![]() |
|
![]() |
Tsja wel ok als je maar gelukkig bent, ik vind alles prima.
't is alleen beetje scheinheilig als ik zou zeggen dat ik het net zo "normaal" zou vinden als hetero. Omdat er toch nog steeds een beetje een taboe op rust. En iemand er minder snel "voor uit zal komen." Als een vriendin van me zou zeggen: ja ik heb nu een vriendin, zal ik niet zo simpel zeggen :"o leuk, hoe oud is ze ?" Omdat t dan zeg maar als een verrssinkje komt. Maar ik heb er uiteindelijk nix op tegen.
|
![]() |
mensen leven met elkaar, gaat in het algemeen goed... je zit niet te veel op elkaars lip, je ademt niet de anders adem in, en dat gaat prima, je "accepteert" je mede mens toch in de samenleving.
ik denk zolang je maar kan accepteren dat anderen niet hetzelfde zijn, dus niet hetzelfde denken en niet de zelfde ideeen hebben alles prima zal gaan ![]() maar helaas is niet iedereen zo... zelf maak ik er geen punt van, ben open opgevoed, alles kan. Ik heb me eigen twijfels over me geaardheid dus, mij zal je al helemaal niet horen over wat acceptabel is of niet...
|
![]() |
ik heb in mijn vrienden kring mensen zitten die bisexueel, homosexueel en hetero zijn. en ze zijn allemaal even aardig ongeveer. ik vind mensen onderscheiden op sexuele voorkeur zowat wel de laagste vorm van discriminatie die er is. ik verbaas me er soms over wat ik hoor van mensen uit mn klas waar van ik dacht dat ze vrij tolerant waren hoe ze over homo's praten enzo. maar ok. mijn mening is. (hoe cliche) Alle mensen zijn voor mij gelijk ongeacht sexuele voorkeur.
|
![]() |
|
ik heb er helemaal geen problemen mee,
er is alleen iets wat ik me eigelijk af vraag. ik bedoel op een gegeven moment wil je toch een levens partner waarmee je oud wil worden en weg wilt rotten in een tehuis ![]() maar word dat dan een man of een vrouw? en je wilt op een gegeven moment misschien wel kinderen, hou je dan op met switchen ik bedoel normaal als je met iemand een kind krijgt ofzo en je houd van die persoon dan blijf je daar wel bij, of is het dan zo dat je weer zoveel aangetrokken voelt tot t zelfde geslacht en dat je partner dat niet kan bieden. dat was t ![]() dat vroeg ik me af.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Blijft de vraag wat je definitie van 'normaal' is... Ik luister naar redelijk verschillende muziek, van punk, metal en rochk tot techno (in mindere mate, maar soit), draag wat ik wil dragen (meestal gewoon jeans, boots en t-shirt) - normaal genoeg?
Wel, ik vind bi zijn zeker kunnen, een hoop van mijn vrienden ook... Maar bij mij op school zeggen ze ook wel 'meisje dat bi is --> lekkerrrrr, jongen die bi is ---> ieuwwww'... Zielig... Ik weet zelf niet wat ik ben, voel op deze moment niet echt meer dan diepe vriendschappen voor jongens, maar groeit alles niet uit vriendschap? En wie ben ik nu om te zeggen hoe ik in de toekomst ga zijn? Hangt er gewoon van af hoe open je denkt over zo'n zaken... Meeste van men exen waren ook bi trouwens, en zelfs in voor trio... Wel leuk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ben er zelf ook nog niet uit maar het is voor mij moeilijk om het erover te hebben in m'n vriendengroep (vriendinnen waar ik het meeste mee omga dan) want die doen altijd zo van: ieeuw...moet je dat zien....
Ik ben gewoon mezelf...JUST BI ME! ![]()
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik = bi, en kan daar verder met mijn vrienden best goed over praten, meestal gewoon leuke grapjes ('jij bent de uberalto want je bent bi') terwijl zij zelf niet bi zijn. Het wordt dus gewoon geaccepteerd.
Denken jullie trouwens dat er onder alto's meer bi's zijn dan onder erm... tja... kakkers, anita's ofzow? en de jongens hier zeggen idd minder dat ze bi zijn maar zou het onder jongens ook minder voorkomen? dan nog: soms wordt biseksualiteit ook meteen in verband gebracht met vreemdgaan? [Dit bericht is aangepast door aeris318 (26-11-2001).]
|
Een vriend van me is ook bi, ik zelf heb daar natuurlijk geen problemen mee, tis voor mij eigenlijk allemaal het zelfde, mn beste vriend is ook homo en ik zelf als hetero heb me altijd in dat soort "kringen"bevonden. Als ik een vriend zou krijgen die bi was zou ik het wel minder vinden, daar ben ik heel eerlijk in. Gewoon een raar idee, als je vriend het ook met jongens gedaan heeft. En dat ie niet alleen naar meisjes kijkt maar ook naar jongens, nee das niets voor mij. Maar als gewone vriend zijn ze des te beter!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het is onnatuurlijk en zou moeten worden bestraft. Wij stammen van de apen af en dat zijn dieren. In de dierenwereld is iedereen hetero. Mannetjes voelen zich aangetrokken tot vrouwtjes en vice versa. Wij dus van nature ook. Een of andere hippie heeft het niet-hetero gebeuren verzonnen. Het ergste vind ik nog dat die mensen beweren dat het "aangeboren" is. Dit is natuurlijk absolute onzin. Of iemand blank of zwart is dát is aangeboren maar niet zo n dwaze dingen. Het begint bij gelijkslachtige liefde, daarna kwam de kinderliefde. Deze gedachten worden gewoon getolereerd. Hoe moet dat verder? Deze waanzin moet worden bestraft en van mij mag dat met de strop.
JinX |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En mag je eens even wat vragen Jinx.. je bent 19 huh, je hobby's zijn bier sex en vrouwen (goh wat een verassing..) maar dan nu de vraag: MASTURBEER jij wel eens jongeman?? want weet je hoe onnatuurlijk DAT wel niet is???? Of is dat in jou bekrompen geest toch wel weer even iets anders omdat je dat zelf wel lekker vind? het zou me niets verbazen... Iig als jij de streep wil trekken bij homofilie pedofilie en bi-sexualiteit dan zeg ik: wees een echte vent en trek die streep dan ook door: GEEN sex meer om het genot van wat voor een soort dan ook. Want dat is het eindpunt van wat jij inzet. Ik heb alleen het vermoeden dat jij je eigen veilige kleine wereldje buiten schot wil laten.... |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
In de dierenwereld is helemaal niet iedereen hetero, doe niet zo idioot man! Zoek voortaan eerst eens wat meer informatie voordat je zoiets zegt zeg! Citaat:
Sla eens een keertje een krant open ofzow, misschien dat je er wat van leert. Van mij mag je best een mening hebben, maar als die gebaseerd is op een gebrek aan kennis, zoals nu, dan lach ik er alleen maar om ![]() Citaat:
![]() Nou ik heb weer gezegd voor vandaag. Denk er maar eens overna ofzow. Is wel goed voor je denk ik. Gewoon voor je algemene ontwikkeling enzow. xxx Alicia |
![]() |
||
Citaat:
Wake up Jinx. En een dikke kus om je dag mee te beginnen, schat *smooch* Simba
||
![]() |
Citaat:
![]() prachtig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xxx Alicia |
![]() |
||
Citaat:
Even iets heel anders: de uitlating van JinX_the_Pioneer dat we van de apen afstammen is niet correct, maar een misinterpretatie van Darwins uitspraak dat de mens en de apen een gemeenschappelijke voorouder gehad moeten hebben. Tevens heb ik al eens eerder opgemerkt dat uit observaties door biologen is gebleken dat homosexualiteit ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomt, en het zou me niets verbazen als dat bij bisexualiteit ook het geval is. Als homo- en bisexualiteit inderdaad onnatuurlijk zouden zijn, zou dat betekenen dat wij en de andere dieren ons bezighouden met iets dat tegen de natuur ingaat terwijl wij en de andere dieren daar juist deel van uitmaken, hetgeen mij een tegenspraak lijkt.
|
haoi ik vind niks mis met bi zijn, net zoals homo en lesbo ik vind dat ze het lekker zelf moeten weten, dat slaat ook nergens op want ze kunnen er natuurlijk niks aan doen. dat vind ik opzich wel zielig vooral als hun familie/kenissen het niet accepteren. maar zo ver ik weet heb ik allemaal hetro vrienden
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|