Oud 20-06-2006, 11:32
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Antubis schreef op 20-06-2006 @ 12:25 :
Ik denk dat jij zelf ook een verkeerd beeld hebt.
Ik zie echt wel wanneer een vrouw een uitpuilende buik heeft of niet hoor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 11:35
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 12:32 :
Ik zie echt wel wanneer een vrouw een uitpuilende buik heeft of niet hoor

maar wat is er mis met een uitpuilende buik als de eigenaar er geen problemen mee heeft
Oud 20-06-2006, 11:39
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 12:35 :
maar wat is er mis met een uitpuilende buik als de eigenaar er geen problemen mee heeft
Dat is lelijk en straalt nog steeds luiheid uit. Zo zie ik het.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 11:39
Antubis
Antubis is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 12:35
Precies. Als de gene er tevrede mee is. Dan moet jij diegene niet een ander beeld toebrengen. Ik ben na 10 jaar eindelijk een beetje tevrede over hoe ik eruit zie. Natuurlijk had ik ook het lijf willen hebben van een barbiepop. Maar dat is er nou niet voor iedereen.. en daarom denk ik dat jij er een verkeerd beeld op na houdt. Natuurlijk heb ik bij mensen van 200 kilo ook zoiets van; wouw.. waarom zit diegene niet op een dieet. Maar ik scheer ze nog niet over een kam. En ik zeg al helemaal niet dat ze allemaal lui zijn en dat ze geen zelfdiscipline hebben.
Oud 20-06-2006, 11:48
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Antubis schreef op 20-06-2006 @ 12:39 :
Precies. Als de gene er tevrede mee is. Dan moet jij diegene niet een ander beeld toebrengen. Ik ben na 10 jaar eindelijk een beetje tevrede over hoe ik eruit zie. Natuurlijk had ik ook het lijf willen hebben van een barbiepop. Maar dat is er nou niet voor iedereen.. en daarom denk ik dat jij er een verkeerd beeld op na houdt. Natuurlijk heb ik bij mensen van 200 kilo ook zoiets van; wouw.. waarom zit diegene niet op een dieet. Maar ik scheer ze nog niet over een kam. En ik zeg al helemaal niet dat ze allemaal lui zijn en dat ze geen zelfdiscipline hebben.

presies, een dikkebuik maakt je niet lui, dat je het lelijk vindt moet je zelf weten maar het is dom om te zeggen dat mensen er meteen ook lui uitzien. mischien zijn ze niet sportief maar dat maakt je nog niet lui. Ik ben geen sportief type maar ik ben alles behalve lui ik steek mijn energie alleen in andere dingen dan 4 dagen in de week sporten.
Oud 20-06-2006, 11:54
Antubis
Antubis is offline
Ik ben ook alles behalve lui.. en ik sport wel 3 a 4 keer in de week. Misschien heb IK een niet zo'n groot zelfdisipline maar ik ken zat dikke mensen die dat wel hebben, maar het niet nodig vinden om af te vallen omdat ze tevreden zijn met zichzelf. En geloof me, je moet blij zijn met mensen die tevreden zijn met zichzelf, want dat zijn er niet zoveel.
Oud 20-06-2006, 12:13
Vip3r
Vip3r is offline
Prima, denk jij op die manier, denk ik op mijn manier. Ik zou niet weten waarom je mij zo graag wil overtuigen, wat toch niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:22
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Antubis schreef op 20-06-2006 @ 12:39 :
Natuurlijk had ik ook het lijf willen hebben van een barbiepop. Maar dat is er nou niet voor iedereen..
Waarom denk je dit?
Oud 20-06-2006, 12:23
Dith
Dith is offline
Ik denk dat er meer mannen zijn die een buikje liever willen hebben dan een afgetrainde vrouw. Net zoals er meer vrouwen zijn die absoluut níet van (zeer) gespierde mannen houden.
Ik vind afgetrainde mannen in ieder geval niet mooi, maar geeft het mij dan het recht om te zeggen dat ik jou walgelijk vind?
Oud 20-06-2006, 12:25
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Dith schreef op 20-06-2006 @ 13:23 :
Ik denk dat er meer mannen zijn die een buikje liever willen hebben dan een afgetrainde vrouw. Net zoals er meer vrouwen zijn die absoluut níet van (zeer) gespierde mannen houden.
Ik vind afgetrainde mannen in ieder geval niet mooi, maar geeft het mij dan het recht om te zeggen dat ik jou walgelijk vind?
Strikt gezien is dat helemaal je recht hoor .
Oud 20-06-2006, 12:25
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Tuurlijk, je gaat je mening toch niet bijsturen omdat een ander het niet met je eens zou zijn oid?
Oud 20-06-2006, 12:33
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Het is altijd erg grappig om te zien dat het juist de wat dikkere meiden zijn die dat zeggen. Jongens vallen echt niet eerder op een buikje hoor, geloof dat maar niet.

Maargoed, als jij je goed voelt bij die gedachte Ik zeg niet dat jongens een graagmagere meid willen hebben, maar jongens vallen echt niet op dat extra spek bij meiden hun buik hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:34
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 20-06-2006 @ 13:25 :
Tuurlijk, je gaat je mening toch niet bijsturen omdat een ander het niet met je eens zou zijn oid?
je hoeft je mening niet bij te sturen maar je kan hem wel voor je houden zeker als er niet om gevraagd word, daar ging dit forum volgens mij om, om het feit dat het vervelend is dat waneer je wat dikker ben je dik continu van mensen te horen krijgt zonder dat je erom vraagt
Oud 20-06-2006, 12:35
Dith
Dith is offline
Mijn vriend heeft voor mij alleen maar dunne vrouwen gehad, waaronder een model (en nee, geen plussizemodel), dus hij weet echt wel hoe dunne vrouwen eruit zien. Maar uiteindelijk komt hij wel bij mij terecht en vindt hij mij het beste lijf hebben.
Dat hij mijn lijf het mooist vindt is vast niet omdat hij zo van 'spek' houdt maar wel van rondingen en dat is een héél groot verschil.
Oud 20-06-2006, 12:37
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 13:33 :
Het is altijd erg grappig om te zien dat het juist de wat dikkere meiden zijn die dat zeggen. Jongens vallen echt niet eerder op een buikje hoor, geloof dat maar niet.

Maargoed, als jij je goed voelt bij die gedachte Ik zeg niet dat jongens een graagmagere meid willen hebben, maar jongens vallen echt niet op dat extra spek bij meiden hun buik hoor.
het is mischien niet zo dat ze daar presies voor vallen, maar de meeste jongens kunnen er lans kijken en zien meer dan alelen een buikje. Ze zien de persoon het gezicht, de uitstraling. en daar vallen ze voor en als je een meisje leert kennen wat hartstikke lief en leuk is en een fantastisch uitstraling heeft dan zijn er weinig jongens die afknappen op een buikje.

en als jij dat wel doet dan kan ej dat zien als ee handicap want zo ontloop je een hoop interresante mensen waar je nog veel van zou kunnen leren.

en ik zeg het ook en ik ben niet dik.
Oud 20-06-2006, 12:37
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 13:34 :
je hoeft je mening niet bij te sturen maar je kan hem wel voor je houden zeker als er niet om gevraagd word, daar ging dit forum volgens mij om, om het feit dat het vervelend is dat waneer je wat dikker ben je dik continu van mensen te horen krijgt zonder dat je erom vraagt
Here's something... Als zij zegt tegen mij dat ze mijn lichaam lelijk vindt omdat ik teveel spieren heb, moet jij eens één keer raden hoeveel ik daarmee zit? Ik geef er totaal niks om, omdat ik weet dat de meerderheid mijn lichaam mooi vindt. Ik krijg niet voor niks zoveel positieve reacties, vooral toen ik zo hard vooruit ging.

Ik doe dat zelf, mijn lichaam zo maken zoals het nu is. Dikkerds doen dit ook evengoed. Ze weten dat ze vreten en te weinig bewegen en daardoor dik worden, maar ze zijn te lui om er iets aan te doen, maar dan nog kiezen ze er dus voor. Alleen dikkerds kunnen het niet aan als er iets van wordt gezegd. Omdat ze stiekem dondersgoed weten dat de meerderheid het niet mooi vindt. Toch komt er nu opeens zo'n meid aankakken die zegt dat jongens juist op buikjes vallen. Right! Als dat zo is, waar maken jullie je dan druk om? Tenzij je verrekte goed weet dat het niet zo is en dat een dikke buik er helemaal niet mooi uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:50
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 13:37 :
Here's something... Als zij zegt tegen mij dat ze mijn lichaam lelijk vindt omdat ik teveel spieren heb, moet jij eens één keer raden hoeveel ik daarmee zit? Ik geef er totaal niks om, omdat ik weet dat de meerderheid mijn lichaam mooi vindt. Ik krijg niet voor niks zoveel positieve reacties, vooral toen ik zo hard vooruit ging.

Ik doe dat zelf, mijn lichaam zo maken zoals het nu is. Dikkerds doen dit ook evengoed. Ze weten dat ze vreten en te weinig bewegen en daardoor dik worden, maar ze zijn te lui om er iets aan te doen, maar dan nog kiezen ze er dus voor. Alleen dikkerds kunnen het niet aan als er iets van wordt gezegd. Omdat ze stiekem dondersgoed weten dat de meerderheid het niet mooi vindt. Toch komt er nu opeens zo'n meid aankakken die zegt dat jongens juist op buikjes vallen. Right! Als dat zo is, waar maken jullie je dan druk om? Tenzij je verrekte goed weet dat het niet zo is en dat een dikke buik er helemaal niet mooi uit ziet.
Ik vindt het niet leuk dat ik ongevraagd commentaar krijg, als ik erom vraag dan is het mijn eigen schuld. En ik vindt het jammer dat je vol blijft houden dat dikke mensen dik zijn door vreten en lui zijn. Ik erger me er niet aan dat mensen me dik vinden dat is hun probleem, ik vindt het vervelend dat het ongevraagd gebeurt door mensen die dicht bij em staan (familie).
En ik geloof dat je een goed lichaam hebt en dat ej er hard voor gewerkt heb maar dat maakt jouw lichaam niet beter dan mijn lichaam.

En er zijn jongens die niet kijken of iemand dik of dun is maar die kijken of iemand leuk si en een mooie uitstraling heeft. Bij veel mensen gaat het niet eens om uiterlijk want als je verliefd bent dan zie je toch alleen maar mooie dingen. en niet een buikje. Het is dus zielig dat jij afknapt op een buikje terwijl er wel eens een heel mooi persoon achter dat buikje zou kunnen zitten.
Oud 20-06-2006, 12:52
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 13:50 :
Ik vindt het niet leuk dat ik ongevraagd commentaar krijg, als ik erom vraag dan is het mijn eigen schuld. En ik vindt het jammer dat je vol blijft houden dat dikke mensen dik zijn door vreten en lui zijn. Ik erger me er niet aan dat mensen me dik vinden dat is hun probleem, ik vindt het vervelend dat het ongevraagd gebeurt door mensen die dicht bij em staan (familie).
En ik geloof dat je een goed lichaam hebt en dat ej er hard voor gewerkt heb maar dat maakt jouw lichaam niet beter dan mijn lichaam.

En er zijn jongens die niet kijken of iemand dik of dun is maar die kijken of iemand leuk si en een mooie uitstraling heeft. Bij veel mensen gaat het niet eens om uiterlijk want als je verliefd bent dan zie je toch alleen maar mooie dingen. en niet een buikje. Het is dus zielig dat jij afknapt op een buikje terwijl er wel eens een heel mooi persoon achter dat buikje zou kunnen zitten.
Dan denk je dat toch lekker? Mij heb je er niet mee hoor.

En natuurlijk mogen we ongevraagd geen commentaar geven? Nee, je wilt immers alleen de dingen horen die je wilt horen. Typisch hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:54
Kapoen
Kapoen is offline
En dat ze zegt dat ze te gespierde lichamen niet aantrekkelijk vindt is heel wat anders dan zeggen dat iemand dik lui en lelijk is.

Ze zegt niet dat alle mensen die een overgespierd lichaam hebben obsesief met hun lijf bezig zijn en lelijk zijn. Terwijl jij wel zegt dat alle dikke mensen lelijk vies en lui zijn.

Dat jij zegt dat je dikke meisjes neit aantrekkelijk vindt is jouw goed recht maar dat je ook moet zeggen dat ze vies en lui zijn vindt ik raar.

Ik vindt overgespierde mannen niet aantrekkelijk genoeg om ze boven mn bed te hangen maar als ik ooit een gespierde jongentegen kom die verder ook een super uitstraling heeft en een mooie persoonlijkheid dan kan ik dara best voor vallen.
Oud 20-06-2006, 12:55
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 13:52 :
Dan denk je dat toch lekker? Mij heb je er niet mee hoor.

En natuurlijk mogen we ongevraagd geen commentaar geven? Nee, je wilt immers alleen de dingen horen die je wilt horen. Typisch hoor.
als ik wil weten of iemand mij dik vindt vraag ik erom, als ik een stukje taart eet vraag ik er niet om dus hou het dan voor je. en je zit er wel mee anders zou je niet zo reageren.
Oud 20-06-2006, 12:57
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 13:55 :
als ik wil weten of iemand mij dik vindt vraag ik erom, als ik een stukje taart eet vraag ik er niet om dus hou het dan voor je. en je zit er wel mee anders zou je niet zo reageren.
Dat stukje taart draagt er toevallig wel aan bij dat je dikker bent, maar schijnbaar denk je daar zelf anders over. Dat mag. Je bent vast dikker omdat je de hele dag van lucht leeft
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:58
Kapoen
Kapoen is offline
mij hoef je echt niet te vertellen dat ik eruit zie als een super model want dat doe ik neit dat weet ik ook wel. en ik hoef ook niet te horen dat ik neit dik benw ant ik weet dat ik te zwaar weeg, maar ik hoef ook niet constant geconfronteert te worden met mijn dikke buikje.

Het is toch hetzelfde als je constant moet horen dat een bril stom is en dat scheve tanden lelijk zijn en dat een jongen met puistjes een vieze jongen is. daar vraagt ie toch niet om. net zo min als ik erom vraag. als ik een jongen op straat egen kom met puistjes zeg ik toch ook niet jeetje wat zie jij eruit, nou dan hoeft die jongen op zijn beurt niet te zeggen dat ik een dikke kont heb
Oud 20-06-2006, 13:00
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 13:57 :
Dat stukje taart draagt er toevallig wel aan bij dat je dikker bent, maar schijnbaar denk je daar zelf anders over. Dat mag. Je bent vast dikker omdat je de hele dag van lucht leeft
ik weet dat iedere dag een stuk taart bijdraagt aan mijn dikke buik maar ik heb het over een stukje!! taart op een verjaardag 1 keer in de 3/4 maanden. Kleine fam en ik ga niet zo gauw naar een verjaardag
Oud 20-06-2006, 13:03
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 13:58 :
mij hoef je echt niet te vertellen dat ik eruit zie als een super model want dat doe ik neit dat weet ik ook wel. en ik hoef ook niet te horen dat ik neit dik benw ant ik weet dat ik te zwaar weeg, maar ik hoef ook niet constant geconfronteert te worden met mijn dikke buikje.

Het is toch hetzelfde als je constant moet horen dat een bril stom is en dat scheve tanden lelijk zijn en dat een jongen met puistjes een vieze jongen is. daar vraagt ie toch niet om. net zo min als ik erom vraag. als ik een jongen op straat egen kom met puistjes zeg ik toch ook niet jeetje wat zie jij eruit, nou dan hoeft die jongen op zijn beurt niet te zeggen dat ik een dikke kont heb
Het leuke is dat afvallen heel anders werkt dan dat je van moeder natuur scheve tanden hebt gekregen of veel last van puistjes hebt. Die scheve tanden komen niet omdat je dingen niet wilde laten, of omdat je iets deed wat niet goed was. Die puisjes komen ook niet door je eigen schuld. Jouw gewicht ligt aan jouw manier van eten en gebrek aan sporten. Dat je daar zelf niks aan wilt doen moet je zelf weten, maar leer dan maar leven met zulke reacties. Het is kiezen of delen. Ook al vraag je er niet om, je krijgt ze toch wel.

Je doet trouwens precies wat rokers en verslaafden doen. Dingen op andere dingen afschuiven. Zoals veel rokers: "Ja maar jij rijdt toch auto? Dat is ook slecht voor de lucht!".

We gaan hier niet dingen afschuiven en het over andere zaken hebben. Her ging hier over dik zijn, niet of iemand last van puisjes heeft of scheve tanden, waar diegene zelf niks aan heeft veroorzaakt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:04
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 14:00 :
ik weet dat iedere dag een stuk taart bijdraagt aan mijn dikke buik maar ik heb het over een stukje!! taart op een verjaardag 1 keer in de 3/4 maanden. Kleine fam en ik ga niet zo gauw naar een verjaardag
Je zult wel meer dingen eten en drinken die slecht zijn en te weinig lichaamsbeweging hebben. Het komt niet zomaar vanzelf.

Zo'n stuk taart eten is voor mensen een trigger om een reactie op jou te geven. Misschien moet je er eens gehoor aan geven en toch maar gaan trainen en beter eten. Een beter lijf krijgen is ook voor jezelf leuk hoor. Maargoed, dat snap je pas als je er echt mee bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:11
Antubis
Antubis is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 14:04
Je zult wel meer dingen eten en drinken die slecht zijn en te weinig lichaamsbeweging hebben. Het komt niet zomaar vanzelf.

Zo'n stuk taart eten is voor mensen een trigger om een reactie op jou te geven. Misschien moet je er eens gehoor aan geven en toch maar gaan trainen en beter eten. Een beter lijf krijgen is ook voor jezelf leuk hoor. Maargoed, dat snap je pas als je er echt mee bezig bent.
Mag ik vragen wat jij ongeveer eet per dag, en wat dat dan is? Want het komt nu zo over dat je nooit snoept, nooit snackt en nooit ongezonde dingen eet.
Oud 20-06-2006, 13:11
Kapoen
Kapoen is offline
ik eet gezond en gevarieerd. ik sport twee keer per in een sportschool en ik doe 3 keer per week yoga, ik denk dat dat wel genoeg is. Dat ik weet dat ik gezond eet is omdat ik een tijdje gebruik gemaakt heb van de kennis van een dietiste, en niet om af te vallen maar om me betr te voelen (gezonder en meer energie) als je slecht eet zie je dat aan je uiterlijk. Ik eet geen chips, geen sauzen zoals mayo en ik eet genoeg groente en fruit.

ik drink genoeg water en nooit frisdrank, alleen verse sap. Ik eet geen witte brood, gebruik alleen plantaardige halvarine op brood en bak alleen in olijf olie (dit zijn slechts een paar dingen die ikdoe om gezond te even
Oud 20-06-2006, 13:16
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 14:03 :
Het leuke is dat afvallen heel anders werkt dan dat je van moeder natuur scheve tanden hebt gekregen of veel last van puistjes hebt. Die scheve tanden komen niet omdat je dingen niet wilde laten, of omdat je iets deed wat niet goed was. Die puisjes komen ook niet door je eigen schuld. Jouw gewicht ligt aan jouw manier van eten en gebrek aan sporten. Dat je daar zelf niks aan wilt doen moet je zelf weten, maar leer dan maar leven met zulke reacties. Het is kiezen of delen. Ook al vraag je er niet om, je krijgt ze toch wel.

Je doet trouwens precies wat rokers en verslaafden doen. Dingen op andere dingen afschuiven. Zoals veel rokers: "Ja maar jij rijdt toch auto? Dat is ook slecht voor de lucht!".

We gaan hier niet dingen afschuiven en het over andere zaken hebben. Her ging hier over dik zijn, niet of iemand last van puisjes heeft of scheve tanden, waar diegene zelf niks aan heeft veroorzaakt.
Er zijn een aantal voedingsstoffen die ervoor zorgen dat je sneller puistjes heb dus daar kan ej wel degelijk wat aan doen.

Verder geef ik niemand de schuld van mijn dik zijn ik ben namelijk niet dik.
Ik gaf het als voorbeeld dat hoe je er ook uitziet je niet vraagt om commentaar.
Oud 20-06-2006, 13:17
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Antubis schreef op 20-06-2006 @ 14:11 :
Mag ik vragen wat jij ongeveer eet per dag, en wat dat dan is? Want het komt nu zo over dat je nooit snoept, nooit snackt en nooit ongezonde dingen eet.
Klopt, doe ik ook niet. Het leuke is, ik mag die ongezonde troep zelfs hebben, want echt snel vet zet ik niet aan. Maar het heeft geen meerwaarde op mijn fysiek en ik heb er ook geen behoefte meer aan. Die behoefte verdwijnt na verloop van tijd zelf wel. Maargoed, je wilt eten wat ik per dag eet:

08 of 09 uur:
100gr havermout + 300ml volle melk
250gr magere kwark
theelepel creatine

10 of 11 uur:
2 sneeën bruin brood met 70gr tonijn erop + ketchup
2 sneeën bruin brood met kalkoen/kip filet

12 of 13 uur:
2 sneeën bruin brood met 70gr tonijn erop + ketchup
2 sneeën bruin brood met kalkoen/kip filet

15 of 16 uur:
4 sneeën bruin brood met kalkoen/kip filet
250gr magere kwark

Avondeten ~18:00
Shitload aan aardappelen
groentes
1 of 2 stukken vlees
Magere yoghurt of kwark
(ik eet zoveel als ik kan 's avonds)

Trainen...

21:00
4 eieren door elkaar gemixed
100 gr havermout + 300ml melk

22:30
2 boterhammen met kipfilet
250gr kwark
theelepel creatine

Ongeveer goed voor zo'n 4500kcal.

Binnenkort nog even dat schema perfectioneren met lijnzaadolie en proteïne shakes.

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:30
Maresha
Maresha is offline
er word gezegd dat jongens echt niet op meisjes met een buikje vallen?
nou mijn vriend dan toevallig wel, hij vind dat lekker kan toch?!
niet iedereen is hetzelfde hoor
mn vriend wil graag iets hebben om echt vast te pakken als hij de armen om me heen slaat
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:31
Kapoen
Kapoen is offline
Okeej wat doe ik dan fout volgens jou?

7.00
250 gram magere yogurt met ananas stukjes
kopje thee
flesje actimel.

10.30
stuk fruit

12.15
boterham met ham/prei salade
glas vers geperst sap/ bakje gemengt fruit.

14.30
Kiwi en peer

16.30
stuk ontbijtkoek

18.00
200 gram gekookte aardappels
250 grap gekookte groente
gehaktballetje van 75 gram

20.00 cup a soup helder met volkoren soepstengel.

verder drink ik hele dag door water en groene thee. en is dit me nu iedere dag anders zo kan ik bijvoorbeeld ook beginnen met 2 crackers en smiddags weer 2 chrackers

of beginnen met 2 stuks fruit en als tussendoor een eierkoek
iedere dag varieer ik met ontbijt lunch en diner en tussendoortjes
Oud 20-06-2006, 13:32
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Maresha schreef op 20-06-2006 @ 14:30 :
er word gezegd dat jongens echt niet op meisjes met een buikje vallen?
nou mijn vriend dan toevallig wel, hij vind dat lekker kan toch?!
niet iedereen is hetzelfde hoor
mn vriend wil graag iets hebben om echt vast te pakken als hij de armen om me heen slaat
psies mijn vriend vindt mijn buikje ook niet lelijk staan hij heeft er geen problemen mee
Oud 20-06-2006, 13:41
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 14:31 :
Okeej wat doe ik dan fout volgens jou?

7.00
250 gram magere yogurt met ananas stukjes
kopje thee
flesje actimel.

10.30
stuk fruit

12.15
boterham met ham/prei salade
glas vers geperst sap/ bakje gemengt fruit.

14.30
Kiwi en peer

16.30
stuk ontbijtkoek

18.00
200 gram gekookte aardappels
250 grap gekookte groente
gehaktballetje van 75 gram

20.00 cup a soup helder met volkoren soepstengel.

verder drink ik hele dag door water en groene thee. en is dit me nu iedere dag anders zo kan ik bijvoorbeeld ook beginnen met 2 crackers en smiddags weer 2 chrackers

of beginnen met 2 stuks fruit en als tussendoor een eierkoek
iedere dag varieer ik met ontbijt lunch en diner en tussendoortjes
Het is waardeloos, want tot 12:15 eet je totaal geen koolhydraten. Verder, is dat thee zonder suiker mag ik hopen? Verder is een 'stuk ontbijtkoek' moeite te meten qua kcal natuurlijk.
Je eet verder ook geen tussendoortjes? Dit is precies wat je eet en drinkt op altijd dezelfde tijdstippen?

Sowieso, drop die eierkoeken, ramvol met suiker. Als er iets is wat ellende is voor je lichaam dan is het suiker. Gooi dus alle suikerhoudende tussendoortjes eruit.
Veel mensen snappen niet waarom ze niet afvallen, totdat ze zien hoeveel suiker ze eigenlijk per dag vreten.

Sowieso zou je eens kunnen gaan sporten en kijken wat het voor je doet. Is niet per se nodig, want met een goed schema kom je er ook wel. Dus ergens moet er wat fout zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:46
Kapoen
Kapoen is offline
zoals ik al vertelde wisselen de tussendoortje per dag en de tijdstippen zijn niet tot de minuut gelijk. en de ene dag begin ik met crackers of met een boterham het verschilt per dag.
(dit is een menu dat ik van een dieettiste heb) sporten doe ik al maar dat heb ik geloof ik nu al 3 keer vermeld in mijn stukjes hierboven.
Oud 20-06-2006, 13:47
Kapoen
Kapoen is offline
en ja de thee is zonder suiker, ik snap toch al niet dat suiker in de thjee lekker is.
Oud 20-06-2006, 13:47
Frostbite
Frostbite is offline
Sporten doet ze al. En daarnaast geldt natuurlijk ook dat als je precies evenveel eet als wat je verbruikt er geen vet bijkomt maar er ook niets afgaat.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:49
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 14:41 :
Het is waardeloos, want tot 12:15 eet je totaal geen koolhydraten. Verder, is dat thee zonder suiker mag ik hopen? Verder is een 'stuk ontbijtkoek' moeite te meten qua kcal natuurlijk.
Je eet verder ook geen tussendoortjes? Dit is precies wat je eet en drinkt op altijd dezelfde tijdstippen?

Sowieso, drop die eierkoeken, ramvol met suiker. Als er iets is wat ellende is voor je lichaam dan is het suiker. Gooi dus alle suikerhoudende tussendoortjes eruit.
Veel mensen snappen niet waarom ze niet afvallen, totdat ze zien hoeveel suiker ze eigenlijk per dag vreten.

Sowieso zou je eens kunnen gaan sporten en kijken wat het voor je doet. Is niet per se nodig, want met een goed schema kom je er ook wel. Dus ergens moet er wat fout zitten.
Als dit echt is wat ze elke dag eet, dan is het te weinig. Dat zou ik in ieder geval eerder opmerken dan dat ze bepaalde dingen eet die suiker bevatten. Maar nogmaals, als dit iid echt is wat ze elke dag eet, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand 3 kilo te zwaar kan zijn met een dergelijk eetpatroon.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:58
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Trifa schreef op 20-06-2006 @ 14:49 :
Als dit echt is wat ze elke dag eet, dan is het te weinig. Dat zou ik in ieder geval eerder opmerken dan dat ze bepaalde dingen eet die suiker bevatten. Maar nogmaals, als dit iid echt is wat ze elke dag eet, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand 3 kilo te zwaar kan zijn met een dergelijk eetpatroon.
het is een dag in de week, iedere dag ziet mijn eetpatroon er anders uit.
maar wel met ongeveer dezelfde hoeveelheden.
Oud 20-06-2006, 14:00
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 20-06-2006 @ 14:58 :
het is een dag in de week, iedere dag ziet mijn eetpatroon er anders uit.
maar wel met ongeveer dezelfde hoeveelheden.
Wat je net opgeschreven hebt, daarmee kom je denk ik niet boven de 1000 kcal uit. Is dat elke dag zo denk je?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:03
Kapoen
Kapoen is offline
ik denk het, het is wat een dieetiste me adviseerde

ik zal het een door de calorie check gooien
Oud 20-06-2006, 14:10
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Maar nogmaals, als dit iid echt is wat ze elke dag eet, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand 3 kilo te zwaar kan zijn met een dergelijk eetpatroon.
Dat is vrij makkelijk. Even een overdreven voorbeeld: Je vreet jezelf elke dag helemaal vol totdat je 100 kilo weegt. Dan stop je daarmee en stap je van de ene op de andere dag over op 5 boterhammen per dag en verder niets. Je lichaam is afgesteld op veel eten dus komt opeens heel veel voeding tekort en gaat dat uit het lichaam zelf halen. Je valt dus heel snel af maar je lichaam gaat ook heel snel zichzelf zuiniger afstellen. Na een tijdje weeg je 90 kilo en ben je nog steeds vet maar is je lichaam wel afgesteld op heel weinig eten.

Dat is ook waarom die hele rigoreuze dieeten zo dom zijn, want vanaf dat punt is verder afvallen heel moeilijk en dikker worden heel makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:13
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Idd er klopt iets niet aan. Aanbevolen is zo'n 300-500kcal onder je verbruik zitten.
Als ze dit iedere dag eet en in het weekend niet loopt te cheaten zou dit gewoon moeten werken. Ik geloof niet dat ze het helemaal 100% opvolgt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:13
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 20-06-2006 @ 15:10 :
Dat is vrij makkelijk. Even een overdreven voorbeeld: Je vreet jezelf elke dag helemaal vol totdat je 100 kilo weegt. Dan stop je daarmee en stap je van de ene op de andere dag over op 5 boterhammen per dag en verder niets. Je lichaam is afgesteld op veel eten dus komt opeens heel veel voeding tekort en gaat dat uit het lichaam zelf halen. Je valt dus heel snel af maar je lichaam gaat ook heel snel zichzelf zuiniger afstellen. Na een tijdje weeg je 90 kilo en ben je nog steeds vet maar is je lichaam wel afgesteld op heel weinig eten.

Dat is ook waarom die hele rigoreuze dieeten zo dom zijn, want vanaf dat punt is verder afvallen heel moeilijk en dikker worden heel makkelijk.
Idd, crashdiëten noemen ze dat. Dat zuigt hard kont.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:16
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 20-06-2006 @ 15:13 :
Idd er klopt iets niet aan. Aanbevolen is zo'n 300-500kcal onder je verbruik zitten.
Als ze dit iedere dag eet en in het weekend niet loopt te cheaten zou dit gewoon moeten werken. Ik geloof niet dat ze het helemaal 100% opvolgt.

ik heb even uitgerekend hoeveel calorien er ongeveer inzitten en dat zijn er gemiddelt 1500.
ik doe dit nu ruim 2 jaar. Ik cheat niet.
Oud 20-06-2006, 14:20
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 20-06-2006 @ 15:10 :

Oke, dat wist ik niet, maar waarom gaat een veel te zwaar lichaam zich zuinig opstellen als het toch zoveel vetreserves heeft?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:23
adon1s
adon1s is offline
Wat er fout is aan jouw eten Kapoen:

- Beginnen met kh aan het begin van de dag en dus niet ineens om 6 uur 's avonds aardappelen nemen.
- Eiwitten over de dag verdelen, ja ook als je geen krachtsport doet. Eiwitten houden namelijk de verbranding op gang.
- Je mist goede vetten, HEEL belangrijk bij afvallen, maar ook voor een gezond lijf.
- Geen fluttussendoortjes, neem pure voeding. (dus mik alles waar koek in staat oid weg)
- Fruit midden op de dag liever niet, liever in de ochtend (bloedsuikerspiegel stijgt snel, overschot => vet)
- En maaltijden goed verdelen, dus zorgen dat niet de ene maaltijd veel groter is dan de andere. Je ontbijt moet de grootste maaltijd van de dag zijn.

Goede kh: Rijst, brinta, havermout, bambix, brood, pasta's.
Eiwitten voornamelijk uit: magere kwark, kipfile (broodbeleg of voor zo), rosbief (broodbeleg of voor zo), vis(tonijn)
Goede vetten: Noten, vette vis (ook gelijk eiwit), lijnzaad, lijnzaadolie, omega 3 capsules. En gebruik liever olijfolie om in te bakken dan andere soorten.

Sommige mensen moeten nu eenmaal low-carb voeding binnen krijgen. Elk lichaam is anders, maar als je voeding optimaal is en je valt nog niet af is low-carb een optie (met evt. refeed dagen).
Oud 20-06-2006, 14:27
Verwijderd
(bedenk wel dat 'een normale stofwisseling' een groot grijs gebied tussen hypothyroïdie en hyperthyroïdie is, en dat sommige mensen een actievere of minder actieve schildklier hebben dan andere mensen zonder dat ze een afwijking hebben. Het kan heel goed zijn dat 2 mensen met dezelfde spiermassa, geslacht en eet- en beweegpatroon tóch niet hetzelfde energieverbruik hebben)
en als ik forumbaas was had ik jullie al lang naar een ander topic geschopt hoewel ts ook al zat ontopic reacties heeft gekregen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 15:07
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Trifa schreef op 20-06-2006 @ 15:20 :
Oke, dat wist ik niet, maar waarom gaat een veel te zwaar lichaam zich zuinig opstellen als het toch zoveel vetreserves heeft?
Omdat we een overlevingsmachine zijn. Het verbranden van vet is een van de laatste dingen die je lichaam doet in verband met een eventuele hongersnood enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 15:43
Devilicious
Devilicious is offline
Citaat:
Ze weten dat ze vreten en te weinig bewegen en daardoor dik worden, maar ze zijn te lui om er iets aan te doen, maar dan nog kiezen ze er dus voor. Alleen dikkerds kunnen het niet aan als er iets van wordt gezegd.
nou ik vind het niet erg om dik genoemd te worden. maar ik vind het zelf gewoon niet mooi dus daarom ben ik nu aan het afvallen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 20:26
jolijn73
jolijn73 is offline
wat een rare stelling, dikkerds zijn lui en kunnen het niet aan als mensen zeggen dat ze dik zijn.

ten eerste heeft dik zijn niets met lui zijn te maken. ik ben dik maar niet lui - ik werk 50 uur per week (deels 's avonds als de kinderen slapen) en heb daarbij ook nog een druk gezinsleven met kleine kinderen en een druk sociaal leven. ik zit barstensvol initiatieven (nee, niet allemaal met eten te maken) en voer daarvan ook een aanzienlijk deel uit.

bewegen doe ik minder, dat klopt. dat is geen luiheid, dat is een prioriteitsstelling binnen mijn (drukke) bestaan. Mijn prioriteiten zijn de jouwe niet, dat klopt. Maar uit ervaring weet ik dat slank zijn een fulltime bezigheid zou zijn voor mij. Ik heb het wel eens een tijd gedaan. het was een volledige dagtaak om slank te zijn. En toen mijn prioriteiten weer bij andere dingen kwamen te liggen (gezin, werk) kwamen de kilo's ook weer tevoorschijn.

en het is ook nog eens zo dat de een wat makkelijker aankomt dan de ander. natuurlijk is het zo dat mensen met overgewicht dit eraan eten (op een enkele medische kwestie na). maar als dik zusje van dunne lange jongens kan ik je melden dat ik een stuk minder eet om een stuk dikker te zijn dan mijn broers.

het is een persoonlijke keuze om een hogere prioriteit te geven aan dingen te doen in het leven waar ik gelukkig van word (zoals mijn werk, mijn hobbies, mijn gezin) dan aan lijnen en sporten, ook al brengt slank zijn een stukje geluk met zich mee.

maar let wel: de belangrijkste reden dat dik zijn met zich meebrengt dat je minder lekker in je vel zit is wel dat er mensen bestaan die je veroordelen om je lichaamsgewicht, kritiek geven op je uiterlijk en je beschuldigen van het maken van een in hun ogen verkeerde keuze.

Live and let live. Mensen met overgewicht hebben dan misschien een extra laagje om hun lichaam, maar die vetlaag is geen beschermlaag om hun ziel ofzo. Ook dikke mensen kunnen gekwetst zijn. Je gaat toch ook niet een bepaalde beroepsgroep langs om hen te vertellen dat ze laagopgeleid zijn, of een mensen met een lichamelijke handicap vertellen dat ze lichamelijk gehandicapt zijn? De meeste mensen met overgewicht weten dit heus van zichzelf, en het is niet nodig om hen daar continu op te wijzen. Dat wordt namelijk al prima gedaan door kleding, spiegels, foto's etc. Maar juist dat onzinnige veroordelende maakt het leven minder mooi.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten