het mot toch gewoon mogelijk zijn om beiden te leveren...
hoewel je natuurlijk wel beter een een spel met alleen maar game als alleen maar graphics kab hebben
Goed voorbeeld is bij mij ook Grand Prix 3 en F1 2001..
F1 2001 ziet er fantastisch mooi uuit, dan moet ik toegeven, maar de gameplay is zo verrot echt niet lekker om mee te spelen.
Neem nu Grand Prix 3, niet echt grafisch zo super mooi als F1 2001 maar de gameplay daar in tegen super goed/handig, zelf speel ik dus veel meer Grand Prix 3 dan F1 2001
Gameplay. la zijn de grapics heel belangrijk, oa om de pers te "overwhelmen" zodat ze positieve stukkies gaan schrijven. Bijv op de e3. Je stapt het eerst naar de spellen die er het vest uitzien.
het mot toch gewoon mogelijk zijn om beiden te leveren...
hoewel je natuurlijk wel beter een een spel met alleen maar game als alleen maar graphics kab hebben
Conan the Librarian schreef: Gameplay is véél belangrijker dan graphics (imho). Anders zou gamen vroeger nooit leuk geweest zijn.
vind ik ook
bijvoorbeeld:
Command & Conquer, in dit spel zijn de grapfics bijna niks waard (het was toen het jaar 94(denk ik), toen konden ze nog niet beter) maar toch vind ik het een van de beste spellen ooit gemaakt, vooral omdat het zo lekker speelt
gumbajaja schreef: bijvoorbeeld:
Command & Conquer, in dit spel zijn de grapfics bijna niks waard (het was toen het jaar 94(denk ik), toen konden ze nog niet beter) maar toch vind ik het een van de beste spellen ooit gemaakt, vooral omdat het zo lekker speelt
Voor 1994 waren de graphics behoorlijk goed...overigens vind ik gameplay belangrijker.