|
|
|
Toet0r schreef op 12-05-2006 @ 18:20 :
ik hoorde gister dat ze op mijn oude school iig al een halve kilometer folie hadden om vanalles mee in te pakken en dat ze met zo'n beetje alle h5 en v6 leerlingen op het grasveld achter de school gingen slapen, ben benieuwd hoe het geweest is!
|
|
Doavid schreef op 12-05-2006 @ 19:38 :
Zit jij toevallig op Nehallenia?
|
|
|
|
sissisissi schreef op 12-05-2006 @ 17:50 :
Hm ja maar als jij idd op 't Etty zit (zoals ik vermoed, want ik zit daar ook) moet je er wel even bij vertellen dat die 25 euro én voor avondeten is, én je entreekaartje voor het Gala. (zeker omdat mijn ouders met het plan kwamen te betalen )Toch heb ik het idee dat ze meer uit het geld hadden kunnen halen dan ze uiteindelijk hebben gedaan. Want als je een schuld van 1500 euro hebt is er toch iets mis gegaan. Maar het was erg gezellig, en had het zeker niet willen missen. |
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
Doavid schreef op 12-05-2006 @ 19:38 :
Zit jij toevallig op Nehallenia?
|
|
|
Een vriendin van mij zit daar op school, vandaar.
|
|
Verwijderd
Kristaco schreef op 11-05-2006 @ 18:19 :
http://bullerlaan.kennemercollege.nl...lleryId=853033 dat is dan een link van onze stunt |
|
|
|
Bij mij op school hebben ze ik-weet-niet-hoeveel zand gestort voor de schoolpoort, die ze uit hebben moeten graven. Gelukkig was ik niet op school, heb wel de filmpjes gezien.
|
|
|
|
eeeh swa me matties en ik hadden de ride van de conrector gepimpt
|
|
Verwijderd
Elk jaar denken de niet examen-klassen weer dat zij het beter gaan doen maar meestal lukt het niet
|
|
|
|
Kristaco schreef op 11-06-2006 @ 18:11 :
Elk jaar denken de niet examen-klassen weer dat zij het beter gaan doen maar meestal lukt het niet
|
|
ik wil ook een examenstunt