![]() |
|
Als het goed is stinkt het niet maar het ruikt meestal niet bloemetjes fris, als je begrijpt wat ik bedoel. Je zult niet zoiets hebben van "hmmmmm wat ruikt dat lekker" En d'r vervolgens een parfummetje van kopen.
![]() Mja, mischien moest ze wel ongesteld worden, komt wle eens voor dat meisjes dan minder vris ruiken.
|
een beetje kutje ruikt echt wel lekker hoor , tis maar net wat jijw ilt. Jij wilt zeke rgewoon krikken tot je klaarkomt en dan ist afgelopen , dude lik er es aan zal je geen spijt van krijgen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*krijgt trauma's bij het idee van mensen die op school in de wc's zich gaan wassen omdat hun 'kutje' eventueel gaat 'stinken'* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het niet vies ruiken/smaken trouwens, dit in tegenstelling tot verhalen die ik van vrienden hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() doettie alleen om mij te plagen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ooohhh..... je snapt er ook nix van 't was maar 'n grapje offtopic: waarom krijge wij over 1000 jaar oorlog met belgië?? -> dan snappen ze onze moppe pas ![]() |
![]() |
|
K vind Calvin Klein aftershave ook lekkerder... Sommige meiden hebben nou eenmaal iets meer last van afscheiding dan een ander... Soms kan die ook een beetje ruiken... Allemaal niks aan te doen... Door de stinkende euhhhh zure appel heen bijten
||
![]() |
Verschilt per meisje. Of ze de pil slikt maakt geloof ik ook nog uit. En anders gebruik je een condoom als je niet wilt dat je lulletje (om het maar bij jouw taalgebruik te houden) gaat 'stinken'. Verder is lekker ruiken uiteraard behoorlijk subjectief. Ik persoonlijk vind het lekker ruiken, noggeenonprettige ervaringen mee gehad. Maar goed, je hebt ook desinfecterende handcreme. Leg anders even je probleem uit bij de drogist (mag ik daar bij zijn, lijkt me lachen
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
... "Then I R Baboon be Queen." ![]() Maargoed. Er zijn dus drie opties: 1. je wilt stoer zijn door je dude-language op het forum te spuien (zie "kutjes") 2. je bent een intense aansteller 3. je hebt inderdaad een stinkende vriendin Roep maar! *zet handje aan oor en knippert met oogjes*
||
Citaat:
ik weer eens leze ik hah ![]() Ik lig echt helemaal dubbel en kom nie meer uit die houding
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaitradar24.com #1801 ßuerp | 500 | 26-03-2013 10:02 | |
Seksualiteit |
Waarom stinken kutjes altijd naar verouderde vis? Pufsnuivert | 19 | 08-01-2007 12:26 | |
Lifestyle |
Stink Lifestyle Arabian_Laurens | 6 | 13-03-2005 15:33 | |
Seksualiteit |
[jongens] wat vinden jullie eigenlijk van het vrouwelijk geslachtsdeel? evanescence | 43 | 01-11-2004 23:54 | |
Verhalen & Gedichten |
naamloos HipHopSter | 8 | 09-10-2004 15:06 | |
Seksualiteit |
Gekste plek waar je het ooit hebt gedaan desertrose | 56 | 11-05-2003 17:47 |