Oud 22-04-2006, 17:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
Misti schreef op 22-04-2006 @ 18:41 :
Omdat ze me niet geloven, maarja
Misschien omdat ze denken dat je net zo goed een weerwolf kan zijn die zich voordoet als ziener.

Ik heb in ieder geval al op Tink* gestemd.
Oud 22-04-2006, 17:58
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Misti schreef op 22-04-2006 @ 18:41 :
Omdat ze me niet geloven, maarja
Waarom moet ik dat wel doen, dan?
Oud 22-04-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 22:49 :
spammen er is een spamtopic voor dit soort onzinnige accusaties (mooi woord hè , nu nog kijken of het bestaat)
het woord bestaat dus
Citaat:
Misti schreef op 22-04-2006 @ 13:41 :
Moest ik jullie zijn, ik zou ofwel allemaal op Tink* ofwel allemaal op Cheenna stemmen als jullie dit willen winnen en geen onschuldige dorpelingen ophangen Over de derde ben ik nog niet uit
Maarja, jullie moeten zelf weten of jullie mij geloven of niet

edit: ik was wel verbaasd dat ik er niet uit was, maar eigenlijk wel slim van de wolven
OMG, Cheenna was de volgende verdachte op de lijst
als je toch wolf blijkt, eten we je op (eten ja)

TRA je mag stemmen op wie je wilt, je gaat toch niet vertellen op wie je stemt, dus gaat uw gang.
Oud 22-04-2006, 18:22
Verwijderd
Tink*
Misti
Saarah
Severus
Oud 22-04-2006, 18:38
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Mensen ik ben wat afwezig geweest door een gecrashte computer.
Mijn Excuses....wie zijn er vandaag aan de beurt om te stemmen dan wel te eten?
Oud 22-04-2006, 18:41
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 22-04-2006 @ 19:38 :
de dorpelingen.
Oud 22-04-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 22-04-2006 @ 19:38 :
.t Is dat je een reden hebt, want anders was je de 'stillere' geweest die ik had genomineerd

Citaat:
drilboor sjakie Laatst online:
20:06 18-04-2006
11:13 22-04-2006
Oud 22-04-2006, 18:46
drilboor sjakie
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-04-2006 @ 19:45 :
.t Is dat je een reden hebt, want anders was je de 'stillere' geweest die ik had genomineerd
Ja, PC was echt stuk....
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-04-2006 @ 19:21 :
het woord bestaat dus OMG, Cheenna was de volgende verdachte op de lijst
als je toch wolf blijkt, eten we je op (eten ja)

TRA je mag stemmen op wie je wilt, je gaat toch niet vertellen op wie je stemt, dus gaat uw gang.
Ik mag sowieso stemmen op wie ik wil.
drilboor sjakie
Maar is het de beurt aan de dorpelingen of de weerwolven?
Oud 22-04-2006, 18:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 22-04-2006 @ 18:37 :
Waarom tijwfelt TopDrop dan?
Waarom niet? Ik wil een weloverwogen keuze maken en zoveel mogelijk opties bekijken voordat ik stem.

Ik ga nog een keer op Tink stemmen, ik ben redelijk zeker dat zij een weerwolf is...
Oud 22-04-2006, 18:54
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 22-04-2006 @ 19:46 :
Citaat:
Spelleider schreef op 22-04-2006 @ 19:41 :
de dorpelingen.
Oud 22-04-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 22-04-2006 @ 19:46 :
Dorpelingen dus, en we gaan voor Tink*

Tink*
Misti
Saarah
Severus
TopDrop
Yerli

Voor sjakie:
http://hannekebeek.ghl.ath.cx/weerwolfspel.htm

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 19:50.
Oud 22-04-2006, 19:10
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-04-2006 @ 18:45 :
Misschien omdat ze denken dat je net zo goed een weerwolf kan zijn die zich voordoet als ziener.
Maar dat zullen we weten als we Tink* ophangen. Als Tink* dan toch een gewone dorpeling blijkt te zijn, had Misti ongelijk en is ze dus wrs geen ziener, en wrs wel een weerwolf.
Oud 22-04-2006, 19:47
Yerli
Yerli is offline

