Oud 01-06-2006, 12:34
Methuselah
Methuselah is offline
Samen in bed nog wat lezen in 'n boek voor we gaan slapen. We zijn officieel 40 jaar oud.
Oud 01-06-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 01-06-2006 @ 13:34 :
Samen in bed nog wat lezen in 'n boek voor we gaan slapen. We zijn officieel 40 jaar oud.
Oud 01-06-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-06-2006 @ 13:17 :
Wiewatjij? Waarom? *aai*
Ik ook een -klein- beetje hoor.
Oud 01-06-2006, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-06-2006 @ 13:41 :
Ik ook een -klein- beetje hoor.
Wat om mij toch niet?
Oud 01-06-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-06-2006 @ 13:50 :
Wat om mij toch niet?
Jaweeeel een beetje maar. Maar vooral door eigen ervaring hoor, dat zegt uiteindelijk niets natuurlijk.
Oud 01-06-2006, 12:52
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2006 @ 13:35 :
Ach, we vonden 't wel gezellig zo.
Oud 01-06-2006, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-06-2006 @ 13:51 :
Jaweeeel een beetje maar. Maar vooral door eigen ervaring hoor, dat zegt uiteindelijk niets natuurlijk.
Nou ja, kan ik me voorstellen hoor, ik denk dat de meeste mensen in mijn omgeving bezorgd zijn (mijn vader had het over z'n jachtgeweer ). Ikzelf ook. Maar goed, ik ga mezelf slaan als ik het niet eens zou willen proberen. En hij is geen klootzak. Doet te lang over dingen bedenken, ja, maar hij wil me absoluut niet kwetsen.
Oud 01-06-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-06-2006 @ 13:56 :
Nou ja, kan ik me voorstellen hoor, ik denk dat de meeste mensen in mijn omgeving bezorgd zijn (mijn vader had het over z'n jachtgeweer ). Ikzelf ook. Maar goed, ik ga mezelf slaan als ik het niet eens zou willen proberen. En hij is geen klootzak. Doet te lang over dingen bedenken, ja, maar hij wil me absoluut niet kwetsen.
Ja, ik begrijp het ook hoor! Beter je te laten leiden door je verliefdheid dan door je angst.
Oud 01-06-2006, 13:19
Qimm
Qimm is offline
Wat de andere kim ook zei Ik hoop op het beste maar ik zou het zo erg vinden als het weer mis zou gaan

Maar dat mag gewoon niet! Ben wel heel blij voor je hoor
Oud 01-06-2006, 15:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-06-2006 @ 13:56 :
Je hebt toch wel mijn advies nog opgevolgd he?

Maar dit is wel euh..verrassend. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat! En jij waarschijnlijk ook denk ik zo
Oud 01-06-2006, 15:20
woezel
woezel is offline
tom waits - i hope that i dont fall in love with you.

vooral de laatste zin

and i think that i just fell in love with you
Oud 01-06-2006, 17:31
fractuur
fractuur is offline
Gaat weer goed!! Mijn hoofd stond helemaal niet naar mijn vriend, maar toen ik een tijdje bij hem was ging het beter en even later smolt ik weer voor zijn lieve blik.
Oud 01-06-2006, 18:08
Verwijderd
Vandaag had ik in zijn geheel over willen slaan. Bah. Ik begin me steeds meer aan mijn moeder te ergeren die verwacht dat ik vanalles voor haar doe, zelfs als ik daarvoor mijn vrije middag op offer, die ik hard nodig heb om te leren. En dat is een lange zin.

Plus dat hij me toch niet leuk vindt en ik eigenlijk geen zin heb om me zo druk te maken over iets wat er niet is.

Ik ben niet echt aanspreekbaar vandaag.
Oud 01-06-2006, 18:33
Aurora
Aurora is offline
Ik zit echt te trillen als een idioot.

Soms droom je wel eens van dingen waarvan je graag zou willen dat ze zouden gebeuren, maar als het dan werkelijkheid wordt herinner je je ineens weer waarom het ook alweer zóveel beter was als het gewoon een droom was gebleven. Oh, god.
Oud 01-06-2006, 18:59
Luna
Luna is offline
goehoed maar hij is te verweg. ik moet er maar aan wennen..
Oud 01-06-2006, 19:55
guitarist
guitarist is offline
Citaat:
Gadje schreef op 01-06-2006 @ 01:28 :
Morgen wel iets leuks afgesproken, en ik heb er ook wel een beetje zin in. Ik zie wel hoe het loopt .
Met wie ??
Oud 01-06-2006, 20:33
Metal
Metal is offline
morgen komt ze 5 dagen naar mij toe, puuuuuuuuu-syched \o/
Oud 01-06-2006, 20:54
Aurora
Aurora is offline
Oké, en nu heb ik dus echt héél veel zin in dinsdag.

Mijn buik doet raar. Geen goed teken.
Oud 01-06-2006, 21:13
Drez
Drez is offline
Oeh hoe fijn zijn die enthousiaste ´we doen het goed samen en ik vind je zo leuk´ gesprekjes. En dat we stom kunnen mopperen over alles tegen elkaar en daarna weer ontzettend gave gesprekken hebben, over reizen vooral <3<3.
Oud 01-06-2006, 21:34
T!ne
T!ne is offline
<3

vertaling: ja we zijn een koppel !
Oud 01-06-2006, 21:47
Qimm
Qimm is offline
Feli Veel plezier samen. Ligt het aan mij of zijn er veel relaties aan het ontstaan de laatste dagen?
Oud 01-06-2006, 21:59
__
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 01-06-2006 @ 21:33 :
morgen komt ze 5 dagen naar mij toe, puuuuuuuuu-syched \o/
hehe relaxed, veel plezier martijn maar dat zal wel lukkeeeeeh
Oud 01-06-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 01-06-2006 @ 22:34 :
<3

vertaling: ja we zijn een koppel !
hij had toch nog een vriendin dacht ik? of was dat bij iemand anders?
nja iig gefeliciteerd!

OT:
tsja ik weet het niet. Ik ben gewoon gek op m, maar ook op die ander en op die andere ander.
Oftewel gewoon teveel jongens, teveel verwarring ik weet het gewoon niet. Mn gevoelens willen gewoon rust en die neem ik maar even denk ik.
Oud 01-06-2006, 23:29
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Qimm schreef op 01-06-2006 @ 22:47 :
Feli Veel plezier samen. Ligt het aan mij of zijn er veel relaties aan het ontstaan de laatste dagen?
Zoiets dacht ik nu precies na het lezen van haar post, toen ik hier 'ingeburgerd' werd enkele maanden terug, zat iedereen hier heel verdrietig en down (incl. ik ) En dat lijkt nu weer allemaal helemaal goed te komen.

Leuk leuk leuk!
Oud 01-06-2006, 23:35
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 02-06-2006 @ 00:29 :
Zoiets dacht ik nu precies na het lezen van haar post, toen ik hier 'ingeburgerd' werd enkele maanden terug, zat iedereen hier heel verdrietig en down (incl. ik ) En dat lijkt nu weer allemaal helemaal goed te komen.

Leuk leuk leuk!

Hé, dan hoop ik dat ik er binnenkort ook bij mag horen
Oud 01-06-2006, 23:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
__ schreef op 01-06-2006 @ 22:59 :
hehe relaxed, veel plezier martijn maar dat zal wel lukkeeeeeh
thnx alka!\o/ ga jij nou met stefan naar barcelona?
Oud 01-06-2006, 23:46
__
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-06-2006 @ 00:39 :
thnx alka!\o/ ga jij nou met stefan naar barcelona?
hehe nee ik ga gewoon met 3 vriendinnetjes en stefan die laat ik lekker hier achter ga jij wel nog met je chick dan?
Oud 01-06-2006, 23:50
Metal
Metal is offline
het is nog niet helemaal zeker wat wij gaan doen precies deze zomer, maar het gaat vast heel gaaf worden :')

jij alvast veel plezier!
oja we gaan dit weekend naar pinkpop, hiephop <3
Oud 02-06-2006, 00:56
Dragonisha
Dragonisha is offline
Ik zie dr op dr verjaardag de 10e
Oud 02-06-2006, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-06-2006 @ 16:00 :
Je hebt toch wel mijn advies nog opgevolgd he?

Maar dit is wel euh..verrassend. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat! En jij waarschijnlijk ook denk ik zo
Ja hoor, heel verstandig allemaal En ja, verrassend is een goed woord. We zullen zien...
Oud 02-06-2006, 06:36
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Anneka schreef op 01-06-2006 @ 23:22 :
hij had toch nog een vriendin dacht ik? of was dat bij iemand anders?
nja iig gefeliciteerd!

