![]() |
|
Krant ontraadselt
moord op Tupac Shakur LOS ANGELES - De Amerikaanse krant Los Angeles Times beschuldigt de rapper Notorious BIG ervan opdracht te hebben geven voor de moord op zijn muzikale aartsrivaal Tupac Shakur. De krant brengt zaterdag en zondag het resultaat van een jaar lang onderzoek naar de zes jaar oude moord. In 1996 vond de rapper Tupac de dood toen hij vanuit een voorbijrijdende auto werd neergeschoten. Op dat moment speelde er al meer dan een jaar een vete tussen oostkust- en westkust-rappers. De twee kampen uitten stelselmatig beledigingen naar elkaar in liedjes en op uitreikingen van muziekprijzen. Algemeen werd daarom aangenomen dat de moordenaar uit het kamp van de oostkust-rappers kwam, omdat Tupac tot het westkust-kamp behoorde, maar bewijzen kon men het niet. Journalist Chuck Philips van de krant beschuldigt nu BIG ervan het pistool te hebben geleverd waarmee Tupac werd vermoord. Bovendien zou de rapper 1 miljoen dollar op het hoofd van Shakur hebben gezet. De krant noemt ook de dader, Orlando Anderson, die tot de New Yorkse gang The Crips behoorde. Een rechtszaak zal er waarschijnlijk niet van komen, aangezien BIG en Anderson in respectievelijk 1997 en 1998 de dood vonden bij schietpartijen. http://krant.telegraaf.nl/crazylife/...ur.rapper.html volges mij dikke bullshit... maar ja de sterfdag van toepak komt er aan,tijd voor nieuwe gimmicks. Want waarom gaan die getuigen opeens praten na jaren hun bek dicht te hebben gehouden..
|
![]() |
|
bull of niet, check
http://www.thaformula.com/ voor het gehele artikel.... en nog een ander vaag artikel, oke als artiest heb ik 2pac nooit 100% gewaardeerd maar als je deze artikelen leest dan zie je toch dat er wel meer achter zit, en dat zulke dingen toch tot een dreiging voor hip hop in het algemeen kunnen leiden....
|
kijk hier:
http://www.latimes.com/news/nationwo...ac6sep06.story maar ik denk niet dat 2pac dood is wait until 2003 |
![]() |
||
Citaat:
niemand zegt dat ie in 200 teurgkomt voor zover ik weet ooit gehoord van de 7-day theorie??? dat betekent dat hij over 7 jaar terugkomt. In 2003 dus en niet in 2000 |
![]() |
||
Citaat:
![]() (p.s. waarom wordt zo iemand trouwens ineens weer met z'n normale naam genoemd als ie dood is?)
|
Ja, dat klopt, maar ik dacht dat in het stukje werd gesuggereerd dat het niet zo was: Algemeen werd daarom aangenomen dat de moordenaar uit het kamp van de oostkust-rappers kwam, omdat Tupac tot het westkust-kamp behoorde, maar bewijzen kon men het niet
Maar I guess dat je het ook ander kunt opvatten. Mijn excuses. Enneh, mijn vraag resteerd, waarom zitten die cribs dan te klooien in LA?
||
Citaat:
stel dat de crips uit LA komen. dan zijn zij toch juist VOOR 2pac omdat die uit de westcoast komt. waarom zouden ze dan partij kiezen voor iemand die uit de eastcoast komt |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2pac sloeg met zijn vrienden een crips-member in elkaar. Dat gaf aanleiding tot de crips om 2pac te vermoorden en ze gingen in op de bod van biggie die hun een miljoen bood (hij heeft btw van die miljoen maar 50.000 gegeven aan de crips) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() P>S> Ik realiseer me dat dit een domme opmerking is omdat je het zelf natuurlijk daar hebt gelezen maargoed ehm... Tupac rocks ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Jaja, en als hij dan niet komt is het wel over 7x7 = 49 jaar *zucht* Mag ik opperen dat mensne die beweren dat meneer shakur nog leeft, dat alleen doen omdat ze niet kunnen cq. willen accepteren dat hun idool is overleden? Idolen zijn makkelijker om in je geest levend te houden, omdat ze zover van je afstaan, ze zijn voor fans "bovenmenselijk" Maar als je bedenkt, dat zowel tupac als Kurt Cobain, als Elvis, als John Lennon, als weet ik veel wie nog meer volgens de fans nog niet dood zijn, gaat er dan geen lichtje branden? "neenee, mijn idool leeft nog wel, die anderen niet" lijkt enigzins op "mijn god bestaat wel, de jouwe niet" Realiteit is dat wat je jezelf voorhoudt alszijnde realiteit ![]()
|
Ik word echt ziek van dat gezeik van hij leeft nog enzo.. hou maar op.. in iedergeval dat biggy er mogelijk bij betrokken verbaasde me toch wel een beetje
Crips zijn oorspronkelijk een gang uit LA die bestaat uit verschillende sets .. er zijn natuurlijk wel enkele sets in new york te vinden maar heel weinig .. en dat heeft volgens mij ook helemaal niks met het verhaal te maken (ny crips) en lol MåBøQ ik hoop dat je niet echt crip claim in nederland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat dit opleverd is weer een hele hoop gebitch. Ik las ook al dat Lil Ceasar heeft gezegd dat Biggie het niet gedaan kan hebben aangezien hij 'in his crib' was. En al zou Biggie het gedaan, whatever. Franky White was the man. ![]() 2Pak niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En in Haarlem schijnt een groep te zijn die zichzelf crips/bloods(ik weet niet meer welke van de 2) noemen. Afgeleid van natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zelf denk ik dat ie gewoon ondergedoken zit, andere naam/huis/leven heeft gekregen. ik geloof niet in die shit dat ie ooit terug gaat komen ofzo |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|