Script maakt denk ik wel wat uit voor bots maar ook weer niet superveel. Als je ze 1000x achter elkaar een identieke situatie voorzet doen ze 1000x precies hetzelfde.
Mensen doen onvoorspelbare dingen door verschillen in humeur, drang naar overwinning (als je de keer daarvoor verloor), en verveling enzo <== je doet geen 1000x precies hetzelfde.
Bovendien KUNNEN mensen niet eens 1000x hetzelfde doen.
Maar ik heb het wellicht enigzins onderschat.
ik heb WC3 best uitgebreid gechecked en de water-units ontbreken IMO. SP weinig?...
Ik denk dat het aardig overeenkomt met een soort andere versie van starcraft in 3D? In dat geval scoort het toch nog wel een voldoende.
en NWN.
Ik betwijfel alleen een klein beetje of de combat wel boeit. Basicly is het klikken en hopen dat de random getallen in je voordeel zijn. Met magie en boogschieten heb je uiteraard meer opties. Maar dat er geen party is lijkt me ergens een flinke misser.
Van BG2 vond ik party combat leuk. Ik heb het echter niet erg veel gespeeld (ook niet legaal gekocht

) - en ik had nog nooit een vechtopstelling gebruikt waarvan ik dacht 'ZO, dat was FUCKING GOOD'