OT:
tsja ik weet het niet. Ik ben gewoon gek op m, maar ook op die ander en op die andere ander.
Oftewel gewoon teveel jongens, teveel verwarring ik weet het gewoon niet. Mn gevoelens willen gewoon rust en die neem ik maar even denk ik.
Ja hij had een vriendin.
Oud 02-06-2006, 07:09
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 02-06-2006 @ 07:36 :
Ja hij had een vriendin.
hehe ok

ot:
tis ineens helemaal duidelijk na een nachtje slapen, Beetje kriebelig in de buik en ik voel me best wel gaaf erover. Ik wil m snel zien.
Oud 02-06-2006, 07:56
Pruts0r
Pruts0r is offline
tis voor mij echt duidelijk dat ik dr wil, maar ik weet niet of ik een relatie aan moet gaan als ik die kans krijg. Ik ben namelijk bang dat als een relatie stuk zou lopen, dat het dan nu wel gedaan is met het contact en dat contact is iets wat me heel veel waard is momenteel
Oud 02-06-2006, 08:26
Verwijderd
Ik had een te leuke droom.. maar het was wel een beetje vergezocht eigenlijk (ik bedoel, hij zal vast Ayaan Hirsi Ali niet persoonlijk kennen).
Oud 02-06-2006, 08:47
Verwijderd
Raar.... Aan de ene kant ben ik vreselijk verdrietig. Ik vind het zo K*t als de relaties van mensen van wie ik hou niet goed gaan. Kon er bijna niet van slapen vanacht.

Ben dan wel weer blij dat mijn eigen relatie helemaal goed zit, dat ik met al mijn gedachtegangen bij hem terecht kan, dat hij me gerust stelt, me vast houdt en dat ik gewoon mag weten dat alles goed met ons gaat.

Maar * zucht * ik moet nog wel even dat gevoel van me af zien te schudden.
Oud 02-06-2006, 08:54
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-06-2006 @ 09:47 :
Raar.... Aan de ene kant ben ik vreselijk verdrietig. Ik vind het zo K*t als de relaties van mensen van wie ik hou niet goed gaan. Kon er bijna niet van slapen vanacht.

Ben dan wel weer blij dat mijn eigen relatie helemaal goed zit, dat ik met al mijn gedachtegangen bij hem terecht kan, dat hij me gerust stelt, me vast houdt en dat ik gewoon mag weten dat alles goed met ons gaat.

Maar * zucht * ik moet nog wel even dat gevoel van me af zien te schudden.
hm, eigenlijk is het ook wel goed als je meeleeft met anderen hoor

Er zijn veel te veel mensen die dat niet doen
Oud 02-06-2006, 08:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-06-2006 @ 05:09 :
Ja hoor, heel verstandig allemaal En ja, verrassend is een goed woord. We zullen zien...
maar waarom had hij het dan eerst uitgemaakt?

Verder gefeliciteerd en succes ...

Laatst gewijzigd op 02-06-2006 om 12:57.
Oud 02-06-2006, 09:33
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
vedetje schreef op 02-06-2006 @ 00:35 :
Hé, dan hoop ik dat ik er binnenkort ook bij mag horen
Ik ga voor je duimen
Oud 02-06-2006, 12:00
luchtballon
luchtballon is offline
Ja pff.
Het is wel leuk hoor, maar ik blijf geen zin hebben om er zoveel moeite voor te moeten doen.
Oud 02-06-2006, 12:04
Orpheus
Orpheus is offline
Racoon. Feels like flying.
Oud 02-06-2006, 12:16
cagie
cagie is offline
Goed!!! Had gister een date. Was erg leuk en gezellig maar mijn gedachten waren alleen maar bij een ander. Tja en toen was het eigenlijk echt wel duidelijk. Kon echt niet langer meer ontkennen dat ik hem gewoon ontzettend leuk vind. Dus zodra ik afscheid had genomen van "mijn date", hem opgebeld en hij kwam langs en bleef heerlijk slapen enzo. En nu is het zeg maar eindelijk na al die maanden mijn vriendje.
Oud 02-06-2006, 12:27
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
cagie schreef op 02-06-2006 @ 13:16 :
Goed!!! Had gister een date. Was erg leuk en gezellig maar mijn gedachten waren alleen maar bij een ander. Tja en toen was het eigenlijk echt wel duidelijk. Kon echt niet langer meer ontkennen dat ik hem gewoon ontzettend leuk vind. Dus zodra ik afscheid had genomen van "mijn date", hem opgebeld en hij kwam langs en bleef heerlijk slapen enzo. En nu is het zeg maar eindelijk na al die maanden mijn vriendje.

Hulp uit onverwachte hoek ...
Oud 02-06-2006, 13:27
groovy
groovy is offline
Een beetje wazig maar eigenlijk wel goed..af en toe even gekibbeld, en eigenlijk kan ik daar niet zo goed tegen, ook al stelt het niets voor.

Maar dat had hij wel door, en hij heeft ook heel vaak contact met me gezocht door me te knuffelen en mijn hand vast te pakken en ook op de juiste manier erover te beginnen

Toen ik durfde te zeggen wat me precies dwars zat, was hij heel lief. Hij begreep me ook wel.

Hij praatte zelfs over ons huisje waar we over een paar jaartjes in gaan wonen en wat hij dan allemaal gaat doen en dat hij het al allemaal voor zich zag, hoe we samen zouden eten en hoe hij dingetjes repareerde in huis en zou klussen enzo..dat raakte me wel .

We hadden ook eigenlijk best een diep gesprek, dat was wel fijn..hij praatte ook veel, heerlijk om hem dan nóg beter te leren kennen..

En vanavond gaat lief en knus worden, alleen wij tweetjes samen..
Oud 02-06-2006, 13:51
luchtballon
luchtballon is offline
Ooh. Klootzak
Je kuhnt toch wel ff bellen als je toch moet werken

En hij moet lief doen anders krijg ik die andere kerel waarvan ik in dronken toestand heb beweerd dat ik hem toch best leuk vind niet uit mijn hoofd. WegWegKshhht
Oud 02-06-2006, 13:57
Qimm
Qimm is offline
Whoohoo, zo in de auto voor een weekendje weg met mijn zussen!
Oud 02-06-2006, 15:00
Verwijderd
Mja.
Oud 02-06-2006, 16:30
Verwijderd
Laten we het hierop houden:
Het is leuk als we samen zijn
Oud 02-06-2006, 16:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Gisteravond was echt zo perfect, zo'n avond om intens gelukkig van te worden. Zijn oma is net verhuisd, dus we zouden even naar haar nieuwe huisje gaan kijken. En terwijl we daar rondliepen waren we aan het fantaseren over ons volgende huis, hoe we dat zouden doen met de kinderkamers enzo. En hij zei echt zulke verschrikkelijk lieve dingen en hij kijkt er echt zo naar uit als wij straks samen een kindje hebben

En daarna zijn we nog even naar een oom en tante van hem geweest. Die mensen zijn echt zo lief, hij heeft zo'n fijne familie! We kwamen daar vrij onverwachts, maar hebben uiteindelijk heerlijke gesprekken gehad met een lekker glaasje wijn. Ik voel me heel erg op mijn gemak bij hun, durf me daar compleet open te stellen. En uiteidenlijk liet zijn tante haar trouwjurk zien en toen wilde hij zó graag dat ik hem ook even aan zou trekken. Zijn gezicht begon helemaal te stralen Maar ik heb het niet gedaan, hij mag mij maar 1 keer in zo'n jurk zien...

En thuis aangekomen hebben we heerlijke spontane, geile, dronken seks gehad. Echt een topavond *zucht*
Oud 02-06-2006, 17:22
__
__ is offline
vanaf morgen zie ik 'm iets van 8 dagen niet en dan ga ik 'm natuurlijk missen enzo maar ik ga wel KAAAAIIIIIII veel plezier hebben met mn vriendinnetjes natuurlijk en daar heb ik tyfusveel zin in! voordeel is dat ik op deze manier óók tyfusveel zin zal hebben om weer terug naar nederland te gaan.. kan ik hem weer zien.
Oud 02-06-2006, 17:25
Iduna
Iduna is offline
Hij bezorgt me kriebels in mijn buik, maar dat mag niet, want ik heb net alles weer een beetje op orde.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten