Dat plasgevoel kan komen doordat jij tijdens de penetratie op zo'n manier bij haar binnenkomt en stoot dat er druk op haar blaas komt te staan. Probeer dus wat verschillende standjes uit en laat haar wat uitproberen met het kantelen van haar bekken, misschien heeft ze er dan minder last van. En uiteraard voor de seks naar de wc, zodat ze weet dat ze iig niet hoeft te plassen.
Het plasgevoel kan ook een voorteken van een orgasme zijn. Ik heb dat af en toe, dat het gevoel bij mij zo heftig is, dat het voelt alsof ik moet plassen. Best irritant soms, maar het is net iets anders als het plasgevoel wat ik hier boven beschreef. Ik weet dat als ik door dit plasgevoel heen kan gaan, ik heel heftig, en misschien zelfs wel spuitend, kan klaarkomen. Iig is de vochtproductie bij mij dan heel groot. Maar het is best wennen om dat gevoel toe te laten, omdat je heel erg de neiging hebt dat tegen te gaan. Klinkt allemaal lekker vaag als je dat zelf nog nooit ervaren hebt volgens mij, hoop dat je vriendin het zich wel een beetje voor kan stellen...
Dat laatste stukje snap ik niet helemaal. Ze wil dat je te snel klaarkomt? Wat bedoel je met 'te snel'? Nouja, wat het ook precies is, ik denk dat zij daar toch echt het beste zelf antwoord op kan geven, wij weten immers niet wat zij denkt...