| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die draaideuren in rdam metro zijn idd eng, ik ga nooit door een deur die al open is, wacht tot ie sluit en dan pas openen, en ik hou mn armen voor me, zodat de deuren niet tegen me aan kunnen slaan ![]() slechte deuren
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
genoeg gangen waar je ze zelf moet openduwen en je moet oppassen dat je een terugklappende deur niet in je gezicht krijgt.Soms moet je nu eenmaal een grote tas meenemen. De brede zijn dan beter ja Maar goed, op het moment blijf ik echt ruzie hebben met die poortjes, maar zo vaak ga ik niet met de metro. Fietsen is beter
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Vooral leuk als je in elke hand 1 koffie hebt
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als iemand dan zo vriendelijk is het even voor je open te houden gaat het wel. Maar je hebt ook van die mensen die niet opletten zodat jij erg moet uitkijken als hij terugklapt. Het zijn nare deuren, maar de weg op die manier is wel korter, dus neem ik toch vaak die en niet de huisartsengang waar het wel electrisch is of open staat.
|
|
||
|
Citaat:
Als je in elke hand 1 koffie hebt en er komt een deur keihard op je afgezwaaid, krijg je dus wel eens koffie over je heen, ookal heb je bergschoenen aan. Of zie ik 't verkeerd.
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|