Ik heb er 1 keer mee gevlogen en die ene keer maakt dat ik never nooit meer met die maatschappij ga vliegen!
Wat er gebeurde, was dat er 5 minuten voor het opstijgen rook of iets dergelijks aan de zijkanten in de binnenkant van het vliegtuig kwam. Het rook nergens naar of wat dan ook, maar het was heel erg eng. Ik dacht dat het vliegtuig in de fik ging ofzo. Toen ik het vroeg aan een van die stewardesses zei ze dat het normaal was.

Nou en toen gingen we opstijgen en ik hield het echt niet meer, heel wat mensen waren ook zo ongeveer aan het panieken. Maar gelukkig ging de rook na 10 minuten weer weg.
De rest van de vlucht was eigenlijk ook niet al te aangenaam, maar niet super slecht ofzo. Ik vloog laatst met Ryanair en dat was net zoiets: schokken/zakken en redelijk slecht landen bijvoorbeeld.
Maar goed, sommigen zijn niet voor niets low-cost maatschappijen; je weet waar je voor kiest en als het niet te erg is (zoals wel die keer met Onur Air het geval was) maak ik me iig nooit zo druk om een wat baggere vlucht.. ik hoef ook niet per se een luxe vlucht.