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 19:51.
Oud 22-04-2006, 19:51
Spelleider
Spelleider is offline
De volgende dag, toen het weer licht was, was de ravage pas echt goed zichtbaar. De stad was een puinhoop. De houten steigers waren bezaaid met lijken. Verschillende huizen waren zwartgeblakerd of zelfs helemaal afgebrandt.
Maar toch waren de meeste dorpelingen blij, want de Oosterlingen hadden hun verdiende loon gehad. En in het ruim van het vergane schip werd al het gestolen goud teruggevonden: kennelijk geven weerwolven niet zoveel om goud.
De Koning roemde iedereen die dapper had meegevochten. Drilboorsjakie kreeg in de ziekenzaal een medaille voor zijn heldhaftige optreden. Bovendien stemde Severus eindelijk in met het huwelijk tussen hem en Misti. De oude man wist dat drilboorsjakie zijn dochter tegen elk gevaar kon beschermen, en dan was rijkdom voor hem van ondergeschikt belang.
Ook Yerli de elf en TheRedArrow de dwerg kregen een medaille voor hun heldhaftige reddingsactie. TRA kreeg bovendien zijn bijl terug, en daar was hij nog veel blijer mee....
Die avond ging TRA wederom op bezoek bij Tink*. De dwerg wist dat hij meer voor haar voelde dan alleen lust, en hij wist bijna zeker dat dat wederzijds was. Dat hoopte hij althans.
Hij belde aan bij Tink*'s huis. Het bordeel was ook goed gehavend, maar het stond in ieder geval nog overeind. Tink* deed de deur open. TRA pakte haar stevig beet en begon haar te zoenen. Maar toen voelde hij iets vreemds.... Tink* had ineens wel een HELE dikke kont. Hij liet haar los en bekeek haar van een afstandje. 'Ja, je bent flink wat uitgedijt' zei hij tegen haar. Tink* werd rood. 'Wat heb je gisteren gegeten?' vroeg de dwerg streng. 'Toch geen Oosterling-karbonade??' Hij pakte zijn bijl. Tink* deinste achteruit. 'Nee, TRA. Niet doen! Ik ben geen weerwolf! Ik...ik hou van je!!' Maar het had allemaal geen zin. De dwerg haalde uit met zijn bijl en ramde haar in haar zij. Tink* viel bloedend op de grond.
Toen was er een vage rode gloed in haar ogen die langzaam vervaagde. Een zwarte mist verliet haar lichaam en steeg op.
Toen zei Tink* zwak: 'TRA, je hebt de vloek van Sauron verbroken... dank je.' even was het stil. 'Ik wil dat je weet dat ik je heel speciaal vond. Jij was anders dan al die andere mannen. Jij zag me als meer dan alleen een lustobject....' Een straaltje bloed kwam uit Tink*'s mond.
TRA knielde bij haar neer. Tink* ging verder: 'Als de dingen anders waren gelopen, dan was ik nu met je getrouwd geweest, ook al ben je een dwerg..... Jij hield toch ook van mij....toch??'
Tranen liepen over TRA's wangen. 'Zielsveel Tink*, al sinds het moment dat ik je voor het eerst zag.' Toen glimlachte Tink*. 'We zullen elkaar weldra weer....ont...moeten...' Toen stierf ze.
TRA hield haar lichaam vast en drukte het dicht tegen hem aan. Zo bleef hij uren zitten, terwijl de tranen over zijn wangen en baard stroomden...

Deelnemers:
1) Saarah
2) Hanneke (dorpeling)
3) Misti
4) TRA
5) Tink* (weerwolf)
6) professor2
7) Mr Soija (dorpeling)
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14) Severus
15) Flyaway (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Kijk en zo kan het dus ook. Door het hele vloek verhaal zijn de weerwolven nu zielig ipv gewetenloze monsters...

De weerwolven zijn weer aan de beurt. Ze hebben tot morgen 20:30 de tijd om een volgend slachtoffer uit te kiezen.
Tovenaar en ziener, doe je werk!

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 20:04.
Oud 22-04-2006, 19:58
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 22-04-2006 @ 20:51 :
De volgende dag, toen het weer licht was, was de ravage pas echt goed zichtbaar. De stad was een puinhoop. De houten steigers waren bezaaid met lijken. Verschillende huizen waren zwartgeblakerd of zelfs helemaal afgebrandt.
Maar toch waren de meeste dorpelingen blij, want de Oosterlingen hadden hun verdiende loon gehad. En in het ruim van het vergane schip werd al het gestolen goud teruggevonden: kennelijk geven weerwolven niet zoveel om goud.
De Koning roemde iedereen die dapper had meegevochten. Drilboorsjakie kreeg in de ziekenzaal een medaille voor zijn heldhaftige optreden. Bovendien stemde Severus eindelijk in met het huwelijk tussen hem en Misti. De oude man wist dat drilboorsjakie zijn dochter tegen elk gevaar kon beschermen, en dan was rijkdom voor hem van ondergeschikt belang.
Ook Yerli de elf en TheRedArrow de dwerg kregen een medaille voor hun heldhaftige reddingsactie. TRA kreeg bovendien zijn bijl terug, en daar was hij nog veel blijer mee....
Die avond ging TRA wederom op bezoek bij Tink*. De dwerg wist dat hij meer voor haar voelde dan alleen lust, en hij wist bijna zeker dat dat wederzijds was. Dat hoopte hij althans.
Hij belde aan bij Tink*'s huis. Het bordeel was ook goed gehavend, maar het stond in ieder geval nog overeind. Tink* deed de deur open. TRA pakte haar stevig beet en begon haar te zoenen. Maar toen voelde hij iets vreemds.... Tink* had ineens wel een HELE dikke kont. Hij liet haar los en bekeek haar van een afstandje. 'Ja, je bent flink wat uitgedijt' zei hij tegen haar. Tink* werd rood. 'Wat heb je gisteren gegeten?' vroeg de dwerg streng. 'Toch geen Oosterling-karbonade??' Hij pakte zijn bijl. Tink* deinste achteruit. 'Nee, TRA. Niet doen! Ik ben geen weerwolf! Ik...ik hou van je!!' Maar het allemaal geen zin. De dwerg haalde uit met zijn bijl en ramde haar in haar zij. Tink* viel bloedend op de grond.
Toen was er een vage rode gloed in haar ogen die langzaam vervaagde. Een zwarte mist verliet haar lichaam en steeg op.
Toen zei Tink* zwak: 'TRA, je hebt de vloek van Sauron verbroken... dank je.' even was het stil. 'Ik wil dat je weet dat ik je heel speciaal vond. Jij was anders dan al die andere mannen. Jij zag me als meer dan alleen een lustobject....' Een straaltje bloed kwam uit Tink*'s mond.
TRA knielde bij haar neer. Tink* ging verder: 'Als de dingen anders waren gelopen, dan was ik nu met je getrouwd geweest, ook al ben je een dwerg..... Jij hield toch ook van mij....toch??'
Tranen liepen over TRA's wangen. 'Zielsveel Tink*, al sinds het moment dat ik je voor het eerst zag.' Toen glimlachte Tink*. 'We zullen elkaar weldra weer....ont...moeten...' Toen stierf ze.
TRA hield haar lichaam vast en drukte het dicht tegen hem aan. Zo bleef hij uren zitten, terwijl de tranen over zijn wangen en baard stroomden...

Deelnemers:
1) Saarah
2) Hanneke (dorpeling)
3) Misti
4) TRA
5) Tink* (weerwolf)
6) professor2
7) Mr Soija (dorpeling)
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14) Severus
15) Flyaway (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Kijk en zo kan het dus ook. Door het hele vloek verhaal zijn de weerwolven nu zielig ipv gewetenloze monsters...

De weerwolven zijn weer aan de beurt. Ze hebben tot morgen 20:30 de tijd om een volgend slachtoffer uit te kiezen.
Tovenaar en ziener, doe je werk!
een weerwolf dood
Oud 22-04-2006, 20:00
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Leuk verhaal, maar: "Maar het allemaal geen zin.", daar ontbreekt een werkwoord?

En Tink dood. Boehoe.
Oud 22-04-2006, 20:04
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 22-04-2006 @ 21:00 :
Leuk verhaal, maar: "Maar het allemaal geen zin.", daar ontbreekt een werkwoord?

En Tink dood. Boehoe.
Dat moest idd effe ge-edited worden...
Oud 22-04-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 22-04-2006 @ 20:58 :
een weerwolf dood
moet dat lange qouten? knip ajb je tekst

Ik zei het toch (kon het niet laten ). Goed teamwork Hanneke . Dus Misti is hgstwrs een ziener Nu cheenna, die al op mn lijst stond wrs. Hmm moet ik de andere verdachten opnoemen, zodat Misti kan checken?

Edit: Maar ja, het was allemaal zo duidelijk als wat, Tink* verraadt Han, spreekt zichzelf gigantisch tegen, en Misti die nohg aan het eind erbij kwam

Edit: had nog een quote van Tink* btw bij het verhaal moeten doen, waar ze zowat bekende dat ze een wolf was: ze zakte voor mn leugendetectortest.

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 20:10.
Oud 22-04-2006, 20:42
Severus
Severus is offline
Yesss, een weerwolf dood! We zijn goed op weg.
Oud 22-04-2006, 20:53
drilboor sjakie
OK dan!
Oud 22-04-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 22-04-2006 @ 21:42 :
Yesss, een weerwolf dood! We zijn goed op weg.
het liefst zou ik jouw functie btw vragen, ja er scheen toch een soort van chemie te zijn tussen Severus, cheenna en Tink* en alledrie verdacht gedrag
Eigenlijk moet ik dit nog niet zeggen, maar als misti nog niet heeft ge...
Oud 22-04-2006, 23:47
TopDrop
TopDrop is offline
jeuj
Oud 22-04-2006, 23:52
Tink*
Tink* is offline
Ik wist het.

Maar dat verhaaltje, omg.
Oud 23-04-2006, 00:56
Sjoerd
Sjoerd is offline
Mooizo!
Oud 23-04-2006, 10:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Misti is er vast ook een!

Maar yes, wolf dood.
Oud 23-04-2006, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 23-04-2006 @ 00:52 :
Ik wist het.

Maar dat verhaaltje, omg.
Ik wist het ja. 'Tis een kwestie van letten op de kleinste details, dan pas zie je hoe iemand zichzelf verraadt en tegenspreekt.

Dank iedereen die ons verhaal goed vond
Oud 23-04-2006, 10:56
Verwijderd
Nu snap ik waarom rechercheurs steed dossiers herlezen; één van de dingen wat ik ben tegengekomen na het wéér herlezen.:
Citaat:
Tink* schreef op 18-04-2006 @ 21:46 :
Zeur niet zo.
Op Hanneke stemmen was nog meer verraad geweest. Het is de eerste, nu voel ik me stom dat ik niet toch deed wat jij zei, maar straks was je wel een wolf, of misschien ben je dat nog steeds wel.

Ik blijf bij mijn theorie dat ik jou en TRA verdacht vind.
Ze voelt zich stom, toch niet gestemd te hebben, op wie ik zei te stemmen. En ze had zogenaamd nog niet gezien op wie ik zei te stemmen.

Nog altijd eenboel tegensprekingen kom ik hier tegen, ff verderzoeken

edit: net weer iets gevonden over tink wat ik nog in het verhaal zou plaatsen, maar ben het vergeten, dat gedeelte zei eigenlijk al genoeg. en ik heb wat meer aanwijsingen gevonden, maar zal het forumpje hier niet mee vervuilen, van cheenna en severus blijft het lijstje ook groeien.

edit: veel (hetzefde) verdacht gedrag komt voor bij zowel cheenna tink en severus. en tink en severus hebben veel gemeen. de vraag is of ik de theorieen moet posten op de site, of gewoon niet, omdat misti al heeft gezegd dat we op cheenne moeten stemmen.

edit er zijn maar drie mensen die echt vèèèèèèèr boven de rest uitsteken met verdacht gedrag (al zijn er meer verdachten, maar niet zo sterk). Ik heb het natuurlijk over tink cheenna en severus, die elkaar steeds gelijk geven, beamen en zelfde ideeen ophoesten en op dezelfde stemmen

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 11:20.
Oud 23-04-2006, 11:03
Yerli
Yerli is offline
Wauw! Hoeveel vrije tijd heb jij!

Verdenk mijn trouwens niet vanwege mijn afwezigheid, ik heb woensdag 3 tentamens en moet 4 boeken daarvoor leren en heb de dag daarna nog een wiskunde tentamen.

Als bewijs wil ik mijn rooster wel posten.
Oud 23-04-2006, 12:50
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 23-04-2006 @ 11:37 :
Ik wist het ja. 'Tis een kwestie van letten op de kleinste details, dan pas zie je hoe iemand zichzelf verraadt en tegenspreekt.

Dank iedereen die ons verhaal goed vond
Volgens mij had ze het over het verhaal van de spelleider...
Oud 23-04-2006, 12:53
Hanneke
Hanneke is offline
Ik denk eigenlijk niet meer dat Severus wolf is. Maargoed, ik weet het eigenlijk ook niet Cheena denk ik wel.
Oud 23-04-2006, 12:57
Misti
Misti is offline
Hoera Zien jullie nu wel, als jullie mij van in het begin hadden geloofd, dan leefde Soija nu nog Nu allemaal op Cheenna stemmen volgende ronde

Citaat:
Misti is er vast ook een!
Moest ik een weerwolf zijn zou ik er geen twee gaan verraden hoor
Oud 23-04-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 23-04-2006 @ 13:50 :
Volgens mij had ze het over het verhaal van de spelleider...
Weet ik
Oud 23-04-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 23-04-2006 @ 13:57 :
Hoera Zien jullie nu wel, als jullie mij van in het begin hadden geloofd, dan leefde Soija nu nog Nu allemaal op Cheenna stemmen volgende ronde

Moest ik een weerwolf zijn zou ik er geen twee gaan verraden hoor
heb je al iems functie gevraagd? ik hoop severus
Oud 23-04-2006, 13:26
Misti
Misti is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 22-04-2006 @ 18:58 :
Waarom moet ik dat wel doen, dan?
Omdat ik dus gelijk had
Oud 23-04-2006, 13:27
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 23-04-2006 @ 14:00 :
heb je al iems functie gevraagd? ik hoop severus
Oud 23-04-2006, 16:08
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-04-2006 @ 21:57 :
het liefst zou ik jouw functie btw vragen, ja er scheen toch een soort van chemie te zijn tussen Severus, cheenna en Tink* en alledrie verdacht gedrag
Eigenlijk moet ik dit nog niet zeggen, maar als misti nog niet heeft ge...
Verdacht gedrag? Ik was al sinds ronde 1 zonder goede redenen gelijk door iedereen verdacht op basis van mijn nickname (iedereen weet namelijk dat die van Severus Snape uit "Harry Potter" komt). Dat noem ik nog geen verdacht gedrag van mijzelf; eerder discriminatie van jullie. Bij de vorige spelletjes was het namelijk precies hetzelfde verhaal bij mij: vrijwel meteen er uit. Ik wil ook eens een keer tot het einde blijven, dammit.
Oud 23-04-2006, 16:16
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-04-2006 @ 17:08 :
Verdacht gedrag? Ik was al sinds ronde 1 zonder goede redenen gelijk door iedereen verdacht op basis van mijn nickname (iedereen weet namelijk dat die van Severus Snape uit "Harry Potter" komt). Dat noem ik nog geen verdacht gedrag van mijzelf; eerder discriminatie van jullie. Bij de vorige spelletjes was het namelijk precies hetzelfde verhaal bij mij: vrijwel meteen er uit. Ik wil ook eens een keer tot het einde blijven, dammit.
Ja, maar snape is dan ook een vieze enge vent met zwart plakkerig haar en een haakneus.
Dan vraag je er zelf om..
Oud 23-04-2006, 16:19
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 23-04-2006 @ 17:16 :
Ja, maar snape is dan ook een vieze enge vent met zwart plakkerig haar en een haakneus.
Dan vraag je er zelf om..
Snape is samen met Hermione het coolste personage uit de "Harry Potter"-reeks. Ik 'ship ze zelfs.

Maar toch blijft het niet eerlijk. Nu weet ik hoe Slytherins zich moeten voelen, met al die vooroordelen.
Oud 23-04-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 23-04-2006 @ 17:08 :
Tink probeerde zich ook al vrij te spreken , we zien wel of je het bent of niet, tot die tijd, blijf je in voorarrest
Oud 23-04-2006, 19:58
Spelleider
Spelleider is offline
Midden in de nacht, meerstad ziekenhuis...
Het bezoekuur was al lang en breed voorbij, maar toch sloop er een eenzame figuur door de gangen. Hij was groot en harig, en hij kwam nu aan bij de kamer van drilboorsjakie. Zachtjes werd de deur opengemaakt. De indringer ging naar binnen. Drilboorsjakie lag op het bed te slapen. Een zwarte schaduw viel op hem toen de insluiper zich over hem heenboog..
'VERRASSING!' drilboorsjakie schrok wakker. Voor hem stond Misti, zijn aanstaande. Ze deed haar bontmantel uit en sprong op bed. 'Au! voorzichtig..' zei drilboorsjakie. 'Ik ben gewond, weet je nog?' Hij grijnste. 'Mijn held!' zei Misti. Toen zoende ze hem en kroop ze bij hem onder de dekens. 'Wat moet dokter professor2 wel niet denken als die ons hier betrapt?' grapte drilboorsjakie terwijl misti haar topje uittrok. 'Niks' zei Misti. 'De deur zit op slot. Voor de komende twee uur ben je helemaal van mij!'
Twee uur later. Drilboorsjakie en Misti lagen naakt, uitgeput en bezweet in bed. 'Voor een gewonde ga je best wild tekeer' fluisterde Misti in zijn oor. 'Maar nu moet ik gaan, ik heb paps beloofd dat ik om 12 uur thuis zou zijn.' 'Weet Severus dat je hier bent?' vroeg drilboorsjakie. 'Natuurlijk niet, ik heb gezegd dat ik uitging met duivelaartje.' antwoordde Misti. 'Nou, waar is mijn BH gebleven?'
Nadat Misti al haar kleren gevonden had en zich aangekleed had verliet ze stilletjes de ziekenzaal. Ze hoorde professor2 op de gang zijn ronde doen. Vlug verstopte ze zich in de bezemkast. Toen de voetstappen waren weggestorven vervolgde ze haar weg. Toen ze buiten was rende ze zo vlug ze kon naar huis toe: haar nachtelijke uitstapje had langer geduurd dan verwacht. Haar vader zou waarschijnlijk wel woest zijn! dacht ze bij haarzelf. Toen hoorde ze wat geritsel achter zich. Toen ze zich omdraaide, stond er een weerwolf achter haar!
Meteen raakte ze in paniek en rende ze in tegenovergestelde richting, maar voor haar stond er ook een!!!! Ze rende recht in de opengesperde muil van de tweede! De messcherpe tanden drongen binnen in haar zachte, sappige vlees en in een oogwenk werd ze verscheurd. Het enige wat er overbleef waren botjes en verscheurde kleren, en haar handtas die ze altijd bij zich droeg.
Maar toen iemand die de volgende ochtend vond, bleek daar een palantír in te zitten! Misti was de ziener!!

Deelnemers:
1) Saarah
2) Hanneke (dorpeling)
3) Misti (ziener)
4) TRA
5) Tink* (weerwolf)
6) professor2
7) Mr Soija (dorpeling)
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14) Severus
15) Flyaway (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ai, wat een tegenslag voor de dorpelingen. Geen inside information meer......
Dorpelingen mogen weer stemmen, tot morgenavond 20:30.
Oud 23-04-2006, 20:05
Misti
Misti is offline
Ik denk dat ze nu wel voldoende inside information hebben gehad Maar wel jammer, ik vond het leuk om de ziener te zijn Komaan, dorpelingen!!

edit: super verhaal btw
Oud 23-04-2006, 20:16
professor2
professor2 is offline
wat een bagger tovenaar
Oud 23-04-2006, 20:18
Yerli
Yerli is offline
Inderdaad.
Oud 23-04-2006, 20:26
Misti
Misti is offline
Ja, eigenlijk Had ik nog niet eens aan gedacht Maar goed, jullie weten nu in elk geval op wie te stemmen he
Oud 23-04-2006, 20:34
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
professor2 schreef op 23-04-2006 @ 21:16 :
wat een bagger tovenaar
vind ik ook wel eigenlijk
Oud 23-04-2006, 20:37
Verwijderd
tovenaar foei

en misti nog mss de burgemeester tegengekomen? was die verkleed?

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 20:41.
Oud 23-04-2006, 20:46
Misti
Misti is offline
Ik heb in ieder geval nog een stomende nacht gehad
Oud 23-04-2006, 20:59
Verwijderd
In je vriendjes nachtkastje gekeken?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken