|
|
|
Geloven jullie dat hij of zij voor jou bestaat?
gewoon een vraagje
|
|
En daar is maar 1 antwoord op....
Zoekfunctie!!
|
|
Zal wel zeker?
|
|
Ja
|
|
Verwijderd
Nee, ik geloof niet dat de ware bestaat. Maar ik denk wel dat iemand de ware voor je kan worden
|
|
|
|
wie weet
|
|
Verwijderd
Ik denk het eigenlijk toch wel, en ik hoop dat ik die nu gevonden heb
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Nope.
|
|
|
|
daar kom ik vanzelf wel achter
|
|
|
|
jah. dat was Neo
|
|
nee wel in een soort van soulmates in een relatie nou ja soulmates iets in die trant van
|
|
Ja ik geloof dat "de ware " bestaat en ik dacht dat ik haar ook had gevonden. Helaas heeft ze me gedumpt
|
|
|
|
Verwijderd
Nee, de ware bestaat per definitie niet, omdat perfectie onmogelijk is te bereiken. Immers, verschillende positieve eigenschappen kunnen simpelweg niet samengaan.
|
|
|
|
Verwijderd
'De ware' klinkt zo... vreemd.
Ik denk echter wel dat ik het met mijn vriend nog ontzettend lang vol kan houden
|
|
|
|
Ja, ik geloof erin. Voor mij is het iemand met wie je perfect op dezelfde golflengte zit en met wie je je hele leven zou kunnen delen.
|
|
|
|
Nee.
|
|
Nyawa
shining schreef op 10-04-2006 @ 22:24 :
Nee, ik geloof niet dat de ware bestaat. Maar ik denk wel dat iemand de ware voor je kan worden |
|
|
|
Ik denk niet dat er één iemand is die "De ware" is. Je moet er zelf wat van maken.
|
|
|
|
nee
|
|
|
|
Morgan schreef op 10-04-2006 @ 22:42 :
Dé ware? Nee. Er zijn genoeg mensen in de wereld met wie je een goedwerkende relatie op kunt bouwen, het ligt er maar net aan wie je tegenkomt en hoe je leven loopt... Maar kijk, achteraf, als hij dood is of ik dood ga, dan hoop ik wel te kunnen zeggen dat hij 'de ware' voor mij is geweest.
|
|
|
|
shining schreef op 10-04-2006 @ 22:24 :
Nee, ik geloof niet dat de ware bestaat. Maar ik denk wel dat iemand de ware voor je kan worden |
|
|
|
Verwijderd
Muchacha schreef op 11-04-2006 @ 15:29 :
Ja, ik geloof erin. Voor mij is het iemand met wie je perfect op dezelfde golflengte zit en met wie je je hele leven zou kunnen delen.
|
|
|
|
Mephostophilis schreef op 11-04-2006 @ 11:17 :
Nee, de ware bestaat per definitie niet, omdat perfectie onmogelijk is te bereiken.
|
|
Nee, de ware bestaat per definitie niet, omdat perfectie onmogelijk is te bereiken. Immers, verschillende positieve eigenschappen kunnen simpelweg niet samengaan. . Waarom koppel je perfectie aan de ware? Moet de ware dan perfect zijn om er je leven mee te delen tot aan de dood? Is perfectie de voornaamste eis dan?Naar mijn mening hoeft de ware niet perfect te zijn, want perfectie is inderdaad onmogelijk te bereiken, maar als je je goed bij hem/haar voelt, dat is toch al perfect genoeg?
|
|
Ik geloof in de ware
|
|
Nee, de ware bestaat per definitie niet, omdat perfectie onmogelijk is te bereiken. Immers, verschillende positieve eigenschappen kunnen simpelweg niet samengaan. Morgan schreef op 10-04-2006 @ 22:42 :
Dé ware? Nee. Er zijn genoeg mensen in de wereld met wie je een goedwerkende relatie op kunt bouwen, het ligt er maar net aan wie je tegenkomt en hoe je leven loopt... Maar kijk, achteraf, als hij dood is of ik dood ga, dan hoop ik wel te kunnen zeggen dat hij 'de ware' voor mij is geweest.
|
|
De Ware is degene met wie ik op dat moment samen ben
Al heb ik liever 1 iemand die echt zo
|
|
|
|
Mephostophilis schreef op 11-04-2006 @ 17:42 :
Maar ja, als je rekening houdt met de onzekerheidsrelatie van Heisenberg, hoe kun je dan weten of de impuls (en dus de golflengte via de vergelijking van de Broglie) gelijk is? Die kut Heisenberg heeft de hele romantiek naar de klote geholpen. |
|
|
|
Hé bah, nee.
|
|
Nee
|
|
|
|
Nee
|
|
Verwijderd
Orpheo schreef op 11-04-2006 @ 17:53 :
de ware is net zoiets als de meest perfecte gitaar. die bestaat niet. je moet zoeken naar de gitaar/persoon die het meest erbij in de buurt komt, en dan modden. frets vervangen/vlakken, nieuwe pups erin. zoiets. maar als de kern niet goed is, is t hopeloos. van een gibson kan ik een nog beter spelende gibson maken, maar van een stagg kan ik niks maken. zo ook met liefde. "
|
|
|
|
ja..ik hoop dat zij ook zo er over denkt..
|
|
Katje schreef op 13-04-2006 @ 06:57 :
Hoe wil je een persoon modden dan? "Je bent een schat hoor, maar die tieten kunnen wel wat groter. Ik heb een afspraak voor je gemaakt bij dr. Shoemacher, kunnen we gelijk wat aan die kromme neus doen, hm liefje? "
|
|
De ware is helaas altijd iemand anders die al bezet is
|
|
|
|
Ik geloof in meerdere 'De Ware'. Er zal niet 1 jongen zijn die "precies goed" is. Ja, die woont dan toevallig om de hoek terwijl de wereld zo groot is? Dat kan nooit.
|
|
|
|
De ware bestaat niet.
Er bestaat wel een ware...