Oud 01-07-2006, 21:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2006 @ 21:15 :
Maar wel leuk als ze het hebben, want dan zou ik cum laude mijn diploma gehaald hebben.
Stuud.
Oud 01-07-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 01-07-2006 @ 22:07 :
Stuud.
En ik ben er trots op. (Ik heb er hard genoeg voor gewerkt. )
Oud 01-07-2006, 21:39
Redhair
Redhair is offline
Wooow, wooow, woooooooooow. Ik ben fucking verliefd op alles en iedereen, fucking gelukkig, fucking stoned, fucking dronken en fucking gelukkig. Wooooooow.
Was met D, haar vriendje en een vriend van ons naar de overkant van de ijssel gegaan. Lekker op het strandje gelegen, gezwommen in de ijssel, gezopen en geblowt. We zaten daar van half drie tot tien. Om negen uur namen we onze laatste udik.

Om acht uur, toen de zon een echte avondzon was, waren we allevier dolgelukkig. We zaten in de ijssel, onze schouders staken boven het water uit. We hadden allevier een peuk, de laatste fles drank ging rond. Als er een boot langs kwam schommelden we lekker, het was zo geweldig. Zo fucking geweldig.

En fuck, het is nu half elf geweest. Ga straks nog uit, daarna R. en F., die moeten werken, helpen met de kroeg schoonmaken. Dat betekend dat ik morgenochtend om 8 uur thuis kom. Shit, ik ben van de wereld man, shit man, dat word pep!

Oja en als ik dit stukje van Maximo Park - I want you to leave hoor, word ik nog gelukkiger. Niet zo zeer om de tekst, maar om de sfeer van het nummer op dat punt. Dan zie ik ons weer met de drank en peuken in de ijssel zitten.

I want to see you dancing,
Tell me all the things that make you laugh,
Meet me at the church that we cant name,
Hoping that things will stay the same,
Sly way to nearing you,
I'm overwhelmed by thoughts of you

Laatst gewijzigd op 01-07-2006 om 21:43.
Oud 01-07-2006, 21:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2006 @ 21:15 :
Ik dacht dat ze dat alleen op de universiteit hadden?

Maar wel leuk als ze het hebben, want dan zou ik cum laude mijn diploma gehaald hebben.
Niet dat ik weet hoor. Die docent zei tegen me dat het zo was (en hij weet over het algemeen zeer goed waar hij het over heeft en ging nog voor me navragen hoe het zat met vakken met 'voldoende' en 'goed' enzo)

Wow gefeliciteerd
Oud 01-07-2006, 21:54
coopergirl
coopergirl is offline
helemaal van de aarde woooooooooooooooei
Oud 01-07-2006, 21:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-07-2006 @ 17:36 :
leuke gympen gekocht voor 9 euro , alleen veel te warm voor de zomer merkte ik net ...

ook nog leuk boek gekocht, lekker gegeten op terrasje, heerlijke dagje gehad!
Ik loop ook al twee jaar volle zomers op een paar gympen van 8 euro, niets mis mee hoor
Oud 01-07-2006, 21:57
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-07-2006 @ 22:55 :
Ik loop ook al twee jaar volle zomers op een paar gympen van 8 euro, niets mis mee hoor
wel als ze dus te warm zijn, zegt ze

ot: ZOMER
Oud 01-07-2006, 22:35
Meissiej
Meissiej is offline
Tis nogal warm hierzo. Wordt lekker slapen En ik ben vrolijk!
Oud 01-07-2006, 23:43
darkfairy
darkfairy is offline
tering man
Oud 02-07-2006, 07:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-07-2006 @ 22:55 :
ok, ik ga het vandaag testen , als ze echt te warm zijn, is het jouw schuld ...

maar gister vond ik ze te warm , het zijn van die hoge omslag all star achtige (begrijp je het nog )
Oud 02-07-2006, 09:12
Pruts0r
Pruts0r is offline
GAAAAAP!!

Vannacht lag ik om twee uur in bed, was echt heel gezellig gisteravond, toen we bij familie op bezoek waren/daar gingen zwemmen Over vanalles en nog wat gekletst, lekker wat te knabbelen erbij en zo hebben we daar van 8 savonds tot kwart over 1 snachts in de achtertuin aant zwembad gezeten

Kvond t alleen minder toen ik vanmorgen om 6 uur al klaarwakker op bed lag en niet meer in slaap kwam

Nja iig relaxed weekend gehad en dan straks lekker bbq'en
Oud 02-07-2006, 11:02
dwight88
dwight88 is offline
ik vroeg me al af waar het bleef: de onzekerheid. Maar daar was 't dan toch!

nog een dag...
Oud 02-07-2006, 11:28
coopergirl
coopergirl is offline
warm ;'(

Ik ben géén zomermensch!

Eric Clapton live & acoestisch
Oud 02-07-2006, 11:34
Riananas
Riananas is offline
tis veelste warm om te leren! pff was het maar donderdag!!
Oud 02-07-2006, 11:41
Verwijderd
warm ja, maar dat is zó lekker! Maar verdomme, nu héb ik een telefoonnummer van dat o-zo-leuke-lunchroompje... en is het zondag. Aaaarch, ik wil daar werken, per se, nu, ik en niemand anders!
Oud 02-07-2006, 11:48
JaJ
JaJ is offline
nu heb ik onderhand wel zin in F.O.P.
Oud 02-07-2006, 12:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-07-2006 @ 08:47 :
ok, ik ga het vandaag testen , als ze echt te warm zijn, is het jouw schuld ...

maar gister vond ik ze te warm , het zijn van die hoge omslag all star achtige (begrijp je het nog )
Ja, ik snap het nog

Ik heb zwarte, hoge nep-allstars en daar heb ik vrijdag nog opgelopen en toen was het niet te warm, gister en vandaag heb ik andere schoenen aangehad.

Succes er maar mee
Oud 02-07-2006, 12:23
da leentjuh
da leentjuh is offline
Pff ik heb echt zo'n buikpijn.. En dan ook nog zo walgelijk opgezet..
Straks barbecue, daar heb ik al helemaal geen zin in.. Waarom moeten mensen zich toch altijd vol eten proppen om het gezellig te maken?
Oud 02-07-2006, 13:50
Ruudje
Ruudje is offline
weer een tante minder... damn
Oud 02-07-2006, 14:45
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kan niet meer vechten. Het is te zwaar en het wordt toch niet beter.

Ik wil slapen, gewoon alleen maar slapen. En niet dromen, de nachtmerries die ik heb zijn te afschuwelijk voor woorden.

Oke, en nu ga ik weer blij kijken, ik heb rode ogen van t huilen, maar goed. Ik zeg wel dat het door de buikpijn komt.
Ik kan niet iedereen meesleuren in mijn problemen. En al helemaal niet mijn moeder, dat verdient ze niet.
Oud 02-07-2006, 15:12
darkfairy
darkfairy is offline
het is heet ik heb verder geen plannen voor vandaag
en ik verveel me
Oud 02-07-2006, 15:13
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 02-07-2006 @ 14:50 :
weer een tante minder... damn
sterkte ermee *knuf*
Oud 02-07-2006, 15:45
rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde eigenlijk niet weer gaan zeuren.. maar kan het toch weer niet weerstaan
[zeikmodus aan] ik kan niet eens zoiets simpels als medicijnen uitzetten .. [zeikmodus uit]

ow en ik zoek nog steeds een nieuwe rug.. tevens maak ik graag aanspraak op de mogelijkheid op nieuwe benen en voeten

Laatst gewijzigd op 02-07-2006 om 16:03.
Oud 02-07-2006, 17:23
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nu heb ik gisteren dus mijn deadline een dag verschoven, ben ik bang dat ik die ook niet ga halen. Ja, met nachtwerk misschien, maar of het daar nou zoveel beter van wordt? 's Nachts moet ik gewoon slapen, anders ben ik constant moe, nu alleen na tig uur typen, maar da's logisch. Straks nog maar verder dus, tot 22uur in de bieb.
Oud 02-07-2006, 17:58
fractuur
fractuur is offline
DRUK!! Maar dat bevalt me wel weer een keer.
Oud 02-07-2006, 17:59
da leentjuh
da leentjuh is offline
Leuk joh, foto's van Florence Ik zie alleen maar wat er allemaal nog te dik is.
Oud 02-07-2006, 18:01
Stefanie
Stefanie is offline
*plakt*

Ik ga maar eens douchen
Oud 02-07-2006, 18:04
Verwijderd
Ik heb enorme zin in ijs... Maar ik heb al ijs op vandaag...maar het is zo warm en ijs is zo lekker... 't was gezellig met Karen. Hoop dingen gekocht (ik dan met name ).
Oud 02-07-2006, 18:28
Nyawa
Sinds vannacht weer terug in Nederland en het is echt heerlijk om iedereen weer te zien .
Oud 02-07-2006, 18:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2006 @ 19:04 :
Ik heb enorme zin in ijs... Maar ik heb al ijs op vandaag...maar het is zo warm en ijs is zo lekker... 't was gezellig met Karen. Hoop dingen gekocht (ik dan met name ).
Tis nu een keer warm en mooi weer, dan mag je echt nog wel een ijsje eten hoor, voor je het weet is het weer drie weken prut.

OT: net terug van strand, heb toch wel een lekker kleurtje gekregen en niet echt verbrand Het was heerlijk op strand, gister al gebarbecued bij mijn opa. Ik houd van dit weer, van vakantie en van de zomer
Oud 02-07-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-07-2006 @ 19:38 :
Tis nu een keer warm en mooi weer, dan mag je echt nog wel een ijsje eten hoor
Maar ik mag geen suiker...en de winkels met suikervrij ijs zijn niet open nu... En het ijsje wat ik al op heb was waarschijnlijk ook niet suikervrij...maar wel lekker. Maar ik heb waarschijnlijk dus al te veel suiker op...als ik dan nog maar binnen krijg krijg ik er (meer) last van...maar ja, het is wel lekker.

CJ is nu nog tv aan het kijken, daarna gaan we ff een ijsje halen...en dan kan ik daarna meteen m'n bed in, morgen ben ik toch vrij, dus dan slaap ik wel extra en dan heb ik er dinsdag hopelijk geen last meer van.
Oud 02-07-2006, 19:52
Verwijderd
Oh ja, zomer. En wie zat er weer de hele dag binnen met lange mouwen? *Steekt tien vingers in de lucht!* En het ging slecht en ik was moe en mn rug deed pijn. Volgens mij kan ik beter stoppen met die alt. Vind het toch niet leuk en mis mn viool. Woensdag wil ik met een rokje aan naar therapie. Jammer dan van de littekens. Ik heb nu creme van Biodermal, hoop dat het werkt!
Oud 02-07-2006, 20:31
Verwijderd
Alles vervlakt, wordt grijs. Ik probeer een gesprek te houden, maar het lukt me nauwelijks. Mijn hoofd is leeg. Ik wil slapen. Slapen en nooit meer wakker worden, misschien. Waarom zou je tenslotte ueberhaupt moeite doen? Ik wil niet telkens weer op dit punt belanden.
Oud 02-07-2006, 20:35
Verwijderd
trek je een grens, zo van: NU neem ik even rust, want dat is goed voor me

word je FIETS gestolen EN ben je al eerder je OV-kaart verloren
Oud 02-07-2006, 20:56
Kerboga
Kerboga is offline
Ahum.
Oud 02-07-2006, 20:59
Verwijderd
Ik voel me een beetje eenzaam.
Oud 02-07-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 02-07-2006 @ 21:59 :
Ik voel me een ontzettend eenzaam.
Oud 02-07-2006, 21:12
Verwijderd
Morgen moet ik het ziekenhuis in... Ik zie er eigenlijk best wel tegenop. De operatie zelf, ach ja. Maar vooral ben ik bang voor de pijn erna en dat ik heel lang moe blijf enzo. Iedereen reageert anders op een narcose, dus ik hoop er maar het beste van. Maar ik ben toch eigenlijk best bang. Bang voorde pijn... Ik kan niet goed tegen pijn. En ik kan mezelf niet goed overgeven. Ik ben altijd alert, pas altijd op, ben nooit echt rustig. Misschien is het wel goed voor me dat ik me nu móet overgeven, maar ik hoop dat het goed gaat...
Ik hoop ook dat ik me niet te erg verveel in het ziekenhuis...

Ik ben eigenlijk wel echt best bang... Maarja het moet nu eenmaal. En ik hou er maar in dat het nooit meer pijn kan gaan doen, dan het op het eerste moment na de operatie doet... Het kan alleen maar beter worden daarna.
Oud 02-07-2006, 21:14
Nijn*
Nijn* is offline
Zo, ging dat even niet volgens het plan. Gisteren uitgeweest met J. en T. was ontzettend leuk, maar J. was ontzettend dronken en ik sliep bij haar thuis. Heb haar dus de hele nacht bijgestaan met natte washandjes, bekertjes water en schoonmaakspullen, ik geloof dat ze wel 10 keer heeft gekotst. Voelde me gisteren ontzettend down, vooral toen ik K. in de kroeg tegenkwam en me besefte dat ik niet met hem kon praten.. Verder was het wel leuk, ik voelde me uiteindelijk wel goed toen ik wakker werd vanochtend, maar tegen de tijd dat ik naar huis wilde gaan werd ik ineens ontzettend misselijk. Lig al de hele dag naast de wc-pot en pas sinds twee uurtjes voel ik me wat beter. Heb bijna niets gegeten vandaag, omdat ik het allemaal weer uitkotste, maar vind het helemaal niet erg. Zit de laatste tijd weer ontzettend met m'n figuur en zo..*zucht* Stom kind ben ik ook.
Oud 02-07-2006, 21:20
indigo
indigo is offline
Was gezellig vandaag , al waren er wel een beetje véél mensen. En nu zit ik hier en niemand om mee te praten en ik verveel me al moet ik nog veel te veel doen en ik moet mijn hoofd op orde krijgen, helemaal wennen aan een nieuw volgend jaar. Verhuizen, weg uit m'n kamer, ik weet niet of ik het ga missen. En een hele andere studie. Ik hoop zoooo dat het leuk wordt, anders ga ik echt gillen . En ik geloof niet dat mensen me aardig vinden en chaos. Maar eerst nog een hele leuke vakantie (zin in volgende week!).
Oud 02-07-2006, 21:46
Meissiej
Meissiej is offline
Auw auw auw! Rotstoel, rotvinger! Typen gaat ook in een geweldig tempo met een gekneusde vinger
Oud 02-07-2006, 21:57
rare kwast
rare kwast is offline
ff stukkie gelopen.. (kon helpen volgens de fysio) nou niet dus..
Oud 02-07-2006, 21:59
Yana
Yana is offline
Ik zit hier huilend achter mijn computer. Lag al in bed, maar ik moet echt even van me af typen. Ik weet het niet meer, ik voel me zo ontzettend eenzaam nu

Meer dan ooit had ik hem dit weekend nodig, een arm om me heen en even wat woordjes die me er doorheen zouden slepen. Ik wilde horen dat hij in me gelooft, en dat ik het kon en vooral dat we het samen zouden doen. Maar ik vroeg hem niet om hulp, en hij vroeg steeds maar niet hoe het ging. En ik vroeg niks, weet niet hoe ik om hulp moet vragen. Ik haat het om me kwetsbaar op te stellen en het liefst zoek ik het ook wel allemaal zelf uit. Nee, dat doe ik niet het liefst, maar het voelt alsof ik het wel altijd zo moet doen en alsof ik het als verdediging ook maar altijd zo doe. Als je niemand om hulp vraagt, dan doet het niet zo'n pijn als je die hulp dan niet krijgt. Maar onbewust schreeuw ik om hulp en schreeuw ik om een beetje aandacht. Ik had het zo hard nodig dat hij me liefde zou geven, in plaats daarvan heeft hij me alleen maar nog meer onzekerheid en pijn gegeven dit weekend. Afstandelijk doen, weer "aantrekken", weer afstandelijk doen, daarna kreeg hij, doordat ik ergens de waarheid over vertelde toen zn ouders er om vroegen, allemaal gezeik thuis en was hij de hele zondag eigenlijk chaggerijnig. Leek er net vanaf te zijn, en toen werd het allemaal weer net wat erger. Hij bracht me net voor hij naar huis ging naar bed, en zat minutenlang met alleen zijn hand op mijn schouder (terwijl ik al in bed lag, licht uit en nogal gefrustreerd door zijn afwijzende houding van net daarvoor weer). Toen ik vervolgens vroeg wat er was, zei hij "niks", gaf me een kus en was weg. Nog voordat ik ook maar iets kon zeggen of doen, of vragen. En ik voel me zo afgewezen nu, en zo hopeloos alleen.

Toen ik merkte dat hij niet helemaal goed in zijn vel zat, besloot ik hem liefde te geven en te laten merken dat ik er voor hem was. Ik heb zelfs bij kleine afwijzingen alsnog mijn liefde aan hem aangeboden, ook al was dat voor mij heel moeilijk en voelde het alsof ik teveel was. Ik wilde er voor hem zijn, zoals hij er ook zovaak voor mij is. Zelfs nu, op het moment dat ik eigenlijk alleen maar een beetje steun nodig had van de enige die me die steun kan geven. Maar hij deed het niet, en nu is hij zelfs zo weggegaan.

Ik kan maar niet stoppen met huilen en duizend gedachtes schieten door mn hoofd. Ik typ gewoon maar alles wat er in me opkomt, zonder te weten of ik t er wel duidelijker op maak. Het maakt ook niet uit, in feite hoeft het niet duidelijk te zijn als ik maar "lucht". het hele weekend sinds hij zo afstandelijk doet, voel ik weer vluchtgedrag. Ik wil weg, van hem, van alles en van iedereen. Ik wil hem heel ver van me vandaan duwen en niemand dicht bij me laten komen. Ik wil geen mens meer zien, alleen mijn eigen vertrouwde wereldje bemannen en alleen mijn eigen dingen doen. Ik wil wegrennen van alles wat ik voel en van alle pijn en afwijzing. Ik heb dit al zo vaak gevoeld en hij triggert het mometeel gigantisch. Soms denk ik dat het beter zou zijn als het uit was. Dan viel ik hem niet zo lastig, kon hij gewoon gelukkig leven en voelde ik deze diepe pijn niet.

Soms lijkt het wel alsof ik alleen maar een last ben voor mensen. Voor mijn moeder, voor mijn vader, mijn familie, vrienden (die ik amper heb) en zelfs voor mijn eigen vriend. Hoe moet ik ooit dit leven doorkomen? Kan ik ooit gelukkig zijn?

Ik ga maar slapen. Morgen ziet de wereld er vast anders uit.
Oud 02-07-2006, 22:00
Verwijderd
Misschien is het niet slim om nog meer te gaan lezen over de operatie en de mogelijke complicaties... ik word er alleen maar banger van ... ieeehhh
Oud 02-07-2006, 22:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, typ je alles, duw je op een verkeerde knop, alles weg...
Opnieuw dan, in het kort:
Ik heb een heerlijk weekend gehad, lekker zonder stress, omdat ik vrijdag mijn laatste deadline van de casus had. Dus ik had mezelf dit weekend vrij gegeven, omdat de volgende deadline van mijn scriptie pas eind juli is. Morgen weer.
Kennedymars kijken was leuk, misschien doe ik over een poosje wel mee met de 40km, de 80 lijkt me toch niet zo geschikt voor iemand als ik met zulke voeten, enkels, knieen en rug. Maar wel superstoer van de mensen die het gehaald hebben!
En Vriendje is lief. Ook hij was vrij rustig dit weekend, heerlijk
Oud 02-07-2006, 22:17
coopergirl
coopergirl is offline
anti_zin morgen te werken
Oud 02-07-2006, 22:25
wann
wann is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-07-2006 @ 23:17 :
anti_zin morgen te werken
Op om 7 uur.
Oud 02-07-2006, 22:37
Verwijderd
ikweethetnietmeer
Oud 02-07-2006, 22:59
Verwijderd
OOOMG wat een heerlijk weekend; zeilen, zon, vrienden.
Echt echt echt echt dit wil ik altijd!!
Oud 02-07-2006, 23:10
darkfairy
darkfairy is offline
voel me klote door hyperventilatie weer

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten