oud 04-09-2002, 21:21
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Droom je eigen droom he???
yep
Oud 04-09-2002, 21:34
legatus
legatus is offline
Citaat:
Toch maakt ze zich zorgen. Ik speculeer alleen maar. In de volksmond wordt een pentagram al gauw gekoppeld aan duivelse praktijken.

Draait het nou dan om die fakkels of om de pentagram? Anders gebruik je kaarsen of andere attributen waarmee je een pentagram vormt. Of die nou naar boven steekt [met de punt] of naar beneden.
Oud 04-09-2002, 22:53
vempire
vempire is offline
omgekeerd staat voor de duivel..
veel plezier dan maar..

dit word toch geen film ofzo he??
Oud 04-09-2002, 23:06
pe
pe is offline
Volgens mij is het het beste, je eigen gevoel te volgen. Dat is natuurlijk niet je nieuwsgierigheid, maar: wat voel je bij het idee van sex in een pentagram?

Dat hangt dus helemaal van je persoon af, voor de een heeft het iets van liefde voelen in een pentagram, wat ook een symbool van (scheppende) liefde is. Voor een ander's gevoel komt het dicht bij duivels oproepen. Voor de één betekent het niet meer dan uiterlijk, voor de ander heeft het een mystieke sfeer. Positief of minder positief. De vraag is dan, wat jouw eigen gevoel ervan zegt. En natuurlijk hoe de partner dit aanvoelt. En als de partner het niet helemaal ziet zitten voor zijn gevoel, wat je gevoel daar dan over zegt.

Het is denk ik net zoiets als glaasje draaien. Bij de een heeft het nul komma nul procent effect, de ander krijgt harde knallen, en andere effecten als ie het probeert. Of onzinnige praat van een geest. Dat hangt af van hoe je in elkaar zit, en wat het glaasje draaien voor jou persoonlijk betekent. De positieve of negatieve gevoelswaarde die het voor je heeft. Zo is het ook met jouw sex-in-pentagram ding als je het mij vraagt.

Ik zou dus niet zomaar een mening geloven, de een denkt dat het gevaarlijk is, de ander niet. Maar waarom zou je de een of juist de ander geloven? Hoe kun je zien of iemand er wel of geen verstand van heeft? Net wat Legatus zegt, je maakt je toch ergens zorgen in jezelf. Dus zal jouw eigen gevoel denk ik niet vinden dat je het moet doen.

Je schreef:
Citaat:
Misschien als je het doet in een pentagram, dat je voor altijd bij elkaar blijft. Dat het iets bijzonders magisch wordt wordt tussen ons...
En wat, als jullie later blijken niet bij elkaar te passen, en het zou magisch werken, zodat je bij elkaar blijft....dat kan heel vervelend zijn hoor. Heksen hebben daar toch iets anders voor, de zegen van de god of godin vragen, geloof ik.
Oud 05-09-2002, 00:22
legatus
legatus is offline
Citaat:
En wat, als jullie later blijken niet bij elkaar te passen, en het zou magisch werken, zodat je bij elkaar blijft....dat kan heel vervelend zijn hoor. Heksen hebben daar toch iets anders voor, de zegen van de god of godin vragen, geloof ik.
Genoeg mensen die het huwelijk ook als iets magisch zien en uiteindelijk zonder moeite scheiden. Je hebt het zelf in de hand.
Oud 05-09-2002, 17:28
Daughter of Darkness
Citaat:
legatus schreef:

Toch maakt ze zich zorgen. Ik speculeer alleen maar. In de volksmond wordt een pentagram al gauw gekoppeld aan duivelse praktijken.

Draait het nou dan om die fakkels of om de pentagram? Anders gebruik je kaarsen of andere attributen waarmee je een pentagram vormt. Of die nou naar boven steekt [met de punt] of naar beneden.
Sorry legatus. No offence maar ik weet echt wel waar ik het over heb met een pentegram. Ik behoor niet tot de volksmond. Anders zou ik me niet eens afvragen of er wat gebeurd.
Als ik niet wist wat een pentagram was, zou ik het gewoon doen om te kunnen vertellen dat ik dat gedaan heb, om stoer te doen.
Jij kent mij natuurlijk niet, dus kan je niet beoordelen of ik weet waar ik het over heb. Bij deze weet je het dus wel. Maar goed, ik vraag dit omdat ik ook niet alles weet... Maar ik weet genoeg wel.
Oud 05-09-2002, 17:47
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmmmmmmmm dat heeft wel wat..............lijkt me niet dat er erge dingen kunnen gebeuren als je daar niet zo maar bezig bent zeg maar
Oud 05-09-2002, 19:54
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
judith2211 schreef:

leuk schouwspel voor de buren..
wat mij betreft doe je een penta- een hexa- en nog 101 -grammen allemaal tegelijk. zolang je ons maar even het resultaat (incl. zwangerschap, soa's) meldt...
precies me is ook heel benieuwd naar het resultaat ,
behalve dat van die soa's dan
Oud 05-09-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:

