Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En verder heb ik het overigens niet gezien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn ook vrij 'normale' foto's, als je thuis zo'n kleren hebt kun je ook die foto's maken! De foto's bij ANTM zijn altijd veel meer overdreven, vind ik leuker. Heb verder het programma niet gezien, komt net op een tijddat ik toch vergeet te kijken! Word het toevallig ook nog herhaald? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eh ja ik vond ANTM leuker, maar ach, misschien is dat een kwestie van wennen. De modellen zijn volgens mij wel minder dun dan bij America's next topmodel, niet dat dat voor de rest iets uitmaakt, maar dat viel mij op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed nu ontopic.. Ik heb maar een stukje gezien, want ik wilde liever everwood zien dan dit, dus heb voor everwood begon wat gezien en in de reclame een stukje geloof ik. Van wat ik gezien heb vond ik er in ieder geval maar weinig aan, vond het een beetje nep allemaal, en het was té precies nagedaan van antm, wat die Lisa zei bij de eliminatie was gewoon precies hetzelfde als wat Tyra altijd zegt. Mij lijkt het leuker als ze gewoon het idee van antm zouden nemen en dan op hun eigen manier invullen.
||
Citaat:
is me wel nooit opgevallen dat je t wel stiekem kon zien soms ![]() maargoed, duidelijk het verschil dus tussen britain en america... hier zag je meteen de eerste serie alles vol in beeld ![]() vind ik wel beter hoor, dat ze er niet zo moeilijk over doen.. en ik snap trouwens niet echt hoe hier best wel veel mensen kunnen zeggen dat ze het niet echt leuk vinden enzo, of vinden die ANTM ook stom? want t is toch eigenlijk precies (volgens sommigen dus ook weer TE Veel) hetzelfde als ANTM.. dus dan is dit toch ook gewoon leuk??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vond je dan de 2de serie van Antm ook al niet meer leuk? (of begrijp ik t verkeerd en moeten we er maar gewoon over ophouden...)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|