Oud 21-04-2006, 13:42
remy476
remy476 is offline
Rijd je altijd de snelheid die je mag rijden of rijd je constant overal te hard?

Ik zal zelf maar beginnen:

Woonerf en 30 km zone: De maximum snelheid nooit harder
Binnedoor rijd ik meestal 60
buiten bebouwde kom:90
autoweg: 120
autosneweg : 140
Oud 21-04-2006, 14:03
MTpower
MTpower is offline
Ik rij geen auto, maar op de brommer/scooter rij ik meestal zo hard hij kan (mits hij niet -te hard- opgevoerd is)
Behalve in een woonerf
Oud 21-04-2006, 14:52
mar87
mar87 is offline
Woonerf en 30km zone: verschillend...als er brede fiets- en voetpaden langs de weg zijn dan rij ik 50. En anders 30/40.
Buiten bebouwde kom: 80 - 100
autoweg: 100 - 120
autosnelweg: 120 - 150
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 18:59
Tom
Tom is offline
Binnendoor: 50 km/u (behalve een aantal bekende overzichtelijke wegen)
buiten bebouwde kom: 80 tot 180 km/u
autosnelweg : 120 tot 250 km/u

Normaal rijd ik meestal volgens de maximum snelheid (linkse getal). Dan rijd ik zelfs niet harder dan dat. Behalve als ik de auto uitlaat, dan rijd ik een stuk sneller en gaat het meer in de richting van het rechtse getal mits verkeer/omstandigheden het toelaten (kom maar, kom maar moraalridders).
Oud 21-04-2006, 20:57
Tiño
Tiño is offline
woonerf maximum, maar daar rijd ik echt zelden, dus als ik er rijd dan ben ik er niet bekend en dan rijd ik vaak nog iets langzamer.

autoweg: rond de 100

snelweg rond de 130

Duitsland :rond de 150

meestal iets harder als wat eigenlijk de max is,maar alleen als de situatie zo is dat het geen gevaar voor mijzelf of anderen is.

Anders uiteraard gewoon netjes wat de rest doet.
Oud 21-04-2006, 21:08
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
remy476 schreef op 21-04-2006 @ 14:42 :
Rijd je altijd de snelheid die je mag rijden of rijd je constant overal te hard?

Ik zal zelf maar beginnen:

Binnedoor rijd ik meestal 60
buiten bebouwde kom:90
autoweg: 120
autosneweg : 140
"Binnedoor" bedoel je binnen de bebouwde kom mee (waarschijnlijk?), maar vergeet niet dat er 'binnen de kom' ook ontsluitingswegen zijn.

En wel stoer dat je overal te hard rijdt.
Oud 21-04-2006, 21:26
Verwijderd
Ik ben een notoire hardrijder.

Dat wil zeggen dat ik overwerkt ben, en dus geen tijd heb om 100 te rijden op een 4-baans weg waar het aantal weggebruikers minimaal is.

Citaat:
Het voornaamste argument dat men aanvoert tegen het verhogen van de maximum snelheid is het gevaar wat erbij komt kijken. Zou men in Duitsland helemaal gek zijn door daar op veel plekken géén snelheidslimiet te stellen? Nee hoor, de ongevalscijfers voor de Autobahnen zijn vergelijkbaar met de Nederlandse cijfers.

Toch blijft 3vo, het door het ministerie van verkeer & waterstaat gesponsorde propaganda-apparaat, gooien met onderzoekscijfers, waaruit zou blijken dat 1 kilometer harder rijden leidt tot 3 procent meer kans op een ongeval.
Dit klinkt heel ernstig, maar is totaal bezijden de waarheid. Ten eerste, het onderzoek dat aangehaald wordt is uitgevoerd in de VS, en binnen de bebouwde kom. Het hoeft weinig uitleg dat de situatie in een Amerikaans dorp weinig te maken heeft met de situatie op de Nederlandse snelwegen.
Ten tweede, de kans op een ongeval is op de Nederlandse snelweg erg klein. De kans dat u een ongeval krijgt op de snelweg is zó klein, dat ook al verhoogt u die kans met 100 procent, de kans nog steeds verwaarloosbaar is. Ter vergelijking: als u twee staatsloten heeft, dan verhoogt u de kans op de hoofdprijs met 50% als u een derde lot koopt. Die 50% meer kans klinkt mooi, maar wil toch echt niet zeggen dat de hoofdprijs u bijna niet meer kan ontgaan.

Het grote probleem van 3vo: er is niet één wetenschappelijk rapport waaruit blijkt dat snelheid een bepalende factor is als het gaat om ongevallen op snelwegen. Logisch ook, de voornaamste oorzaak van ongevallen is onoplettendheid. En wat wél blijkt uit onderzoek is dat mensen oplettender gaan rijden naarmate de snelheid toeneemt. Zo heb ieder nadeel zijn voordeel, om met Johan Cruyff te spreken.

Naast de betere oplettendheid biedt harder rijden nog veel meer voordelen. Niet alleen de hardrijder zélf let namelijk beter op, ook zijn langzame medeweggebruikers zullen geneigd zijn beter op te letten, er kan immers altijd een snellere verkeersdeelnemer aankomen.
Daarnaast zal het veel makkelijker zijn om weggebruikers zich wél aan limieten te laten houden indien dat echt nodig is, zoals bij werkzaamheden, of in de bebouwde kom.

Uiteraard blijft er altijd het argument dat harder rijden slechts weinig tijdwinst oplevert in het kleine Nederland. Rij maar eens 's nachts van Groningen naar Amsterdam, en een beetje harder rijden levert u zomaar een half uur tijdswinst op. Toch niet slecht. En daar zit weer een deel van de logica van het verminderde gevaar. De weggebruiker die hard rijdt zit een half uur minder lang in de auto, en loopt dus minder risico.
Bron: www.meervrijheid.nl

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 00:40
Jolt
Jolt is offline
Overal te hard, geef snel veel gas als ik net weg rijd, schakel dan ook pas laat door, etc

Maja zal binnekort wel mijn 1e boete binnen slepen.
Oud 22-04-2006, 00:42
Tom
Tom is offline
Wat een gelul. Ik ben niet vies van doorrijden maar het is gewoon een feit dat hardrijden gevaarlijker is. Met o.a. als reden dat je remweg flink toeneemt bij hogere snelheden!!

Verder geven ze de schuld van dat onderzoek dat Amerika niet te vergelijken is met Nederland. Maar ondertussen maken ze wel een vergelijking tussen Nederland en Duitsland. Hier in Nederland zijn bijvoorbeeld veel meer op- en afritten en is het er (gemiddeld) drukker op de weg.

Toch keur ik het goed en denk ik dat de snelheden (vaak) hoger kunnen dan nu het geval is. Het beste zijn variabele snelheden.. afhankelijk van o.a. het wegdek, weer, drukte en eventueel rijbaan. Bij slechte wegen met veel regen moet de snelheid omlaag en 's nachts op een lege overzichtelijke snelweg kan de snelheid flink omhoog.

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 00:44.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 08:24
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
stoer topic om te melden hoeveel je te hard rijd

ligt aan de situatie hoe hard je rijd, en als jij overal klakkeloos te hard rijd ben je een gevaar op de weg

sommige situaties zijn niet voor niks bv 30 km zone
of niet voor niks 50 en geen 80
Oud 22-04-2006, 09:22
mar87
mar87 is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 22-04-2006 @ 09:24 :
stoer topic om te melden hoeveel je te hard rijd

ligt aan de situatie hoe hard je rijd, en als jij overal klakkeloos te hard rijd ben je een gevaar op de weg

sommige situaties zijn niet voor niks bv 30 km zone
of niet voor niks 50 en geen 80
Maar het is wel bijzonder nutteloos en irritant wanneer ze wegen buiten de bebouwde kom een snelheid van max. 60 km/h geven.
Er zijn hier in de buurt van zulke wegen en ze willen er meer van maken en de reden is me volslagen onduidelijk. Het zijn gewoon overzichtelijke buitenwegen, ook niet overdreven druk ofzo.

Maargoed, 30 km/h zones zijn er ook niet voor niets maar soms is ook dat weer een beetje vaag...wanneer er ruimte in overvloed is voor fietsers, voetgangers e.d, dan kan het volgens mij net zo goed gewoon 50 km/h zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Tom schreef op 22-04-2006 @ 01:42 :
Toch keur ik het goed en denk ik dat de snelheden (vaak) hoger kunnen dan nu het geval is. Het beste zijn variabele snelheden.. afhankelijk van o.a. het wegdek, weer, drukte en eventueel rijbaan. Bij slechte wegen met veel regen moet de snelheid omlaag en 's nachts op een lege overzichtelijke snelweg kan de snelheid flink omhoog.
En daar ben ik het helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 10:47
Jolt
Jolt is offline
Ze moeten gewoon digitale advies snelheids bordjes maken, waarbij dus gekenen word naar het weer, drukte, en zo zichzelf altijd aanpast.

Op de snelweg heb die wel al, maar dat is alleen als er gewerkt word of zo.
Oud 22-04-2006, 10:56
Verwijderd
Matrixborden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 11:20
Jolt
Jolt is offline
Trouwens sommige 30 zones zjin echt bagger.

Verschrikkelijk!
Oud 22-04-2006, 11:31
PV
PV is offline
Ik rijd de snelheid die ik mag rijden en op de snelweg vaak iets langzamer. Heb toch zelden haast, je bespaart wat brandstof en je hindert mensen die wel haast hebben niet zo erg als je rechts blijft rijden
Te hard rijden doe ik een enkele keer op een 80 km weg als ik net een hele tijd op de snelweg heb gereden, dan lijkt 80 ineens zo langzaam en dan rijd ik gemakkelijk 85 of 90, dat vind ik dan al veel te hard eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 15:08
phoxetis
phoxetis is offline
ik rijd alleen te hard op plaatsen waar gecontroleerd wordt.

op plaatsen waar niet gecontroleerd wordt rijd ik overal te langzaam binnen de bebouwde kom en ook op de autoweg.
Oud 22-04-2006, 15:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
PV schreef op 22-04-2006 @ 12:31 :
Ik rijd de snelheid die ik mag rijden en op de snelweg vaak iets langzamer.
Wat grappig, dat hoor je (bijna) nooit.
Zelf rijd ik soms ook te hard, maar dat doe ik alleen als ik zeker weet dat het kan en/of als er geen controle is. Er zijn gewoon bepaalde wegen die wel net binnen bebouwde kom vallen, maar waar je makkelijk harder kan rijden.
Oud 22-04-2006, 15:51
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-04-2006 @ 16:43 :
je hoort het bijna nooit,maar ziet het des te vaker
Oud 22-04-2006, 16:20
PV
PV is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-04-2006 @ 16:43 :
Ach, wat boeit mij het of ik in anderhalf uur of in twee uur heen en weer rij Met een muziekje aan is rijden niet vervelend
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 16:40
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb simpelweg geen zin in bekeuringen. Ik kan het geld echt wel missen, maar ik gebruik het veel liever ergens anders voor. Daarom rijd ik eigenlijk alleen maar te hard in de stad waar ik zeker weet dat ik niet geflitst ga worden en verder alleen op snelwegen zonder verlaagde maximumsnelheid. Op een snelweg rijd ik soms netjes 120 en soms 150, maar veel harder écht zelden.

Ik heb natuurlijk wel eens zo hard gereden als ik kon, maar niet in Nederland
Oud 22-04-2006, 17:29
LB06
LB06 is offline
50-60 in de 30km zone hier in het dorp. Dat is gewoon te belachelijk voor woorden. Het was tot een jaar geleden gewoon een doorgaande weg waar iedereen 50 mocht, maar een of andere kutkneus van de gemeente heeft bedacht om er een 30km zone van te maken. In andere 30km zones zo rond de 30-50, afhankelijk van het overzicht en zijwegen van rechts e.d.

60km zones negeer is doorgaans ook straal (zelfde verhaal als hierboven), dus zo'n 70 tot 100kph. Net als iedereen overigens. Het ergste is dan nog dat ze hier drempels hebben gelegd waar je met 140kph nog overheen kunt Het leuke is dat ze in 30 of 60 km zones niet vaak staan te flitsen.

In 50km zones rijd ik meestal gewoon 50, vanwege de flitsers. Idem voor 70 en 80km wegen.

Op een autoweg houd ik meestal een snelheid aan van 100 tot 110, en op de snelweg 120 tot 140. Wel heb ik meestal q-music opstaan, met als bijkomend voordeel dat ik weet waar de controles zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 17:46
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-04-2006 @ 11:47 :
Ze moeten gewoon digitale advies snelheids bordjes maken, waarbij dus gekenen word naar het weer, drukte, en zo zichzelf altijd aanpast.

Op de snelweg heb die wel al, maar dat is alleen als er gewerkt word of zo.
Citaat:
Dukko schreef op 22-04-2006 @ 11:56 :
Matrixborden.
Matrixborden halen ook resultaten uit de welbekende inductielussen op de weg. Die worden dus zeker niet alleen ingeschakeld bij wegwerkzaamheden, maar ook wanneer er plots op een plek veel meer intensiteit is dan de weg aankan bij de 'normale maximum toegestane snelheid', dan gaat de snelheid dus omlaag om de capaciteit van de weg te vergroten. Deze werken dus ook in ander gevallen dan alleen wegwerkzaamheden.
Oud 22-04-2006, 17:48
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tiño schreef op 22-04-2006 @ 16:51 :
je hoort het bijna nooit,maar ziet het des te vaker
Wat is het probleem van een langzaam rechtsrijdend motorvoertuig? Vrachtwagens rijden ook geen 140 km/h?
Oud 22-04-2006, 18:16
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 22-04-2006 @ 18:48 :
Wat is het probleem van een langzaam rechtsrijdend motorvoertuig? Vrachtwagens rijden ook geen 140 km/h?
Op een drukke 2-baans weg is dat zwaar irritant als je zelf gewoon 120 rijdt (of iets harder).
Oud 22-04-2006, 19:21
REIE
REIE is offline
Op de snelweg rijd ik rond de 110-120, en elders het liefst in de hoogste versnelling, mits de situatie dat toelaat.
Oud 22-04-2006, 19:39
Gimme more beer
Citaat:
MTpower schreef op 22-04-2006 @ 19:16 :
Op een drukke 2-baans weg is dat zwaar irritant als je zelf gewoon 120 rijdt (of iets harder).
Ik vind mensen die langzaam rechts rijden niet zo'n probleem. Mensen die met <115-120 gaan inhalen, daar heb ik pas een hekel aan.
Oud 22-04-2006, 19:45
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-04-2006 @ 19:16 :
Twee strooks.
Maar als er dan rechts wordt gereden zie ik het probleem nog niet...
Oud 22-04-2006, 20:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-04-2006 @ 20:39 :
Ik vind mensen die langzaam rechts rijden niet zo'n probleem. Mensen die met <115-120 gaan inhalen, daar heb ik pas een hekel aan.
Of mensen die nutteloos op de linker strook blijven.
Oud 22-04-2006, 23:30
***ailá***
***ailá*** is offline
of mensen die gaan versnellen als je ze inhaalt
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 00:20
Jolt
Jolt is offline
Echt verschrikkelijk ik ben dus echt te gehaast, overal vol gas, nu ook hier in Belgie.

Geloof 30 km harder dan de max snelheid is rijbewijs inleveren als ze je pakken tenmiste?
Oud 23-04-2006, 00:41
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik rij eigenlijk nouwelijks meer, maar op mn brommertje (107CC ss-50) reed ik eigenlijk altijd netjes met het verkeer mee.

In woonwijken zeker niet harder dan 50, buiten de bebouwde kom een gemiddelde van 75 ongeveer. Netjes met het verkeer mee. 40 tussen vrachtwagens betekend dood, en daar pas ik voor.

Overigens ben ik van mening dat het boetebeleid schofterig is. Vooral omdat het een melkkoe is geworden die ook daadwerkelijk als zodanig word ingezet.

Mijn sig spreekt voor zich verder.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 06:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik rij netjes de snelheid die je mag rijden (en misschien 5km erboven vanwege de speling die je hebt.)

Zal zeker komen omdat ik net mijn rijbewijs heb en geen boetes wil
Oud 23-04-2006, 12:10
Gimme more beer
Citaat:
Vice schreef op 22-04-2006 @ 21:30 :
Of mensen die nutteloos op de linker strook blijven.
Dat sowieso, maar dat is ook verboden.
Oud 23-04-2006, 13:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-04-2006 @ 01:20 :
Geloof 30 km harder dan de max snelheid is rijbewijs inleveren als ze je pakken tenmiste?
50 in Nederland
Boven de 30 blijft hij voor 5 jaar staan, nog zo'n overtreding (of meerdere) binnen 5 jaar is een hele fikse boete of zelfs inname van het rijbewijs
Oud 23-04-2006, 13:24
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-04-2006 @ 20:39 :
Wat een logisch gevolg is van langzame rechtsrijders

Als het echt druk is en er is er 1 die langzamer rijdt dan de rest, raakt vanzelf die rechter baan helemaal verstopt, en omdat er vanwege de drukte niemand langs kan (zeker als je de eerste auto achter de langzame bent) is dat zwaar irritant.
Oud 23-04-2006, 14:13
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MTpower schreef op 23-04-2006 @ 14:22 :
50 in Nederland
Boven de 30 blijft hij voor 5 jaar staan, nog zo'n overtreding (of meerdere) binnen 5 jaar is een hele fikse boete of zelfs inname van het rijbewijs
Ow dan mag ik nog een paar keer het gaspedaal in trappen.

Maja ben nu bezig om te proberen om rustig te rijden, niet zo gehaast.
Oud 23-04-2006, 16:28
Gimme more beer
Citaat:
MTpower schreef op 23-04-2006 @ 14:24 :
Wat een logisch gevolg is van langzame rechtsrijders
Ja, maar langzame rechtsrijders zijn gewoon een feit. Sommige voertuigen mogen niet harder, anderen willen of durven dat niet. Dat maakt dus ook niet uit. Maar als je dan besluit dat je er langs wilt, moet je ook gewoon durven trappen of heel goed kijken of je iemand hindert.
Oud 23-04-2006, 16:32
Tom
Tom is offline
Citaat:
MTpower schreef op 23-04-2006 @ 14:22 :
50 in Nederland
Kleine correctie want op de snelweg is het boven de 40 (geen 30) geen Wet Mulder (=dokken en klaar) meer
Oud 23-04-2006, 16:52
Q
Q is offline
Citaat:
Tom schreef op 22-04-2006 @ 01:42 :
Wat een gelul. Ik ben niet vies van doorrijden maar het is gewoon een feit dat hardrijden gevaarlijker is. Met o.a. als reden dat je remweg flink toeneemt bij hogere snelheden!!

Verder geven ze de schuld van dat onderzoek dat Amerika niet te vergelijken is met Nederland. Maar ondertussen maken ze wel een vergelijking tussen Nederland en Duitsland. Hier in Nederland zijn bijvoorbeeld veel meer op- en afritten en is het er (gemiddeld) drukker op de weg.

Ben het zelf wel eens met dat artikel hoor. Als ik harder rij let ik beter op MAAR ik zorg wel dat ik voldoende afstand hou en een inschatting maak van het verkeer. Dat wil zeggen hard langs een langzaam rijdende strook rijden is natuurlijk gevaarlijk omdat de kans groot is dat een andere auto zal uitvoegen.

Variabele snelheden zoals je aangeeft is ook best een optie, alles is in ieder geval beter dan zo'n 80km zone waar je makkelijk 120 kan.

Iets meer ontopic: Zelf rijd ik in de bebouwde redelijk de snelheid, op een aantal bekende wegen na waa ik toch denk dat het niet zo erg is om wat harder te rijden. Op de snelweg wil het varieren, maar rijd ik bijna altijd de snelheid die wordt aangegeven en soms iets meer gas. Maar ik rij niet standaard 180 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 22:19
T_ID
T_ID is offline
Tja, ik rijd vooral wat ik denk dat kan. Lange rechte wegen zonder verkeer of zijstraten ga ik harder, maar als het echt niet kan ook zachter.

Zelfde verhaal voor de snelweg eigenlijk, een slingerende vrachtwagen ga ik echt niet met 140 voorbij.

Mijn grootste irritaties zijn op dit moment toch wel geen richting aangeven op rotondes (lekker onnodig wachten op zo'n klapmongool die eraf moest) en bejaarden. (een rij-filosofie van '50 rijden is 50 te hard' brengt me niet waar ik heen moet)
Oud 24-04-2006, 07:19
Dayan
Dayan is offline
Ik heb geen rijbewijs, wil ik ook niet.

Als ik het zou hebben zou ik waarschijnlijk steevast 10 km/h onder de maximumsnelheid blijven. En NOOIT en te nimmer erboven. Ik heb een gruwelijke teringhekel aan hardrijders.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 09:38
nps
nps is offline
Binnen de bebouwde kom altijd max snelheid. Als het rustig is soms wat harder maar nooit meer dan 10 km. Op de snelweg meestal ergens tussen 80 (km zone) - 130.

Ik heb ook niet echt de auto om overal hard te rijden.
Oud 24-04-2006, 13:20
Verwijderd
Meestal rij ik overal wel de toegestane snelheid +5km/h (tellerafwijking compenseren), behalve als ik weet dat het een weg is waar ik makkelijk harder kan zonder een gevaar op de weg te zijn.
Op de snelweg rijd ik steevast 130/140 (maar met de tellerafwijking komt dat uit op 120/130 échte km/h's, dus valt mee) tenzij ik 's nachts op een stuk zonder trajectcontrole rijdt.
Dan rijd ik meestal 160km/h, soms harder, soms langzamer afhankelijk van verkeersdrukte en weer.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 12:53
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Dayan schreef op 24-04-2006 @ 08:19 :
Ik heb geen rijbewijs, wil ik ook niet.

Als ik het zou hebben zou ik waarschijnlijk steevast 10 km/h onder de maximumsnelheid blijven. En NOOIT en te nimmer erboven. Ik heb een gruwelijke teringhekel aan hardrijders.
je hebt geen keuze. als je niet lichtjes te hard rijdt op een weg vol auto's haal je de wraak van de massa op je. Niet de mijne, let wel, maar legio interpreteren de maximum toegestane snelheid met name als de minimum toegestane snelheid.
Oud 25-04-2006, 13:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 25-04-2006 @ 13:53 :
je hebt geen keuze. als je niet lichtjes te hard rijdt op een weg vol auto's haal je de wraak van de massa op je. Niet de mijne, let wel, maar legio interpreteren de maximum toegestane snelheid met name als de minimum toegestane snelheid.
Ik irriteer me er vreselijk aan als mensen 60 of 70 km/u gaan rijden waar je 80 km/u màg rijden en niet kunt inhalen.. Dan vreet ik me helemaal op, er zijn al zoveel stukken waar je niet kunt doorrijden, is de mogelijkheid er kan deze niet benut worden door de zacht rijders.
Oud 25-04-2006, 13:43
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-04-2006 @ 14:33 :
Ik irriteer me er vreselijk aan als mensen 60 of 70 km/u gaan rijden waar je 80 km/u màg rijden en niet kunt inhalen.. Dan vreet ik me helemaal op, er zijn al zoveel stukken waar je niet kunt doorrijden, is de mogelijkheid er kan deze niet benut worden door de zacht rijders.
voilà! quod est demonstrandum
Oud 25-04-2006, 13:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 25-04-2006 @ 14:43 :
voilà! quod est demonstrandum
Ja, daarom reageer ik ook Omdat ik iemand ben die enigszins voldoet aan de 'criteria' uit jouw post.
Oud 25-04-2006, 14:54
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-04-2006 @ 14:46 :
Ja, daarom reageer ik ook Omdat ik iemand ben die enigszins voldoet aan de 'criteria' uit jouw post.
ik moet misschien m'n snelheidsmeter weer eens gaan repareren, rij momenteel maar achter de voorganger aan in de hoop dat die niet al teveel te hard rijdt bij een flitspaal
Oud 25-04-2006, 23:48
Jolt
Jolt is offline
lol, zonder teller mag je toch niet rijden?>
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten