Oud 08-04-2006, 19:38
77-eline-11
77-eline-11 is offline
Hallo... Dit is niet zo heel groot 'probleem' maar ik denk dat dit wel bij heel veel mensen voorkomt, dus vandaar dat het een goed forum-onderwerp is.. Dan kan iedereen kwijt wat hij/zij erover denkt..

Ik ben 14 en ik zit in de derde klas van de middelbare school.
In de tweede (dus vorig jaar) ben ik verlieft geworden op een jongen.. hij werd ook op mij verlieft, maar toch is het niks geworden. Er kwam iemand tussen die in hun verkering 3 keer vreemd is gegaan waarna hij ermee kapte..

Maar nu ben ik weer opnieuw verlieft op hem.. Hij is nu nog liever en knapper dan eerst! Hij gaat wel met veel meiden om, en is heel handtastelijk. Dus het lijkt net alsof hij met die meiden verkering wil. Maar laatst heeft hij tegen mijn vriendin gezegt dat dat totaal niet was, maar dat hij gewoon close met mensen omgaat.. Ik wil graag laten merken dat ik weer opnieuw wat voor hem voel..

Het is niet een groot probleem natuurlijk, maar ik denk dat meer mensen hiermee zitten zovan: is hij ook verlieft op mij?? Dat vraagt iedereen zich bijna af. Maar mijn vraag is dan: hoe kun je laten merken dat jij zelf verlieft bent??

ps. hij heeft geen mobiel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2006, 19:44
Zwoek
Zwoek is offline
Ja ik snap het wel en ik zat zelf in zo'n soort situatie. Ik vind een jongen heel erg leuk en ik heb het hem ook verteld omdat we steeds meer met elkaar omgingen. Ik weet niet precies wat ik voor hem voel maar ik heb tegen hem gezegd dat ik hem leuk vind.
Misschien kunnen jullie gewoon een keer afspreken? En dan voorzichtig zeggen dat je hem wel leuk vindt, of dat je meer voor hem voelt dan alleen vriendschap? Je kunt het denk ik niet echt op een veel andere manier laten merken.
Oud 08-04-2006, 19:45
Kaa
Kaa is offline
Je hebt toch een mond?
Zeg het hem...
Is nog goedkoper dan smssen ook...
Oud 08-04-2006, 20:05
77-eline-11
77-eline-11 is offline
Oke.. dat zou iedereen zeggen.. maar: ik ben ogal onzeker over mijzelf.. En vooral over mijn uiterlijk.. En zolang ik onzeker ben, kan ik niet fatsoenlijk praten met iemand.. Ik schaam me dan.. dus lijkt me moeilijk om het maar 'gewoon te zeggen'

kun je je dat voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 20:17
Zwoek
Zwoek is offline
Dan zou je eerst gewoon veel oogcontact kunnen maken, dan merkt hij ook wel iets en misschien komt hij dan vaker naar je toe.
Oud 08-04-2006, 20:46
Pluis
Pluis is offline
Verdorie, had ik net een megareactie in t andere topic getypt (ik had deze nog niet gezien) is het topic ondertussen gesloten! Wurg! Even kijken of ik hem nog terug kan halen, ik ga m niet helemaal opnieuw typen...
Oud 08-04-2006, 20:53
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Als een gesprek op school ofzo met hem niet lekker loopt, vraag eens of hij meewil naar bijvoorbeeld de bios of het zwembad. Zo ben je wat meer op elkaar gericht en verloopt het contact meestal gemakkelijker, omdat er geen anderen bij zijn. Dat is tenminste mijn ervaring...
Oud 08-04-2006, 22:24
Myuki
Myuki is offline
Je hoeft je niet te schamen...

Zelfs beter als je dat niet doet
Oud 08-04-2006, 22:41
niña
niña is offline
Verliefd met een d alsjeblieft
Oud 09-04-2006, 03:03
coecie
coecie is offline
Citaat:
niña schreef op 08-04-2006 @ 23:41 :
jaaaa
Oud 09-04-2006, 22:25
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Dat viel mij ook gelijk op!
Oud 09-04-2006, 22:33
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
niña schreef op 08-04-2006 @ 23:41 :
Fijn dat ik niet de enige ben die prijsstelt op fatsoenlijk getypt Nederlands
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 22:39
Tiño
Tiño is offline
waar ben je dan zo onzeker over?

Als hij ook naar jou kijkt of lacht, dan zal ie je wel leuk vinden, iigeval niet zo lelijk dat je je zou moeten schamen hoor.

En dat ie geen telefoon heeft kun je toch juist goed gebruiken?
zo van ,'' hee ,ik wou je smsen ,maar dat kan niet dus...blabla'' verzin iets leuks. Dat ie geen telefoon heeft heeft vast te maken met of dat ie alto over wil komen, of helemaal geen vrienden heeft, of totaal geen geld.

Welk van de 3 het ook is, gebruik deze zwakheid bij hem.
Oud 18-04-2006, 11:33
MissSweet
MissSweet is offline
Hoi mensen...
Ik ben nieuw op dit forum,ik zag iets op internet over onzekerheid en toen kwam ik hierop.
Ik wil even kwijt da tik heel erg last heb van onzekerheid...ik wor er zelfs ziek van.En ik zou hoe dan ook er vanaf willen komen maar dat gaat zomaar niet..Warover ik onzeker ben? over vanalles...veel over stage,me vriend enz...
Hoe kan ik dit veranderen/verbeteren?
Kuzz
Miss Sweet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 11:46
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
MissSweet schreef op 18-04-2006 @ 12:33 :
Hoi mensen...
Ik ben nieuw op dit forum,ik zag iets op internet over onzekerheid en toen kwam ik hierop.
Ik wil even kwijt da tik heel erg last heb van onzekerheid...ik word er zelfs ziek van.En ik zou hoe dan ook er vanaf willen komen maar dat gaat zomaar niet..Warover ik onzeker ben? over vanalles...veel over stage,me vriend enz...
Hoe kan ik dit veranderen/verbeteren?
Kuzz
Miss Sweet
misschien handig om daar een ander topic over te openen? want als we hierover in deze thread op gaan antwoorden, hacken we het topic van eline... (en of dat bij L&R moet...ik weet t niet).

maar voor beide dames:

zelfvertrouwen moet groeien. je moet eerst iets vinden waar je extreem goed in bent, en dat dan uitbuiten.je moet jezelf het gevoel geven 'ik kan het wel! ik BEN de moeite waard om gezien te worden, ik BEN de moeite waard, om tegen te spreken".

onzekerheid over je uiterlijk.. tja. dat herkennen er wel meerderen, ik ook (en terecht haha). daar is niet echt een remedie voor. het vissen naar een compliment heeft een averechts effect. je kan beter jezelf zijn, en je leuk proberen te kleden, en goed voor jezelf (je lijf) zorgen. ook al heb je bv een prachtlichaam en een heel leuk koppie, als je haar zit als een bos stro, en je huid op je gezicht ziet eruit alsof je uit tsjernobil bent gestapt.. tja.. tja... dat werkt dus niet.

edit: ik lees/hoor ook vaak 'en ik voel me zo dik, ik denk dat ik te dik ben, wil lijnen' etc etc. bedenk dan dat veel jongens (vanaf een jaar of 16, uit mijn ervaring) een uitgemergeld lijk, een skelet, totaal niet aantrekkelijk vinden. liever wat meer vlees dan helemaal geen vlees. je bent niet te snel te dik, maar wel heel snel te dun! en wie zegt dat dat niet zo is, is imo een grote zwatelaar.
Oud 18-04-2006, 19:54
Azaelia
Azaelia is offline
AUW AUW spelfout spelfout spelfout!
Maar heel simpel antwoord: aandacht geven.
Gewoon lief gaan flirten, jezelf zijn, keertje mee uit nemen.
Pas alleen op dat je er niet achteraan gaat lopen, als hij je ook leuk vind, reageert hij wel op je avances.
Oud 22-04-2006, 20:54
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-04-2006 @ 12:46 :

edit: ik lees/hoor ook vaak 'en ik voel me zo dik, ik denk dat ik te dik ben, wil lijnen' etc etc. bedenk dan dat veel jongens (vanaf een jaar of 16, uit mijn ervaring) een uitgemergeld lijk, een skelet, totaal niet aantrekkelijk vinden. liever wat meer vlees dan helemaal geen vlees. je bent niet te snel te dik, maar wel heel snel te dun! en wie zegt dat dat niet zo is, is imo een grote zwatelaar.
leuk om te horen voor de mensen die heel dun zijn en liever wat dikker zouden zijn...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 22:16
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
mara18 schreef op 22-04-2006 @ 21:54 :
leuk om te horen voor de mensen die heel dun zijn en liever wat dikker zouden zijn...
ja, zo kan ik bezig blijven!!ik merk vooral dat meiden willen afvallen. die groep is groter dan de groep die wil aankomen. tis ook echt nooit goed!
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten