Oud 04-06-2006, 01:56
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Boogie schreef op 03-06-2006 @ 14:00 :
Hondo?
mwoah, ben nooit zo overtuigd geweest van zijn schuld omdat hij echt een vreemd dopingmiddel gebruikt zou hebben. maargoed, je hebt idd een punt

morgen begint de dauphine. ik tip landis en leipheimer als de favorieten, ik ben benieuwd hoe menchov en popovych het gaan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2006, 22:18
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
nochtans schreef op 04-06-2006 @ 02:56 :
morgen begint de dauphine. ik tip landis en leipheimer als de favorieten, ik ben benieuwd hoe menchov en popovych het gaan doen
Gisteren proloog gehad, gewonnen door Zabriskie, vandaag won Fabian Wegmann de eerste etappe en hij nam ook de leiding over in het klassement.
De Dauphine is een beetje lastig te volgen trouwens, geen uitzending op televisie en de officiele site is ook niet super
Oud 06-06-2006, 22:43
peaceflower
peaceflower is offline
Prachtige overwinning voor Philippe Gilbert in Dauphiné

De Belg Philippe Gilbert van La Française des Jeux heeft de derde etappe van de Dauphiné Libéré gewonnen. De nog steeds maar 22-jarige Waal finishte solo en had aan de streep ruim vijf minuten voorsprong op Samuel Dumoulin van AG2R. Peter Wrolich werd derde voor Gerolsteiner. Door deze zege neemt Gilbert de leiderstrui over van Fabian Wegmann. De etappe was 203 kilometer lang en bevatte vier cols. Morgen staat er een 42 kilometer lange tijdrit op het programma.

Santiago Botero zet punt achter seizoen

De Colombiaan Santiago Botero heeft er genoeg van. In de nasleep van de dopingproblemen in Spanje, werd de ronderenner van Team Phonak onlangs samen met Jose Enrique Gutierrez preventief op non-actief gezet door zijn ploegleiding. Botero zou de eerstkomende weken geen wedstrijden rijden, maar als het van de Colombiaan zelf afhangt, rijdt hij voor de rest van het seizoen niet meer. Dat vertelde hij althans aan het Spaanse dagblad 'El Mundo'. Of Gutierrez ook een punt achter zijn seizoen wil zetten is niet bekend.
Oud 06-06-2006, 22:44
peaceflower
peaceflower is offline
Tournieuws

Rabobank stuurt sterke ploeg naar Ronde van Frankrijk

Het Rabobank-bestuur steekt niet onder banken of stoelen dat het succesvol wil meerijden in de komende Ronde van Frankrijk. De Nederlandse ProTour-formatie kan rekenen op de diensten van bergkoning Michael Rasmussen en de Rus Denis Menchov, winnaar van de Ronde van Spanje in 2005. Zij worden bijgestaan door enkele jonge Nederlanders. Zo is de talentrijke Thomas Dekker voor het eerst geselecteerd voor 'La Grand Boucle'. Ook mogen Pieter Weening en Joost Posthuma weer deelnemen aan de Ronde van Frankrijk. Tenslotte zijn Juan Antonio Flecha, de afscheid nemende Erik Dekker en drievoudig wereldkampioen Oscar Freire ook zeker van een Tour-deelname. Bram de Groot en Pedro Horillo zouden naast de boot vallen, maar er zijn nog steeds twee resterende tickets uit te delen. De definitieve selectie van Rabobank wordt binnen een tweetal weken bekend gemaakt aan de media.

Cunego beslist later over deelname aan Tour

De kans dat Damiano Cunego (Lampre) dit jaar in de Tour de France van start gaat is voorlopig vijftig procent. Half juni neemt Cunego een definitieve beslissing over deelname aan de Tour. De Italiaan die nog niet eerder aan de start verscheen in de Ronde van Frankrijk wil eerst zeker zijn van goede vorm, voordat hij zijn debuut in de Tour de France gaat maken. Mocht Cunego de Tour de France aan zich voorbij laten gaan, dan rijdt hij later dit jaar zeer waarschijnlijk de Ronde van Spanje, als voorbereiding op het WK op de weg in Salzburg.

Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 00:18
nochtans
nochtans is offline
menchov, rasmussen, e.dekker, t.dekker, posthuma, weening, freire, flecha. ik tel nog maar 1 vrije plaats dus?? die moet voor boogerd of ardila zijn
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 17:56
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
nochtans schreef op 07-06-2006 @ 01:18 :
menchov, rasmussen, e.dekker, t.dekker, posthuma, weening, freire, flecha. ik tel nog maar 1 vrije plaats dus?? die moet voor boogerd of ardila zijn
Dan zou ik toch Boogerd meenemen hoor. Die heeft al een jaar of tien Tour-ervaring en kan aardig wat doen voor de ploeg. Persoonlijk zie ik natuurlijk liever een Nederlander, en zeker Boogerd, die hoort de Tour te rijden.. Ardila kan nog ingezet worden in de Vuelta
Oud 08-06-2006, 21:58
Verwijderd
Menchov is in vorm, winnen op de Ventoux.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 01:57
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 08-06-2006 @ 22:58 :
Menchov is in vorm, winnen op de Ventoux.
Oud 09-06-2006, 12:05
Sandersss
Sandersss is offline
Ik vraag me af of het wel goed is om op zoveel vlakken proberen mee te doen. Freire voor de sprint, Mensjov voor het klassement en Rasmussen voor de bergtrui lijkt me iets te veel van het goede.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 15:59
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 09-06-2006 @ 13:05 :
Ik vraag me af of het wel goed is om op zoveel vlakken proberen mee te doen. Freire voor de sprint, Mensjov voor het klassement en Rasmussen voor de bergtrui lijkt me iets te veel van het goede.
Dat vind ik beter dan dat Rabo zich op 1 vlak richt zoals al vaak gebeurd is... Freire kan overigens zijn eigen sprint wel trekken.. alleen moet iemand hem brengen bij km 5 ofzo...
Rasmussen heeft vorig jaar veel ervaring op gedaan die kan het wel alleen af, en de rest van het team zou ik afstellen op Mensjov
Oud 09-06-2006, 20:47
peaceflower
peaceflower is offline
Was wel een mooie overwinning voor Menchov
Kijken of hij Leipheimer nog ergens kan kloppen, voor het klassement. Vandaag won trouwens Turpin van ag2r..

Overigens is Manolo Saiz opgestapt als ploegleider.. hij was altijd erg populair in Spanje maar ziet zich nu genoodzaakt het bijltje erbij neer te gooien
Oud 10-06-2006, 12:07
Boogie
Boogie is offline
Vandaag begint de Ronde van Zwitserland met onder anderen Ullrich, Boonen, Boogerd en vele andere toppers. Live op TV1 (België) te zien.
Oud 10-06-2006, 18:27
hmmmm
hmmmm is offline
Zooo, Iban Mayo is back! Gewoon sterker dan Valverde in de Alpen. Het kan zijn dat Valverde zichzelf wil sparen, maar het zag er goed uit in ieder geval. Chapeau!

Laatst gewijzigd op 10-06-2006 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 23:55
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 10-06-2006 @ 19:27 :
Zooo, Iban Mayo is back! Gewoon sterker dan Valverde in de Alpen. Het kan zijn dat Valverde zichzelf wil sparen, maar het zag er goed uit in ieder geval. Chapeau!
Wow
Ziet er goed uit voor Mayo, wie weet kunnen we echt weer eens iets van hem verwachten in de Tour!
Menchov was gevallen zag ik, en verloor behoorlijk veel tijd. Jammer, hij had net zo goed de Dauphine nog kunnen winnen.. maar ja, aan pech doe je niets
Oud 12-06-2006, 22:03
peaceflower
peaceflower is offline
De Dauphiné Libéré 2006 is gewonnen door de Amerikaan Levi Leipheimer. Christophe Moreau werd tweede op 1.48, de Oostenrijker Bernhard Kohl werd verrassend derde, op bijna drie minuten. Beste Nederlander in het eindklassement is Joost Posthuma, op de 39e plek.
Thor Hushovd wist de laatste etappe via een massasprint te winnen.
Oud 14-06-2006, 18:37
peaceflower
peaceflower is offline
Comunidad Valenciana mag Tour vergeten

Het Spaanse team Comunidad Valenciana mag de Tour de France vergeten. De organisatie van de Tour de France, ASO, kwam tot dit besluit nadat bekend werd dat voormalig assistent-ploegleider Ignacio Labarta betrokken is bij een dopingschandaal. Labarta nam direct afscheid van de ploeg, maar de ASO was onverbiddelijk en trok de wildcard in. Comunidad Valenciana zal niet vervangen worden, daardoor staan er straks maar maximaal 21 ploegen aan het vertrek. Dit kunnen nog 20 worden, als de UCI renners of begeleiders van het voormalige Liberty Seguros-Würth. De ASO is dan genoodzaakt om die ploeg te weren uit hun wedstrijd.
Oud 15-06-2006, 13:36
nochtans
nochtans is offline
dan zou het inconsequent zijn om astana-wurth wel toe te laten, maar als wielerliefhebber hoop ik dat dat toch gebeurd (vino)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 00:31
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Mooie overwinning van Freire...
haha meesterzet bij die rontonde!
Oud 17-06-2006, 10:31
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 17-06-2006 @ 01:31 :
Mooie overwinning van Freire...
haha meesterzet bij die rontonde!
Ja, dat is nog eens tactiek.
Oud 18-06-2006, 09:51
hmmmm
hmmmm is offline
Terpstra naar Milram. Ben benieuwd wat de ploegentijdrit vandaag oplevert. Die honden van de NOS zenden dat natuurlijk weer niet uit

\edit: Ze zenden het wel uit

Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 19:53
peaceflower
peaceflower is offline
Team CSC wint ploegentijdrit Eindhoven
De Deense formatie Team CSC heeft de UCI ProTour Ploegentijdrit in Eindhoven gewonnen. De renners van Bjarne Riis waren na 48,1 kilometer met afstand de snelsten. Discovery Channel werd tweede op 42 seconden, net voor de winnaars van vorig jaar, Gerolsteiner. Davitamon-Lotto werd knap vijfde, net voor de thuisrijdende equipe van Rabobank.

Jan Ullrich wint Ronde van Zwitserland
Door een indrukwekkende tijdrit heeft de Duitse Tourhoop Jan Ullrich de Ronde van Zwitserland op zijn naam geschreven. In slechte weersomstandigheden snelde Ullrich naar een tijd van 38 minuten en 45 seconden, Cadel Evans had 22 seconden meer nodig en eindigde als tweede. Koldo Gil gaf één minuut en 14 seconden toe op Ullrich en verloor daardoor zijn leiderstrui aan de Duitser. Ullrich wint naast de tijdrit dus ook het eindklassement van deze ronde, hij lijkt beter dan ooit op schema te liggen voor de Tour de France.
Oud 18-06-2006, 19:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jan komt in vorm! Zou hij dan eindelijk eens geen tweede worden in de Tour?
Oud 18-06-2006, 22:08
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Als rabo die ploegentijdrit een keer willen winnen moeten ze geen Greame Brown erin opstellen natuurlijk...
Oud 18-06-2006, 23:30
cult
cult is offline
Wat een held is het toch, die Ullrich. De ene week zit hij te prutsen achterin, een week later doet hij zoiets. Bij wijs van spreken. Ik hoop op een prachtige tour. Eindelijk eens zonder die eeuwige Armstrong.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:26
peaceflower
peaceflower is offline
T-Mobile hengelt naar Dekker

Rabobanker Thomas Dekker staat in de belangstelling van het Duitse T-Mobile. De ProTour-formatie met als kopman Jan Ullrich heeft laten weten aan het Rabobank-bestuur de jonge Nederlander graag te willen overnemen. Het 21-jarige tijdrittalent is al langer dan vandaag groot wild op de wielermarkt. Dekker wordt door onder andere voormalig Tour de France-winnaar Joop Zoetemelk aanzien als de opvolger van Ivan Basso en Lance Armstrong. T-Mobile heeft al verscheidene malen gepraat met Dekker en hoopt om hem voor het komende wielerseizoen te strikken.

Zou jammer zijn als hij weg zou gaan bj Rabo. Lijkt me eigenlijk ook nu nog geen vooruitgang voor hem, behalve financieel dan. En Rabo moet eens hard nadenken of ze Dekker wel weg willen laten gaan. Ze hebben sinds de jeugdopleiding veel energie in hem gestoken, en bovendien kan hij nog van heel veel waarde zijn voor de ploeg..
Oud 20-06-2006, 22:53
hahahans!
hahahans! is offline
Ik hoop niet dat hij bij rabo weggaat.. rabo kan nog veel plezier aan hem beleven.. wat te denken van alle jongeren klassementen die eraan zitten te komen?..

En als hij weggaat lijkt me t-mobile niet een goede keus.. T-mobile heeft vaak meerdere kopmannen en een grote ploeg met veel grote namen die voor eigen succes coursen. Zo'n jonge jongen zou in die ploeg kunnen verzuipen bij rabo is hij het talent en wordt hij met veel zorg begeleid.. Discovery zou wel een goede ploeg voor hem zijn, daar kunnen ze wel een ploeg om iemand heen bouwen om hem in de toekomst dus, en daar heeft hij lance als begeleider..

Yours~
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:58
nochtans
nochtans is offline
als dekker weggaat moet hij naar discovery channel gaan of csc maar ZEKER NIET naar t-mobile die verneuken alle goede renners
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 15:58
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
nochtans schreef op 20-06-2006 @ 23:58 :
als dekker weggaat moet hij naar discovery channel gaan of csc maar ZEKER NIET naar t-mobile die verneuken alle goede renners
Dat idee heb ik ook ja. :/

Stef Clement heeft trouwens het NK tijdrijden gewonnen. Hij versloeg Erik Dekker en Joost Posthuma. Titelverdediger Thomas Dekker toonde niet in vorm te zijn door achtste te worden. In de afgelopen Giro toonde Clement al een goede tijdrijder te zijn.
Oud 21-06-2006, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vind ik een leuk rennertje, die Stef Clement. Nog zeker niet zo "ver" als T. Dekker of Posthuma of Weening, maar weer zo'n jong rennertje in diezelfde lichting die een leuke wielercarrière tegemoet kan zien als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Oud 22-06-2006, 00:21
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
nochtans schreef op 20-06-2006 @ 23:58 :
Daar heb je een punt ja.. Ik vind dat Dekker sowieso nog niet weg moet gaan bij Rabo, eerst daar nog maar eens wat flinke resultaten boeken en grote rondes rijden. T-Mobile is ook niet de ploeg voor hem.

Trouwens, als Dekker zo rijdt als bij het NK Tijdrijden dan kan hij een zege in de Tourproloog (en dus gele trui) waar hij zelf op schijnt te azen, wel vergeten...
Oud 22-06-2006, 12:23
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 22-06-2006 @ 01:21 :

Trouwens, als Dekker zo rijdt als bij het NK Tijdrijden dan kan hij een zege in de Tourproloog (en dus gele trui) waar hij zelf op schijnt te azen, wel vergeten...
Dat kan hij als hij wel in vorm is trouwens ook wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 16:35
hahahans!
hahahans! is offline
Citaat:
Dat kan hij als hij wel in vorm is trouwens ook wel vergeten.

Wie tip jij dan voor de proloog? zal ullrich wat kunnen laten zien?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 17:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
hahahans! schreef op 22-06-2006 @ 17:35 :
Wie tip jij dan voor de proloog? zal ullrich wat kunnen laten zien?
Hm voor de proloog? Denk Millar of Honchar of zo... of misschien weer Zabriskie.
Oud 22-06-2006, 22:54
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-06-2006 @ 18:53 :
Hm voor de proloog? Denk Millar of Honchar of zo... of misschien weer Zabriskie.
Ik denk Zabriskie inderdaad, maar hoop uiteraard T.Dekker
Oud 23-06-2006, 20:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
We zitten nu de hele tijd al vooruit te blikken op de Tour, maar een week voor de Tour is altijd eerst nog dit:

NK WIELRENNEN 2006

Data en plaats: 24 & 25 juni Maastricht

Top Sports Group organiseert in 2006 voor de 14e keer namens de KNWU het Nederlands Kampioenschap Wielrennen op de Weg. Dit jaar vindt het NK voor het eerst plaats in het wielerhart van Nederland: Maastricht.

Het fantastisch parcours leidt dwars door de stad en zorgt voor een bijzondere wielerervaring. De Sint Pietersberg en een 2e klim op de Wolderberg zijn in het parcours opgenomen, wat een combinatie van esthetische en selectieve attractiviteit oplevert.

De deelnemerslijsten:
http://www.topsportsgroup.nl/downloa...otaal_2006.pdf

Parcours:
Start: de Markt
Hoenderstraat - Kesselskade - Maasboulevard - Pietersberg - Luikerweg - Mergelweg - Laan van Brunswijck - Tongerseplein - Cannerweg - Aramislaan - d' Artagnanlaan - Cannerweg - Tongerseplein - Hertogsingel - Statensingel - Maagdendries - Boschstraat
Finish: de Markt.

Het NK Wielrennen is weer terug in Limburg!
Oud 23-06-2006, 22:17
nochtans
nochtans is offline
natuurlijk, ik wil hier ook even zeggen dat ik moe word van die tourgekte. ik vind de tour fantastisch maar al die heisa er omheen. opeens volgt iedereen het wielrennen, dat vind ik zo vaag.

morgen het nk voor de beloften, ik hoop natuurlijk op kai reus <3, maar er zijn genoeg kandidaten. naast de hele rabo ct ploeg (stamsnijder, gesink, veelers, boom) natuurlijk ook terpstra, langeveld, timmer, reef, harms, van hage en relou.

en zondag natuurlijk voor de elite. dat wordt echt een onvoorspelbare wedstrijd. rabobank zal de toon moeten zetten, maar er zijn verschillende mensen die ze kunnen uitspelen: boogerd, weening en erik dekker die in een bloedvorm is. andere kanshebbers: moerenhout, kroon, den bakker, tankink. misschien een verrassing van 1 van die jongens van skil of rick flens
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 22:23
nochtans
nochtans is offline
oja en mijn favorieten voor de andere nationale kampioenschappen

belgie: boonen waarschijnlijk, misschien een verassing van devolder, nuyens, steegmans, roesems, planckaert ( ).
frankrijk: voeckler is in vorm en is wat mij betreft de favoriet.
italie: altijd een hele lijst met kanshebbers, zo ook dit jaar. lijkt meer geschikt voor mannen die kunnen klimmen en uithoudingsvermogen hebben, een cunego bijvoorbeeld.
duitsland: hebben verschillende mannen in vorm, gerdemann, wegmann, schumacher en outsiders misschien wesemann kessler.
spanje: ook altijd een hele lijst kanshebbers, ook veel klimmers in vorm: contador, vicioso, gil, mayo. ik ben ook benieuwd naar de prestaties van valverde en pereiro.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 13:31
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-06-2006 @ 18:53 :
Het wordt Zabriskie.

Voor het NK hoop ik op Weening of Kroon. Erik Dekker moet dit jaar ook nog wat winnen als afsluiting van z'n carriere, dus hem gun ik het ook.
Oud 24-06-2006, 18:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mja, nieuw parcours bij het NK, dus je weet nooit wat er gaat gebeuren. Wel tenminste heuvelachtiger, dus meer iets voor een Weening of Boogerd. Maar Kroon zou hier ook wel op kunnen winnen!
Oud 24-06-2006, 20:19
nochtans
nochtans is offline
de laatste keer dat het in limburg was (meerssen) won maarten den bakker, dus wie weet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 10:02
peaceflower
peaceflower is offline
Tijdritkampioenen 2006:

Duitsland: Sebastian Lang
Zwitserland: Fabian Cancellara
Frankrijk: Sylvain Chavanel
Spanje: Antonio Tauler
Italië: Marzio Bruseghin
Nederland: Stef Clement
Hongarije: Laszlo Bodrogi
Oostenrijk: Peter Luttenberger
Rusland: Alexander Bespalov
Estland: Jaan Kirsipuu
Oekraïne: Andrei Grivko
Denemarken: Brian Vandborg
Noorwegen: Kurt-Asle Arvesen
Zweden: Gustav Larsson
Luxemburg: Benoit Joachim
Portugal: Helder Miranda
Kroatië: Matija Kvasina
Bulgarije: Ivaylo Gabrovski
Kazachstan: Maxim Iglinskiy
Tsjechië: Ondrej Sosenka
Slowakije: Matej Jurco
Polen: Piotr Mazur
Oud 25-06-2006, 15:44
hmmmm
hmmmm is offline
Wat een (slecht) toneelspel van die Langeveld in de finale van het NK. Echt beschamend om te zien. Dat wielrenners daar aan meewerken is te gek voor woorden. Boogerd verliest hierbij echt wel aan aanzien bij mij.
Nu kan Langeveld nog wel gezegd hebben van 'Rijdt maar weg, ik red het toch niet', maar waarom zou je dan continu op zo'n manier naar je been grijpen. Daar is echt geen reden toe.

Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 19:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
nochtans schreef op 24-06-2006 @ 21:19 :
de laatste keer dat het in limburg was (meerssen) won maarten den bakker, dus wie weet.
Nee nee, het is eerst altijd in Meerssen gehouden en daarna nog 2 of 3 jaar in Gulpen. Daarna is de locatie Nijmegen en Rotterdam geweest. Dus de laatste keer dat het in Limburg was, was het in Gulpen. Wie daar als laatste Nederlands Kampioen werd weet ik niet. Maarten Den Bakker zou best wel eens kunnen...

Vandaag ff in het stadje rondgehangen tijdens het NK. Heb langs diverse plaatsen op het parcours gestaan. Winnaar was gezien het parcours wel redelijk voorspelbaar, maar ik had het gevoel dat Bram de Groot ook een goede dag had, alleen heeft hij te vroeg met zijn krachten gesmeten.
Oud 25-06-2006, 22:26
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-06-2006 @ 20:06 :
Nee nee, het is eerst altijd in Meerssen gehouden en daarna nog 2 of 3 jaar in Gulpen. Daarna is de locatie Nijmegen en Rotterdam geweest. Dus de laatste keer dat het in Limburg was, was het in Gulpen. Wie daar als laatste Nederlands Kampioen werd weet ik niet. Maarten Den Bakker zou best wel eens kunnen...
oja in gulpen, klopt. iig de laatste keer in limburg werd den bakker wel kampioen. daarna nijmegen 2 of 3 jaar en rotterdam dus tot dit jaar.

en hmmmm heeft helemaal gelijk over langeveld. slechte acteur. boogerd spreekt samen met langeveld met breukink, hij zegt: is het in orde? langeveld antwoordt ja en grijpt opeens naar zijn dijbeen. ja ja vind het niet zo heel erg, dit hoort bij wielrennen. ik vind het alleen wel heel raar van langeveld maarja.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 23:09
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
ff tussendoor... Kirsipuu tijdritkampioen???
Oud 26-06-2006, 00:57
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-06-2006 @ 00:09 :
ff tussendoor... Kirsipuu tijdritkampioen???
hoeveel tegenstand verwacht jij in estland?? behalve putsep komt daar niet veel vandaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 09:12
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
nochtans schreef op 26-06-2006 @ 01:57 :
hoeveel tegenstand verwacht jij in estland?? behalve putsep komt daar niet veel vandaan hoor.
Tsja, daar heb je een punt.. hoe oud is die knakker onderhand wel niet?
Oud 26-06-2006, 09:44
hasseltboy
hasseltboy is offline
Hm,nichtje 8ste geworden bij de Vrouwen
Oud 26-06-2006, 11:00
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-06-2006 @ 10:12 :
Tsja, daar heb je een punt.. hoe oud is die knakker onderhand wel niet?
al erg oud, maar nog niet zo oud als ekimov
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 18:59
peaceflower
peaceflower is offline
Boogerd heeft wel gewoon verdiend gewonnen hoor. Hij was de beste in koers gisteren, had het hem ook meer gegund dan Langeveld. Langeveld heeft zich wel mooi in de kijker gereden, hij gaat dus naar Rabo volgend seizoen als alles goed gaat.
Van Bon komt ook terug naar de Rabo's:

De Nederlander Leon van Bon keert na zes jaar terug naar het oude nest, hij tekende een contract van één jaar bij Rabobank. Van Bon, nu nog rijdend voor Davitamon-Lotto, reed eerder al lange tijd voor de ploeg van Theo de Rooy. Bij Davitamon-Lotto werd hij dit jaar niet in de ploeg voor de Tour de France opgenomen, waardoor de overgang naar Rabobank definitief werd.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten