Ik woon al bijna 6 jaar niet meer bij mijn ouders, eerst in Eindhoven een jaar en nu in Maastricht. In die tijd heb ik op drie verschillende studentenkamers gezeten en nu zit ik in een appartement met mijn broertje, die nu tijdelijk weg is. Verder slaapt mijn zus hier op dinsdag- en woensdagavond, want ze werkt maandag t/m woensdag in Maastricht.
Het appartement hebben mijn ouders gekocht omdat ze geen zin hadden om voor mij en mijn broertje 4 jaar huur te betalen, en omdat ze zelf ook wel een vaste slaapplaats wilden hebben als ze naar Maastricht komen. Ik bof er erg mee, maar ik heb daarvoor in de smerigste huizen 's lands gewoond dus ik weet hoe het is.
Er zijn drie etages en dat is wel gaaf. Een huiskamer met ingebouwde keuken onder, dan een badkamer, wc en twee slaapkamertjes, en boven de zolder.
De zolder is nu trouwens een officiele vader en moeder-logeerkamer geworden, en mijn slaapkamer is daarom een stukje gekrompen. Ik ben daar niet zo content mee maar ik heb niets in te brengen, uiteraard.