Oud 09-06-2006, 18:59
Marcade
Marcade is offline

New Super Mario Bros. is een geheel nieuwe Mario platformgame die de gameplay van de 2D en 3D delen met elkaar combineert. Net als in de oorspronkelijke drie Super Mario Bros. games, ren, spring en klim je van links naar rechts terwijl je allerlei vijanden en obstakels overwint. Als toevoeging hierop is Mario nu voorzien van allerlei nieuwe moves die uit zijn recente driedimensionale avonturen afkomstig zijn. Ook is er nu een speciale power-up beschikbaar, die Mario tijdelijk heel groot laat worden. In deze vorm kun je het al slaand en schoppend tegen grotere tegenstanders opnemen. Het tweede scherm wordt gebruikt voor het managen van power-ups die je verzameld. Hiervan kun je er drie bewaren en door eentje met de stylus of je vinger aan te raken, kun je deze gebruiken. Daarnaast wordt het speelveld soms uitgebreid naar het onderste scherm wanneer je bijvoorbeeld een warppipe in gaat.

Dankzij de WiFi functies kun je het spel nu ook tegelijk met twee spelers spelen, waarbij de tweede speler de rol van Luigi aanneemt. Naast een coop mode, is ook een competatieve mode voorhanden, waarbij je een race naar de finish houdt in allerlei levels. Hierbij staan allerlei speciale power-ups tot je beschikking. Het onderste scherm geef in deze mode aan waar jij en je tegenstander zich in het level bevinden.

New Super Mario Bros komt uit op 30 Juni in Europa. In Amerika en Japan is die al een tijd beschikbaar.

Bron: gamer.nl & gamespot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2006, 19:02
Marcade
Marcade is offline
Weet iemand waar het derde muntje is in het grote kasteel in de eerste wereld? -_-; Ik kan hem niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 00:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dude hier zijn al tig topics over :/.
Oud 10-06-2006, 08:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 10-06-2006 @ 01:15 :
Dude hier zijn al tig topics over :/.
-_- was ff benteknol's topic vergeten; na ja boeiend. (En dat is de enige? hoezo 'tig? )
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 10:52
Verwijderd
Ik vind het er écht niet uitzien.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 06:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-06-2006 @ 20:02 :
Weet iemand waar het derde muntje is in het grote kasteel in de eerste wereld? -_-; Ik kan hem niet vinden.
Als je ze in wereld 1 al niet kan vinden krijg je nog een zware dobber

Hier is een link van een filmpje met alle geheimen, ik heb em zelf nog niet gezien, maar ik heb de link maar opgeslagen als ik moeite krijg met de laatste muntjes

http://www.gamevideos.com/video/id/4037

wat vinden jullie trouwens van het save systeem. Ik vond het super irritant, nu begin ik de lol ervan in te zien(nu al muntjes sparen om later als je nog maar heel weinig muntjes moet in ieder geval te kunnen saven
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 12:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 11-06-2006 @ 07:59 :
Als je ze in wereld 1 al niet kan vinden krijg je nog een zware dobber

Hier is een link van een filmpje met alle geheimen, ik heb em zelf nog niet gezien, maar ik heb de link maar opgeslagen als ik moeite krijg met de laatste muntjes

http://www.gamevideos.com/video/id/4037

wat vinden jullie trouwens van het save systeem. Ik vond het super irritant, nu begin ik de lol ervan in te zien(nu al muntjes sparen om later als je nog maar heel weinig muntjes moet in ieder geval te kunnen saven
De meeste dingen ken ik wel, behalve die time limit geheimen en dat muntje.

Ik baal momenteel van het save systeem omdat ik niet zomaar even kan stoppen; en de DS gewoon dichtklappen vind ik vooralsnog beetje eng.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 12:30
Georia
Georia is offline
Geef mij maar gewoon de oude mario's. Dit vind ik gewoon oude aftrekkels in een "new" jasje...
Oud 12-06-2006, 12:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Deze nieuwe Mario steekt anders verdomd goed in elkaar. Goede level designs en grappige uitdagingen. Hij is beter dan alle 2D Mario games bij elkaar. Met uitzondering van Super Mario World, uiteraard.
Oud 13-06-2006, 08:02
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Georia schreef op 12-06-2006 @ 13:30 :
Geef mij maar gewoon de oude mario's. Dit vind ik gewoon oude aftrekkels in een "new" jasje...
Argumenten?
op nostalgie na weet ik geen argument waarom de oude beter zijn (we zijn 15 jaar verder, dus mag eigenlijk ook wel, maar toch)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 09:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 13-06-2006 @ 09:02 :
Argumenten?
op nostalgie na weet ik geen argument waarom de oude beter zijn (we zijn 15 jaar verder, dus mag eigenlijk ook wel, maar toch)
Na ja, een ding; dat blauwe schildje in deze mario zou ik zonder twijfel inruilen voor het veertje van super mario world.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 10-06-2006 @ 11:52 :
Ik vind het er écht niet uitzien.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:30
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-06-2006 @ 10:13 :
Na ja, een ding; dat blauwe schildje in deze mario zou ik zonder twijfel inruilen voor het veertje van super mario world.
idd, dat blauwe schildje is helemaal niets. Ook vind ik het jammer dat je in deze game erg weinig van deel 2 terug vind

Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 13-06-2006 @ 12:15 :
jij bent ook een rare, je speelt niets liever dan gb games, en dan ga je hier kijken hoe het eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 00:32
Flagellant
Flagellant is offline
Laatst gespeeld. Vet lachen, echt weer lekker ouderwets Mario spelen. Dus...andere meningen?

Systeem: Nintendo DS
Categorie: Adventure
Releasedatum: 30.06.2006
Uitgever: Nintendo
Aantal spelers: Tot 4
Multiplayertype: Gelijktijdig
Oud 06-07-2006, 13:04
HFL!
HFL! is offline
Citaat:
Het tweede scherm wordt gebruikt voor het managen van power-ups die je verzameld. Hiervan kun je er drie bewaren en door eentje met de stylus of je vinger aan te raken, kun je deze gebruiken.
Volgens mij kan je er toch echt maar 1 tegelijk bewaren.

Verder mis ik de veer, vind ik die grote paddestoel nergens op slaan en zijn alle bosses oersimpel met de vuurbloem (behalve die van world 6 dan, maar ook die was geen uitdaging). Deze game is teveel gemaakt voor mainstream, en dat is jammer. Super mario world is nog steeds de beste.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 14:52
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
HFL! schreef op 06-07-2006 @ 14:04 :

Verder mis ik de veer, vind ik die grote paddestoel nergens op slaan en zijn alle bosses oersimpel met de vuurbloem (behalve die van world 6 dan, maar ook die was geen uitdaging). Deze game is teveel gemaakt voor mainstream, en dat is jammer. Super mario world is nog steeds de beste.
De vuurbloem maakt alles ook te simpel
Ik probeer dat ding dan ook zoveel mogelijk te vermijden.
Oud 06-07-2006, 15:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
HFL! schreef op 06-07-2006 @ 14:04 :

Het is niet alsof de bazen van super mario world moeilijker waren anders.
Oud 06-07-2006, 21:10
Maxic
Maxic is offline
Yeah, ik heb het spel vandaag jnet binnen en ben al bij wereld 5...
Beeje jammer.... En dat je meteen in een schild veranderd als je rent met die upgrade werkt eigenlijk gewoon ronduit kut...

Verder blijft het een geweldige Mario platformer en ik hou erg van dit soort spellen helemaal uitspelen, dus ik ben nog wel ff bezig met al die sterrenmunten, etc... Dat maakt al een hoop goed
Oud 07-07-2006, 08:19
freakinaround
freakinaround is offline
Kan je niet saven bij dit spel? Net als de oude mario's? Als in, als je je DS uitzet, kan je weer helemaal opnieuw beginnen?
Oud 07-07-2006, 09:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 07-07-2006 @ 09:19 :
Kan je niet saven bij dit spel? Net als de oude mario's? Als in, als je je DS uitzet, kan je weer helemaal opnieuw beginnen?
Je kan saven als je een kasteel verslagen hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 11:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-07-2006 @ 10:11 :
Je kan saven als je een kasteel verslagen hebt.
en als je een een extra route unlocked(wat er dus op neer komt dat saven 5 munten kost)
ook kun je onbeperkt saven als je em hebt uitgespeeld.

wel effe precies blijven he marcade !
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 14:12
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Maxic schreef op 06-07-2006 @ 22:10 :
Yeah, ik heb het spel vandaag jnet binnen en ben al bij wereld 5...
Beeje jammer.... En dat je meteen in een schild veranderd als je rent met die upgrade werkt eigenlijk gewoon ronduit kut...

Je moet ophouden met omlaag indrukken dan .
Oud 09-07-2006, 10:51
Verwijderd
wanneer komen ze er bij nintendo achter dat mario en zn vriendjes gewoon lelijk zijn in 3d?? en zeker als ze zo hoekig zijn, maak ze of perfect en niet uit vierkantjes of laat ze 2d
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 11:18
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-07-2006 @ 11:51 :
wanneer komen ze er bij nintendo achter dat mario en zn vriendjes gewoon lelijk zijn in 3d?? en zeker als ze zo hoekig zijn, maak ze of perfect en niet uit vierkantjes of laat ze 2d
? Valt toch reuze mee bij Mario DS?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 15:59
freakinaround
freakinaround is offline
heb m gisteren gekocht ben nu bij world 2
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten