Oud 22-04-2006, 12:13
darkfairy
darkfairy is offline
wat een gezeik
Oud 22-04-2006, 12:15
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-04-2006 @ 13:13 :
wat een gezeik
indeed
Oud 22-04-2006, 12:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hm.
Oud 22-04-2006, 13:11
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 22-04-2006 @ 13:13 :
wat een gezeik
En ook @Doavid: Wtf?
Oud 22-04-2006, 13:25
rare kwast
rare kwast is offline
Will you be there when I'm falling down
Oud 22-04-2006, 13:41
Verwijderd
Kutdag! Alleen nog mara bezig geweest voor school en het lukt niet eens. Net even gedoucht en dan maar weer verder. En daarna werken. Het enige tijdje ontspanning wat ik dit weekend voor me had was morgenmiddag/avond, maar natuurlijk heb ik weer ja gezegd toen ik werd gebeld of ik kon werken. Weg ontspanning.
Oud 22-04-2006, 16:31
Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, denk net terug aan een jaar geleden rond deze tijd. De 24e van april was een jaar geleden een van mijn ergste dagen van dat jaar. Ik zou eigenlijk naar de Elf Fantasy Fair gaan met twee vriendinnen, maar voelde me zo down dat ik afzei. Diezelfde dag nog deed ik een zelfmoordpoging die mislukte, en vervolgens liep ik weg van huis. Die dag erna, was ik totaal kapot en toen overleed een meisje uit mijn schooljaar aan kanker. Wow, krijg weer helemaal dat gevoel van toen terug.. Als ik toen wist wat er verder nog allemaal ging komen.. Soms wens ik nog wel eens dat die zelfmoordpoging toen gelukt was.Aan de andere kant voel ik me nog steeds schuldig, omdat dat meisje dat aan kanker overleed niet dood wilde, en het toch ging. Terwijl ze zo hard vocht. En ik mocht blijven leven, terwijl ik dat niet wilde, juist omdat ik zo hard moest vechten.
Oud 22-04-2006, 16:39
marrel
marrel is offline
Mjee Nijn* knuffel en sterkte. Je mag jezelf niet schuldig voelen, op sommige dingen heb je echt geen invloed!

---

Ik wil niet vanavond
Oud 22-04-2006, 17:16
Verwijderd
Ik had nooit gedacht dat vorig weekend me zoveel zou opleveren. Wat begon als een impulsieve actie en nieuwsgierigheid hoe het zou zijn om weer is terug te zijn in de kerk is geindigd in een band veel dichter bij god, veel meer zelfkennis, rust vinden, een aantal leuke vriendschappen en zelfs verliefdheid. Ik ben blij dat ik soms impulsief ben.
Oud 22-04-2006, 17:48
Verwijderd
8+! \o/ En ik heb de uitknop gevonden, \o/ \o/, dus ik ga me vanaf nu niet meer zó depressief voelen als de laatste tijd.

Het dal was diep, maar ik ben er volgens mij wel ongeveer doorheen. En ik zal allicht nog weer struikelen, en vallen, maar zo diep als deze? Nah, gaat niet lukken. En ik ben er gewoon uit. Ik ben er gewoon uit.
Oud 22-04-2006, 18:00
Verwijderd
Scherven brengen geluk. En laat ik nou nét m'n spiegel kapot hebben laten vallen. Symbolisch, afscheid van bepaalde periode. Laat het geluk maar komen!

Oud 22-04-2006, 19:01
Verwijderd
Hum. Spiegels brengen zeven jaar ongeluk. Alleen de scherven van andere materialen brengen geluk
Oud 22-04-2006, 21:20
Balance
Balance is offline
hmm ik heb duidelijk de mensenkennis van een koe
Oud 22-04-2006, 21:29
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben van de wereld. Kan niet meer normaaal doen. Wow. Heerlijke levensstrategie: ontkennen, ontwijken, ontlopen. Hihi. Hmm. I like life. I like myself <3
Oud 22-04-2006, 21:37
rare kwast
rare kwast is offline
Ik wacht al zolang, op een antwoord dat niemand kan geven.. Ik wacht al zolang, maar tevergeefs.. ik ga dood van dit leven.

Oud 22-04-2006, 22:24
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 22-04-2006 @ 22:29 :
Ik ben van de wereld. Kan niet meer normaaal doen. Wow. Heerlijke levensstrategie: ontkennen, ontwijken, ontlopen. Hihi. Hmm. I like life. I like myself <3
Ik vind het echt dom van je, sorry hoor...
Oud 22-04-2006, 22:38
kroot
kroot is offline
Hoe suf kan je van je pijnstillers worden? Conducteur in trein komt controleren: waar moet jij eruit? Ik: Breda. Waar zijn we nu? Ik: ik hoop voor Breda. Nee in Tilburg. Godver! Dus ik weer met de trein terug dus zonder kaartje en ik werd gelijk gecontroleerd maar zze begrepen het.
Ik heb net opgepast op kinderen met de waterpokken en ik heb ze zelf maar een beetje gehad dus ik hoop dat ik ze niet krijg. Alles jeukt nu wel. Maar dat kan natuurlijk ook alleen maar het idee zijn.
Oud 22-04-2006, 23:06
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 22-04-2006, 23:13
Verwijderd
Opeens zie ik weer in hoe het leven kan zijn. Ik wil mijn leven vullen met alles wat ik fijn vind, mijn leven moet niet hebben bestaan uit nare dingen. Nee, mijn leven moet gevuld worden met liefde en geluk en aangezien dat nog moet komen, zal ik nog even moeten volhouden. Dit is mijn doel, ik ga net zo lang door tot ik het heb bereikt, eerder stop ik niet!
Oud 22-04-2006, 23:35
rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaah waarom is ze nou nog niet thuis? ze had al uur geleden thuis moeten zijn
Oud 22-04-2006, 23:49
Tink*
Tink* is offline
Waarom voel ik me zo? Ik had het eerst vanavond zo leuk, het was echt zo gaaf. Totdat ene en toen ze met dat kutspelletje begonnen had ik het helemaal gehad. Ik brak gewoon, ik moest echt huilen. Gelukkig goed getroost door een goede vriend, maar diegene die ik juist wilde was bezig met het kutspelletje. Ik snap het niet hoor, ik ben gewoon te afhankelijk. Eerst was het echt geweldig, tegen hem aanliggen enzo, dat voelt gewoon zo vertrouwd. En nee, ik ben niet verliefd op hem. Maar gewoon, het loopt de hele week al kut en alles gaat slecht en waarom moet ik dan net dan breken. Nou ja, toen werden we opgehaald en in de auto was het eerst stom, maar later toen de rest eruit was zat ik nog met m'n beste vriend achterin dan en hij wilde eigenlijk weten wat er nou was. Dus hij had het toch wel gezien, waarom doet hij dan niets? En nou ja, tegen elkaar aangelegen en gepraat en ik voelde gewoon dat ik van hem hield. Maar nu moet ik het dus morgen allemaal uit gaan leggen, maar ik weet niet hoe.
Oud 23-04-2006, 00:07
darkfairy
darkfairy is offline
whoei zat zen is fijn
Oud 23-04-2006, 00:25
Verwijderd
Ik doe zo goed alsof ik het kan handelen. Maar ik kan het niet. Ik kan niets. Ik loop de laatste passen naar mijn eigen huis met lood in mijn schoenen, ik krijg bijna de deur niet van het slot van druk, ik durf er niets over te zeggen, ik durf niet te kijken. Elke dag opnieuw ga ik hier weg, ben ik even weg en móét ik weer terug. En dat teruggaan doet pijn in alles. Ik kan niet genieten, ik kan niet ronduit lachen om gekke dingen omdat ik weet dat ik terug moet.
Ik wil niet. Met lood in mijn benen probeer ik alles hier thuis zo snel mogelijk te doen, ik kan wel weggaan, maar ik moet toch altijd terug. Dus kan ik beter blijven, blijven is dan minder.

Nu zit zij beneden te huilen, en ben ik het kreng, omdat ik boven zit en niets doe of kan doen.

Ik wil wel zo graag weg.

Weggaan leek het simpelst,
weg van alles wat ik ben.
Oud 23-04-2006, 00:49
rare kwast
rare kwast is offline
jeej.. ze is online geweest.. heel kort en we hadden al weer bijna ruzie.. gaat goed dus
nu ga ik een pijnstiller innemen en wegkruipen.. ik heb t zo gehad
Oud 23-04-2006, 00:51
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 23-04-2006 @ 00:13 :
Opeens zie ik weer in hoe het leven kan zijn. Ik wil mijn leven vullen met alles wat ik fijn vind, mijn leven moet niet hebben bestaan uit nare dingen. Nee, mijn leven moet gevuld worden met liefde en geluk en aangezien dat nog moet komen, zal ik nog even moeten volhouden. Dit is mijn doel, ik ga net zo lang door tot ik het heb bereikt, eerder stop ik niet!
Oud 23-04-2006, 10:49
Verwijderd
Begrijpen ze dan niet dat alles wat ze zeggen me pijn doet? Nee. dat zullen ze wel niet in de gaten hebben. Logisch.
En dat stomme kutdieet wil ook voor geen meter. Vandaag even wat klusjes opknappen.
Oud 23-04-2006, 10:54
kroot
kroot is offline
woei ik heb gisteren met een heel goed orkest gerepeteerd voor cd-opnames. Ik durfde bijna niet meer te slaan, ik was bang dat ze me echt dom zouden vinden.
Oud 23-04-2006, 10:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Uitgaan was best leuk! Behalve dat een vriendin en ik steeds om ons id werden gevraagd, maar 'dat hadden we niet mee'. Lekker gehangen in ons kroegje, gepraat met mensen die een beetje van de wereld waren en rondjes gelopen buiten. Op zoek naar friet, maar het was onvindbaar. Mijn favoriete barman kwam weer even een kusje en een knuffeltje brengen. En gratis drinken. Het was gewoon lol hebben, lachen en kijken hoe mensen gek doen. Whiehie!

En nu moet ik hard gaan leren.
Oud 23-04-2006, 11:22
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Gisteravond was echt tof! Ik heb rollend over de vloer liggen lachen, kwam echt niet meer bij. Alles ging ook zo sloom en zo. Hmm. Nu even nog relaxen en daarna aan het werk voor school. Moet ook gebeuren, nog maar een weekje. En dan naar Kreta. Nog maar één weekje, hmm. Heerlijke slome brakke zondagmorgen
Oud 23-04-2006, 11:56
darkfairy
darkfairy is offline
pff vrijdag voort laatst geslapen
Oud 23-04-2006, 13:52
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 21-04-2006 @ 18:45 :
@ Zebra: laat je wel even weten hoe het afloopt? Wat een zenuwachtige situatie!
Tis goed gekomen. Hij heeft een vliegtuig naar Laos genomen, zonder gecontroleerd te worden en is diezelfde avond weer terug gevlogen naar Thailand en heeft zich toen direct gemeld bij de emigratiedienst waardoor hij een verlenging van zijn visum kreeg voor 30 dagen...

Pfieuw, gelukkig was mijn optimisme dan toch terecht!
Oud 23-04-2006, 13:54
snoopy
snoopy is offline
Wauw! Ik ben gedeeld eerste geworden op het wk! (en nog een keer vierde en vijfde!)

Alles ging zo goed!

* teamkata waren we dus gedeeld eerste
* kata ben ik vijfde geworden, maar ik had hoger kunnen eindigen als niet die idioot in de jury had gezeten! (ik kreeg een 8.0 en een 8.3 en dan van die mafkees ineens een 7.5! En dat terwijl er een zwarte bander naar m'n vorm keek en zei: that's the best form I've seen today.... Dat wil toch wel wat zeggen?)
* sparren was echt bizar. De scheids verzon z'n eigen regels enzo. Ben op een gegeven moment ook weggelopen uit de competitie omdat hij allemaal dingen ging verzinnen (ineens mochten we trappen enzo naar het hoofd terwijl dat normaal niet mag... ). Nou ja, op een gegeven moment ging ik echt door t lint en had ik zoiets van: jullie kunnen t allemaal krijgen. Ben toen nog 4e geworden, maar ook hier geldt: ik had hoger kunnen eindigen! Als we gewoon volgens de normale regels hadden gespard had ik misschien zelfs kunnen winnen (je zou toch verwachten dat een scheids de regels kent... )

Nou ja, al met al heb ik er een goed gevoel over!
Oud 23-04-2006, 13:55
kroot
kroot is offline
grrrr
er is een jongen bij orkest en hij hangt te veel aan me. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Maar ik hem iig niet. En dan pakt ie me vast en ik weet niet hoe ik taktvol moet brengen dat ik dat niet wil.
Oud 23-04-2006, 14:07
Verwijderd
Alles is kut. Zo.
Oud 23-04-2006, 14:10
Verwijderd
Ha! Maar dat ging goed voor een eerste keer. Ik ben echt trots op mezelf. En die meneer ook. Hij leek op Roald Dahl, daarom mocht ik hem meteen.
Oh, ik vind het zo leuk.

Ik maak me zorgen over alles: is het goed wat ik hier doe?
Komen er weer andere tijden en waar moet ik dan naar toe?
Hoog daarboven gaat een vliegtuig, in de richting van de zee
Naar LA wie weet naar Rio, moet ik blijven, moet ik mee?

Ik maak me zorgen over alles, wat er hier gebeuren gaat
M'n toekomst ligt daar in het donker waar me iets te wachten staat
En je zegt dat daar op straat m'n toekomst goed ligt

Hoog daarboven gaat een vliegtuig, in de richting van de zee.
Wordt het Dallas wordt het Frisco, moet ik blijven, moet ik mee?
Oud 23-04-2006, 14:41
mandarijntje22
mandarijntje22 is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 23-04-2006 @ 15:07 :
Alles is kut. Zo.
en ik ben zó moe en moet nog zó veel doen.
Oud 23-04-2006, 14:47
Redhair
Redhair is offline
Vrijdag weer bij mijn flirt geweest, dronken, stoned, afwezig. Het was leuk, alleen hij wil zoveel meer. Ik kan hem niet uitleggen dat hij rustig aan moet doen. Ik laat het maar over me heen komen, gooi nog een wodka naar binnen, voel niks meer, denk niet meer. Het is wel een lieve jongen, maar het is niet goed. Ook verslaafd geweest aan pep, zonder joints kan hij niet functioneren. Uiteindelijk vroeg hij hoe het nou zat tussen ons. Ik zei dat ik het niet wist, niet weet of ik wel wat wil, aangezien ik mensen toch altijd kwets, niet meer wil kwetsen. Hem niet, niemand niet.

Gister met D. naar mijn stamkroeg. We waren vrij dronken, voelden ons fijn. R. werkte, hij deed toch weer ontwijkend. Later ging het beter, konden we weer normaal naar elkaar kijken en lachen.
Veel gedanst, geouwehoerd met D. en anderen, beetje geflirt.
Mijn flirt was er niet, vond ik best jammer. Ik hoefde hem nu tenmiste niet meer te ontwijken in de kroeg.
Op een gegeven moment draaiden ze modern way van de kaiser chiefs. D. en ik dansten, ik voelde me opeens zo raar.
It's the only way of getting out of here
This is the modern way
Of faking it everyday

Ik voelde me gelukkig en depressief tegelijk. Drank, drugs, na drie maanden weer speed gebruiken, it's the only way of gettingg out of here. Dat nummer raakte me echt. Ik stond op de overvolle dansvloer te dansen, snikheet, biertje in mijn hand. Ik voelde me zo alleen, maar ook weer niet. Echt raar gevoel.

Mijn broer moest gister in het concertzaaltje werken waar mijn flirt ook werkt. Mijn flirt was er ook, zoende met een meisje. Toen ik dat net hoorde was ik niet eens verbaasd. Hij mag natuurlijk doen wat hij wil, ik zei vrijdag nota bene dat ik niet wist wat ik wilde, ik zoende vorige week ook met een ander, maar toch voelt het kut. Alle lieve dingen die hij steeds zegt worden ongeloofwaardig, terwijl ik zelf net zo ongeloofwaardig ben.
Oud 23-04-2006, 14:58
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
snoopy schreef op 23-04-2006 @ 14:54 :
Wauw! Ik ben gedeeld eerste geworden op het wk! (en nog een keer vierde en vijfde!)

Alles ging zo goed!
Wat goed van je . Ik ben trouwens wel benieuw hoe je nagels er nu dan uit zien.

Mja, ik ken je verder niet, maar ik herinnerde me jouw antwoord op de vraag wanneer - om welke reden - je voor het laatst zenuwachtig bent geweest, in dat topic op DK :

Citaat:
snoopy schreef op 20-04-2006 @ 19:49 :
ik ben NU zenuwachtig omdat ik overmorgen meedoe aan het wk kenpo karate *bijt nagels*
Oud 23-04-2006, 15:12
marrel
marrel is offline
Gevochten tegen de tranen en gewonnen. Maskertje d'rbij en klaar!

Memors of a geisha was zo mooi. De manier waarop dingen werden omschreven, de kracht van water dat overal doorheen komt. Haar dromen, hoe ze altijd bleef geloven en dr best bleef doen...

Morgen weer lessen en vergadering voorzitten en misschien ook wel een presentatie stresssssss Niet goed voor m'n buikje

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 17:04.
Oud 23-04-2006, 17:09
Stefanie
Stefanie is offline
Ben ik net mijn kamer aan het opruimen zie ik ineens wat oude afschriften liggen. Ik denk: ik ruim ze even op, dan is het maar weg. Maar toen ik het afschriftenboekje opensloeg ging ik vanzelf kijken naar drie jaar terug... Toen mijn moeder nog in Nederland was en waar ik in die tijd mijn geld uitgaf. Ik mis die tijd.

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 17:12.
Oud 23-04-2006, 17:15
anterx
anterx is offline
Ik ben volgens mij echt de onbelangrijkste thuis. Ik word niet opgemerkt en dat ik examen moet doen ach dat doe ik wel even denken ze. Ik doe volgens mijn ouders niks in het huishouden en dat verdienen ze niet. Wat een onzin!
Oud 23-04-2006, 18:03
Moustache
Moustache is offline
Moe, kapot, gesloopt, maar toch voel ik me best wel prima eigenlijk, ik heb gewoon even niks meer om me echt druk over te maken.
Oud 23-04-2006, 18:25
Nijn*
Nijn* is offline
Weer nuchter en down. Het moet goed gaan deze week, alsjeblieft laat het goed gaan. Ik kan nu niet instorten, ik moet nu nog even door. Waarom voelt het zo kut, waarom kan ik het niet gewoon wegstoppen zoals ik steeds doe? Net op het moment dat ik nog heel even door moet, lijkt het juist alsof ik niet meer kan. Jeetje en waarom doet iedereen er zo moeilijk over? Nog even dat masker ophouden.. En jezus waarom achtervolgt alles uit het verleden me toch constant? Morgen had ik al een jaar dood moeten zijn..

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 18:28.
Oud 23-04-2006, 19:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 23-04-2006 @ 15:58 :
Wat goed van je . Ik ben trouwens wel benieuw hoe je nagels er nu dan uit zien.

[/SIZE]
haha, dankje! En mijn nagels zien er beter uit dan de rest van m'n lijf (blauwe plekken! )
Oud 23-04-2006, 19:10
mandarijntje22
mandarijntje22 is offline
huil,zucht, steun, puf, kreun!!!!
Oud 23-04-2006, 19:11
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik voel me dit weekend down, en vlak. Niks maakt mij aan te lachen, en alles maakt mij aan t huilen. Ik weet niet waardoor t komt, ik zie geen oorzaak en kan er dus niks mee... Ik ben bang maar ik weet niet waarvoor.
Met de leiding thuis praat ik wel, maar toch niet echt over belangrijke dingen. Ik wil niet met ze praten.

Morgen moet ik weer terug. Daar MOET je praten, ik wil niet praten. Ik wil gewoon mijn dingen doen, thuis, op mijn kamer. Ik wil alleen zijn, terwijl dat ook mijn grootste angst is.
Oud 23-04-2006, 19:27
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me raar. Want ik voel niks. Het gedoe met R., B. die nog steeds onbereikbaar is, de drank, de drugs, de eetstoornis, het doet me allemaal niks. Mijn zwaar gehandicapte, afhankelijke vader, mijn overspannen moeder, mijn verleden, mijn flirt, dat ik voor zaterdag nog 4 tentamens moet maken wil ik meedoen aan de eindexamens, de eindexamens zelf, het doet me allemaal niks. Mja, misschien de drank en drugs alleen. Ik zie nog een restje wijn van gister staan, dat ik zo maar ga opdrinken. Godver ja, ik wil stoned of dronken zijn. Of pep. Ja, lekker.
Oud 23-04-2006, 19:27
Verwijderd
Wat een geweldig weekend! Leuke mensen, hard gewerkt en veel gelachen. Alleen zo stom dat wij als woestelanders uit het bos gezet zijn ik schaam me best wel. Verder was het helemaal top en ik heb nu nóg meer zin in Polen! pfff, net lekker gedouched enzo en nu moet ik eigenlijk mijn proefwerk gaan leren maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik denk dat ik eventjes ga lezen en dan dat proefwerk ga leren.
Oud 23-04-2006, 19:45
darkfairy
darkfairy is offline
leuk nodig je mense uit voor je verjaardag voor volgende week zeggen ze af net as vorig jaar
Oud 23-04-2006, 20:24
Cesar
Cesar is offline
Een mooi kantoorbaantje gevonden tot september. Woensdag gerageerd. Donderdag gesprek bij het uitzendbureau gehad. Vrijdag solicitatiegesprek gehad en dezelfde dag nog gehoord dat ik aangenomen ben.

En ik heb echt twijfels aan de studie in september. Ik weet dat ik er niet meer onderuit kan, aangezien al die druk en verwachtingen van mensen. Stiekem wil ik liever iets met sport doen. Dat is iets waarvan ik weet dat ik het goed kan. Sportleraar ofzo. Tsss, ik weet niet waarvoor ik moet gaan. Ambitie of gelukkig zijn? Of hoort het hetzelfde te zijn?

Verder voel ik me echt goed. Toppunt van mijn leven. Alleen tijd om echte beslissingen te nemen.

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 20:26.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten