Oud 11-07-2006, 20:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-07-2006 @ 20:48 :
hahaha ja die in die film vijftien kilo weegt

maar die film wil ik ook heeel graag zien, komt ie toevallig op tv?
neen. Ze heeft mn deuveudeu geleend. Bale is een held.

in 2 jaar tijd van:

naar:

en weer naar:

"The producers of the film claim that Christian Bale dropped from about 180 pounds in weight down to about 120 pounds in weight to make this film. They also claim that Bale actually wanted to drop down to 100 pounds, but that they would not let him go below 120 out of fear that his health could be in too much danger if he did. His diet consisted of one can of tuna and an apple per day. His 63-pound weight loss is said to be a record for any actor for a movie role. He since gained the weight back for his role in Batman Begins (2005)."

En sommige mensen maar zeiken dat ze niet kunnen afvallen/aankomen. N00bs!
Oud 11-07-2006, 20:34
grandmommy
grandmommy is offline
het is om het feit dat hij er zoveel voor over heeft gehad maakt dat ik the machinist ongelofelijk graag wil zien. maar ik huur 'm wel een keer ofzeau
Oud 11-07-2006, 20:37
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik werd doodsbang wakker toen ik merkte dat een of andere mongool mn ramen aan t wassen was terwijl ik zonder kleren aan lag te maffen.
toen ben ik via allerlei bochten naar de douche gerend en heb daar n uur onder gestaan, nog natrillend van de schrik.
toen ging ik naar mn ouders en daarna boodschappen gedaan en mn kamer opgeruimd en meteen een gordijn opgehangen.
en ik heb n kaartje voor dour gekocht en ik heb n leuke kerel ontmoet
en zo ga ik denk ik maar eens zuipen in de bar thuis
Oud 11-07-2006, 20:54
Broeder
Broeder is offline
Ik heb zieken aangeraakt.
Oud 11-07-2006, 21:09
Apomes
Apomes is offline
Ik ben Antwerpen geweest voor de kapper! en daar kwam de politie binnen omdat er iemand gekidnapd was vorige nacht!
En op de meir keek ik constant uit naar mede forummers
Oud 11-07-2006, 21:48
woezel
woezel is offline
ik heb gewerkt en dus 2 keer 4 uur aan een stuk meer dan 1 ton zout in zoutvaatjes geschept.
toen ging ik bbq'en en nu ben ik moe.
Oud 12-07-2006, 00:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben bij een vriendin geweest met mijn skateboard (die al 7 jaar in een hoekje lag te rotten) om onze boardskilzz wat te verbeteren. Dat ging helaas niet zo goed, want ik sta verkeerd om op m'n board ofzo en toen pleurde ik vrij hard op m'n bek. Maar gelukkig heb ik een dikke pens die de klap opving...
Ook nog een poging gedaan tot koken (uit een kookboek, jawel!)
en het was nog te eten ook. Maar ja, er valt weinig te verzieken aan aardappels in tomatenprut met gehaktballetjes.
Daarna nog een belachelijk 'hoe moet ik neuken' programma gekeken op RTL4 en toen moest ik op mijn fietsje weer naar huis, in het donker, op een onbewoonde en onverlichte weg. Best creepy.
Maar gelukkig lag er thuis een pakje oreos op me te wachten en begon monty python net op tv, dus toen was ik weer blij.
Oud 12-07-2006, 07:35
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-07-2006 @ 01:27 :
Maar gelukkig lag er thuis een pakje oreos op me te wachten
Oud 12-07-2006, 11:23
*oma*
*oma* is offline
Ik heb gisteren de hele dag op de bank gehangen, omdat ik te misselijk was om ook maar iets te doen. Later toch nog maar eventjes naar de film gegaan, maar was toch nog misselijk en ik zat in het midden van de rij, haha, dat was leuk geweest
Anyway... nu voel ik me weer goed en ga ik straks naar het museum met een vriendinnetje en vanavond werken en uit en dan morgen weeer hetzelfde riedeltje, haha... een studentenleven gaat niet over rozen
Oud 12-07-2006, 11:35
innogen
innogen is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-07-2006 @ 21:14 :

in 2 jaar tijd van:
[afbeelding]

naar:
[afbeelding]
[afbeelding]

en weer naar:
[afbeelding]

"The producers of the film claim that Christian Bale dropped from about 180 pounds in weight down to about 120 pounds in weight to make this film. They also claim that Bale actually wanted to drop down to 100 pounds, but that they would not let him go below 120 out of fear that his health could be in too much danger if he did. His diet consisted of one can of tuna and an apple per day. His 63-pound weight loss is said to be a record for any actor for a movie role. He since gained the weight back for his role in Batman Begins (2005)."

Dat is echt extreem gewoon. Heb de film verder nog niet gezien, ga hem wel een keer huren. Lijkt me ubervet .

En afvallen onder een strict regime met privetrainers/dietistes/mental coaches weet ik veel is wat anders dan in je gewone leven. Kan je niet echt met elkaar vergelijken vind ik.
Oud 12-07-2006, 11:36
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-07-2006 @ 01:27 :

Daarna nog een belachelijk 'hoe moet ik neuken' programma gekeken op RTL4.
Haha dat heb ik ook gekeken echt hilarisch " Ooohhh ze is klaargekomen ik ben zo trots!" " Nou het beffen ging ook goed he?"
Oud 12-07-2006, 11:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
L_angel schreef op 12-07-2006 @ 12:35 :
Dat is echt extreem gewoon. Heb de film verder nog niet gezien, ga hem wel een keer huren. Lijkt me ubervet .

En afvallen onder een strict regime met privetrainers/dietistes/mental coaches weet ik veel is wat anders dan in je gewone leven. Kan je niet echt met elkaar vergelijken vind ik.
is ook, lekker 8 uur per dag betaald in de ijzers hangen is wat anders dan n paar uur in de week.
Oud 12-07-2006, 11:57
K-pax
K-pax is offline
Ik word zo opgehaald om naar duitsland te rijden en alcohol in te slaan , dus waarschijnlijk gaat er wel een fles open vanavond.
Oud 12-07-2006, 11:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 12-07-2006 @ 12:36 :
Haha dat heb ik ook gekeken echt hilarisch " Ooohhh ze is klaargekomen ik ben zo trots!" " Nou het beffen ging ook goed he?"
"Nu gaan we even praten over je poesje...of wat zeg jij eigenlijk"
"Nou, ik noem 't gewoon me doos."
Oud 12-07-2006, 12:26
Drez
Drez is offline
Ik ging gisteren naar een feestje in een parkje in A´foort en toen weer terug en nog in de kroeg gezeten. En slapen met mijn vriendje. Vanmorgen hoorde ik dat een goede vriend & een goed vriendinnetje gezoend hebben en ze vinden elkaar leuk en dat vind ik cute :*).
Straks ga ik naar mijn ouders want mijn broertje heeft zijn diplomading vanavond.
Oud 12-07-2006, 16:17
Inga
Inga is offline
werken
Oud 12-07-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 11-07-2006 @ 21:14 :

in 2 jaar tijd van:
[afbeelding]

naar:
[afbeelding]
[afbeelding]

en weer naar:
[afbeelding]

die gast is ook wel extreem dun in de film, dat draagt zeker bij aan het sfeertje

ik heb gewerkt.
Oud 12-07-2006, 18:34
Verwijderd
Ik ben naar de blauwvingerdagen geweest en daar houdt het eigenlijk wel op.
Oud 12-07-2006, 18:38
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 11-07-2006 @ 22:48 :
ik heb gewerkt en dus 2 keer 4 uur aan een stuk meer dan 1 ton zout in zoutvaatjes geschept.
toen ging ik zwemmen en nu ben ik moe.
Oud 12-07-2006, 21:24
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vanochtend een bed geschuurd wat mijn bed gaat worden. een twijfelaar van 1.80. en mijn vriend is 1.90 meter. ehhhh...
daarna heb ik paardgereden en daarna heb ik gezwommen met mijn mutti.
Oud 12-07-2006, 21:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd vandaag wakkergebeld door m'n zus, of ik even op m'n nichtje wilde passen. Dat heb ik met m'n moeie hoofd dus maar gedaan, want je kan zo'n hummeltje niet alleen laten he.
Naar 't Postkantoor gefietst, teringlang in de rij gestaan want het hele dorp bleek er te zijn, en uiteindelijk thuis aangekomen met 2 kaartjes voor Jamie Lidell.
Rooyackers, Kamps en Kamps op DVD zitten kijken en toen werden we gebeld door de neef van m'n vader. Die bleek jarig te zijn en hij nam ons mee uit eten bij het pannenkoekenhuis. Aldaar heb ik de chili con carne pannenkoek ontdekt. YumYum. En een gigantisch park met een strand waar ik al 13 jaar vlakbij woon en eigenlijk nooit ben geweest.
Nu ga ik slapen, want ik moet morgen weer werken en de aparte biertjes die ik heb verorberd zijn een beetje naar m'n hoofd gestegen.
Oud 12-07-2006, 21:38
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gerijlesd, naar stad geweest met mn zusje om een nieuwe telefoon te halen die ze niet in de goede kleur hadden. Daarna gegeten, naar bed gegaan, wakker geworden van een smsje met de mededeling of ik 22,50 wilde betalen aan een kado voor mn bazin. NEE en toen bedacht ik me ineens dat ik mn ipod moet opladen maar ik ben mn oplader kwijt dus moet het via de pc
Oud 12-07-2006, 21:43
matt trakker
matt trakker is offline
rxn:
welke telefoon? ik mag een nieuwe uit kiezen maar weet niet welke
Oud 12-07-2006, 21:48
Gadje
Gadje is offline
Motorola v3. Eerst wilde ze een roze, maar die was niet prepaid. Hadden ze m wel in t zilver, volgens de folder maar in de winkel hadden ze m alleen in t zwart...
Ik zou voor de Lg k800/chocolate gaan als ik nu mocht kiezen.
Oud 12-07-2006, 23:17
Electriq
Electriq is offline
Gewerkt. Alle patienten lullen over Willem Schippers en ik heb mn werk-aanbidder gemaild dat hij beter geen tijd in me kan investeren en ook geen gedichtjes meer hoeft te sturen, dus dat was weer een supergezellige dag
Om 21.45 vrij en toen werd ik naar de bushalte gebracht omdat het zo'n klein kuteindje lopen is, maargoed ik zeg geen nee
Oud 13-07-2006, 15:30
Halflight
Halflight is offline
Ik moest naar school en dat was net zo leuk als verwacht. Vanavond naar de stad om 'afscheid' te nemen van vakantiegangers. Wat een vreselijk woord en wat een sentimentele dozen.
Oud 13-07-2006, 15:45
Moustache
Moustache is offline
Ik heb mijn tas ingepakt zodat ik morgen richting Spanje kan vertrekken
Oud 13-07-2006, 15:51
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Doavid schreef op 13-07-2006 @ 16:45 :
Ik heb mijn tas ingepakt zodat ik morgen richting Spanje kan vertrekken
same, + wat spullen nog gehaald
Oud 13-07-2006, 16:06
Verwijderd
Ik werd vanochtend veel te moe wakker na 9 en een half uur slaap en ik ging naar mijn werk. Ik had heel weinig energie, dus ging ik naar huis en heb ik de hele middag geslapen
Oud 13-07-2006, 16:14
Verwijderd
ik heb mijn vingerafdrukken af laten nemen en bij iemand vingerafdrukken afgenomen en dat was wel grappig en mijn baas was in een goede bui dus we kregen ijsjes en mochten vroeg naar huis <345
Oud 13-07-2006, 16:25
Verwijderd
Ik stond op na een zware avond. Besefte me dat het een mooie fonzie was en toch eigenlijk best wel gezellig. Daarna merkte ik dat het toch ook eigenlijk best wel warm was. Iets wat ik niet altijd op prijs stel. Vandaag was zo'n dag waar dit het geval was. Te loom en lam om echt iets te ondernemen maar ik moest toch naar huis. Tas ingepakt, gitaar meegenomen en op naar huis gegaan. Trein was lekker koel, lang leve de airco in Syntus treinen.

Nu ben ik thuis en zit in met een ijskoude cola in de tuin met mijn laptop. Soms kan het leven best wel mooi zijn.
Oud 13-07-2006, 16:34
Verwijderd
ik heb zojuist eten gehaald bij de Wok to Go en zit dat nu onder het genot van een Hoegaarden op te eten. Goed te doen.
Oud 13-07-2006, 16:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 17:34 :
ik heb zojuist eten gehaald bij de Wok to Go en zit dat nu onder het genot van een Hoegaarden op te eten. Goed te doen.
oh ik ben jaloers
Oud 13-07-2006, 16:42
__
__ is offline
gisteren mn verjaardag gevierd met een stuk of 20 vrienden en taart enzo en dat was heel gezellig. vandaag tegen een uur of 15:00 uit bed gerold met roodbaard, voor het eerst legaal :') en ja nu ga ik lekker niks boeiends meer doen. al met al is het very fucking good to be back
Oud 13-07-2006, 16:42
Verwijderd
@rockaholic;

hoe was het bij de dokter?
Oud 13-07-2006, 16:46
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 17:42 :
@rockaholic;

hoe was het bij de dokter?
ik mag niet meer scheren met een mesje
Oud 13-07-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 13-07-2006 @ 17:42 :
gisteren mn verjaardag gevierd met een stuk of 20 vrienden en taart enzo en dat was heel gezellig. vandaag tegen een uur of 15:00 uit bed gerold met roodbaard, voor het eerst legaal :') en ja nu ga ik lekker niks boeiends meer doen. al met al is het very fucking good to be back
het zou voor je 18e pas strafbaar zijn als je ouders en jij aangifte zouden doen
Oud 13-07-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-07-2006 @ 17:46 :
ik mag niet meer scheren met een mesje
haha, gelukkig dat dat soort dingen soms zo onbenulig blijken te zijn
Oud 13-07-2006, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 17:49 :
haha, gelukkig dat dat soort dingen soms zo onbenulig blijken te zijn
mja zo ook dus gisteren bij mij
Oud 13-07-2006, 17:02
Metal
Metal is offline
ik kan het pas over 3 weken weg laten snijden
maar het zal vast niets zijn
Oud 13-07-2006, 17:03
Verwijderd
heeft iedereen nou opeens knobbeltjes?
Oud 13-07-2006, 17:05
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 17:34 :
ik heb ook wel zin in witbier gvd. ik heb alleen vieze brouwmeester

ik leer en ging naar de stad vanochtend. verder vader geholpen met onze mooie hoekbank naar het stort te brengen. hoppa, 1200 gulden weggegooid, kringloop wilde hem niet hebben omdat hij wit was wat een kutmensen, pffff

dus mensen die nog een mooie bank zoeken, ga ff naar het milieupark in valkenburg. als je geluk hebt ligt hij er nog :')
Oud 13-07-2006, 17:06
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 18:03 :
moedervlekje dude
Oud 13-07-2006, 17:17
Vice
Vice is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 13-07-2006 @ 17:14 :
ik heb mijn vingerafdrukken af laten nemen en bij iemand vingerafdrukken afgenomen en dat was wel grappig en mijn baas was in een goede bui dus we kregen ijsjes en mochten vroeg naar huis <345
klinkt leuk
Oud 13-07-2006, 17:32
Carn
Carn is offline
ik werd wakker en ging met een flinke pot koffie lekker buiten lezen. toen heb ik nog even een computerspelletje gedaan, maar al snel was de neiging er om weer buiten wat te lezen maar dan in combinatie met de hangmat. Voordat ik dat ging doen had ik zin in een lekker glas melk, maar tot mijn onsteltenis viel het pak melk op de grond en natuurlijk klapte het kloteding open. Je kan voorstellen dat ik daar wel een beetje onstemd van was geraakt. Gelukkig heb ik Chris Pennie filmpjes gevonden op Youtube en dat maakt veel goed.

In de hangmat ben ik toen in slaap gevallen en werd ik met schrik wakker en herinnerde me dat ik nog even een dvd ging ophalen en onderweg realiseerde ik dat ik voor mezelf eten moest koken en daar had ik geen zin in dus ben ik langs de friettent gegaan. En nu ben ik aan het eten.
Oud 13-07-2006, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 18:03 :
forumhype.

ik werd vandaag wakker bij mn vriendin,daarna ging ik naar utrech en deed ik de hele dag niet veel,en vanavond ga i drinken
Oud 13-07-2006, 17:58
Big Boi
Big Boi is offline
Een frikandel in m'n patatgleuf gedouwd.
Oud 13-07-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 13-07-2006 @ 18:32 :
[BGelukkig heb ik Chris Pennie filmpjes gevonden op Youtube en dat maakt veel goed.
[/B]
paas eens door!
Oud 13-07-2006, 18:28
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-07-2006 @ 18:32 :
ik werd wakker en ging met een flinke pot koffie lekker buiten lezen. toen heb ik nog even een computerspelletje gedaan, maar al snel was de neiging er om weer buiten wat te lezen maar dan in combinatie met de hangmat. Voordat ik dat ging doen had ik zin in een lekker glas melk, maar tot mijn onsteltenis viel het pak melk op de grond en natuurlijk klapte het kloteding open. Je kan voorstellen dat ik daar wel een beetje onstemd van was geraakt. Gelukkig heb ik Chris Pennie filmpjes gevonden op Youtube en dat maakt veel goed.

In de hangmat ben ik toen in slaap gevallen en werd ik met schrik wakker en herinnerde me dat ik nog even een dvd ging ophalen en onderweg realiseerde ik dat ik voor mezelf eten moest koken en daar had ik geen zin in dus ben ik langs de friettent gegaan. En nu ben ik aan het eten.
hehe<3
Oud 13-07-2006, 18:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-07-2006 @ 19:21 :
paas eens door!
panasonic youth:
http://youtube.com/watch?v=bRP3UqvIEIY

solo:
http://youtube.com/watch?v=TG-LJVVQpDI

lineair gebral: