Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: 5 boterhammen (jam, kaas, muisjes, vegetarische ham, tartex) 1 cracker (appelstroop) 1 peer 1 abrikoos 1 kiwi 2 glazen melk |
![]() |
||
Citaat:
http://www.xs4all.nl/~ifschaap/chutney.htm ![]() Zo duidelijk? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ff vraagje...waarom eigenlijksteeds yoghurt? Of neem je dat ipv melk/karnemelk? Ontopic: Ontbijt: 2 volkorenboterhammen, 1x jam en 1x vegetarische ham, beide met becel boter glas halfvolle melk Tussendoor: peer en 2 abrikozen Middag: 1 volkorenboterham besmeerd met becel boter en vegetarisch ham tosti met geitenkaas/honing/tijm (=2 volkorenboterhammen, zonder boter) 1 glas halfvolle melk Tussendoor: 2 plakjes volkoren ontbijtkoek met becel boter Avond (komt nog) 150 gram spinazie 150 gram gekookte aardappel 1 vegetarische hamburger met beetje ketchup schaaltje vlaflip Tussendoor (komt ook nog ![]() glas yogho Ligt 1 cracker met smeerkaas, of 2 biscuitjes |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De yoghurt moest vandaag op dus vandaag beetje veel yoghurt ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 18:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken je en ik zie je vaak eten. Bovendien ben je niet (extreem) dun, en dat zou wel zo moeten zijn als je zo'n uitpatroon hebt, zoals jij dit op het forum beschrijft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lukt het een beetje? Kom je een beetje aan de goede hoeveelheid calorieen? Ik vind je lijstje er goed uitzien hoor! ![]() Misschien kan je proberen ook iets moeilijkere dingen te gaan eten...? Of is dat nog wat te snel? Want ik magere melk, magere yoghurt, light jam zit natuurlijk bijna niks... Beter lijkt mij gewoon beleg, halfvolle melk, (half)volle yoghurt en een echt sausje over de aardappelen..? Veel Succes iig! Vind dat je het toch knap doet!! Mijn lijstje van gister: O: glas halfvolle melk en 2 volkorenboterhammen (1 met muisjes en 1 met 48+kaas) T: 1 peer M: glas halfvolle melk en 3 volkorenboterhammen (1 met muisjes, 1 met smeerkaas, 1 met vegetarische ham) T: chocoprince en een paar aardbeien A: 175 gram aardappel, 175 gram sperziebonen, 2 vegetarische grillworstjes met beetje ketchup en toe een schaaltje volle bosvrchtenyoghurt. (voelde me s'avonds heel dik, slecht en vet dus heb toen niks meer op, terwijl er nog wel wat op de lijst stond...maar vandaag is er weer een dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
qua calorieen zit ik echt te laag, die 1200 kan ik maar niet halen. helaas durf ik alleen maar magere zuivel en mager beleg te nemen. halfvol vind ik gewoon te eng.. maarja ik probeer heel hard het op dit aantal calorieen te houden en niet nog meer te zakken. das een goed streven denk ik toch ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |