Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik zelf zal voor de GameCube gaan coole spellen etc.,de x box is ook wel maar ik zelf zou voor de GameCube gaan,als je er info over wil http://www.cubeholland.tk ,maar als je tussen die twee wil kiezen zou ik voor de ee.........x box geen PS2 en waarom er is alweer een PS3 in de maak(niet echt in de maak maar aan het bedenken) dan gebeurt er net zoals bij de psx geen spel meer daarom! Succes met je keuze!
||
Citaat:
Even ter informatie, Square gaat nu ook terug voor Nintendo games maken. Dus de FF games zijn dan geen exclusives meer. Ga voor de console die de games heeft die jou het meest aanstaan. Let niet te veel op specs en dat soort gedoe. Ik ga zelf voor de GC, maar als je wil kiezen tussen de PS2 en de X-Box, dan zou ik voor de PS2 kiezen. Die heeft namelijk al meer games op de markt dan de X-Box. En hij is ook goedkoper.
|
.. .. lijkt me dat er een grotere kans is dat een groter deel X-Box spelen naar de PC geconverteerd zullen worden, dan PS2 spelen.
.. .. Lijkt me ook dat een eventuele X-Box emulator er sneller zal zijn dan PS2. (Ook al is het maar omdat veel mensen de pik op Gates hebben en hem wel op hun bek willen zien gaan door een flauwe emulator ![]() .. .. ik zou de X-Box willen kopen voor Halo; maar ja, Halo komt dus ook naar de PC, met verbeteringen. (Curse me, ik heb de PS2 gekocht deels vanwege FF X, maar gvd, die komt tegenwoordig dus ook naar de PC, schijnt.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als ik uit die 2 moest kiezen, zou ik voor de XBOX gaan, die heeft betere graphics, maar de games zijn minder. Ook de controller lijkt me niets, maar de Japanse versie komt ook hier uit. De Cube lijkt mij vere weg de beste, maar dan moet je wachten tot 3 mei (waarschijnlijk nog langer).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, die controllers maken het spelen van al zo onmogelijk.. doe mij maar een PS2 of een NGC.. maar aangezien ik hier al een PS2 heb staan.. houden we het daar maar op |
![]() |
|
de X-box is beter en je kan er veel meer mee!
de ps2 is gewoon game en je kan niet over internet tegen/met elkara spelen met de X-box kan het wel ja kan er zelfs een pc monitor op aan sluiten en de games zijn ongeveer even duur due ja ![]() maar je moet het uiteindelijk zelf weten dit is alleen maar mijn mening
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
PS2 MASSAS TOFFE GAMES
gamecube: beetje games voor kinderen, behalve eternal darkness,resident evil en metroid prime. X-box: massaal duur, de games zijn goed maar kwaliteit komt wel wat achter
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja heb er wel iets over gelezen , maar waren maar 100 mensen ofzo niet echt belangrijk. en ze hebben allemaal vervangende gekregen dus iig is er nix aan de hand maar er wordt gelijk zo``n hijbel over gemaakt omde xbox slecht te laten lijken ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wii, X-Box 360 of PS3? Eye of Sauron | 59 | 14-06-2008 14:09 | |
Games |
XBOX of PS2? Overjoyed | 50 | 19-12-2003 09:11 | |
Games |