Oud 01-07-2006, 20:55
Strever
Strever is offline
Brazilië presteert niets. Ze moeten echt oppassen, anders liggen ze er straks uit. Waar ik geen problemen mee heb. Het is geen circus..
Oud 01-07-2006, 20:56
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-07-2006 @ 21:55 :
Brazilië presteert niets
Oud 01-07-2006, 22:00
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-07-2006 @ 21:55 :
Brazilië heeft niets gepresteerd.
Oud 01-07-2006, 22:02
Strever
Strever is offline
Een 9,5 voor Zidane, wat een speler
Oud 01-07-2006, 22:02
Severus
Severus is offline
Yay, Brazilië ligt eruit! En die stomme Ronaldo is zo onsportief om meteen van het veld af te gaan en in zijn eentje in de kleedkamer te gaan zitten janken.
Oud 01-07-2006, 22:22
PV
PV is offline
en ik had nog wel Brazilie-Argentinie als finale getoto'd
Zidane liet wel wat mooie dingen zien, maar om 'm dan weer meteen zo op te hemelen t is ook altijd dezelfde commentator die dat doet geloof ik zo...
Oud 01-07-2006, 22:27
Sandersss
Sandersss is offline
Het enigste positieve van de commentator vond ik zn commentaar op Ronaldo na het laatste fluitsignaal
Oud 01-07-2006, 22:30
Strever
Strever is offline
Citaat:
PV schreef op 01-07-2006 @ 23:22 :
en ik had nog wel Brazilie-Argentinie als finale getoto'd
Zidane liet wel wat mooie dingen zien, maar om 'm dan weer meteen zo op te hemelen t is ook altijd dezelfde commentator die dat doet geloof ik zo...
Hij was gewoon super goed vandaag
Oud 01-07-2006, 22:48
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 01-07-2006 @ 23:27 :
Het enigste positieve van de commentator vond ik zn commentaar op Ronaldo na het laatste fluitsignaal
Toen had ik de TV al uitgezet, wat zei hij dan?

Ik vond dat Frank Snoeks onevenredig veel zeurde over Ronaldo. Zo langzamerhand snap ik het wel dat mensen hem te dik vinden. Hij bleef maar praten over 'vroeger bij PSV'.

Hoe dan ook, ik vond het (behalve de laatste 20/25 minuten) een tegenvallende wedstrijd, zoals eigenlijk iedere kwartfinale.
Oud 01-07-2006, 22:51
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Omdat Ronaldo zo snel na de wedstrijd naar de kleedkamer was vertrokken zei die iets van : "Dit is de eerste sprint van de avond die ik van hem gezien heb".
Oud 01-07-2006, 23:05
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Beetje makkelijk, vind ik dan.
Oud 01-07-2006, 23:09
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-07-2006 @ 23:48 :
Ik vond dat Frank Snoeks onevenredig veel zeurde over Ronaldo. Zo langzamerhand snap ik het wel dat mensen hem te dik vinden. Hij bleef maar praten over 'vroeger bij PSV'.
Bij PSV was hij ook beter en in vorm, hij heeft de vorm in dit toernooi niet gehad en daar heeft zijn gewicht ook mee te maken... Robinho had meer moeten spelen, die was in topvorm. Zelfde geldt voor Cicinho maar beide mochten, maar in de laatste minuten spelen tegen Frankrijk.
Oud 01-07-2006, 23:19
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Jawel. Maar hij zei bijvoorbeeld toen Robinho de bal van het middenveld kwam halen dat Ronaldo dat niet deed. Terwijl ik zeker weet dat hij kort daarvoor hetzelfde deed.

Ik bedoel dat hij wel erg de nadruk legde op de prestatie van Ronaldo, terwijl ik denk dat het gewoon het falen van een team was. Ik vind dat geen enkele Braziliaan liet zien wat ze in potentie kunnen. Ronaldo niet, maar de rest ook niet.

Als je gaat tellen hoevaak er zo'n grapje (Adriano staat nu 5 minuten in het veld en heeft al meer meters gemaakt dan Ronaldo in de hele wedtrijd. Enz.) voorbij komt, krijg je wel een erg gekleurd beeld van Ronaldo.

Maar goed het doet er niet toe. Frankrijk was de terechte winaar.
Oud 02-07-2006, 01:07
Miep001
Miep001 is offline
Ik vind dat brazilie redelijk goed heeft gespeeld..En dat van Ronaldo dat hij naar zn kleedkamer ging..dat maakt toch niets uit..iedereen verwerkt het verdriet anders..of het nou alleen is of met je team!
Oud 02-07-2006, 07:05
Fides
Fides is offline
Wat een gezeur over Ronaldo. Hij mag dan wel wat dikkig zijn, maar hij is wel topscoorder aller tijden op een WK. Iets meer respect van meneer Frank Snoeks mag wel.
Oud 02-07-2006, 12:03
Verwijderd
Ik hoopte eigenlijk dat ze allebei zouden verliezen.
Maar prachtig dat Brazilië er al in de kwartfinale uit ligt, die zag ik al zonder ook maar één redelijke wedstrijd gespeeld te hebben wereldkampioen worden.
Oud 02-07-2006, 19:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Slechte wedstrijd, tot het doelpunt. Beiden speelden weer slecht (net als in de eerste rondes dit toernooi) maar uiteindelijk heeft de minst slechte gewonnen, want Brazilië heeft dit toernooi gewoon een beetje "anti-Braziliaans" gevoetbald.

Vond dat Snoeks ook overdreef. Vooral van dat van Ronaldo, maar ook over dat Pereira al die jongere jongens er eerder in had moeten zetten, hij oordeelt op basis van die 20 minuten dat ze erin staan? Juist logisch dat Brazilië toen wat offensiever speelde, ze stonden immers achter.
Oud 03-07-2006, 12:42
Verwijderd
Geweldig, Zizou is back!
Oud 04-07-2006, 18:27
Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-07-2006 @ 20:20 :
Vond dat Snoeks ook overdreef. Vooral van dat van Ronaldo, maar ook over dat Pereira al die jongere jongens er eerder in had moeten zetten, hij oordeelt op basis van die 20 minuten dat ze erin staan? Juist logisch dat Brazilië toen wat offensiever speelde, ze stonden immers achter.
Hij oordeelde niet van wat hij gezien had in de wedstrijd, maar ook van de Confederation Cup die Brazilië gewonnen had. Daar stonden o.a. Cicinho, Robinho erin. Toen speelde ze Braziliaans, lekker aanvallend.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten