Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zou echt eens aan zijn signalen moeten werken.. zo nuchter bekeken, is het niet zo gek dat ik dacht wat ik dacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: O, oké, dat snap ik dan weer even niet... Ongetwijfeld is er ff iets aan de hand. Maar vooruit!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, beloofd is beloofd, en ik moet me maar eens wat onafhankelijker gaan opstellen denk ik. Kreeg een brief over mn nieuwe opleiding binnen, over de intro enzo. 4 dagen weg, 4 dagen met mensen die je niet kent, 4 dagen zonder gsm, zonder alles! En ik heb al een hekel aan grote groepen met mensen die ik niet ken ![]() Mja, het zal goed zijn voor ons? |
![]() |
||
Citaat:
Met mijn ex was het andersom. Hij is 2,5 jaar jonger en zijn moeder dacht juist 'wat moet iemand van 20 met mijn 17 jarige jochie.' Gelukkig was dat over zodra ze me ontmoette, maar we zaten toch even in spanning. enniewee: vandaag de FRS jongen weer gezien, want ik kwam taart trakteren op m'n werk. Dan kan ik hem niet overslaan he... Maar nu ben ik een beetje bang dat hij steeds denkt 'oh nee heb, daar heb je haar weer!'. Niet dat hij raar doet tegen me, integendeel hij is juist heel erg open en vriendelijk, maar zo doet hij tegen iedereen. Hij werkt tenslotte in een winkel en dan moet je wel een beetje klantvriendelijk zijn enzo.. Dusss, ik ga hem nu maar uit m'n hoofd zetten en ik ga minder vaak langs want ik wil niet desperate overkomen. En er zijn volgens mij heel veel meisjes die hem leuk vinden, door die 'vlotte babbel', dus waarom zou hij mij dan leuk vinden. Pfff, onzekerheid de gextuh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb haar zelf verteld hoe volwassen en wereldwijs en bijzonder hij is, en dat begrijpt ze zelfs. En wat is nu die lichte grens tussen dichte vriendschap en een liefdesrelatie. We zijn echt niet van plan om meteen seks te gaan hebben hoor. Vandaag gaan onze ouders bellen met elkaar over het leeftijdsverschil. Joepie.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en inderdaad, ze zou het minder erg vinden zou ik rondsletten met mannen van 25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn moeder belt op dit eigenste moment met zijn vader, ze willen dat er sociale controle is zolang hij 15 is..er moet steeds iemand bij zijn ![]() oh god ik hoor haar vaak 'nee dat kan niet', 'nee dat mag niet' zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is fijn als je ouders betrokken zijn in wat je allemaal doet, maar dit is toch wel heel erg.... Optopic: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik voel me haast schuldig dat ik de telefoon zo snel oplegde maar ik moet de liefdesperikelen van mijn vriendin ook nog even aanhoren hè! Hij komt morgen toch nog, en ik ben er echt heel blij mee. O, ik heb zo'n zin in morgen ![]() Vlinders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vraag haar mee uit dan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heel veel sterkte ermee. Nu gewoon heel veel uithuilen, chocola eten en je op jezelf focussen. Dus alleen maar even dingen doen die jij leuk vind, schijt hebben aan de rest. *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is alleen wat lastiger in zo'n strenge, sociaal gerichte, kleine, zwaar Christelijke gemeenschap, zeker als je zelf agnost tot op het bot bent en liever niet met een Griffo - excuse my French - opgescheept wilt zitten. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|