Oud 21-05-2006, 19:28
Electriq
Electriq is offline
Vandaag kwamen mijn ouders op bezoek, maar dat deden ze niet van harte. Om hun overduidelijke tegenzin goed te maken hebben ze me 100 euro, een enorme witte stoel en taart gegeven
Verder gooide/smeerde mijn moeder taart over de vloerbedekking en zat mijn vader heel stoer wijdbeens tegen mijn huisgenoot te ouwehoeren. Nu verveel ik me en vanavond komt er een vriend van me langs en ik hoop dat ie kebab meeneemt.

Laatst gewijzigd op 21-05-2006 om 20:21.
Advertentie
Oud 21-05-2006, 20:17
Verwijderd
Ik heb gedoucht, Dude Where's My Car gekeken en nu de ijshockeyfinale, Zweden - euh.. tegen een ander land. Ja goh, verheffend.

Oh maar gisteren had ik een songfestivalfeestje met dresscode en ik was heel enthousiast.

Oud 21-05-2006, 20:33
Drez
Drez is offline
Ik ben dit weekend naar het NSF geweest. Geslapen in een (autonoom, ahahha) kraakpand ipv de reguliere camping, yea. En nu ben ik dood.
Oud 21-05-2006, 20:34
Verwijderd
Gister had ik een bandjes-kijk-emo-avond met face tomorrow en phaedra's list en next eleven en dat was wel leuk. Vandaag heb ik gesport en de hele middag oldskool gegamed op een gameboy emulator.
Oud 22-05-2006, 11:38
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb uitgeslapen en zometeen ga ik naar breda om een cadeau te halen voor mijn broer en wat allerhande leuke rotzooi voor mezelf.
Oud 22-05-2006, 13:32
tuttebel
tuttebel is offline
ik kijk naar een foute talkshow waar een 14jarig amerikaans dik meisje met 42 jongens seks heeft gehad.
Oud 22-05-2006, 13:46
.Pure
.Pure is offline
ja dat ja:

reckless teens caught on tape

"I am 16 and my life is horrible. I had sex with 10 man because i wanted a baby. No i have a baby and my life is even more worse''

omg
Oud 22-05-2006, 14:05
Verwijderd
ik ben voor de verandering maar weer eens niet naar school gegaan. doorgeslapen en bill and ted afgekeken. daarna zitten internetten terwijl ik me voorgenomen had huiswerk te maken dus neem ik dat strakls maar mee naar mijn werk. verder ga ik zometeen maar ff bellen over een woning!
Oud 22-05-2006, 15:48
schimmel
schimmel is offline
werk, de geleende naaimachine van mn zusje en nu ben ik geluidsoverlast aan het maken en van een lekker pilsje aan het genieten. zo meteen ga ik koken.
Oud 22-05-2006, 15:50
__
__ is offline
examen geschiedenis, vervelen, buikpijn. wat zijn mijn dagen saai en eentonig de laatste tijd zeg, ik denk dat ik weer eens wat SPANNENDS moet meemaken.
Oud 22-05-2006, 15:55
100%hallal
100%hallal is offline
Gezocht naar een leuke flat in Haarlem, maar volgens mij bestaan die niet in mijn prijscategorie

En mn horloges maar even opgehaald.

En gewacht op mn salaris, maar dat is er nog niet
Oud 22-05-2006, 17:12
Verwijderd
Ik ging werken en toen ik op een stoel ging zitten viel de stoel uit elkaar en lag ik pardoes op de grond toen heb ik er maar een man bijgehaald om het geheel te repareren
Oud 22-05-2006, 17:25
kenni
kenni is offline
Naar school geweest, in een turkse toko gehangen en weer terug naar school gegaan.. je moet toch wat als je anderhalf uur geen les hebt tussendoor..
Oud 22-05-2006, 18:12
Verwijderd
naar school geweest, 3 tussenuren gehad, toen naar de piet kerkhof voor lelijke shirts voor een toernooi.
toen begon het teringhard te regenen en ben ik doorweekt thuis gekomen. en nu kijk ik voetbal
Oud 22-05-2006, 18:20
Verwijderd
Ik ging naar school. daarna door de stad gelopen en zooi gekocht. En nu wacht ik op mijn pizza.
Oud 22-05-2006, 21:41
Drez
Drez is offline
Ik ging naar mn studeergroepje, en toen heb ik van 10 tot 7 in een computerlokaal gezeten om allemaal shit af te krijgen. En een voorlichting over jaar 3 gevolgd en het wordt leuk en ik mag gewoon alles volgen wat ik wil. LIEFDE.
Oud 22-05-2006, 21:46
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
dReZ schreef op 22-05-2006 @ 22:41 :
Ik ging naar mn studeergroepje, en toen heb ik van 10 tot 7 in een computerlokaal gezeten om allemaal shit af te krijgen. En een voorlichting over jaar 3 gevolgd en het wordt leuk en ik mag gewoon alles volgen wat ik wil. LIEFDE.
Zat je in de Heymanszaal vanaf half 2?
Oud 22-05-2006, 21:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 22-05-2006 @ 22:46 :
Zat je in de Heymanszaal vanaf half 2?
nee om 12 uur want het ging over jaar 3 AHAHAHHA
Oud 22-05-2006, 21:54
Blood Fire Rage
Citaat:
dReZ schreef op 22-05-2006 @ 22:48 :
nee om 12 uur want het ging over jaar 3 AHAHAHHA
Om half twee ging ook over 3e jaar hoor
Oud 22-05-2006, 22:00
ZerO
ZerO is offline
school & werk en nou rook ik een peuk ja spannend ten top mijn leven op maandag !
Oud 22-05-2006, 22:14
Drez
Drez is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 22-05-2006 @ 22:54 :
Om half twee ging ook over 3e jaar hoor
ja bij ons ging het ook over de master
maar dat was omdat er tijd over was

anyway
lekker belangrijk
Oud 22-05-2006, 22:33
Blood Fire Rage
Citaat:
dReZ schreef op 22-05-2006 @ 23:14 :
ja bij ons ging het ook over de master
maar dat was omdat er tijd over was

anyway
lekker belangrijk
Ik ga er toch over praten tegen je, want ik heb gehoord dat ik mijn vrije deel + minoren waarschijnlijjk kan vullen met de puntjes die ik bij psychologie al gehaald heb .
Oud 22-05-2006, 22:59
Drez
Drez is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 22-05-2006 @ 23:33 :
Ik ga er toch over praten tegen je, want ik heb gehoord dat ik mijn vrije deel + minoren waarschijnlijjk kan vullen met de puntjes die ik bij psychologie al gehaald heb .
ja klopt
en ik hoef geen rare avv´s van andere faculteiten te volgen en mag gewoon lekkah 2 minoren doen <3.
wat een FEEST.
Oud 22-05-2006, 23:42
Broeder
Broeder is offline
) : Ik heb vijf minuten lang naar iemands msn-avatar gestaard omdat 'ie zou veranderen, maar volgens mij ben ik in het ootje genomen :
Oud 23-05-2006, 10:05
*amélie*
*amélie* is offline
Gisteravond naar The DaVinci Code geweest, best vermakelijk, maar jezus wat een slechte film.
Nu probeer ik aan een paper te werken, maar de woonwagenbewoners hiernaast draaien kkhard Andre Hazes. Het is godverdomme 11 uur 's morgens in UTRECHT, niet Amsterdam. Eikels.
Oud 23-05-2006, 10:55
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik vond het geen slechte film
Oud 23-05-2006, 10:57
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-05-2006 @ 11:55 :
Oud 23-05-2006, 10:58
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben gezellig naar de dokter geweest en straks ga ik weer doen wat ik elke dag doe. nee, niet proberen de wereld over te nemen nee. werken en paardrijden.
Oud 23-05-2006, 11:01
Verwijderd
Ik heb gedoucht en gecomputert, want er is hier nu geen fuck te doen voor mij Iedereen is op school maar ik moet thuisblijven en ik ben al te laat op school te lunchen dus ga ik maar pasta opwarmen en straks opruimen en afwassen.

Juustem.

Oh maar ik ben wel heel vrolijkkkk.
Oud 23-05-2006, 11:25
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-05-2006 @ 11:55 :
ik vond hem zelfs leuk
Oud 23-05-2006, 11:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik werd wakker gebeld en nu ga ik maar eens beginnen met leren en lezen voor m'n tentamens
Oud 23-05-2006, 11:38
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik verveel me zo erg
Oud 23-05-2006, 12:46
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 23-05-2006 @ 11:05 :
[B]Gisteravond naar The DaVinci Code geweest, best vermakelijk, maar jezus wat een slechte film.
B]
volgensmij vond je m stiekem wel leuk maar heb je gewoon teveel slechte recensies gelezen
Oud 23-05-2006, 12:47
Back Door Man
Back Door Man is offline
of je snapt er niets van.

ik snap die slechte recensies niet al vond ik die man die alles ontcijferde soms wel erg slim.
Oud 23-05-2006, 13:12
Verwijderd
ik heb vanmorgen cadeautjes gekocht voor een klasgenootje die vandaag jarig is en die ga ik zo geven en nu verveel ik me op school, straks verder aan prestaties werken en ik voor t eerst sinds tijden niet zoveel zin
Oud 23-05-2006, 13:28
ZerO
ZerO is offline
Ik zit in de computerruimte op school en ik haat de computerruimte want ik kom altijd naast hysterische wijven te zitten die praten over relatieproblemen en temptation island feesten aaaaah!
Oud 23-05-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-05-2006 @ 13:47 :

ik snap die slechte recensies niet al vond ik die man die alles ontcijferde soms wel erg slim.
het is geen slechte film, maar het voldoet niet aan de verwachtingen die veel mensen er van hadden. plus dat het boek niet echt geschikt is om in 2,5 uur samen te vatten en het Bernini mysterie veel beter is imo.
Oud 23-05-2006, 13:30
ZerO
ZerO is offline
ik vind Dan Brown heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vervelend
Oud 23-05-2006, 13:57
Escapism
Escapism is offline
ik was ooit es begonnen aan een boek van em. wat een kloteschrijver. alle goed personages waren heel mooi en alle slechterikken waren lelijk. kansloos.
Oud 23-05-2006, 14:41
Verwijderd
Mijn lens viel net spontaan uit, irritahant.
Oud 23-05-2006, 14:51
Verwijderd
Ik heb opdrachten van school gemaakt.
Ik heb eindelijk 50 euro gekregen, van iemand die mij nog dat moest geven voor platen. /o/ 4 maanden op gewacht.
Ik ik ik.
Oud 23-05-2006, 14:57
Verwijderd
school,koken en vanavond yeah yeah yeah's.
Oud 23-05-2006, 17:44
Verwijderd
ik heb gewerkt en heb nog even mijn pony laten knippen bij de kapper. de biatch zeurde dat mijn haar dood was, nou je blijft er maar lekker vanaf
Oud 23-05-2006, 18:41
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben gisteravond spontaan met n vriendinnetje met de trein op goed geluk naar amsterdam gegaan. Tijdens ons biertje in de trein bedachten we: waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Toen we in Amsterdam waren liepen we maar n beetje rond en zijn uiteindelijk bij de Winston beland op een of ander travestietenhippiefeestje met rare hippies. Mn vriendinnetje en ik hadden alleen geen geld meer en toen hebben we heel sloeber bier gejat van mensen die effe niet keken, oeps.
En er kwam ook n hele rare band met n zanger met n hele strakke zwarte ballenknijperbroek en n gestrechte tepelpiercing en en en..nou het was iig een heel grappige avond ik denk dat ik vaker spontane acties ga doen
Oud 23-05-2006, 20:38
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 23-05-2006 @ 13:47 :

dat vond ik echt heel irritant. alles wat heel voor de hand lag, werd u i t g e b r e i d uitgelegd en alles waar ze wel bij stil hadden mogen staan flitse voorbij. en de muziek hij deed iig niet aan m'n verwachtingen, laat ik het zo maar zeggen.

Vandaag ging ik kennismaken op mijn nieuwe stageplek. Acht vet schattige kindjes en allemaal even gestoord <3 Dat wordt leuk en toffe collega's! Toen ging ik naar de AH, maar m'n pinpas was leeg. Nu ga ik op de bank hangen.
Oud 23-05-2006, 20:49
__
__ is offline
uitslapen, examen nederlands, ineens half dood zijn, weer beter, vriendje, DAG VOORBIJ. ik zweer dat mn leven vanaf 1 juni echt weer () één dolle boel gaat worden. ik heb dr nu al zin in.
Oud 23-05-2006, 23:24
vixen
vixen is offline
vanochtend ging ik naar rotterdam maar ik was te laat. gelukkig was rotterdam er nog. toen ging ik enqueteren onder ict studenten, harstikke gezellig. Toen ging ik met mawrk iets drinken en dat was idem. Toen wou ik naar huis maar de treinen reden niet dus dat duurde zo'n 3 uur en toen was ik thuis en toen moest ik snel weer weg en nu ga ik lekker slapen en morgen naar groningen.
Oud 23-05-2006, 23:37
*oma*
*oma* is offline
gisteren piekuur, maar ik ben al een maand verkouden dus heb daarna de hele nacht liggen hoesten. Vanmiddag mijn bed uitgebeld omdat ik op school moest komen voor een presentatie van het neomarxisme, maar ik wilde dat eigenlijk vanochtend voorbereiden, maar goed. Beetje kansloos dus. Daarna salade gemaakt en er was een een straatkrantverkoopster met haar achterhoofd op straat gevallen voor de AH en er lag allemaal bloed. Toen moest ik werken.
Oud 24-05-2006, 12:02
Verwijderd
WTF!

De cd in de DVD-speler stond op pauze.. en daarnet hoor ik ineens een keiharde *BONK* (alsof iemand zijn hoofd tegen de muur stootte ofzo, alleen ben ik alleen thuis en ik was het niet) en vervolgens begint de cd volledig uit zichzelf opnieuw te spelen, vanaf het begin.

Oud 24-05-2006, 12:23
ZerO
ZerO is offline
Ik zit op school, heb net een gesprek gehad met mijn begeleider en zij is echt Minder leuk is dat ik met een verslag bezig ben wat echt niet opschiet en ik moet vanavond werken !

ooh en gisteren heb ik ook op school en op mijn werk gezeten ik ontdek een patroon

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten