![]() |
|
Ok hier komt-ie:
Benen, vooral bovenbenen --> waar het been overloopt naar de kont. En dan vooral van de zijkant gezien. Rug --> de V vorm ![]() Borstkas --> vorm --> niet te sterk gespierd, maar wel ontwikkeld. Geen wasbord a.u.b. ![]() Handen ![]() ![]() Nek - schouderpartij -> zie borstkas. Gezicht - niet te rond. Ogen -> da's moeilijk om te omschrijven, maar sommigen hebben zulke ogen, die durf ik niet aan te kijken, want dan voel ik een vlam door mijn lichaam gaan ![]() (en dan hoeft daar nog niet eens wat bij te zijn) Eigenlijk denk ik dat de ogen het belangrijkste zijn. Daaraan kun je al veel aflezen. Hoe hij voelt, hoe jij voelt, hoe hij is, hoe jij daarop reageert, etc.. Maar "de manier van kijken" hoort waarschijnlijk niet bij de fysieke aspecten, of toch? Gatara
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind alles even perfect (oké, niet bij iedereen, maar bij zo'n vragen denk ik altijd aan mijn vriend, dusss...), maar als er echt iets aan hem is waar ik uren naar kan kijken, dan zijn het zijn armen wel (vooral rechter)... (en oogjes en nek/schouders/rug, maar vooral armen. ik kan d'r echt niet afblijven...)
*blue* |
![]() |
|
mooiste deel.. nou een paar dele noem ik maar ...( ik heb het nu over me vriend)
* z'n bortskast *zwijmel* en buikje *zucht* * z'n rug * z'n armen *zwijmel* echt mooi armen ![]() * z'n nek * z'n haren en wenkbrauwen * z'n ogen * en natuurlijk het kontje ![]() ![]() sorry kan niet kieze ..tiz eigelijk bijna heel het bovenlijf ![]()
|
![]() |
En al me vrieden staan mij altijd raar aan te kijken als ik me goed uitrek als ik uitga... en het enige wat ik dan doe is het aanspannen van me schouders en rug spieren...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Z'n RUG zonder twijfel! Beetje gespierd, maar zeker niet zo iemand die 'weet' dat hij mooi is (hij mag het wel weten maar niet teveel uitstralen)
Maar ook van die stevige handen zijn mooi/lekker (niet stevig in de zin van groot, moeilijk uit te leggen) En dan om bij het lelijkste deel aan te komen van jongens: de voeten en de penis (sorry guys, is nou eenmaal zo, een beetje vreemd, maar wel lekker..) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
als ik het over mijn vriend heb: zijn bovenbeneb en kont: ohh hoe goddelijk, en goed geproportioneerd, als een grieks beeld, maar dan wel kloppend (want griekse beelden kloppen niet vanwege teveel symmetrie e.d.)
en zijn rug, vooral zn onderrug, met van die kuiltjes. jammie |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Seksualiteit |
stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen cestmoi | 159 | 28-12-2002 00:59 | |
Seksualiteit |
Mooiste deel van het vrouwelijk lichaam Rabbi Daniel | 97 | 09-04-2002 16:15 |