Oud 07-05-2006, 21:47
Verwijderd
Citaat:
bbyn schreef op 07-05-2006 @ 22:41 :
ja.. dat enthousiasme is errug aanstekelijk van hun vind egt grappig hoe ze doen

maar ik ben toch nog ook beetje voor yves en wendy
Ik ben hoe dan ook niet voor Yves en Wendy. Yves is een gladjakker en Wendy een zeikmiep. Zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2006, 21:52
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 07-05-2006 @ 22:47 :
Ik ben hoe dan ook niet voor Yves en Wendy. Yves is een gladjakker en Wendy een zeikmiep. Zo.
amen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 06:32
Balance
Balance is offline
Ik erger me echt aan Jimmy en Amir. Zelf zo achterbaks als maar kan, maar als Yves een keer wat doet dan is het hek van de dam! Bovendien vind ik die grijns van Jimmy echt zoveel domheid uitstralen

Ik hoop dat zij de finale niet halen.
Oud 08-05-2006, 06:52
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 05-05-2006 @ 12:07 :
Het is absoluut veel minder leuk dan de 2 vorige jaren. Maar desondanks geniet ik ook van deze Peking Express.

Destijds was Peking Express 1 opeens te koop op dvd. Weet iemand of die dvd nog steeds ergens te koop is? Bij bol.com en freerecordshop helaas niet meer

Of is er toevallig hier iemand die de dvd heeft?
Ik heb hem, maar volgens mij is hij uitverkocht of uit de winkels gehaald. Er was iets mis met een groot aantal van de kopieen dus iedereen bracht ze terug naar de winkel en zo gingen ze nogal snel door hun voorraad heen en hebben ze minder winst gemaakt dan verwacht. Daarom is er ook geen dvd serie van P2 uitgebracht.
Oud 08-05-2006, 07:02
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-05-2006 @ 07:32 :
Ik erger me echt aan Jimmy en Amir. Zelf zo achterbaks als maar kan, maar als Yves een keer wat doet dan is het hek van de dam! Bovendien vind ik die grijns van Jimmy echt zoveel domheid uitstralen

Hahaha, ik dacht dat ik de enige was. Ze kunnen ook echt totaal niet tegen hun verlies.
Oud 08-05-2006, 07:56
bbyn
bbyn is offline
k hoop ook dat zij afvallen
Oud 08-05-2006, 13:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
jemmy en amir in finale chris en lut winnaar

dat "2meter rijden dan oude lift verdergaan" was briljant. die bustactiek ook
Oud 08-05-2006, 13:37
Shadina
Shadina is offline
Citaat:

Dat van dat met die auto meerijden terwijl ze moesten lopen, vond ik ook niet kunnen. Je moet je wel aan de regels houden. Maar dat ze later 2 meter met die andere auto reden om weer die goede lift te kunnen pakken, was echt slim bedacht.

Ik vind Jimmy en Amir steeds minder leuk worden. Ben nu voor Chris & Lut.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 14:25
ook hallo
ook hallo is offline
Ik snap dat iedereen tegen Jimmy en Amir is, want ze zijn heel achterbaks, maar toch vind ik ze leuk. En die grijns van Jimmy vind ik juist geweldig
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 14:26
AlopiA
AlopiA is offline
Ik hoop dat Amir en Jimmy eruit gaan, en dat Yves en Wendy winnen. Chris en Lut vind ik ook wel leuk, maar ik vind Yves zo lekker sluw bezig.
Oud 08-05-2006, 14:48
Dexter_M
Dexter_M is offline
Jimmy en Amir moeten winnen
Yves en Wendy kunnen alleen maar zeiken en janken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 15:21
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 08-05-2006 @ 15:26 :
Ik hoop dat Amir en Jimmy eruit gaan, en dat Yves en Wendy winnen. Chris en Lut vind ik ook wel leuk, maar ik vind Yves zo lekker sluw bezig.
Jaaaa, ik vond die afleidingsmanoeuvre wel .
Oud 08-05-2006, 17:08
.Pure
.Pure is offline
Citaat:

ik vond ze eerst wel tof maar nu ook niet meer. ik word gek van dat ge-'weet je'

Yves & Wendy of Chris & Lut mogen winnen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 18:03
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-05-2006 @ 18:08 :
ik vond ze eerst wel tof maar nu ook niet meer. ik word gek van dat ge-'weet je'

Yves & Wendy of Chris & Lut mogen winnen.
Ja inderdaad, echt elke zin eindigen ze met "weet je". Die afleidingsmanouvre van Yves vond ik echt grappig, net zoals 2 meter met een andere auto rijden om vervolgens weer met hun oude lift verder te gaan. Van mij mogen ze winnen.
Oud 08-05-2006, 18:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
Precies! Om dit spel te winnen moet je ook gewoon soms een beetje slijmen en achterbaks zijn vind ik. Yves doet dat gewoon heel goed en ook zonder dat ik me er aan erger. Ik kan zulke sluwe acties wel waarderen

Ik mag Jimmy en Amir dan niet zo door dat rare taalgebruik, maar ook hun actie om vóór Yves en Wendy uit te komen vond ik geniaal!

Ik denk dat Yves en Wendy gaan winnen. Yves is een slimme jongen en Wendy is wel een dom wicht, maar wel een mooie, lieve dame waar ze absoluut hun voordeel mee doen!

Laatst gewijzigd op 08-05-2006 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 18:45
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 08-05-2006 @ 19:03 :
Die afleidingsmanouvre van Yves vond ik echt grappig, net zoals 2 meter met een andere auto rijden om vervolgens weer met hun oude lift verder te gaan. Van mij mogen ze winnen.
die lift-actie vond ik ook geniaal egt zo: mogen we 2 meter meerijden ?? die man echt zo: Huh?
Oud 09-05-2006, 09:47
Verwijderd
Jimmy en Amir moeten niet zo zeuren. Zelf mogen ze iedereen vanalles flikken, en dan doet iemand iets in hun nadeel en is het ineens een oneerlijk spel en zijn het valsspelers.
Ik vond dat Yves wel slimme plannetjes had

Op dit moment ben ik het meest voor Chris en Lut.

En 2unlimited in die auto, geweldig
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:31
@Moon
@Moon is offline
Die tactiek van Yves was écht slim bedacht. Verder begin ik nu Amir en Jimmy echt te hekelen. Yves en Wendy mogen wat mij betreft de volgende keer de race verlaten, zo geweldig vind ik ze niet. En laat mij maar Chris en Lut winnen. Zou echt tof zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:01
Escapism
Escapism is offline
ik vond niet dat jimmy en amir heel erg aan t bitchen waren. ze baalden ervan dat yves ze te slim af was, mag toch wel?
Oud 09-05-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 09-05-2006 @ 13:01 :
ik vond niet dat jimmy en amir heel erg aan t bitchen waren. ze baalden ervan dat yves ze te slim af was, mag toch wel?
maar ze zeggen dan dat hij vals speelt, en het spel niet eerlijk is en weet ik het wat. Terwijl ze zelf ook wel een aantal van zo'n dingen gedaan hebben, en dan vinden ze zichzelf superslim. Is iemand anders ze een keer voor, dan gaan ze klagen..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:48
Escapism
Escapism is offline
ze zeiden alleen dat er valsgespeeld was na die ene proef en yves en wendy kregen daar ook straftijd voor, dus klopt t toch gewoon dat ze dat zeiden?
Oud 09-05-2006, 13:57
Roxy
Roxy is offline
Die afleidingsmanouvre van yves zodat wendy een auto kon zoeken was gewoon slim, dat met die auto 1 meter meerijden en dan weer de oude lift pakken ook, maar die lift terwijl ze moesten lopen mocht gewoon niet natuurlijk. Dat viel niet binnen de spelregels en dus snap ik wel dat amir en jimmy daarover pissig waren. Ze hadden anders echt wel meer moeite gehad in deze etappe, wendy was na 5 meter al aan het piepen dat ze moest rusten. Nu hebben ze misschien geen tijdswinst gehad door de straftijd maar ze waren wel minder uitgeput..
Oud 14-05-2006, 20:44
Solid
Solid is offline
nouuu amir en jimmy eruit zij en chris en lut zijn juist het leukst!
yves en wendy vind ik niks, dus ik hoop dan maar dat chris en lut winnen

trouwens die voorfilmpjes van volgende week ;o je zag iemand uit de vrachtwagen vallen!
Oud 14-05-2006, 20:46
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik vond Jimmy & Amir sowieso het minst leuk dus vond het niet erg!

En dat van de vrachtwagen vallen staat al eeuwen in t voorfilmpje. Volgens mij was het wendy die er af viel..
Oud 14-05-2006, 21:04
Solid
Solid is offline
oh ik heb 't voorfilmpje nooit gezien
Oud 14-05-2006, 21:32
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 14-05-2006 @ 21:46 :
Ik vond Jimmy & Amir sowieso het minst leuk dus vond het niet erg!

En dat van de vrachtwagen vallen staat al eeuwen in t voorfilmpje. Volgens mij was het wendy die er af viel..
Ik dacht dat het Chris was, aangezien het geloof ik iemand is met een blauwe jas en ik dacht dat Chris een blauwe jas heeft.

Wat vond ik Jimmy en Amir weer vervelend en wat ben ik blij dat ze er nu uitliggen!
Oud 14-05-2006, 21:36
Verwijderd
Grrr, Yves en Wendy hadden er echt uit gemoeten.
Ik kan dat gejank van Wendy echt niet meer aanhoren.

Ik vind het wel héél leuk dat Chris en Lut in de finale zitten.
Hoop heel erg dat ze winnen.

Oh, en dat van wie er uit de vrachtwagen valt... ik weet het niet meer. In het voorstukje dacht ik altijd Lut, maar in het aankondigingsfilmpje van volgende week leek het weer mee op Wendy, maar van de andere kant hoorde je in het voorfilmpje (volgens mij) Lut altijd roepen 'Stop stop stop stop' en dan zou het dus het meest logisch zijn dat Chris eruit valt en Lut naar de chauffeur roept dat ie moet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 22:43
Escapism
Escapism is offline
het argument dat jimmy en amir alleen maar aan het zeiken waren op yves is ook wel gelochenstraft deze aflevering.

jammer dat ze eruitliggen.
Oud 14-05-2006, 23:14
reine claude
reine claude is offline
Van die vrachtwagen viel volgens mij inderdaad Wendy af, hoorde je aan de stem en zag je aan de jas.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 07:26
bbyn
bbyn is offline
ben ik blij dat amir en jimmy eruit liggen, *weet je* en volgens mij was t inderdaad wendy die van de auto afviel... maar ik vond t wel vaag dat in dat *volgendeweek-filmpje* lieten zien dat amir en jimmy weer terugkomen dachten we eindelijk van ze af te zijn
Oud 15-05-2006, 07:39
Verwijderd
Citaat:
bbyn schreef op 15-05-2006 @ 08:26 :
maar ik vond t wel vaag dat in dat *volgendeweek-filmpje* lieten zien dat amir en jimmy weer terugkomen dachten we eindelijk van ze af te zijn
Dat is altijd.
In de finale mag het laatste afgevallen koppel één koppel gaan dwarsbomen, of zoiets. Dus hopen maar dat ze Yves en Wendy gaan vervelen...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 08:35
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
bbyn schreef op 15-05-2006 @ 08:26 :
ben ik blij dat amir en jimmy eruit liggen, *weet je* en volgens mij was t inderdaad wendy die van de auto afviel... maar ik vond t wel vaag dat in dat *volgendeweek-filmpje* lieten zien dat amir en jimmy weer terugkomen dachten we eindelijk van ze af te zijn
Oud 15-05-2006, 08:58
Balance
Balance is offline
mooi dat ze d'r uit liggen
Nu gun ik het beide koppels, hoewel Chris en Lut het meest.
Oud 15-05-2006, 09:02
Shadina
Shadina is offline
Ik dacht eerst ook altijd dat het Lut was die van de auto afviel, maar je hoorde gister echt duidelijk de stem van Wendy. Ben ik wel blij om eigenlijk. Ik was bang dat als het Lut was, ze de finale misschien niet konden redden.

Ik hoop dat Chris en Lut winnen volgende week. Ik mag die Yves & Wendy echt niet. Ze zijn zoo sloom en jankerig.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 10:30
Lente
Lente is offline
Yves is leuk en slim en doortrapt en lekker
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 11:38
~SmG~
~SmG~ is offline
Jeetje wat zijn Yves en wendy een stiekem rotkoppel. Mooi dat ze 3 keer een lekke band hadden! Ik hoop zo dat Chris en Lut winnen! Zij zijn echt 1 van de weinige leuke koppels van dit jaar. En ze zien er de lol ook nog wel van in. Dat maakt het ook leuk om te kijken. En wat is er volgende week dat Wendy zo "Oh neee" zegt Zijn ze hun kaart kwijt ofzo.

* Het is natuurlijk wel heel sneu, maar die val van Wendy ziet er best wel komisch uit *

Citaat:
nee
Oud 15-05-2006, 13:39
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Lente schreef op 15-05-2006 @ 11:30 :
Oud 15-05-2006, 15:06
Roxy
Roxy is offline
Mijn dvdrecorder had net het einde niet opgenomen vanaf de verkeersophoping zeg maar, erg beroerd, maar goed jimmy en amir eruit toch ondanks dat ze zo'n goede betaalde lift hadden van die chineze vrouw, had ik niet verwacht...
Oud 15-05-2006, 15:26
Verwijderd
Heb gisteren gekeken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 15:33
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 15-05-2006 @ 16:26 :
Heb gisteren gekeken
En je kon niet op mijn bruiloft zijn ? ^@#&%$@&
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 15:37
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 15-05-2006 @ 16:06 :
Mijn dvdrecorder had net het einde niet opgenomen vanaf de verkeersophoping zeg maar, erg beroerd, maar goed jimmy en amir eruit toch ondanks dat ze zo'n goede betaalde lift hadden van die chineze vrouw, had ik niet verwacht...
was een langzame lift en ze lagen natuurlijk al wel 100 km achter.
Oud 15-05-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 15-05-2006 @ 16:33 :
En je kon niet op mijn bruiloft zijn ? ^@#&%$@&
zag toevallig het einde en het leek spannend dus keek ik ff wie dr won

ik was verhinderd, hoor van uitstel komt afstel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 15:44
Verwijderd
Ik hoop wel dat Chris & Lut winnen! Vond ze op het begin nog niet zo leuk, maar de laatste tijd zijn ze een stuk leuker
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 15:56
Fleurop
Fleurop is offline
Ik ben ook voor Chris en Lut!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 18:53
.Pure
.Pure is offline
Yves & Wendy (vooral Yves) spelen het idd gewoon slim maar ik vind het ook niet erg als Chris & Lut winnen.

ik dacht ook altijd dat het Lut was die viel maar aan de stem te horen was het duidelijk Wendy ja.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 11:26
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
weetje ik vindta dat chris en lut moeten winnen weetje
Oud 17-05-2006, 13:26
Verwijderd
Ik kon het zondag niet zien en pas donderdag kan ik het kijken, maar dankzij de net5 voorstukjes weet ik al wie er in de finale zitten
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:10
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Opzich kan ik Yves steeds meer waarderen, slimme trucken haalt 'ie uit.. maar in combinatie met die enorme zeur van een Wendy (terwijl ze er best leuk uitziet) vind ik het nix.

Chris en Lut dan maar. Hoewel ik Christ ook maar een schreeuwerd vind.

Lut en Yves! Dat is het !
Oud 17-05-2006, 18:04
Sjoerd
Sjoerd is offline
jimmy en amir eruit
chris en lut dan maar
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 23:22
Hyphen
Hyphen is offline
Ik ben voor Chris en Lut!
Op zich wel slecht dat Jimmy (weeeet je,) en Amir eruit zijn, nu wint er zeker een Belg.
Yves is inderdaad best lekker
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten