Oud 11-04-2006, 12:41
Rachel
Rachel is offline
Misschien dat ik het gemist heb, maar wat is er gebeurd met de 2 amuletten (toch?) van Lien en Inge?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2006, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 11-04-2006 @ 13:41 :
Misschien dat ik het gemist heb, maar wat is er gebeurd met de 2 amuletten (toch?) van Lien en Inge?
oh ja, inderdaad!

in de eerste editie van PE mochten mensen kiezen aan wie ze hun amuletten gaven als ze eruit lagen. Maar volgens mij was dat vorig jaar al niet meer zo. Denk dat er nu gewoon niks mee gebeurd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 14:17
NERD
NERD is offline
Misschien een tip voor de makers voor een volgend seizoen: de deelnemers vooraf beter screenen zodat er geen labiele psychoten meedoen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:00
Verwijderd
Ik had liever Yves en Wendy eruit gehad. Inge en Lien zijn grappig, vooral die Lien die niet spoort. En ze zijn erg fanatiek, dat maakt het ook spannend.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:06
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 11-04-2006 @ 15:17 :
Misschien een tip voor de makers voor een volgend seizoen: de deelnemers vooraf beter screenen zodat er geen labiele psychoten meedoen.
ik denk dat ze juist met opzet typetjes uitzoeken die voor wat spanning en irritatie zorgen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:03
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik wil meer reinier

en bye bye potjes
Oud 14-04-2006, 16:30
dromenvanger
dromenvanger is offline
Oké, maar die Lien was echt lachwekkend, al was dat vooral omdat ik wist dat ze eruitgingen (door dit topic). We gaan winnen schatje, we gaan winnen
Oud 16-04-2006, 17:03
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-04-2006 @ 13:45 :
oh ja, inderdaad!

in de eerste editie van PE mochten mensen kiezen aan wie ze hun amuletten gaven als ze eruit lagen. Maar volgens mij was dat vorig jaar al niet meer zo. Denk dat er nu gewoon niks mee gebeurd
Oo oke
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 18:32
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
NERD schreef op 11-04-2006 @ 15:17 :
Halleluja !!
Oud 16-04-2006, 22:35
marla
marla is offline
Ik heb het gemist vandaag. zijn er mensen uit??
Oud 16-04-2006, 22:36
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
marla schreef op 16-04-2006 @ 23:35 :

nee
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
marla schreef op 16-04-2006 @ 23:35 :
Nee.
Frank & Bliss hebben de eerste amulet gewonnen in een proef tegen Jimmy & Amir, die vervolgens de etappe hebben gewonnen en toen kregen ze een amulet voor zichzelf en één voor een bevriend koppel, en toen hebben ze hem aan Frank & Bliss gegeven.
Verder was het een lekker rustige aflevering, zo zonder Inge en Lien.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:23
PV
PV is offline
Ik ben voor Frank en Bliss
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:34
Shadina
Shadina is offline
Ik kan Frank echt niet uitstaan. Altijd zo overdreven aardig, altijd anderen helpen. Ga is een keer zelf voor de race! Het is toch niets aan als hij niet eens voor de race gaat. Van mij mogen die er de volgende keer uit. Mijn favorieten zijn nog steeds Amir & Jimmy.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:49
Halflight
Halflight is offline
Ik kots echt van Frank & Bliss.
Bliss loopt altijd zo gigantisch labiel en afhankelijk te doen en dan met die godse irritante stem. En Frank met dat rothoofd en overal en altijd vriendjes maken en houden en best friends for life met iedereen die hij tegenkomt. Rot toch op man. Graag deze twee er volgende week uit yes please.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:17
Verwijderd
Ik ben voor Chris en Lut.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 17:07
bbyn
bbyn is offline
ik heb t eerste kwartier gemist... de duo's moesten in ieder geval gewisseld worden, waarom? en hoe werd dat bepaald?
Oud 17-04-2006, 17:56
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
bbyn schreef op 17-04-2006 @ 18:07 :
ik heb t eerste kwartier gemist... de duo's moesten in ieder geval gewisseld worden, waarom? en hoe werd dat bepaald?
Er was niet echt een reden, de mensen die als eerst binnen waren gekomen mochten als eerst kiezen, vrouwen moest vrouwen kiezen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 18:01
Shadina
Shadina is offline
Ik vond dat mixen van die koppels btw niets aan. Het was veeeel leuker geweest als ze net als voorgaande jaren dan als blok aan het been moesten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 18:20
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Shadina schreef op 17-04-2006 @ 19:01 :
Ik vond dat mixen van die koppels btw niets aan. Het was veeeel leuker geweest als ze net als voorgaande jaren dan als blok aan het been moesten.
idd, wekt weer lekker veel irritaties op enzo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 09:32
Verwijderd
Ik vond het niet zo'n bijzondere aflevering. Er is vrij weinig spannends gebeurd..

Even dacht ik dat Amir en Jimmy Lut en Chris zouden kiezen voor het hotel, na die 'belofte' van 5000 euro.. Maar gelukkig deden ze dat niet, was wel erg lullig geweest anders ja

En ik hoop dat er ook nog een blok-aan-been aflevering komt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 12:06
Escapism
Escapism is offline
ik ben voor jimmy en amir
Oud 18-04-2006, 12:25
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Halflight schreef op 17-04-2006 @ 12:49 :
Ik kots echt van Frank & Bliss.
Bliss loopt altijd zo gigantisch labiel en afhankelijk te doen en dan met die godse irritante stem. En Frank met dat rothoofd en overal en altijd vriendjes maken en houden en best friends for life met iedereen die hij tegenkomt. Rot toch op man. Graag deze twee er volgende week uit yes please.
Hehe
Het is ook echt vet irritant dat Frank echt elke aflevering "Ik ben zooo trots op je!" zegt..
Oud 19-04-2006, 12:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
deze in het spoor van van leuk
reinier
Oud 19-04-2006, 19:09
BCR
BCR is offline
Ik vind Frank ontzettend lief voor zn dochter! Ik kan de man wel waarderen. Oke, hij speelt het spel niet echt mee en is totaal niet fanatiek en ubersociaal, maar hij heeft een goed hart

Ik ben ook voor Jimmy en Amir.
Oud 19-04-2006, 20:30
3ll3ntje
3ll3ntje is offline
jimmy an amir vind ik zelf persoonlijk een beetje schijnheilig, ze vinden zichzelf nogal goed.
die frans is inderdaad wel lief, maar je ziet het, hij word er wel beetje voor beloond en hij zit er nog steeds in.

gelukkig zijn die 2 meiden er uit zeg.. poe daar werd je gek van.
als ik moet kiezen ga ik voor yve en wendy
al vind ik chriz en lut ook wel leuk worden samen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 22:25
Escapism
Escapism is offline
wendy is heet.
Oud 23-04-2006, 18:47
Verwijderd
Bij de vorige edities had ik steeds wel een of twee favoriete koppels, maar nu eigenlijk helemaal niet. Voor iedereen zou ik het wel jammer vinden als ze eruit gaan, maar ik zou er ook weer niet echt mee zitten..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 19:48
Verwijderd
ik vrees voor jimmy en amir nu..

ik vind frank ook wel een beetje te vredelievend worden. Zodra iemand hem om een gunst vraagt of als hij iemand kan helpen of voorlaten dan doet ie dat meteen zonder nadenken lijkt wel, en hij vraagt ook nooit wat aan bliss!

En dat van yves vond ik ook wel een beetje stiekem
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 20:22
Verwijderd
Staan ze met 3 teams ontzettend veel tijd te verspillen om jimmy en amir te kunnen afvlaggen, zijn ze er nog als eerste en hebben ze ook nog de vrijgeleide. Geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 20:26
Dexter_M
Dexter_M is offline
Echt fantastisch.
Jimmy en Amir nog als eerste
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 20:42
Verwijderd
Jammer dat Frank & Bliss eruit zijn.
Had liever gezien dat jank-Wendy vertrok.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 21:03
bbyn
bbyn is offline
ik vind t wel jammer dat frank en bliss eruit zien, maar liever hun dan yves en wendy..
Oud 23-04-2006, 21:08
Faerie
Faerie is offline
Yves en Wendy vind ik echt heel irritant. Zij moeten er uit!
Ik wil echt dat Amir & Jimmy winnen.. Maar Chris & Lut vind ik ook wel ok.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 22:47
battlestar
battlestar is offline
vond het terecht dat bliss & frank eruit lagen vandaag.. dat softe, te sportieve gedrag van frank , plus ze hebben de hele reis niet echt geweldig gelift.
domme actie van yves om zo dat geld door te spelen, zeg het dan eerlijk dat je liever met marc & theo in zee gaat. wendy ook niet erg slim om gelijk die politiewagen in te stappen (en dat accent )
amir & jimmy waren weer leuk

en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik mis lien & inge een beetje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 07:57
Verwijderd
Citaat:
battlestar schreef op 23-04-2006 @ 23:47 :
en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik mis lien & inge een beetje
haha ja, het gaat toch wel een stuk rustiger aan allemaal nu.. maar als ik dan denk aan alle irritaties ben ik toch wel blij dat ze eruit zijn
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 19:18
Verwijderd
volgens de voorstukjes moet er morgen alweer een koppel uit...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 11:41
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik wilde marc en theo niet weg snorremans heerste
Oud 01-05-2006, 16:27
Fleurop
Fleurop is offline
Ik wist gewoon bij de rangschikking dat Marc en theo eruit zouden gaan. Omdat Lut nog niet uit de wagen is gevallen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:11
one.
one. is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-04-2006 @ 13:06 :
ik ben voor jimmy en amir
Oud 02-05-2006, 09:31
Roxy
Roxy is offline
Ben ik de enige die het dit jaar echt een stuk saaier vind dan voorgaande jaren? Misschien is het omdat de nieuwigheid eraf is, heb ook het idee dat het allemaal vlugger gaat. Je ziet ze weinig echt bij de gezinnen thuis terwijl in het eerste jaar nog geweldige wodka toestanden waren bij de russen thuis. Je zag ze vaker liften en vaker problemen hebben om een lift te krijgen of met mensen te communiceren.. Ik heb het idee dat het nu alleen nog maar puur om het winnen gaat en dat niemand geniet van waar ze nou eigenlijk zijn en wat ze meemaken. En verder zijn de teams enorm saai, ik vond inge en lien super irritant en overdreven, maar dit is toch ook niks. Ik moest ook lachen toen gezegd werd dat jimmy en amir aartsrivalen waren van theo en mark. Ik vind het allemaal erg soft dan. In het eerste jaar Elias en Reinier dat was veel toffer.
Oud 02-05-2006, 09:45
Verwijderd
Helemaal met Roxy eens..

Andere seizoenen werd de race naar de finish ook veel spannender gemaakt, en nu zie je alleen dat ze wat aan het liften zijn, en ineens staan ze allemaal bij de rangschikking. Het is alsof er veel wordt overgeslagen.
En andere jaren had ik direct 1 of 2 favoriete teams, maar dit jaar maakt het me niet zoveel uit wie wint.
Al gun ik het Jimmy en Amir het meest, want ze doen het wel het best. Zou lullig zijn als ze 1 keertje laatste worden en dan meteen er uit liggen.

En dit topic is ook niet wat het geweest is
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:10
Verwijderd
Klopt, er staat bijna niets meer over de afgelopen aflevering. Maar ik kan er ook niets over vertellen want ik heb de aflevering gemist
Ik heb ook dit jaar geen favorieten, andere jaren wel. Toen ben ik telkens boos geworden als die eruit lagen !
Eerst vond ik die zusjes leuk! En die tweeling broers het jaar daarop, en ook dat koppel van vorig jaar (die elkaar niet kende Krieke & ? ). maar dit jaar geef ik er minder om wie er uit ligt, en ook wie er wint lijkt minder belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yoka schreef op 02-05-2006 @ 13:10 :
dat koppel van vorig jaar (die elkaar niet kende Krieke & ?)
Nathalie
Oud 02-05-2006, 17:22
Verwijderd
Toch wel
Wist het niet helemaal zeker meer.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 20:18
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Yoka schreef op 02-05-2006 @ 13:10 :
Eerst vond ik die zusjes leuk! En die tweeling broers het jaar daarop, en ook dat koppel van vorig jaar (die elkaar niet kende Krieke & ? ). maar dit jaar geef ik er minder om wie er uit ligt, en ook wie er wint lijkt minder belangrijk!
Die zusjes Sanne en ... weet niet meer, zaten in hetzelfde jaar als wesley en joeri. En die jongens waren echt super leuk, en elias en jetske (?) en hans en rani ook wel, maar vorig jaar vond ik ook krieke en nathalie erg leuk.. maar dit jaar zijn het allemaal suffe mensen.
Oud 05-05-2006, 11:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
Het is absoluut veel minder leuk dan de 2 vorige jaren. Maar desondanks geniet ik ook van deze Peking Express.

Destijds was Peking Express 1 opeens te koop op dvd. Weet iemand of die dvd nog steeds ergens te koop is? Bij bol.com en freerecordshop helaas niet meer

Of is er toevallig hier iemand die de dvd heeft?
Oud 07-05-2006, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 03-05-2006 @ 21:18 :
Die zusjes Sanne en ... weet niet meer, zaten in hetzelfde jaar als wesley en joeri. En die jongens waren echt super leuk, en elias en jetske (?) en hans en rani ook wel, maar vorig jaar vond ik ook krieke en nathalie erg leuk.. maar dit jaar zijn het allemaal suffe mensen.
Sanne & Lotte geloof ik. Waren Wesley & Joeri die tweeling? Die waren zo grappig
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:22
Verwijderd
Ik ben vanaf nu voor Chris en Lut.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:41
bbyn
bbyn is offline
ja.. dat enthousiasme is errug aanstekelijk van hun vind egt grappig hoe ze doen

maar ik ben toch nog ook beetje voor yves en wendy
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten