Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf ben ik nu inmijn dread dipje, omdat mijn haarkleur niet wil lukken en het niet snel genoeg groeit en het pluist teveel en blergh ![]() en waarom staan mijn foto's ineens op de vorige pagina ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had toevallig vorige week ofzo eens wat geprobeerd met fotoshop: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar jouwe zijn echt mooi geworden! denk dat het mooi is als je die puntjes zou touperen/en dan weghaken, dat ze ronder en dikker zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() omgehaakte puntjes vind ik vaak heel mooi, maar toen ik het bij mezelf deed vond ik het juist helemaal niks.. en een beetje sprietjes vind ik wel leuk, maar sommige zijn wel te lang idd. Ik ga binnenkort mn dreads laten bijwerken, misschien dat het dan een beetje opgelost wordt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk ook wel dat sommige puntjes minder erg worden, dus ik blijf maar gewoon geduldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het nieuwe kapsle staat je wel leuk trouwens, maar je dreads vond ik toch zeker ook heel mooi |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() je nieuwe kapsel staat je goed hoor! |
![]() |
||
Citaat:
wauw!!!!!! super ![]() ![]() en mooie dreads Moonboy ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had ze ongeveer precies hetzelfde toen ik ze liet zetten, en heb ze nu denk ik net wat langer dan die van jou en dat duurde 5 jaar haha ga zo door en je loopt erop!
||
Citaat:
![]() huhuhu. ja. maargoed, er is toch wel een kleur verf die op jouw haarkleur lijkt?
||
Citaat:
Drankje!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() soms heb ik het dwaze idee dat ze zo snel groeien dat ze geen tijd hebben om te vervilten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die nepdreads van pillbox tales vind ik trouwens niet zo fantastisch gezet, het geheel lijkt niet zo mooi, athans dat is mijn mening maar he! Caroo en silver_and_cold bijde vet mooie dreads! super
||
Citaat:
![]() @All of me: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en mooie dreads hier. mijne volgen nog wel weer een keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: o zie dat je pabo doet. mijn stelling is altijd dat je leerlingen "moet" leren buiten hokjes te laten denken, "aparte" juffen horen daar ook bij. Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 17:05. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadtopic #19 Drez | 12 | 31-10-2006 09:16 |