Sorry legatus. No offence maar ik weet echt wel waar ik het over heb met een pentegram. Ik behoor niet tot de volksmond. Anders zou ik me niet eens afvragen of er wat gebeurd.
Als ik niet wist wat een pentagram was, zou ik het gewoon doen om te kunnen vertellen dat ik dat gedaan heb, om stoer te doen.
Jij kent mij natuurlijk niet, dus kan je niet beoordelen of ik weet waar ik het over heb. Bij deze weet je het dus wel. Maar goed, ik vraag dit omdat ik ook niet alles weet... Maar ik weet genoeg wel.
Oud 06-09-2002, 14:36
lacyra
lacyra is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wahahahaha
Oud 08-09-2002, 17:48
mystic girl
mystic girl is offline
je weet maar nooit natuurlijk
Oud 09-09-2002, 10:11
Daughter of Darkness
Citaat:
judith2211 schreef:

nou ik wil toch wel het resultaat weten, en het meest schokkende wat kan gebeuren is dat ze chlamydia oploopt volgens mij...
oh nee wacht, misschien beschermt het pentagram haar wel voor soa's e.d.!! het eerste betrouwbare symbolische voorbehoedsmiddel...
Als dat zo is hoef ik me geen zorgen te maken. Ik ben nu ruim 9 maanden bij mijn vriend en ik weet zeker dat hij geen soa heeft of vreemd gaat. Als dat zo was had ik die soa namelijk allang gehad...
Oud 09-09-2002, 10:14
pe
pe is offline
Daughter of Darkness,

Volgens mij was dat een soort humor van judith2211 (en mystic girl). Ga maar niet geloven dat een pentagram je zomaar zou beschermen want ik heb nog nooit gehoord dat dat het bij iemand gedaan heeft. En ik wil je niet bezorgd maken, maar niet alle soa's kun je merken. Maar daar is een apart subforum voor geloof ik.
Oud 09-09-2002, 10:28
Daughter of Darkness
Citaat:
pe schreef:
Daughter of Darkness,

Volgens mij was dat een soort humor van judith2211 (en mystic girl). Ga maar niet geloven dat een pentagram je zomaar zou beschermen want ik heb nog nooit gehoord dat dat het bij iemand gedaan heeft. En ik wil je niet bezorgd maken, maar niet alle soa's kun je merken. Maar daar is een apart subforum voor geloof ik.
Als ik niet geweten had dat het humor was had ik geen bij mijn tekst gezet maar ofzo. Bovendien heb ik helemaal niks over soa's gevraagd dus we dwalen af... En als je gaat geloven dat een pentagram je daar tegen beschermd ben je (sorry als iemand zich dit persoonlijk aantrekt) behoorlijk geschift.

Laatst gewijzigd op 09-09-2002 om 10:30.
Oud 09-09-2002, 10:30
pe
pe is offline
klopt allebei, bij nader inzien.
Oud 09-09-2002, 10:31
Daughter of Darkness
Of niet dan???
Oud 10-09-2002, 15:23
eendje47
eendje47 is offline
thanxx voor de lachjes
*lacht zich slap om de humor van die miscommunicatie*

kwaak
Oud 10-09-2002, 18:45
Daughter of Darkness
Citaat:
judith2211 schreef:

*proest*
ja, immers, als je chlamidya hebt opgelopen komt er een zwaailichtje boven je hoofd te hangen....
(ik weet dat dit heel erg offtopic is, maar dit is echt te erg voor woorden)
Ja nog nooit iemand zien lopen met zo'n zwaailicht?
Kom zulke mensen dagenlijks tegen. Dan loop ik op straat en dan hoor ik ineens een sirene. Kijk ik om, Ja hoor daar heb je weer iemand die een zwaailicht op zijn kop heeft omdat hij een soa heeft opgelopen.
Oud 16-09-2002, 15:30
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Relax meissie. Als je het uit liefde doet gebeurd er heus niks. Hoe kan het ook... Liefde is goed. Make love, not war!

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 15:35.
Oud 16-09-2002, 19:43
mystic girl
mystic girl is offline
allemaal leuk en aardig maar heb je het nou geprobeerd of niet?
Oud 17-09-2002, 18:21
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Nee
Dit heb ik niet geprobeerd. Kan niet. Vriendje net geopereerd...
Oud 18-09-2002, 19:38
mystic girl
mystic girl is offline
mocht je het nog proberen, als alles weer werkt enzo, zeg je het dan of niet
Oud 18-09-2002, 20:58
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Ja, hoor. Dan meld ik het in geuren en kleuren...!

Greetz Cyberblisss
Beter bekend als daughter of darkness
Oud 21-09-2002, 20:24
mystic girl
mystic girl is offline
nou laat de sappigste details er maar gerust uit hoor, kunnen we niet tegen
Oud 03-10-2002, 12:44
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Citaat:
judith2211 schreef:
cyberbliss = daughter of darkness?
heb je dan nou net je eigen vraag beantwoord?
Nee, dat was degene die naast me zat toen ik even naar de wc was...
Oud 03-10-2002, 14:15
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
oh god dit slaat nerges op.
Oud 06-10-2002, 14:37
Verwijderd
*zucht*

Is dit topic nou nog steeds niet gesloten?
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten