Oud 05-04-2006, 08:05
kroot
kroot is offline
I beg you pardon, I never promised you a rose garden
Advertentie
Oud 05-04-2006, 09:03
Meissiej
Meissiej is offline
Gedachten, houd het dan nooit op. Gedachten, steeds hetzelfde. Zinloos maar ze zijn er gewoon.
Oud 05-04-2006, 09:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 05-04-2006 @ 07:42 :
Iets aan je zelfbeeld doen?
dat gaat niet zo heel erg snel...

@ nijn.. alvast fijne vakantie, ik ken t wel beetje mij zie je ook niet in de buurt van de zee tenzij ik daar aant lopen ben om weer beetje rustig te worden..
maar t hoeft toch niet? niemand verplicht je om daar met bikini te lopen..
*knuf*

en nog een knuf voor meissiej en de rest die dr een blieft te hebben

-----

ik probeer door de dikke stroop in mijn hoofd heen te komen.. vannacht weer liggen huilen en denken..
(uit eindelijk wel naar bed gegaan dus.. en ook wel ff geslapen)
Oud 05-04-2006, 09:20
Verwijderd
Wáárom kan hij niet gewoon normaal tegen me doen? Ik doe er zo verdomde hard m'n best voor, waarom doet hij het dan niet En voor mij was het nog wel even tien keer moeilijker. Hij werd niet gedumpt, vervolgens keihard gebruikt en daarna vernederd. Maar ik ben al het gezeik zo zat en wil dat we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen. Waarom begint hij me dan nu te ontlopen op het moment dat ik het eindelijk aankan? Ja, ik ben doodeng. Is ie bang voor oude gevoelens ofzo? Bang voor de gezelligheid? Mannen

What you say when all the tears have dried?
Oud 05-04-2006, 09:24
Verwijderd
Hij gaat bij haar weg.
En nu dan?

Lost, in this world
I even get lost in this song
And when the lights go down..
That is were I'll be found

Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 10:02.
Oud 05-04-2006, 10:29
Verwijderd
Het voelt goed, alle documenten in een envelop stoppen (die maar net dicht gaat), wetende dat het het laatste is wat ik er zelf aan kan doen. Zij moeten nu maar beslissen of ze vinden dat ik rechth eb op die beurs.
Oud 05-04-2006, 10:46
Mara
Mara is offline
En toen ging 't mis.

Gisteravond voelde ik 't al aankomen, paniek, rusteloos. Vanochtend ging de wekker, een halfuur vol paniek in bed gelegen. Tentamens.

Naar m'n moeder gegaan, lag nog op bed. Boos, vond dat ik 't gewoon moest doen. "Ik geloof er niks van!" en "Je stelt je aan!", altijd bemoedigend. De reactie "Alweer!" was ook fijn, terwijl dit de éérste keer is dat het dit jaar gebeurd is. Dat ik ze zoveel problemen bezorg met mijn problemen. Echt iets dat ik wil horen hoor, ik heb al het gevoel mensen constant tot last te zijn. Vervolgens ging zij het bed uit om naar 't werk te gaan, liep de hele tijd te vloeken "GVD!" en te stampen op de trap als een klein kind. Joy.

Gisteren naar 'Grip op je Dip' geweest, zou best goed kunnen zijn. Mensen hadden allemaal soortgelijke klachten, leken me aardig, heel fijn. Jammer dat m'n ouders het dus (weer) niet serieus nemen.

Als 't aan mij ligt ben ik zo snel mogelijk 't huis uit.
Oud 05-04-2006, 11:30
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Dus, en nou vind ik het niet grappig. Ik doe weer alles verkeerd blijkbaar.
Oud 05-04-2006, 11:35
Moustache
Moustache is offline
wanneer houd dat gekloot nou op? dit kan ik nu dus echt zo slecht gebruiken
Oud 05-04-2006, 11:40
Meissiej
Meissiej is offline
Ik zou zo m'n bed weer in willen. Zit steeds te gapen. Heb wel redelijk geslapen werd alleen steeds wakker. Mja ben gewoon moe. Dus. *gaap*

Heb nergens zin in. Behalve dan in bed gaan liggen en er voorlopig niet meer uitkomen.
Oud 05-04-2006, 12:10
ilse
ilse is offline
nee nee nee, het is niet eerlijk. dit kunnen ze niet maken.. ze kunnen hem niet zeggen dat z'n behandeling niet goed gaat en dat ie misschien ergens anders heen moet.. dat kan niet.. mag niet...

damn...
Oud 05-04-2006, 13:19
rare kwast
rare kwast is offline
it's mercy medical we're sorry to inform you of this situation critical
t maakt echt geen fuck meer uit allemaal..
ik vind t vreselijk naar de stad te moeten, iedereen onder ogen te moeten komen..
it feels like nothing ever changes, and make you want to sleep forever
Oud 05-04-2006, 13:26
Meissiej
Meissiej is offline
*knuff voor rare kwast en iedereen die er eentje wil*

---

Ik ben moe. Ik wil slapen. Slapen en niet meer opstaan. Ik wil niet meer voelen en denken.

Het leven kan hard zijn, te hard.

I'm so far down, away from the sun again.
Oud 05-04-2006, 13:52
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 05-04-2006 @ 07:42 :
Iets aan je zelfbeeld doen?

Vandaag weer werken... en ik heb er geen zin in. Grote kans dat ik vanavond toch wel weer 'fijn gewerkt' heb
Laat het me weten.

Ik ben zo verlie-hiefd... Ik zou het liefst morgen op zoek gaan naar een huisje samen, want ik zou graag elke nacht naast hem slapen (alleen dan iets minder vaak wakker worden dan vannacht ). Maar nu kan dat nog even niet. Na nog geen jaar zou toch te snel zijn, maar dan ook nog eens mijn studie en zijn werk, zo ver bij elkaar vandaan...
Nou ja, weer wat leuks om naar uit te kijken dan.
Oud 05-04-2006, 14:15
snoopy
snoopy is offline
oei.;.. toch wel n beetje erg zenuwachtig aan t worden, nu

morgen om deze tijd heb ik t al gehad, hopelijk heb ik er dan een beetje een goed gevoel over!
Nou, de nodige afleiding s ochtends: huisarts en tandarts

En morgenavond hoor ik t al! *bijt nagels* Ach, t komt wel goed allemaal!

En weer zo'n supertijd met m'n vriend achter de rug! We zijn allebei helemaal verliefd (ik hou van de lente, en van hem natuurlijk).
Oud 05-04-2006, 14:42
Nijn*
Nijn* is offline
@ Ruudje: hou je muil
*knuffels rondstrooit*

OT: M'n humeur is alweer veel beter dat vanochtend. Gelukkig viel niemand vandaag iets aan me op, en ik had lekker een rustig dagje, dus werd wel een beetje relaxter en nu ben 'k eigenlijk best wel in een lekker humeur. Heb ook goed gegeten vandaag. We moesten vandaag dus de onderzoekjes doen voor Nederlands, ik heb zo gelachen om wat die bruggers zeiden, echt prachtig. En M. zat er ook bij en die moest ook heel hard lachen volgens mij. In ieder geval, ben nu alleen nog zenuwachtig voor morgen, maar ja dat komt morgen pas. Nu ben ik in ieder geval in een goed humeur, en dat laat ik lekker niet verpesten.
Oud 05-04-2006, 14:43
Verwijderd
Iedereen mag zien dat hij van mij is! *zucht*

Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 14:53.
Oud 05-04-2006, 14:52
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 05-04-2006 @ 15:42 :
@ Ruudje: hou je muil
*knuffels rondstrooit*

OT: M'n humeur is alweer veel beter dat vanochtend. Gelukkig viel niemand vandaag iets aan me op, en ik had lekker een rustig dagje, dus werd wel een beetje relaxter en nu ben 'k eigenlijk best wel in een lekker humeur. Heb ook goed gegeten vandaag. We moesten vandaag dus de onderzoekjes doen voor Nederlands, ik heb zo gelachen om wat die bruggers zeiden, echt prachtig. En M. zat er ook bij en die moest ook heel hard lachen volgens mij. In ieder geval, ben nu alleen nog zenuwachtig voor morgen, maar ja dat komt morgen pas. Nu ben ik in ieder geval in een goed humeur, en dat laat ik lekker niet verpesten.
Goedzo
Oud 05-04-2006, 15:06
Verwijderd
kutvent, kutvent, kutvent, kutvent. Wáárom. Gvd, ik kan het wél en ik weet het wél. Rotvent, met je rotmethode en je rottige vragen en beoordeling en gebrek aan begrip. AAAAAARCH!
Oud 05-04-2006, 15:17
Roosje
Roosje is offline
Dit is toch niet normaal meer?

Zelfs mijn handen optillen om te typen is teveel. Ik ben uitgeput, maar voor de verandering eens niet mentaal. Ik kan echt niets meer. Alleen maar zo min mogelijk.

Alles vermoeit.
Oud 05-04-2006, 15:18
Verwijderd
Woeii
Oud 05-04-2006, 15:20
Roosje
Roosje is offline
Of misschien ligt het wel gewoon aan mij. Beeld ik me dit in.
Oud 05-04-2006, 15:33
Meissiej
Meissiej is offline
Hoeveel gedachten kunnen er in een hoofd zitten zonder dat een mens volledig in de war raakt o.i.d..? Veel, heel veel, te veel.

Twijfels twijfels en onzekerheid. En gisteravond was een de ene kant wel goed maar aan de andere kant ook weer niet. Maar dat ligt aan mijzelf. Heb wel dingen gezegd maar niet echt gepraat over hetgene dat me afgelopen dagen bezig gehouden heeft. Of nouja beetje oppervlakkig, en toen was de tijd op. Ik blij, want ik durfde eigenlijk niet.

Trouwens van te voren gister even de slappe lach gehad om niets Nouja om het feit dat ik bijna tussen de deuren van de bus zat omdat die weer dicht gingen.. Ging nergens over dus.
Oud 05-04-2006, 16:03
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
krijg gewoon nog altijd een brok in mijn keel als ik weer foto's zie en terugdenk aan Zuid-Afrika. Het is ook zo geweldig geweest.. Wow.
En ik mis 'm .
Oud 05-04-2006, 16:12
JaJ
JaJ is offline
Ik ga me denk ik maar verdrinken in mijn werk.

zucht
Oud 05-04-2006, 16:17
moon
moon is offline
pfoeh, hoe labiel kun je zijn...ik huil nu alweer. (oke ik ben ongesteld dat is waar)

Ik kreeg een doorstuurmailtje over het zeehonden knuppellen met daarbij echt hele zielige en walchelijk foto's en nu blijf ik maar huilen. Ik kan daar zo slecht tegen, ik vind het zo erg als mensen dieren pijn doen.

Verder gaat het ook al niet echt lekker. Mijn tantamens gaan niet goed, met mijn vriend gaat het nu niet zo best. Vrijdag moet ik met hem mee naar de begrafenis van zijn opa.
Het gaat gewoon niet lekker. Ik slaap ook al een week lang, nacht na nacht slecht en heb veel nachtmerries. Het zit echt tegen, ik voel me rot.
Oud 05-04-2006, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 05-04-2006 @ 16:20 :
Of misschien ligt het wel gewoon aan mij. Beeld ik me dit in.
Zo te horen niet. Ga lekker in de tuin (als je die hebt) in de zon (als die schijnt) liggen, met een dikkje jas aan/dekens om je heen natuurlijk, liggen. Doet je vast goed (meer dan in bed gaan slapen iig)

En ik heb wel energie, van woede. Bah bah en nog eens bah!
Oud 05-04-2006, 16:44
rare kwast
rare kwast is offline
ik zit mezelf knetter te maken..
of eigenlijk mijn gedachten..
allemaal .... loos woorden
nutteloos, doelloos, uitzichtloos, hopeloos.. toekomstloos

welcome to your funeral where they talk about the girl they knew

ik geloof niet dat t goed gaat zo
Oud 05-04-2006, 16:51
marrel
marrel is offline
Opzich is dit zo positief, maar weet ik daardoor totaal niet wat ik er mee moet. Het schopt mijn plannetje in de war
Oud 05-04-2006, 16:52
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Quis schreef op 05-04-2006 @ 17:36 :
Zo te horen niet. Ga lekker in de tuin (als je die hebt) in de zon (als die schijnt) liggen, met een dikkje jas aan/dekens om je heen natuurlijk, liggen. Doet je vast goed (meer dan in bed gaan slapen iig)

En ik heb wel energie, van woede. Bah bah en nog eens bah!
De zon schijnt, de tuin is zeer zeker aanwezig, maar de tijd ervoor niet. Anders was het absoluut een goed idee geweest.
Oud 05-04-2006, 16:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben niet tevreden met de 8 voor mijn poeziedossier. In mijn ogen was er echt haast niets verkeerd aan. M'n eigen gedichten waren best goed, de gekozen gedichten waren van redelijk hoog niveau mét onderbouwing waarom gekozen en m'n analyses bestaan uit minstens één kantje. Ik had dan wel het hoogste van de klas, maar diegemen met een 7,5 was zelfs een analyse vergeten. Hallo!

Klinkt misschien heel verwend, maar ik vind het voor mijn doen te laag. Ik wil 'm zien en weten wat er fout aan is. Sommigen keken mij ook aan van: "Huh, ik had wel hoger verwacht. "

Mag ik ook trots kunnen zijn op een vak wat ik écht goed kan?
Oud 05-04-2006, 16:59
Stefanie
Stefanie is offline
I love the thought of coming home to you
Even if I know we can't make it
Yes I love the thought of giving hope to you
Just a little ray of light shining through
Oud 05-04-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 05-04-2006 @ 17:59 :
I love the thought of coming home to you
Even if I know we can't make it
Yes I love the thought of giving hope to you
Just a little ray of light shining through
Dat is echt een geweldig nummer, daar word ik zo vrolijk van

Ontopic: ja hoor... Ben ik met een vriend aan het praten, zegt hij ineens: hey vertel eens, waarom praat je nog steeds niet gewoon met (naam van m'n ex)? Dus ik reageer verbaasd, zegt ie dat hij het zich ineens afvroeg, omdat we volgens hem nog steeds niet normaal doen. Ik heb 'm maar niet gezegd dat ik die conclusie vanmorgen al had getrokken

Zat ik vanmorgen nog met het idee dat het echt niet meer aan mij ligt. Maar nu ben ik wel 180 graden omgedraaid. Ik verknoei ook alles
Oud 05-04-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 05-04-2006 @ 17:52 :
De zon schijnt, de tuin is zeer zeker aanwezig, maar de tijd ervoor niet. Anders was het absoluut een goed idee geweest.
Soms moet je tijd maken voor dat soort dingen.

En ik, ik heb zin in een logisch hoofd.
Oud 05-04-2006, 17:57
darkfairy
darkfairy is offline
bleh moe vermoeiende dag geweest
en al de hele week ruzie thuis
Oud 05-04-2006, 18:09
Verwijderd
Ik kan er best mooi uit zien.
Ik doe hem aan, en ik krijg vast complimrentjes en dan voel ik me er beter over en zie ik er ook nog beter uit.

Ik heb mezelf lekker verwend!

Waarom heb ik dan nog steeds hoofdpijn?
Oud 05-04-2006, 18:24
Moustache
Moustache is offline
Blij/verkloot tegelijkertijd. Vaag gevoel.
Oud 05-04-2006, 18:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn brief is gelukt, hulde.
Nou moet hij nog op de bus en o mijn god, ik weet het niet meer.

Vanaf nu haat ik Geschiedenis tijdelijk.
Oud 05-04-2006, 18:36
Roosje
Roosje is offline
Ach ja, alsof ik nu nog in staat ben hem te geloven.

Jezus, wat een kloothommel ook eigenlijk.
Oud 05-04-2006, 18:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, in dat rooie ding proppen kan ik wel, maar de rest kan ik niet.
Echt niet...
Oud 05-04-2006, 19:09
loveys
loveys is offline
God wat haat ik hem en wat is zijn vriend leuk
Oud 05-04-2006, 19:22
Verwijderd
*knuft*
Oud 05-04-2006, 19:45
Mara
Mara is offline
Begin van de avond, ruzie met m'n ouders.

Ouders: "We geloven niet dat die faalangst en die problemen opeens komen. Dat kán niet."
Ik: "Dat is ook niet zo, dat heeft zich ontwikkeld, laag zelfbeeld."
Ouders: "Hoe kom je aan dat lage zelfbeeld dan?"
Ik: "Ik trek me teveel van andere mensen aan. Ik vergroot elke negatieve reactie enorm, ga ik me enorm slecht door voelen."
Ouders: "Dan moet je daar maar mee stoppen."

Met andere woorden, ze geloven niet in m'n problemen. Ik moet me niet zo aanstellen en gewoon alles maar doen
Oud 05-04-2006, 19:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2006 @ 20:45 :
Met andere woorden, ze geloven niet in m'n problemen. Ik moet me niet zo aanstellen en gewoon alles maar doen
Geloof dan even mooi niet dat ze dat niet begrijpen.
Oud 05-04-2006, 19:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2006 @ 20:45 :
*knip*
klinkt bekend laatst ook met mijn moeder.. maar je hebt er toch geen reden voor?
nou stel je je nou niet een beetje aan?
en dat ging alleen maar over een laag zelfbeeld/ faalangst..

denk dat ik nog even wacht om te vertellen over mijn bezoekje aan de psychiater voor a-d

*very big hug voor jou iig*
en jij voelt t, jij moet er mee leren leven! zij weten er niets van..
Oud 05-04-2006, 19:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-04-2006 @ 20:51 :
klinkt bekend laatst ook met mijn moeder.. maar je hebt er toch geen reden voor?
nou stel je je nou niet een beetje aan?
en dat ging alleen maar over een laag zelfbeeld/ faalangst..

denk dat ik nog even wacht om te vertellen over mijn bezoekje aan de psychiater voor a-d

*very big hug voor jou iig*
en jij voelt t, jij moet er mee leren leven! zij weten er niets van..
Dank je

Heb ik ze ook geprobeerd duidelijk te maken, dat 't voor mij uiteindelijk 't moeilijkst is en dat ik hier niet om gevraagd heb. Dat ik 't zo erg haat dat ik 't heb.

Maar nee "ik maak het ze veel te moeilijk met mijn gedrag" want "je zit ons dwars hiermee, je broertje"
Ja, poeh, ik zit grotendeels op m'n kamer, hebben ze vast last van..
Oud 05-04-2006, 20:04
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2006 @ 20:55 :
Dank je

Heb ik ze ook geprobeerd duidelijk te maken, dat 't voor mij uiteindelijk 't moeilijkst is en dat ik hier niet om gevraagd heb. Dat ik 't zo erg haat dat ik 't heb.

Maar nee "ik maak het ze veel te moeilijk met mijn gedrag" want "je zit ons dwars hiermee, je broertje"
Ja, poeh, ik zit grotendeels op m'n kamer, hebben ze vast last van..
ja en ineen worden jouw problemen hun problemen..
alsof zij dr mee moeten gaan leren leven, of zij hun best moeten gaan doen om het te overwinnen..

beetje steun zou beter zijn..
Oud 05-04-2006, 20:04
Verwijderd
Oud 05-04-2006, 20:07
Meissiej
Meissiej is offline
pagina 8

Ben moe maar m'n gedachten gaan nog altijd non-stop verder. Heb geen zin meer in steeds wéér hetzelfde. Steeds weer die gedachten, steeds opnieuw die gevoelens. Steeds weer die strijd. Ben het zat. Voor de zoveelste keer in de afgelopen jaren.
Maar ach, er is toch niemand die dat begrijpen kan. Het leven is immers 'mooi' en 'zinvol.'

De duisternis drijft me steeds opnieuw weer tot wanhoop. Op welke manier dan ook. Herinneringen die ik het liefst vergeten zou dringen zich aan mij op.

Woorden zijn zinloos als ze niet zeggen kunnen wat je bedoeld.

Uiteindelijk zal ik hoe dan ook sterven waarom dan nu verder gaan?
Oud 05-04-2006, 20:29
Verwijderd
I don't need you, but I'm lost tonight. Lost without you tonight...

Al fucking anderhalf jaar
*slikt heel erg hard*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten