Oud 22-06-2006, 20:11
Verwijderd
wow<3
meer is er soms niet over te zeggen.
Advertentie
Oud 22-06-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 22-06-2006 @ 20:53 :
Doe je goed Voortaan mag je tegen mij wel iets minder subtiel zijn, anders snap ik er geen ruk van, dat is wel duidelijk
maarhet was nog steeds niet écht he?

Hij zou echt eens aan zijn signalen moeten werken.. zo nuchter bekeken, is het niet zo gek dat ik dacht wat ik dacht.
Oud 22-06-2006, 21:28
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
oké, het gaat dus zwaar klote..
'k had toch al gezegd dat we geen relatie konden opbouwen? maar dat we wel gewoon vrienden kunnen zijn'
yeah right *kwijnt weg in zelfmedelijden*
Oud 22-06-2006, 21:34
WolterB
WolterB is offline
Was t maar alvast morgen
Oud 22-06-2006, 22:06
Verwijderd
Vandaag was echt superfijn Het zit goed <3 Ik ben echt zoooo superblij
Oud 22-06-2006, 22:57
Verwijderd
Zelfs al doen we allebei totaal wat anders en zijn we helemaal met ons eigen ding bezig, het is gewoon fijn dat we bij elkaar in de buurt zijn.
Oud 23-06-2006, 00:28
Fainne
Fainne is offline
Mijn moeder keurt mijn relatie compleet af.
hij komt normaal hier logeren, heb hem een maand niet meer gezien.
ze keurt vriendschap goed meer niet,
en onze ouders gaan met elkaar praten over het leeftijdsverschil.
zijn ouder vinden het oké maar vinden dat we moeten beseffen dat het ongebruikelijk is?
ja natuurlijk beseffen we het! moet er nu steeds nadruk op gelegd worden? leeftijd is maar een getal en wij merken er niks van
Was ik maar zelfstandiger, dan zou ik rebelleren, ofzo..
ik ben ongerust over wat er gaat gebeuren
Oud 23-06-2006, 00:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe groot is het verschil eigenlijk en heb je al lang iets met hem? Omdat je zegt dat hij normaal bij jullie komt logeren?
Ik denk dat je moeder mss een beetje bang is dat hij foute plannen met je heeft, omdat een groot leeftijdsverschil vaak als niet normaal word gezien. Mss kun je haar duidelijk maken dat je geen klein meisje meer bent, dat je oud en wijs genoeg bent om zelf te kiezen en dat je voor hem hebt gekozen omdat je van hem houd.
Als jullie echt van elkaar houden denk ik niet dat jouw moeder dat kan tegenhouden hoor. Maar goed, ik snap dat het nu knap lastig voor je is. Veel sterkte ermee. *knuffel*
Oud 23-06-2006, 07:23
woezel
woezel is offline
volgens mij was die jongen net jonger niet?. ik zou zeggen, niks van aantrekken, hen duidelijk maken dat jij het wel meent..
Oud 23-06-2006, 08:31
Fainne
Fainne is offline
@ Trimm Trabb, hij is dus 3 jaar jonger

dankjewel
het is gewoon zo, overroepen, over 3 maanden verjaart hij en dan zijn we legaal
toch wordt er een probleem van gemaakt
Oud 23-06-2006, 09:55
stout!
stout! is offline
Ik voel me steeds beter zonder relatie . En straks een fijne onafhankelijke zomer en dan in m'n eentje naar Finland!
Natuurlijk zal ik hem missen, maar ik heb ook echt zin om even helemaal los te komen van mijn leven hier (waar hij zo bij hoort). Daarna zien we wel weer.
Ondertussen hebben we het ongecompliceerd leuk. Hij belt me vaak 's nachts en dan word ik blij, hebben we tien minuutjes een fijn gesprekje en daarna ga ik weer verder slapen. Wij blijven wel vrienden. En voorlopig friends with benefits .
Oud 23-06-2006, 10:27
Verwijderd
Goed, alleen baal ik ervan dat ik nog zoveel voor school moet doen en hij dit weekend vrij heeft. Nu kan ik hem nog niet zien Het kán wel, maar het is niet verstandig...
Oud 23-06-2006, 10:50
Verwijderd
Gister diplomauitreiking gehad. Een lief cadeautje van hem gekregen.
Een leuk feestje gehad gister, van iedereen leuke cadeautjes gekregen. Allemaal lieve vrienden.
-alleen jammer dat hij vandaag tentamen had en dus niet kon blijven slapen hier-
Oud 23-06-2006, 12:14
Jolene
Jolene is offline
Ik snap echt geen reet van die gast .
Oud 23-06-2006, 12:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanavond gezellig uit eten in Amsterdam, bij De Bazaar
Oud 23-06-2006, 12:24
Roosje
Roosje is offline
Jeej, zo naar 'm toe tot zondagmiddag. <3
Oud 23-06-2006, 12:42
fractuur
fractuur is offline
Vanavond zie ik hem weer. <33

Hopen dat alles een beetje goed zit, en dat er volgende week tijd is om wat te bespreken.
Oud 23-06-2006, 12:46
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Perfect.. Vandaag hebben we precies 4 maanden..Maar het voelt aan als 4 weken. Ze is geweldig.. Alles wat ik nodig heb en nodig wil hebben.

Straks zie ik dr nog even

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 12:48.
Oud 23-06-2006, 12:59
Kali
Kali is offline
*vind iemand leuk dat ik niet leuk mag vinden *
Oud 23-06-2006, 13:15
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 22-06-2006 @ 21:17 :
maarhet was nog steeds niet écht he?
Als jij het zegt... Leg maar es uit!

OT: O, oké, dat snap ik dan weer even niet... Ongetwijfeld is er ff iets aan de hand. Maar vooruit!
Oud 23-06-2006, 13:33
groovy
groovy is offline
Ik ga nu naar hem toe

En hij belde vanmiddag nog 2 keer en klonk gelukkig niet boos om mijn blunder(s)
Oud 23-06-2006, 13:39
Gadje
Gadje is offline
Het gaat de goede kant uit ook al is het wennen.
Oud 23-06-2006, 13:50
Verwijderd
Ik ben echt zo blij met hem, onbeschrijfelijk. Ik krijg zo de ruimte om al mijn dingen te doen, om mij te zijn en voel me zo gelijkwaardig aan hem en gerespecteerd. Hij staat achter me, steunt me in alles wat ik wil en doe en laat dat dagelijks merken.

Echt, ik heb de liefste vriend ter wereld <3
Oud 23-06-2006, 14:09
Verwijderd
Er werkt zo'n onwijs leuk meisje bij de slager, die ook nog eens leuk terugflirt, dat ik heel erg bang ben dat ze zwaar gereformeerd is net zoals de rest van alle werknemers daar en net zoals de rest van de inwoners van dit dorp eigenlijk.
Oud 23-06-2006, 14:32
Verwijderd
Ik heb behoefte aan een knuffel.. Maar dat duurt nog wel even. Normaal zien we elkaar zaterdagmiddag, maar nu pas zaterdagnacht, denk ik.. Ik ga nl naar Robbie Williams, en moet eerlijk zeggen dat ik er echt geeeeen zin in heb. Maar ga samen met een goede vriendin van me, dus het moet wel goed komen..
Maar vanavond eerst weer lekker verstand op nul en lekker stappen

Maar toch wil ik een knuffel van mn vriendje
Oud 23-06-2006, 14:35
__
__ is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 23-06-2006 @ 15:32 :
Ik heb behoefte aan een knuffel.. Maar dat duurt nog wel even. Normaal zien we elkaar zaterdagmiddag, maar nu pas zaterdagnacht, denk ik.. Ik ga nl naar Robbie Williams, en moet eerlijk zeggen dat ik er echt geeeeen zin in heb. Maar ga samen met een goede vriendin van me, dus het moet wel goed komen..
Maar vanavond eerst weer lekker verstand op nul en lekker stappen

Maar toch wil ik een knuffel van mn vriendje
beter verkoop je mij dat kaartje dan! kun jij lekker knuffelen met je vriendje
Oud 23-06-2006, 14:50
Verwijderd
Mja. Het is fijn dat hij me daarin zo vertrouwt, dat hij me dat kan zeggen. Ben ik blij mee! Had ik eerder niet verwacht, maar toch gekregen.

Gistermiddag was onverwacht, maar oh zo gezellig. Ik had niet gedacht dat ze zou bellen, maar toch belde ze. Ik moet alleen niet te vaak met haar gaan shoppen, ik geloof dat haar manier van winkelen niet die van mij is. Verder ben ik echt blij dat het zo goed gaat. Het is oko wel eens anders geweest, maar mijn sociale leven begint weer te bloeien.

En ik weet niet meer goed wat ik met hem aan moet.
Ik wil best met hem praten, dat weet hij ook, maar gewoon niet, echt niet, bij hem thuis. Ik heb dan weer het gevoel dat ik me moet verantwoorden ofzo.

En mijn zusje... Ja. Ik vind het heel leuk voor haar enzo, maar ik hoop alleen dat die jongen echt met zijn vingers van de drugs af kan blijven. Echt, als ik merk dat zij aan de drugs komt door hem he, ik laat hem alle hoeken van de kamer zien.
Maar ik ken hem (nog) niet, alleen van de verhalen van mijn zusje. Ik moet hem eerst leren kennen, voordat ik oordeel.
Oud 23-06-2006, 14:55
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 23-06-2006 @ 15:35 :
beter verkoop je mij dat kaartje dan! kun jij lekker knuffelen met je vriendje
Haha, zou het zo doen, en zou niet eens zo heel veel meer vragen als de 60 euro die ik betaald heb
Mja, beloofd is beloofd, en ik moet me maar eens wat onafhankelijker gaan opstellen denk ik. Kreeg een brief over mn nieuwe opleiding binnen, over de intro enzo. 4 dagen weg, 4 dagen met mensen die je niet kent, 4 dagen zonder gsm, zonder alles! En ik heb al een hekel aan grote groepen met mensen die ik niet ken
Mja, het zal goed zijn voor ons?
Oud 23-06-2006, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Fainne schreef op 23-06-2006 @ 09:31 :
@ Trimm Trabb, hij is dus 3 jaar jonger
oooh. Nou dan snap ik al helemaal niet waar je moeder zich druk om maakt. Als zelfs zijn ouders het goedvinden...
Met mijn ex was het andersom. Hij is 2,5 jaar jonger en zijn moeder dacht juist 'wat moet iemand van 20 met mijn 17 jarige jochie.' Gelukkig was dat over zodra ze me ontmoette, maar we zaten toch even in spanning.

enniewee:
vandaag de FRS jongen weer gezien, want ik kwam taart trakteren op m'n werk. Dan kan ik hem niet overslaan he...
Maar nu ben ik een beetje bang dat hij steeds denkt 'oh nee heb, daar heb je haar weer!'. Niet dat hij raar doet tegen me, integendeel hij is juist heel erg open en vriendelijk, maar zo doet hij tegen iedereen. Hij werkt tenslotte in een winkel en dan moet je wel een beetje klantvriendelijk zijn enzo..
Dusss, ik ga hem nu maar uit m'n hoofd zetten en ik ga minder vaak langs want ik wil niet desperate overkomen. En er zijn volgens mij heel veel meisjes die hem leuk vinden, door die 'vlotte babbel', dus waarom zou hij mij dan leuk vinden.
Pfff, onzekerheid de gextuh.
Oud 23-06-2006, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-06-2006 @ 16:00 :
*verhaal*
Het is juist de bedoeling dat je tussen als die meiden (als die er al zijn) opvalt!
Oud 23-06-2006, 15:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zie hem vanavond weer, over zo'n 3,5 uur
2 weken niet gezien omdat ik het zo druk had met tentamen enzo en we nogal ver uit elkaar wonen (300km)
Lekker samen slapen en zondag voetbal kijken
Oud 23-06-2006, 16:01
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-06-2006 @ 16:00 :
oooh. Nou dan snap ik al helemaal niet waar je moeder zich druk om maakt. Als zelfs zijn ouders het goedvinden...
Met mijn ex was het andersom. Hij is 2,5 jaar jonger en zijn moeder dacht juist 'wat moet iemand van 20 met mijn 17 jarige jochie.' Gelukkig was dat over zodra ze me ontmoette, maar we zaten toch even in spanning.

Ik snap er ook niet veel van. Ze houdt erop vast dat hij een 'kind' is.
Maar ik heb haar zelf verteld hoe volwassen en wereldwijs en bijzonder hij is, en dat begrijpt ze zelfs. En wat is nu die lichte grens tussen dichte vriendschap en een liefdesrelatie. We zijn echt niet van plan om meteen seks te gaan hebben hoor.
Vandaag gaan onze ouders bellen met elkaar over het leeftijdsverschil.
Joepie..
Oud 23-06-2006, 16:09
I C U
I C U is offline
Citaat:
Fainne schreef op 23-06-2006 @ 17:01 :
Ik snap er ook niet veel van. Ze houdt erop vast dat hij een 'kind' is.
Maar ik heb haar zelf verteld hoe volwassen en wereldwijs en bijzonder hij is, en dat begrijpt ze zelfs. En wat is nu die lichte grens tussen dichte vriendschap en een liefdesrelatie. We zijn echt niet van plan om meteen seks te gaan hebben hoor.
Vandaag gaan onze ouders bellen met elkaar over het leeftijdsverschil.
Joepie..
Sterkte meis! Je zou denken dat ouders eerder problemen hebben met een man van 50... Succes, iig!
Oud 23-06-2006, 16:37
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
I C U schreef op 23-06-2006 @ 17:09 :
Sterkte meis! Je zou denken dat ouders eerder problemen hebben met een man van 50... Succes, iig!
dankjewel !

en inderdaad, ze zou het minder erg vinden zou ik rondsletten met mannen van 25.
Oud 23-06-2006, 16:39
Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag is mn opa begraven en ik miste het echt dat ik geen vriend(en) ofzo om me heen had die me even een knuffel ofzo konden geven. Gelukkig heb ik een familie met een hele hechte band, maar dat is toch anders dan vrienden. Beste vriendje vroeg wel of ik vanavond even langs kwam en zn zusje (ook vriendinnetje van mij) smste hoe het was geweest en hoe het ging enzo, lief
Oud 23-06-2006, 16:53
luchtballon
luchtballon is offline
Ik sprak vandaag een hele leuke jongen bij de bushalte . Maar hij moest een andere bus en ik stond in mijn werkkleding met een giganstische pleister op mijn wang

En de jongen die ik leuk vind moet uit mijn hoofd. NU!
Oud 23-06-2006, 16:54
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 23-06-2006 @ 17:39 :
Vandaag is mn opa begraven en ik miste het echt dat ik geen vriend(en) ofzo om me heen had die me even een knuffel ofzo konden geven. Gelukkig heb ik een familie met een hele hechte band, maar dat is toch anders dan vrienden. Beste vriendje vroeg wel of ik vanavond even langs kwam en zn zusje (ook vriendinnetje van mij) smste hoe het was geweest en hoe het ging enzo, lief
oh! *virtuele knuffel*

Mijn moeder belt op dit eigenste moment met zijn vader, ze willen dat er sociale controle is zolang hij 15 is..er moet steeds iemand bij zijn
oh god ik hoor haar vaak 'nee dat kan niet', 'nee dat mag niet' zeggen
Oud 23-06-2006, 18:26
I C U
I C U is offline
@ Toet0r: Sterkte! *knuv*

@ Fainne: Eh, gaan jullie ouders nu jullie relatie invullen? OMG. Echt meis, ik voel met je mee! Protesteren ligt niet echt in jouw lijn?
Oud 23-06-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 23-06-2006 @ 17:54 :
oh! *virtuele knuffel*

Mijn moeder belt op dit eigenste moment met zijn vader, ze willen dat er sociale controle is zolang hij 15 is..er moet steeds iemand bij zijn
oh god ik hoor haar vaak 'nee dat kan niet', 'nee dat mag niet' zeggen
Oooh, ik zou echt willen dat er een luik in de grond zou zitten waarin ik kon verdwijnen!
Het is fijn als je ouders betrokken zijn in wat je allemaal doet, maar dit is toch wel heel erg....

Optopic: Fijn om spontaan heel veel kusjes en knuffels te krijgen van hem als ik ergens mee bezig ben.
Oud 23-06-2006, 18:48
Simplicity
Simplicity is offline
Het is uit, dus raad maar hoe ik me voel...
Oud 23-06-2006, 18:51
ST*R
ST*R is offline
Ja gaat wel goed, alleen is hij door wat problemen veel afstandelijker, niet echt lief en minder vrolijk. En dan probeer ik wel gewoon lief en vrolijk te blijven maar op een gegeven moment heb ik daar ook geen zin meer in. Maar hij is nog wel lief hoor, en als die problemen voorbij zijn (binnenkort, want het gaat al steeds beter) zal hij ook wel weer stuk liever kunnen doen.
(En ik dacht dat er een nieuwe fase aan kwam van 'ik hou wel van hem maar ik ben ook zooo nieuwsgierig hoe het met iemand anders zou zijn' maar dat valt gelukkig heel erg mee. Die andere jongen laat me gelukkig ook koud.)
Oud 23-06-2006, 18:52
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 23-06-2006 @ 19:48 :
Het is uit, dus raad maar hoe ik me voel...
Sterkte ermee, had je een lange relatie? Iig, sterkte .

ontopic: Ik voel me haast schuldig dat ik de telefoon zo snel oplegde maar ik moet de liefdesperikelen van mijn vriendin ook nog even aanhoren hè! Hij komt morgen toch nog, en ik ben er echt heel blij mee. O, ik heb zo'n zin in morgen .

Vlinders .
Oud 23-06-2006, 18:52
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 23-06-2006 @ 15:09 :
Er werkt zo'n onwijs leuk meisje bij de slager, die ook nog eens leuk terugflirt, dat ik heel erg bang ben dat ze zwaar gereformeerd is net zoals de rest van alle werknemers daar en net zoals de rest van de inwoners van dit dorp eigenlijk.
arme jongen...

vraag haar mee uit dan
Oud 23-06-2006, 18:57
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 23-06-2006 @ 19:52 :
Sterkte ermee, had je een lange relatie? Iig, sterkte .

ontopic: Ik voel me haast schuldig dat ik de telefoon zo snel oplegde maar ik moet de liefdesperikelen van mijn vriendin ook nog even aanhoren hè! Hij komt morgen toch nog, en ik ben er echt heel blij mee. O, ik heb zo'n zin in morgen .

Vlinders .
We hadden bijna 13 maanden.
Oud 23-06-2006, 18:57
Qimm
Qimm is offline
hmmm samen weg is fijn! Samen thuiskomen is eigenlijk nóg leuker.
Oud 23-06-2006, 19:11
Jolene
Jolene is offline
Ik voel me best kut en dat reageer ik af door koppig te doen tegen vrienden .Ze snappen er ook geen reet van, maarja ze kennen me zo ook nog niet. Ik trouwens ook niet.
Oud 23-06-2006, 19:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 23-06-2006 @ 19:57 :
We hadden bijna 13 maanden.
Ouch.
Heel veel sterkte ermee. Nu gewoon heel veel uithuilen, chocola eten en je op jezelf focussen. Dus alleen maar even dingen doen die jij leuk vind, schijt hebben aan de rest.
*knuffel*
Oud 23-06-2006, 20:30
Verwijderd
Pff. Het was niet eens raar op t werk.. al is het wel vreemd om elkaar pas tegen 1 gedag te zeggen terwijl je allebei al vroeg begonnen bent. Het is een sukkel en hij gaat er nog spijt van krijgen.

Is het logisch om niet te daten, puur omdat je op dit moment het idee hebt dat je 'losgeslagen' bent.. maar wel denkt dat het leuk zou kunnen zijn?

Ach.
Oud 23-06-2006, 23:11
T!ne
T!ne is offline
Ik kan er echt gewoon niet mee overweg.. Wetende dat zij er is.. En ik heb niet eens iets tegen dat meisje, maar wel tegen het feit dat ze ooit een relatie hebben gehad en ik niet zo goede ervaringen heb met exen. Maar waarom begint zij dan gvd te huilen!? Oke ik was ook begonnen.. Ik voelde me echt slecht als zij in de buurt is. En ja hij haar dan troosten natuurlijk (wat ik ook wel begrijp.. maar het doet pijn! Ik denk dat zij tussen onze relatie gaat komen en zij denkt dat ik tussen hun vriendschap ga komen. Ik wil daar niet tussenkomen, maar het doet gewoon pijn van hen samen te zien. En ze zei dat ik haar negeerde.. Dat is misschien wel bewust, want ik KAN het niet: met haar praten, lachen, omgaan met elkaar.. Ik heb juist wel besloten van het te proberen en echt op mijn tanden te bijten. Hij wou na onze avond praten; had ik natuurlijk schrik. Maar hij zei dat hij mij echt niet kwijt wou en dat hij mij zo graag ziet. Dat dit bijzonder is en blijft. Doet wel goed als je dat hoort.. Maar het wringt toch hoor..
Oud 23-06-2006, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 23-06-2006 @ 19:52 :
arme jongen...

vraag haar mee uit dan
Het klinkt misschien wel een beetje overdreven he?
Het is alleen wat lastiger in zo'n strenge, sociaal gerichte, kleine, zwaar Christelijke gemeenschap, zeker als je zelf agnost tot op het bot bent en liever niet met een Griffo - excuse my French - opgescheept wilt zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten