Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voor het geval je het niet wist, docent zijn is heel wat meer dan doceren alleen, je moet alle lessen uitgebried voorbereiden, corrigeren, onderwijsprogramma's maken, vergaderen over leerlingen etc. Dat soort dingen zouden best in de vakantie kunnen (ik ben geen voorstander hoor, maar je moet niet denken dat docenten alleen maar voor de klas staan en daarna vrij zijn).
Dhr. B.M.C. Togné Docent Economie en M&O |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, en dan wordt het voor iedereen duurder. schoolgeld wordt verhoogd want die leraren moeten meer betaalt worden.
Tja, een weekje of misschien twee, okay maar 5,6,7 weken vind ik veel te veel! Ieder normaal mens wil toch vakantie? Nou dan moeten ze ons dat ook geven. Ik denk trouwens ook dat er veel leraren tegen zijn.
|
ging idd alleen om de docenten!
maar anders: denk je echt dat die werkdruk voor leerlingen dan lager zou worden? Want uiteindelijk blijft het zo dat je alles opstapeld tot de laatste dag (bij mij iig wel, want soms doe ik echt een paar weken niets en zit ik daarna te stressen) 't is meer een probleem van plannen, wat je waarschijnlijk toch ook niet kan wanneer je een paar weken extra school hebt! (zeker in de laatste weken begin je niet eerder aan je huiswerk als strikt noodzakelijk)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm weet je zeker dat dat niet alleen bij ons op school is? Nanninga is inmiddels overal toe in staat hebben we gemerkt
![]() Wist niet dat jij hier ook zat trouwens? Hoe dan ook.... laat ons gewoon onze welverdiende rust houden zeg! Wij scholieren hebben het al zwaar genoeg... (vooral degenen op de OSG Sevenwolde te Heerenveen die getijsterd worden door dhr Nanninga ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic Ik vind het dus belachelijk dat de vakanties met 5,6 of 7 weken worden verkort. 2 weken korter zomervakantie vind ik niet zo heel erg, maar 7 weken minder vakantie... Das wel heel veel. Wij hebben ook onze vakantie nodig, er is nog wel meer als alleen maar school... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gratis op vakantie... Doen?? NadeHAVO | 4 | 12-02-2013 15:18 | |
Psychologie |
Mag weinig van ouders.... sarah_d | 25 | 25-08-2010 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
done/ to do's TraXarT | 75 | 03-04-2010 01:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gekozen burgemeester MH | 271 | 31-03-2005 13:48 | |
De Kantine |
Welke vakantieganger was jij de afgelope vakantie??? Frida | 55 | 08-10-2002 14:03 |