Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hebben ze in de klooster tegenwoordig internet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ROFL = Rolling On Floor Lauging (geloof ik?) ennuh ik ga net 7 maanden met mijn vriend, niets vergeleken bij de 2 en 3 jaren die ik hier zie staan, maar voor mij is wel wat natuurlijk ![]() ![]()
|
Ik heb zelf nu ook zo'n 2 jaar met mijn vriend en tja wat is daar mis mee. Op zich ga je je wel bedenken van: Ga ik hier nou m'n hele leven mee delen...
Om het uit te maken is dan wel erg moeilijk omdat je allebei een stukje uit het leven van de ander bent waar je zo aan bent gewend en zo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En we doen gewoon spontane dingen die we in t begin deden, nog geen sleur gehad, maar we hebben een jaar dus er kan nog verandering in komen. |
![]() |
||
Citaat:
En andersom is dat ook. We hebben totaal GEEN sleur.. we doen elk weekend wel iets leuks.. pretpark/bios/uiteten/film huren/stad in enz. I love him
|
Ik kan er echt niet tegen van die mensen die zeggen, we blijven aaaaltijd bij elkaar, of dit is de laatste waarmee ik zoen.
Ik bedoel, nu kan alles heel erg leuk zijn en lief maar dat hoeft echt niet altijd zo te blijven!!!!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Psychologie |
depressief? Ik weet het zelf niet meer. trophus | 58 | 03-05-2007 10:48 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |