![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben van plan om een MP3 speler te gaan kopen met een groot geheugen. Na veel reviews gelezen te hebben wil ik ook graag jullie mening nog weten.
Als je een Ipod of een Iriver hebt of zoiets zeg dan ff of je er tevreden mee bent en wat de voor en nadelen zijn, dat soort dingen. Ik twijfel tussen de volgende MP3 spelers: Creative Zen Touch 20 gig Iriver H10 6 gig Iriver H10 20 gig Philips GoGear HDD1620 20 gig Nou is mijn eerste vraag: waar zouden jullie voor kiezen; tevreden zijn met een MP3speler van 4-6 gig of gelijk een 20 gig aanschaffen. Nog een opmerking: ik hoor van verschillende mensen dat de Ipod geen goede geluidskwaliteit heeft in tegenstelling tot de Iriver H10. Is dit zo? Ik heb eigenlijk 2 eisen: - De geluidskwaliteit moet zeer goed zijn - De accu moet lang mee gaan (dus niet iedere dag opladen) Alvast bedankt ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 12:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat about die creative? Die sony heeft trouwens slechte software dus die valt al af denk ik.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Creative Zen Micro vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi. Ik heb ook voorkeur voor een touchpad, dus de Zen Micro word em ook niet. En de geluidskwaliteit van Creative is toch ook lang zo goed niet als die van Iriver? De Zen Touch is idd wel erg zwaar, kga in de winkel even kijken/wegen of dat gewicht echt hindelijk is. 14 uur muziek luisteren dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg, dus de Iriver's hebben bij mij nog steeds de meeste kans. Maar over die Philips hoor ik eigenlijk niet zo veel terwijl ik die wel erg mooi vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iig kan je er wel mee 'scrollen'. Het verschil in geluidskwaliteit weet ik niet, want ik heb ze niet allebei ![]() Overigens gaat de iriver h10 6gb geen 14 uur mee hoor. Er is 12 uur opgegeven door de fabrikant en op andere fora las ik dat veel mensen aan zo'n 8 uur komen. Die 12 uur is namelijk berekend met een korte duur van achtergrondverlichting en bij het volume op 20 (= gemiddeld, maar dus niet heel hard). Ik geloof dat de 20gb een langere accuduur had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmm dat is wel een heel verschil! Maar 8 uur vind ik eigenlijk nog wel genoeg... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke MP3 speler heb jij, en waarom heb je deze gekocht? Juanes. | 54 | 11-12-2006 16:11 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[Audio] Welke MP3-speler heb jij? miro | 29 | 25-05-2004 23:23 | |
Software & Hardware |
[Mp3-Speler] Welke is een goeie? RayMania | 2 | 26-06-2003 19:50 | |
Software & Hardware |
[LINUX] welke mp3-speler dd666 | 12 | 06-11-2002 07:29 | |
Software & Hardware |
Mp3-speler of Minidisc?? Whisperer | 7 | 29-01-2002 19:14 |