Oud 07-04-2006, 21:54
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-04-2006 @ 22:51 :
Ik zou hem meteen dumpen.
En uit mijn geheugen wissen.
Advertentie
Oud 07-04-2006, 21:57
Toet0r
Toet0r is offline
Het idee alleen al dat hij nu in de armen van een ander meisje ligt..

ik wil een vent
Oud 07-04-2006, 22:01
Verwijderd
Vanochtend en vanmiddag heerlijk tegen hem aangelegen. Gewoon niet uit bed gekomen en samen heel veel geknuffeld, gekletst enzo (ha, vooral dat 'enzo' hè?)

Helaas moest ik weer werken, dus snel weg en vanacht lig ik dus ook niet naast hem. Hij heeft me net dan wel weer een heel lief sms'je gestuurd. Net had ik hem even aan de telefoon en ik vind het fijn om te merken dat hij achter mij en mijn keuzes staat. Hij prikkelt me, stimuleert me bij wat ik wil doen. Always nice to know

Ik hou van hem.
Oud 07-04-2006, 22:29
snoopy
snoopy is offline
pfoeh... als ik sommige andere mensen zie dan ben ik echt blij met mijn vriend
Oud 07-04-2006, 22:44
Tink*
Tink* is offline
He, volgens mij heb ik iets fout gedaan ofzo. En nou ja, volgens mij vindt ie me ook niet leuk, hoe het overkomt enzo. Maar het is nog een beetje warrig. Mwuh, er hoort een heel verhaal bij, maar daar heb ik nu echt geen zin in. Dus zal het wel weer lekker anders overkomen als dat het in werkelijkheid is.
Oud 07-04-2006, 23:07
Verwijderd
En dan moet je ineens denken aan een tijd terug. Hoe je ooit hebt kunnen denken dat hij dat misschien wel leuk vond. En dat je eigenlijk je conclusies veel beter en eerder had moeten trekken, gezien die reactie, of naja, eigenlijk, die reactie die er dus had moeten zijn, maar er niet was.
En dat ik toen eigenlijk al verleden tijd was, alleen zelf zo stom was om dat niet in te zien en te willen zien, denk ik ook. En wie weet wie het allemaal wel wist toen? Dat vind ik nog het ergste van alles...
Oud 08-04-2006, 00:46
Severus
Severus is offline
Ik voel me momenteel dubbel. Aan de ene kant heb ik spijt van de gevolgen van een door mij ondernomen actie uit het verleden, en aan de andere kant ook weer niet. Mijn verstand weet dat ik juist heb gehandeld, maar ach, wist mijn hart dat ook maar....
Oud 08-04-2006, 08:27
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ben verliefd en ongeduldig. Dat werkt hem op de zenuwen. Maar wat moet ik dan? Over 7 dagen zie ik hem eindelijk weer.
Oud 08-04-2006, 09:21
woezel
woezel is offline
Haha; ik ben een sukkel. Weer half gezoend met die ene jongen. heb hem weggeduwd na 10 sec, maar nu heb ik er spijt van, hehe. niet dat het iets betekent, maar ik wist het dus het maakt me niet zoveel uit. vanavond ziei k hem weer, maar dan is mn zus der ook en ze vindt het niet zo leuk
Oud 08-04-2006, 09:32
Verwijderd
Gisteravond was echt leuk. Het is goed dat we het niks gedaan hebben, dan had ik er nu spijt van gehad.
Oud 08-04-2006, 10:59
Nienna*
Nienna* is offline
Hm ik voel me kut. Ging vandaag een soort van solliciteren (ben aangenomen ) en hij smste niet eens om succes te wensen. Soms lijkt het of hij niets om me geeft...
Oud 08-04-2006, 12:25
tourmalijn
tourmalijn is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-04-2006 @ 22:51 :
Ik zou hem meteen dumpen.
Hij meent dat niet serieus Gelukkig..
Oud 08-04-2006, 12:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb hem al een paar dagen niet gesproken, en heb heel veel nagedacht over hem en ons...
En eigenlijk snap ik steeds minder waarom ik zo verliefd op hem was. Al vanaf het begin deed hij eigenlijk dingen die een beetje raar waren, en elke keer deed hij steeds vreemder, maar ik was zo verliefd dat ik het niet doorhad. Ik was gewoon zo ontzettend blij dat iemand mij eindelijk eens leuk vond, dat ik niet zag dat hij me eigenlijk niet zo goed behandelde.
Want het lijkt mij niet zo heel vreemd om te verwachten dat hij na 3 maanden blij en enthousiast zou zijn om mij weer te zien, en er het beste van zou maken. Maar eigenlijk kreeg ik maar heel weinig aandacht van 'm. Hij was liever kinderachtige liedjes aan het zingen, aan het computeren of aan het slapen. Alleen als hij zin had in sex kreeg ik een echte zoen, en zodra hij klaar was en ik gewoon nog een kusje wilde draaide hij zich om met het commentaar 'Ja, ik kan je toch niet constant blijven zoenen'.
Echt, wat een botte lul.

Ik vind het echt zo stom van mezelf dat ik het niet eerder doorhad. Dat ik dit met me liet doen. Dat ik alles voor hem overhad.
Liefde maakt dus echt blind.
Oud 08-04-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 07-04-2006 @ 19:26 :
Eerst je nummer geven dan.
De hij in kwestie heeft 'm al
Oud 08-04-2006, 13:07
I C U
I C U is offline
Blegh.

Maar mijn beste vriendinnetje is tof

Wel een btje jammer dat die andere vriendin nu weer alleen is... Poor thing... En je kan zo verdomd weinig doen! Argh!
Oud 08-04-2006, 13:09
Verwijderd
En hm, mis hem nog steeds een beetje, maar niet meer zo pijnlijk als afgelopen week. Lullig dat dit in van die golfbewegingen gaat - elke keer als ik of hij weer iets doe(t) of zeg(t) waardoor er weer een stukje afgesloten wordt, voel ik me weer kut.

Nja. Nu zie ik hem dus even niet. Mag ik hem niet zien. Ik hoop dat ik hem niet tegenkom... En ik weet niet of het wel verstandig is om hem niet te zien. Maar goed, ik weet ook niet of het verstandig is om hem wel te zien.

*zucht* Hoe dan ook, kan het weer wat beter van me af zetten. Gisteren was gewoon een leuke dag en vandaag wordt dat ook, zo.

(En toch moet hij sms-en! Pf, als iemand een hele avond lang loopt te vertellen dat hij wat wil afspreken, vervolgens meteen die avond/nacht smst dat hij vooral wat af wil spreken, dan gaat ie toch niet zomaar opeens niet meer reageren? Z'n telefoon is vast gejat, ofzo. Of ik ben er natuurlijk als een dom blondje ingetrapt, maar ik heb zó de boot afgehouden dat ik me dat niet voor kan stellen... )
Oud 08-04-2006, 13:40
Whisky
Whisky is offline
Ik baal van mezelf, ik baal van hem, ik baal van de situatie. Goed begin van het weekend...
Oud 08-04-2006, 13:55
groovy
groovy is offline
Vannacht heerlijk samen in slaap gevallen, en vanmorgen wakker geworden van zijn kusjes en gekriebel

Vandaag even naar stad geweest; we moesten allebei een sleutel laten dubbel maken. Ik was eerst aan de beurt, en bij mij koste het €2,10. Toen was mijn vriend aan de beurt, en koste het €3,90. Dus mijn vriend keek echt zo van 'huh??!'

Toen moest ik een beetje grinniken en toen zei de (niet onaantrekkelijke) zoon van de sleutelman tegen mijn vriend 'dat komt omdat zij zo'n jonge leuke jongedame is en jij niet'. En toen moesten die jongen en ik lachen, hihi . Keek ie mij zo samenzweerderig aan. Vond het toch wel een leuk complimentje om te krijgen, en het was schattig om mijn vriend even een pietsie jaloers te zien .
Oud 08-04-2006, 14:08
Verwijderd
Vanaf nu heb ik dus officieël een hekel aan voetbalwedstrijden die we niet samen kijken / samen bijzijn!
en die op zaterdag vallen
Oud 08-04-2006, 14:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-04-2006 @ 14:00 :
De hij in kwestie heeft 'm al
Toch leuk geprobeerd, niet?
Oud 08-04-2006, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 08-04-2006 @ 15:25 :
Toch leuk geprobeerd, niet?
Jij mag 'm ook wel, hoor, als je denkt dat je er iets hips mee kan
Oud 08-04-2006, 15:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-04-2006 @ 16:21 :
Jij mag 'm ook wel, hoor, als je denkt dat je er iets hips mee kan
Oud 08-04-2006, 15:25
Nyawa
Gisteren de hele avond lopen knuffelen, net even een vluchtig kusje in het voorbijgaan en over anderhalf uur zie ik hem alweer . 't Zit echt goed tussen ons, na vier maanden nog steeds geen enkele spanning of ruzie, echt .
Oud 08-04-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 08-04-2006 @ 16:24 :
Zeg ik toch, ik ben een sloerie Allemaal jongens hebben mijn telefoonnummer
Oud 08-04-2006, 15:50
I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-04-2006 @ 16:33 :
Sletje
Oud 08-04-2006, 15:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-04-2006 @ 16:33 :
Nou, geef dan?
Oud 08-04-2006, 16:29
Verwijderd
Vraagt een vriend of ik m zo wil komen ophalen en weer thuis wil brengen vannacht. Naja, ik vind het best. Belt even later m'n ex. Of ik hem gebeld had (nee). En vragend of ik hem kwam ophalen (nee, jij hebt er niet om gevraagd dus dan kom ik je ook niet ophalen). Blijkt dat die vriend van ons tegen hem op msn heeft gezegd dat ik om tien voor zes bij mn ex zou zijn.
Vage zooi.
Maar of ik m dan toch wilde ophalen. Nou ja, dat gaan we dan maar doen he.... Ik ben te goed...
Oud 08-04-2006, 16:34
Verwijderd
Hij is eigenwijs Dus ben ik net maar even naar de winkel gelopen voor hem. Er is toch iemand die voor hem moet zorgen?
Oud 08-04-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 08-04-2006 @ 16:54 :
Nou, geef dan?
Kom maar halen
Oud 08-04-2006, 16:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-04-2006 @ 17:42 :
Kom maar halen
Tutje.
Oud 08-04-2006, 16:52
Whisky
Whisky is offline
Ben ik echt zo gemeen? Nee, echt niet!
Oud 08-04-2006, 16:53
Myuki
Myuki is offline
@Trimm Trab: Dat is wel kut zeg... Maar bekijk 't zo: je hebt 't leuk gehad samen. Nu ben je een volleerde liefdesgodin en kan je een leuker vriendje aan.
Oud 08-04-2006, 17:08
Toet0r
Toet0r is offline
Oud 08-04-2006, 17:14
vixen
vixen is offline
Hij is nu op vakantie en dat is eigenlijk wel lekker rustig. Maar stiekem mis ik 'm toch een beetje.
Oud 08-04-2006, 17:20
Qimm
Qimm is offline
Aaaah morgen eindelijk saampjes uitslapen, er zijn al croissantjes in huis
Oud 08-04-2006, 17:58
Verwijderd
Yay film kijken met vrienden <3
Oud 08-04-2006, 18:41
Verwijderd
ik mis r.
maar verder gaat het allemaal goed.
Oud 08-04-2006, 18:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-04-2006 @ 17:53 :
@Trimm Trab: Dat is wel kut zeg... Maar bekijk 't zo: je hebt 't leuk gehad samen. Nu ben je een volleerde liefdesgodin en kan je een leuker vriendje aan.
Hahaha, ja zo kan je het ook bekijken.
Maar zo volleerd ben ik nog niet, Dus ik moet maar gauw opzoek naar een nieuw oefen exemplaar.
Heren, meld u maar!
Oud 08-04-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-04-2006 @ 19:54 :
die gast klinkt idd als een enorme loser, en ik vind jou wel leuk overkomen dus wees maar blij dat je er vanaf bent
Oud 08-04-2006, 19:58
Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb zo'n lief vriendinnetje, vet lief mailtje van dr

Zometeen maar weer naar beste vriend toe, wordt vast wel weer gezellig!
Oud 08-04-2006, 20:18
snoopy
snoopy is offline
omg hij is zo lief...
Oud 08-04-2006, 20:52
Metal
Metal is offline
ik mis haar. Verdomme. Gelukkig zie ik haar vrijdag misschien weer.
Oud 08-04-2006, 21:06
Verwijderd
Niet-bestaand.
Oud 08-04-2006, 21:10
Verwijderd
Goedgoedgoedgoed, heb 'm vandaag sinds maandag weer gezien en het was gewoon zo leuk
Oud 08-04-2006, 22:07
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-04-2006 @ 21:52 :
ik mis haar. Verdomme. Gelukkig zie ik haar vrijdag misschien weer.
grrrr
Oud 08-04-2006, 22:50
Pandora
Pandora is offline
Goed. Heel goed.
Oud 08-04-2006, 23:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-04-2006 @ 23:07 :
grrrr
?
Oud 08-04-2006, 23:40
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Metal schreef op 09-04-2006 @ 00:38 :
?
Ik word een beetje jaloers van mensen met hun geliefde vlakbij...

maar over 2 weken zie ik hem weer.
Oud 08-04-2006, 23:44
Metal
Metal is offline
kut ja.
ze woont hier btw 100 km vandaan, dus ik zie haar ook niet zo vaak. dat is inderdaad gewoon KUT.
Oud 08-04-2006, 23:47
Myuki
Myuki is offline
Kut ja, ga je eraan onderdoor?

Ik vind het wel lastig... maar ondertussen ben ik 't gewend. Ik vind het zelfs een beetje spannend hoe zal het zijn als hij weer terug is.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten