![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ Ieke: Vragen ze daar echt naar bij het afsluiten van een hypotheek, of je een verhoogde kans hebt op een of andere ziekte? Ontopic: ik denk dat ik me wel zou laten onderzoeken, om in ieder geval te weten of je die verhoogde kans hebt. De onzekerheid dat je niet weet of je die verhoogde kans hebt, lijkt me net zo 'erg'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Erfelijkheidsonderzoek gebeurt echt niet meteen na 1 gesprek, daar gaat altijd nog een boel aan vooraf. Meerdere gesprekken etc, zodat je ook goed hebt kunnen nadenken. Daarom kan ik zelf bijvoorbeeld niet zeggen of ik het wel of niet zou doen, wat enkele anderen hier wel doen. Mijn eerste reactie zou dat ook zijn, maar ik vind een keuze voor over een paar jaar als ik erover denk geen rare. (Ik studeer geneeskunde en we hebben het over deze vraag gehad. Op die manier heb ik er al wat langer over nagedacht zeg maar). Succes! Citaat:
Je er nu in verdiepen is belangrijk. Zorg dat je zo veel mogelijk kennis hebt en maak dan een keuze.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, de zakelijke kant weet ik niet zo goed, dus daar moet je je dan eerst goed in verdiepen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |