Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Syntax highlithing is zeker wel handig, al is het om typo van bv sleutelwoorden snel te herkennen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk alleen Ollydbg
![]() Oh, dual screen is ook echt een aanrader alleen dat heb ik al een tijdje niet meer (wou m'n pa niet meer hebben) Versie beheer doe ik wel soms maar dan gewoon handmatig, dus subfolders met als naam versie 1.0 etc etc |
![]() |
|
Wat ik nog aanraad is:
Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 09:17. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Het voordeel van verschillende virtuele bureaubladen zie ik niet zo? En wat about decompilen? Je bedoelt van exe naar asm? Want exe naar oorspronkelijk taal bestaat niet echt. |
![]() |
|
Version control is inderdaad wel de basis, ik gebruik Subversion. Verder maak ik bij veel projecten gebruik van Trac. Dit is een geintegreerde wiki (voor stukjes documentatie), bugtracker en repository browser (Subversion integratie), werkt IMO erg fijn.
Verder maak ik bij Python-development veel gebruik van de interactive interpreter, dat werkt ook erg prima. Helaas is het me bij PHP nog niet gelukt een zelfde soort idee te krijgen (dat even soepel werkt).
|||
Citaat:
(bv bureaublad 1 je editor, bureaublad 2 je compiler en bureablad 4 je Testomgeving van je gecompileerde source en burealblad 5 im-client, mp3 speler, enz.) Citaat:
||
Citaat:
mov eax, mijnVar staater dan als mov eax, dword ptr DS:[34757FA3]
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
1. in sync te krijgen (qua configuratie van apache, php, sql e.d.) en 2. in sync te houden. (veranderend database schema, out of sync table data, etc) Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor het decompilen: Java kun je zeer goed decompilen en .NET programma's ook, verder bestaan er ook nog goede decompilers voor oudere VB versies. Voor andere talen moet je inderdaad een disassembler gebruiken, hiervoor raad ik Ollydbg (zie vorige post voor link) aan omdat dit een debugger is, dus je kunt de assembly ook runnen en stap voor stap doorheen, breakpoints etc |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|