Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De hele kwestie is nogal storend en hoop dat er snel een einde aan wordt gemaakt. Ik ben die slijmende nep journalisten zat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Gerwin schreef:
Citaat:
9.654.475 stemmen. Voor de VVD: Lijst 3 VVD 1.728.707 Aantal voorkeursstemmen Hirsi Ali: A.H. Ali te Leiden 30.758 Deze voorkeurstemmen waren goed voor zo'n halve zetel. (correct me if i am wrong) http://www.kiesraad.nl/item_verkiezingen/uitslag_tweede |
![]() |
||
Citaat:
het staat ook gewoon in het boek. De pers ligt gewoon te slapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zal ook wel de achterliggende gedachte van Verdonk in deze zijn geweest: als het een willekeurige asielzoeker was had ik moeten handelen, dus ik kan het nu niet maken om niet te handelen, want dan krijg ik het verwijt van vriendjespolitiek en willekeur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Had ze dan ueberhaupt wel een juiste beslissing kunnen nemen? I think not. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, het is helemaal onbegrijpelijk geworden voor het buitenland hier. Op meerdere punten m.b.t. vreemdelingenbeleid, maar dat is off-topic hier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Welke extra informatie heb jij? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het huidige asielbeleid (ook internationaal gezien) houdt weinig rekening met redenen van vrouwen die vluchten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het zo dat zij vaker heeft gelogen (niet alleen over haar identiteit, ik doel op meer zaken, maar daar zou jij mij niet in kunnen volgen) dus zo geloofwaardig is zij niet, zeker niet in mijn ogen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Verder is Zembla aardig bezig met oude koeien uit de sloot halen. Het kon niemand, zelfs de meest hysterische Hirsi Ali-bashers, al die jaren niet interesseren, en nu opeens hebben ze allemaal het licht gezien? Kom nou zeg. Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik zou het juist willen omdraaien: dat ze gelogen heeft is natuurlijk waar, maar het is óók waar dat ze vanaf dag 1 publiekelijk te kennen heeft gegeven gelogen te hébben, wat haar juist in MIJN ogen weer geloofwaardiger maakt. Volg je me? ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|