Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ nijn.. alvast fijne vakantie, ik ken t wel beetje mij zie je ook niet in de buurt van de zee tenzij ik daar aant lopen ben om weer beetje rustig te worden.. maar t hoeft toch niet? niemand verplicht je om daar met bikini te lopen.. *knuf* en nog een knuf voor meissiej en de rest die dr een blieft te hebben ![]() ----- ik probeer door de dikke stroop in mijn hoofd heen te komen.. vannacht weer liggen huilen en denken.. (uit eindelijk wel naar bed gegaan dus.. en ook wel ff geslapen)
||
Citaat:
![]() Ik ben zo verlie-hiefd... Ik zou het liefst morgen op zoek gaan naar een huisje samen, want ik zou graag elke nacht naast hem slapen (alleen dan iets minder vaak wakker worden dan vannacht ![]() ![]() Nou ja, weer wat leuks om naar uit te kijken dan.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb wel energie, van woede. Bah bah en nog eens bah! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ja hoor... Ben ik met een vriend aan het praten, zegt hij ineens: hey vertel eens, waarom praat je nog steeds niet gewoon met (naam van m'n ex)? Dus ik reageer verbaasd, zegt ie dat hij het zich ineens afvroeg, omdat we volgens hem nog steeds niet normaal doen. Ik heb 'm maar niet gezegd dat ik die conclusie vanmorgen al had getrokken ![]() Zat ik vanmorgen nog met het idee dat het echt niet meer aan mij ligt. Maar nu ben ik wel 180 graden omgedraaid. Ik verknoei ook alles ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik, ik heb zin in een logisch hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nou stel je je nou niet een beetje aan? en dat ging alleen maar over een laag zelfbeeld/ faalangst.. denk dat ik nog even wacht om te vertellen over mijn bezoekje aan de psychiater voor a-d ![]() *very big hug voor jou iig* en jij voelt t, jij moet er mee leren leven! zij weten er niets van..
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb ik ze ook geprobeerd duidelijk te maken, dat 't voor mij uiteindelijk 't moeilijkst is en dat ik hier niet om gevraagd heb. Dat ik 't zo erg haat dat ik 't heb. Maar nee "ik maak het ze veel te moeilijk met mijn gedrag" want "je zit ons dwars hiermee, je broertje" Ja, poeh, ik zit grotendeels op m'n kamer, hebben ze vast last van.. |
![]() |
||
Citaat:
alsof zij dr mee moeten gaan leren leven, of zij hun best moeten gaan doen om het te overwinnen.. beetje steun zou beter zijn..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |