Oud 25-04-2006, 23:08
Verwijderd
Regelmatig worden bestanden die ik via msn ontvang door windows geblokkeerd omdat ze "mogelijk onveilig" zijn.

Weet iemand of die bestanden nog wel ergens te traceren zijn? Of worden ze zó goed geblokkeerd dat ik met geen mogelijkheid alsnog toegang tot die bestanden kan krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2006, 23:12
Verwijderd
die zijn kwijt
gewoon niet aanklikken in msn
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 23:54
Verwijderd
Mja, ik dacht ook dat dat hielp, maar tegenwoordig zie ik ze in explorer niet en krijg dan vervolgens, als ik het in msnscherm probeer, de bevestiging dat het bestand weer eens is geblokkeerd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 06:10
Martin
Martin is offline
Start dit maar eens:

www.martin-bakker.nl/apps/extfix.exe

Succes gegarandeerd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 09:06
Mestkever
Mestkever is offline
of download a-patch en speel wat met de vinkjes. Er staat ook ergens zoiets als: msn messenger bestanden doorlaten. Dit heeft bij mij ook gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 09:15
Verwijderd
of je verandert de *.exe naar *.duh, stuurt het door en verandert het dan weer naar *.exe.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 09:48
M@rco
M@rco is offline
Installeer MSN Messenger 7.5, daarin is dit grotendeels gefixt. En altijd op "Klik hier om dit bestand te openen" klikken, niet op die andere link (die aangeeft waar het bestand zich bevindt).
Oud 26-04-2006, 20:31
Martin
Martin is offline
Citaat:
M@rco schreef op 26-04-2006 @ 10:48 :
Installeer MSN Messenger 7.5, daarin is dit grotendeels gefixt. En altijd op "Klik hier om dit bestand te openen" klikken, niet op die andere link (die aangeeft waar het bestand zich bevindt).
Windows Live Messenger (Messenger 8) heeft echter weer "last" van dit probleem.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 21:02
M@rco
M@rco is offline
Oh? Die gebruik ik hier al tijden, nog nergens last van gehad eigenlijk. Nou krijg ik ook nooit EXE-bestanden, eigenlijk alleen maar MP3's en daarbij doet 'ie niks
Oud 26-04-2006, 21:08
Martin
Martin is offline
Citaat:
M@rco schreef op 26-04-2006 @ 22:02 :
Oh? Die gebruik ik hier al tijden, nog nergens last van gehad eigenlijk. Nou krijg ik ook nooit EXE-bestanden, eigenlijk alleen maar MP3's en daarbij doet 'ie niks
Had zelf laatst problemen met .exe en zelfs een .jpg (!!!) die na het proberen te openen zelfs spontaan verdween! (tot 2 keer toe). Kan echter ook een bug zijn in WLM8
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 21:42
Verwijderd
Thanks, hoop dat ik nu weer van dat geouwehoer af ben.

Vier dagen achterlopen op de nieuwste Sopranos omdat msn het zo nodig moet blokkeren is niet relaxed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten