Oud 12-05-2006, 15:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-05-2006 @ 15:38 :
Ik heb een rare gids (VPRO); er staat bij vandaag:
Terugblik op de celebrity-reeks, waarin alle kandidaten nog een keer samenkomen en alle Mol-acties van de afgelopen weken bespreken.
Morgen staat er precies hetzelfde (dat is toch de herhaling? dat staat er in de gids niet zo bij..). En verder staat er tot en met volgende week vrijdag (19de) geen WidM iets in mijn gids...

Op de site van de avro wordt deze aflevering omschrevens als 'hoe, waar en wanneer heeft de mol toegeslagen?' dus kennelijk gaan ze dat toch onthullen, en niet alleen maar wie de mol is...
Zaterdags is idd altijd de herhaling.

En vorige week zeiden ze ook op tv dat we deze week zouden horen wie de mol is en waar hij/zij toegeslagen heeft.
Oud 12-05-2006, 15:26
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 12-05-2006 @ 15:17 :
ja ik ken dat dan moet ik het morgen kijken op het internet en dan moet ik eerst naar de site van wie is de mol, met mijn ogen dicht die real player aan klikken
Je kunt ook naar een andere site gaan om die te omzeilen:
google op de tv op je pc.nl
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 17:29
peaceflower
peaceflower is offline
Roderick, Roderick, Roderick!!!
Oud 12-05-2006, 19:54
zoemzoem
zoemzoem is offline
Milouska.... nee, dat had ik niet gedacht.... nu heb ik maar 6 puntjes. Was wel leuk dat Fred heeft gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:29
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Als er iemand was die ik het hele seizoen niet verdacht heb, is het Milouska wel, echt ongelooflijk !!
Oud 12-05-2006, 20:30
Verwijderd
Ik had wel een beetje tranen in mijn ogen bij dat laatste stukje tekst van Frédérique.
(hoewel ik haar zwaar irritant vond in deze serie)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:30
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 12-05-2006 @ 21:30 :
Ik had wel een beetje tranen in mijn ogen bij dat laatste stukje tekst van Frédérique.
Same here!
Oud 12-05-2006, 20:32
Verwijderd
Goed gespeeld van dr

En een mooi stukje van Fré.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:32
jet
jet is offline
omg milouska de mol! hoe blind heb ik kunnen zijn? ik was zo overtugd van roderick.. toen karel vroeg 'wie is de mol' zat ik echt te wachten tot roderick naar voren stapte, en toen dacht ik nog dat het een grap was toen milouska het deed

oh oh oh jet wat dom
Oud 12-05-2006, 20:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik ook. Echt, wat een prachtmens! Ik vond haar niet echt irritant, ik vond haar gewoon een erg leuke meid.

Milouska is echt slim en geniaal. Echt, wat een mol!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-05-2006 @ 21:33 :
Milouska is echt slim en geniaal. Echt, wat een mol!
Beste Mol sinds George, wat mij betreft.

Maar bij hem had ik het wel geraden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:38
Verwijderd
Ik heb niet gekeken, maar wel 'per ongeluk' stukjes gezien ( kon het niet laten ). Gaaf
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:41
Severus
Severus is offline
Ik ben Milouska gaan verdenken sinds die aflevering waarin ze moesten winkelen voor die kinderen en Milouska steeds maar met irrelevante dingen aan kwam zetten (barbiepoppen e.d.). Dus ik ben blij dat ik nog wat puntjes heb kunnen scoren.

Ik vond de verrassing van Karel ook heel erg leuk; in de vorige seizoenen wist Angela steeds wie de Mol was. Waarom men nu een uitzondering had gemaakt voor Karel, weet ik niet - maar het was leuk om de pure verrassing van zijn gezicht af te lezen.

En zoals ik had voorspeld, was Frédérique de winnares. Daar ben ik echt heel blij om, en dat heeft ze ook dubbel en dwars verdiend - zeker na die topprestatie op de berg. Ik vind het ook geweldig dat ze al dat geld aan een goed doel heeft geschonken; maar eigenlijk had ik ook niet anders van haar verwacht. Ik kende haar niet, maar ze kwam op mij altijd over als een sociaal en meelevend persoon die begaan was met de medemens. Fré, you rock - en jouw nagedachtenis zal ook voortleven in de dieren en mensen die een nieuwe kans hebben kunnen krijgen dankzij het geld dat jij hebt geschonken.

Ik moet trouwens even zeggen dat die voice-over van Frédérique wel erg voorgelezen klonk (dat vond mijn moeder ook). Ik weet dat Frédérique in het ziekenhuis nog afleveringen heeft kunnen zien, en ik geloof dat die voice-over nog in het ziekenhuis moet zijn gemaakt. Je maakt natuurlijk geen beelden van een ziek mens dat aan haar bed is gekluisterd, maar je kan nog wel een geluidsopname maken. Ongetwijfeld heeft Frédérique voor zichzelf opgeschreven wat ze wilde zeggen, en dat dan voorgelezen (omdat het anders te moeilijk zou zijn of iets dergelijks). Dat vind ik alleen maar dapper en goed van haar: petje af. Iemand die er tot op het laatst voor ging, er deel aan wou hebben en haar stempel er op wou drukken.

Nou, en Roderick is dus de verliezer. Niet de typische verliezer, zeg maar - want hij is net als Toine zo intelligent en sluw. Hij hád kunnen winnen. Maar ja, als ik tussen hem en Frédérique moest kiezen, koos ik natuurlijk voor Frédérique.

Al met al vond ik dit best een goed seizoen van de Mol. Niet zo vermakelijk als het vorige seizoen met bekende Nederlanders (Marc-Marie!), maar het was goed, en dan vooral in het feit dat het heel moeilijk was om de Mol er uit te pikken, omdat iedereen zo verdacht deed.

Van mij mag er nóg een seizoen komen van "WIDM" (liefst weer met gewone mensen) - en dan moét de Mol wel een man zijn!

Tot zover mijn woorden hierover.

Laatst gewijzigd op 12-05-2006 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:43
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Sinds aflevering 1 mijn mol, en hoera, ze is het ook gewoon.
Mooi dat frederique gewonnen heeft, zo verdiend. En dan dat stukje op het eind.. Wow. Soms is het leven zo oneerlijk
Oud 12-05-2006, 20:43
peaceflower
peaceflower is offline
Milouska!!!

Wat een geweldige mol is zij! Ik zat al een hele tijd op Roderick, Milous was mijn tweede verdachte maar goed.
Ze speelde alsof ze dom en onwetend was, en iedereen trapte erin.

Toch vond ik de hints wat mager. Die M op haar shirt, de cijfers die samen haar geboortedatum vormen.. tja, ik had liever bijvoorbeeld het gefluister bij de kapel ontrafeld gezien.
Oud 12-05-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-05-2006 @ 21:41 :
Ik moet trouwens even zeggen dat die voice-over van Frédérique wel erg voorgelezen klonk (dat vond mijn moeder ook). Ik weet dat Frédérique in het ziekenhuis nog afleveringen heeft kunnen zien, en ik geloof dat die voice-over nog in het ziekenhuis moet zijn gemaakt. Je maakt natuurlijk geen beelden van een ziek mens dat aan haar bed is gekluisterd, maar je kan nog wel een geluidsopname maken. Ongetwijfeld heeft Frédérique voor zichzelf opgeschreven wat ze wilde zeggen, en dat dan voorgelezen (omdat het anders te moeilijk zou zijn of iets dergelijks). Dat vind ik alleen maar dapper en goed van haar: petje af. Iemand die er tot op het laatst voor ging, er deel aan wou hebben en haar stempel er op wou drukken.
Dat was wel duidelijk ja. Daardoor was het ook zo ontroerend.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 12-05-2006 @ 21:47 :
Dat was wel duidelijk ja. Daardoor was het ook zo ontroerend.
Ik ben slechthorend, ik kon dat niet meteen zo goed peilen en was er niet meteen zo zeker van als jullie.
Oud 12-05-2006, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-05-2006 @ 21:50 :
Ik ben slechthorend, ik kon dat niet meteen zo goed peilen als jullie.
Aha.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:15
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
me too.. k vond haar echt 't leukst van allemaal... k heb nog nooit haar eerder gezien.. bij wie is de mol? zag k haar eigenlijk voor t eerst.. wat een mooi mens... life is unfair
Oud 12-05-2006, 21:15
Fleurop
Fleurop is offline
Vanaf het begin in mijn top 3, dus ben toch wel trots op mezelf.
Ze heeft het wel erg goed gespeeld!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
bbyn schreef op 12-05-2006 @ 22:15 :
me too.. k vond haar echt 't leukst van allemaal... k heb nog nooit haar eerder gezien.. bij wie is de mol? zag k haar eigenlijk voor t eerst.. wat een mooi mens... life is unfair
Idd.. En die lach van haar... Mooooi Heb toen ook die aflevering nog gezien dat ze bij Villa Felderhof (ofzo) was. Echt mooi ook.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:55
Verwijderd
hehe die milouska is wel veranderd nu ze zwanger is zeg, opeens een vrouw ipv een vervelend meisje
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 22:10
hasseltboy
hasseltboy is offline
Werd er nog iets gezegd over Frederique?
Oud 12-05-2006, 22:38
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 12-05-2006 @ 23:10 :
Ja, iedereen was het erover eens dat ze geweldig gespeeld had en er werd op haar geproost...

omg, mensen... Milouska heeft zo gaaf gespeeld... supermol!!
Oud 12-05-2006, 22:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt vanaf die aflevering met die foto's dat ze haar bril vergeten was en toen die hint van Jet dat de mol langs Richard in die kooi geweest moest zijn.
Oud 13-05-2006, 00:59
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 12-05-2006 @ 23:10 :
Je hoorde ook nog commentaar van haar terwijl je haar in een filmpje zag... ik moest bijna janken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 02:01
Levitating Nun
Beste mol sinds George.

Ik viel van m'n stoel van verbazing. Petje af.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 08:19
Sherco
Sherco is offline
Wow, zij de mol, dat had ik nooit verwacht!
Maar ik snap 1 ding niet; als Roderick die uber duidelijke aanwijzing heeft gehad, en dus wist wie de mol was, hoe kan Frederique dan gewonnen hebben?
Oud 13-05-2006, 08:47
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 12-05-2006 @ 22:55 :
hehe die milouska is wel veranderd nu ze zwanger is zeg, opeens een vrouw ipv een vervelend meisje
En een bollere kop
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 08:54
Levitating Nun
Citaat:
Sherco schreef op 13-05-2006 @ 09:19 :
Wow, zij de mol, dat had ik nooit verwacht!
Maar ik snap 1 ding niet; als Roderick die uber duidelijke aanwijzing heeft gehad, en dus wist wie de mol was, hoe kan Frederique dan gewonnen hebben?
Door meer vragen goed te hebben, of de test sneller maken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 09:15
Frankrijk
Frankrijk is offline
Ik had het vanaf aflevering 1 al goed
Milouska zorgde dat er veel geld uit de pot ging waardoor het voor mij al snel duidelijk werd. Daar draait het immers ook om; hoeveel geld de kandidaten binnenhalen. Milouska haalde niets binnen dus hoe makkelijk wil je het hebben?

Mooi trouwens dat Frédérique gewonnen heeft. Zij verdacht Milouska eerder dan Roderick waardoor ik wel verwacht had dat ze zou winnen.
Oud 13-05-2006, 09:51
Severus
Severus is offline
Wanneer wordt die pool-lijst eens bijgewerkt?
Oud 13-05-2006, 10:22
Roadrunner
Roadrunner is offline
Milouskaaa supermol
ik begon dr pas vanaf het kamertjes huren te verdenken, maar Frédérique was ook zo verdacht.

Ze heeft het echt goed gedaan. Beter dan Yvon vorige keer.
Oud 13-05-2006, 11:11
geen punt :|
geen punt :| is offline
Op het moment de bekend werd de Frederique had gewonnen, wist ik pas de Milouschka de mol was. Poeh, die heeft het echt super goed gespeeld. Ik vind het wel een beetje zielig voor haar dat mensen dachten dat ze echt zó stom was. Vooral de opmerkingen van Peggy moeten verschrikkelijk geweest zijn.

Die opmerking van Richard "we waren Toine zat" was ook niet echt netjes tegenover Toine

Maar zo cool gespeeld van Milouschka! Jezelf gewoon te verdacht maken door meteen 2x -1000 om te draaien, dat is gewoon lef hebben, gewoon cool
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 14:13
Verwijderd
Hm...

Ik zat echt met het zweet in m'n handen, tijdens de bekendmaking.
Maar zo zie je maar weer, als je graag wil dat iemand de Mol is... Ik zat al vanaf afl 1 op Roderick. Hij deed echt helemaal niks verdachts, eigenlijk, maar ik bleef het gewoon denken, en velen met mij, denk ik...

Achteraf is het eigenlijk wel duidelijk dat Milouska de Mol was, ze heeft bij elke aflevering wel iets doms gedaan, maarja, je denkt al snel dat het niet zo is, als het er te dik bovenop ligt.

Hebben jullie nu ook zo'n zin om zelf mee te doen met de Mol?

Oh, en, die geluiden bij de kapel waren dan blijkbaar toch niks. Wel raar.

Haha, en toen Milouska bekend was als Mol kwam ze meteen veel sympathieker over, zo uit haar Mollenrol.

Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 15:45
xx
xx is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 13-05-2006 @ 15:13 :

Hebben jullie nu ook zo'n zin om zelf mee te doen met de Mol?
JAAAAAAAAA Het lijkt me geweldig!! Maar ja dan moet ik eerst even een bekende Nederlander worden

xx
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 16:16
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
xx schreef op 13-05-2006 @ 16:45 :
JAAAAAAAAA Het lijkt me geweldig!! Maar ja dan moet ik eerst even een bekende Nederlander worden

xx
ik zou t wel leuk vinden als ze de volgende serie weer gewoon onbekende nederlanders doen
Oud 13-05-2006, 17:48
jet
jet is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-05-2006 @ 23:41 :
Ik had het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt vanaf die aflevering met die foto's dat ze haar bril vergeten was en toen die hint van Jet dat de mol langs Richard in die kooi geweest moest zijn.

ik geef wel goede hints, maar doe er zelf stomme dingen mee
Oud 13-05-2006, 18:44
Aurora
Aurora is offline
Hmm ik vond Milouska niet zo'n geweldige mol, maar ik schijn in de minderheid te zijn hier geloof ik... Wel mooi dat Frédérique won, en wat goed dat ze haar geld aan zulke goede doelen heeft geschonken. En dat stukje van haar op het eind was echt heel mooi & zielig inderdaad.
Oud 13-05-2006, 19:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
jet schreef op 13-05-2006 @ 18:48 :
ik geef wel goede hints, maar doe er zelf stomme dingen mee
Maar Roderick was ook langs Richard in die kooi gekomen, dus dat had wat dat betreft ook gekund.

Is er nou volgende week nog een aflevering of is het nu gedaan?
Oud 13-05-2006, 19:44
idontcare
idontcare is offline
ik dacht net als zij ook steeds 'nee ze is zo dom, ze kan de mol gewoon niet zijn'. en dan TOCH he. geweldig. maar dat frederique er niet meer is is wel een heel raar idee als je zo alles bij elkaar ziet.

wat een mooie vrouw. .
Oud 13-05-2006, 19:59
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Röps schreef op 13-05-2006 @ 12:11 :
Die opmerking van Richard "we waren Toine zat" was ook niet echt netjes tegenover Toine
Daar moet ie maar tegen kunnen hoor, je hoeft niet altijd alleen maar aardig te zijn. Hij meent het natuurlijk ook niet irl en dat weet Toine.

Citaat:
Idd! Ik wil weten hoeveelste ik ben!

Citaat:
Ze heeft het echt goed gedaan. Beter dan Yvon vorige keer.
Yvon was echt slecht.. die verdacht ik juist niet omdat het zo extreem duidelijk was
Oud 13-05-2006, 20:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
idontcare schreef op 13-05-2006 @ 20:44 :
ik dacht net als zij ook steeds 'nee ze is zo dom, ze kan de mol gewoon niet zijn'. en dan TOCH he. geweldig. maar dat frederique er niet meer is is wel een heel raar idee als je zo alles bij elkaar ziet.

wat een mooie vrouw. .
Ik had juist steeds het idee van 'ze kan nooit echt zo dom zijn, ze is vast de mol' maar blijkbaar zijn er niet veel mensen die zo gedacht hebben.
Oud 13-05-2006, 20:55
Levitating Nun
Yvon was een middelmatige Mol. Ik was er vrij snel achter. Zeker na het vasthouden van die Mol-vlieger en het schrijven van "Mol" in het eten (ja, dat had ik echt gezien).

Feit dat Milouska werd afgedaan door "ons" én de kandidaten (en ook de presentator) als een dommig figuur, is gewoonweg prachtig. Ik heb van d'r genoten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 20:58
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2006 @ 21:55 :
Yvon was een middelmatige Mol. Ik was er vrij snel achter. Zeker na het vasthouden van die Mol-vlieger en het schrijven van "Mol" in het eten (ja, dat had ik echt gezien).

Feit dat Milouska werd afgedaan door "ons" én de kandidaten (en ook de presentator) als een dommig figuur, is gewoonweg prachtig. Ik heb van d'r genoten.
In mijn optiek is iemand die journalistiek heeft gestudeerd niet dom. Alleen hierom viel ze bij mij al erg op.
Oud 13-05-2006, 21:10
Levitating Nun
Citaat:
Frankrijk schreef op 13-05-2006 @ 21:58 :
In mijn optiek is iemand die journalistiek heeft gestudeerd niet dom. Alleen hierom viel ze bij mij al erg op.
Wat een onzin. Daarom kan iemand nog wel dommig, stuntelig en onhandig zijn. Wat ze dus ook was.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2006 @ 22:10 :
Wat een onzin. Daarom kan iemand nog wel dommig, stuntelig en onhandig zijn. Wat ze dus ook was.
Idd, maar zou veel daarvan niet geacteerd zijn? Dat vraag ik me nu echt af. Ze was zo'n dom gansje, áltijd, ik denk dat dat haar zo'n extreem goede mol maakt; ze was áltijd in haar rol, niet af en toe tijdens een mol-actie. Veel dingen zijn natuurlijk geacteerd, en dat maakt haar al niet zo dom meer. Gaaf
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Severus schreef op 13-05-2006 @ 10:51 :
Sorry? Dat er vorige keer geklaagd werd kan ik me voorstellen... Toen duurde het echt drie weken voor we hem bij werkten.
Maar hij is gister nog bijgewerkt aan het einde van de middag en ik heb er nog bij gezet dat ik tot nu of zondagochtend geen mogelijkheid meer had om het bij te werken: http://forum.scholieren.com/showthre...4#post21543034
Bovendien is er nog maar 1 pool-lijstje geweest na die update
Oud 13-05-2006, 23:40
foefighter
foefighter is offline
ik heb het niet drooggehouden bij dat stukje van fréderique het heeft me echt geraakt.
Oud 14-05-2006, 02:25
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik had het niet verwacht, ik vond haar wel heel verdacht, maar ik kon niet geloven dat ze zo goed kon acteren. Ik begrijp het spel nu wel beter, ik wist niet dat de mol alle opdrachten van te voren weet, het is wel heel goed gedaan allemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten