Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat The Middle (mijn mening) het leukste nummer is,betekent natuurlijk niet dat de rest slecht is... Salt,Sweat Sugar is ook heel leuk en Sweetness ook. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind the authority song erg cool, lekker simpel..maar heel vrolijk
verder is de hele cd Clarity megamooi, veel langzame nummers, heel mooi. maar ik denk dat als je de hardere nummers van bleed american mooi vind dat clarity niet echt iets voor je is...maar ja, meot je zelf maar weten. clarity was mn eerste cd van ze dus jah..vond het meteen mooi, daarna gingen ze weer wat hardere nummers maken, zoals ze ook op de cd Static Prevails deden, de cd voor clarity... hun site is www.jimmyeatworld.com voor als je het nog nie wist... |
![]() |
|
ik vind het een rukband. Ik heb die 'bleed american' cd een x gekrgen van een vriend. Nou, ik vind het troep, veilig gespeelde emo/punk muziek, waar geen boeiden stukken in voorkomen, alleen maar eindeloos herhaald.
Maar dat heb ik tegenwoordig ook al met new found glory, bowling for soup, Dismemberment Plan en met ( nu uit elkaar) burning airlines.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ken de band bij naam, maar eigenlijk nog nooit iets van gehoord. Wat zijn goeie representatieve nummers om te downloaden?
||
Citaat:
Wat ik dan wel weer een aardig bandje vindt is Time Spent Driving en New Amsterdams (zijproject get Up Kids) , als we toch in die hoek gaan zitten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
time spent driving is idd wel leuk en tja, NA natuurlijk ook |
![]() |
|
owww ik vond ze ook echt heel cool op Lowlands, lekker vooraan staan springe en alle liedjes meeblere...
Die zanger kan echt goed zingen live vond ik!! En alles klonk gewoon heel goed!! Twas de eerste keer dat ik ze live zag en ik vond het echt super leuk!!
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik in een omgeving stond waar toch wel gehupst werd... (sleurde wat peepz mee ![]() Maar het mag zeker wel gezegd worden, dat ze live goed zijn. Vind ik persoonlijk dan!
|
Verwijderd
|
ik luister het lowlands optreden nu op real audio..
http://pages.vpro.nl/3voor12/events/...805264+8061268 |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe cd van Jimmy Eat World Vriesbootje | 18 | 04-11-2007 22:01 | |
Muziek |
kerstliedjes!! Verwijderd | 46 | 12-12-2005 20:43 | |