Advertentie | |
|
![]() |
|
Niks eigenlijk... Mja, hooguit wat blauwe plekken of schaafwonden, maar niet echt iets waar ik last van heb gehad.
Ik krijg overigens het gevoel dat sommige mensen hier denken dat dansen in een pit een soort van grote boxwedstrijd is waarin je alles moet geven om te laten zien hoe hard en snel je wel slaan.
||
Citaat:
damn... maargoed..eh keer stond ik niet eens in de pit, achter een zon gast die et nodig vond vanuit het niets zijn elleboog met grote stoot naar achter te gooien....recht op me lip..bloedlip dus.. hehe en bij slayer op ozzfest kwam een gast met een gebroken arm de pit uit gelopen...da was wel leuk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En het is gewoon een feit dat ik er te klein voro ben, anders had ik die elleboog ook nooit in mijn gezicht gehad..
||
Citaat:
dan moet je er idd niet in staan ...ik zou het niet kunnen laten maar goed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
- zonnebril bij DEP binnen 3 seconden van mijn kop gekickt
- Tand door lip (te vaak) - tenen zwaar gekneust (op lowlands, vond iemand leuk om bij een concert, weet niet meer welke, en sprong met kisten keihard precies op mijn tenen) - overal blauwe plekken - Vingers Gekneust - Gescheurde shirts - voor rest, gewone shit nooit iets gebroken of uit de kom eigenlijk. Wel schoenen kwijt enzovoort.
|
Het verradelijke is, dat je verdoofd door de alcohol, tijdens het pitten niet merkt dat je schade oploopt. Je merkt het vaak pas als iemand de volgende ochtend je raar aankijkt en vraagt "hoe kom je toch aan al die blauwe plekken?" ...
Maar de schade valt bij mij nogal mee vaak; het zijn al die anderen die de schade oplopen ![]() BTW, i'm new here ... *zwaaai* |
![]() |
|
telt geestelijke schade ook.. ik d8 dat ik doodging tijdens Korn,..
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 20:44. |
![]() |
|
niet zoveel, ik ben niet zo'n 'pitterig' typje... breekbaar enzow.
het ergste dat me is overkomen is dat me schoen uitging en dat mijn broek afzakte, owja en ergens gevallen, nah nu snappen jullie wel wat ik bedoel met breekbaar. Maar ik zit nu op een gevechtsport (2,5 jaar magoe) en dan schijnt dat ooit nog goed te kunnen komen ![]()
||
Citaat:
ik was bij een concert van gorerotted, toen was er een hondsdol wijf , die geil was op het moment, toen heeft ze m'n ballen eraf gebeten, de linker heeft ze weer uitgespuugd en kon er weer aangezet worden, van de rechter is nooit meer iets vernomen.....
|
uhm tja niet zoveel eigenlijk... 2x een schedelbasisfractuur... 1x bij kane in 2001, en 1x bij de violent slamthrash pit van ome willem op lowlands in 2002... verder een klaplong tijdens het kijken naar de tmf awards op tv in 2000, en voor de rest gewoon de gebruikelijke blauwe plekken en wimpers uit de kom enzo... ohja en ik ben heel gespierd
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ga regelmatig naar optredens of festivals om mijn tijd te verdoen. De enige keer dat ik iets opliep was bij deftones en dat was 2 jaar geleden. De pit van tegenwoordig vind ik tegenvallen.
Want eerst ging ik in de pit om stoer te doen en al mijn soortvan aandoeningen op school te overdrijven. Maar nu kan je niks meer zeggen behalve: "ja ik was in de pit en toen gingen we allemaal zingen en singroon -niet op de maat- meeklappen met korn. WHY?
||
![]() |
Citaat:
En nee, bij Andre Hazes heb je geen pit omdat daar voornamelijk zeikerige smartlappen worden gespeeld, en het hele publiek extreem aggresief is doordat ze de drankzucht van een ouwe alcoholverslaafde vadsige vent in praktijk gaan brengen, en bij metalconcerten is de sfeer gewoon goed en gezellig dus is het wel mogelijk om een vette pit te bouwen zonder dat er een vechtpartij uitbreekt. Maar de muziek is toch wel de bepalende factor... Oja, Andre Hazes fans... Don't take it personal, dit is slechts mijn mening... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Meerdere keren een dikke lip
Paar keer door mn enkel gegaan (na de 1e keer ging het de keren erna ineens een stuk makkelijker ![]() Heel veel blauwe plekken Gekneuse pink
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding- en Gezondheidstopic #16 Bloem | 500 | 05-02-2007 17:12 |