Oud 13-07-2006, 19:36
*oma*
*oma* is offline
Gezwommen en verbrand
Oud 13-07-2006, 19:47
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-07-2006 @ 17:46 :
ik mag niet meer scheren met een mesje
ingegroeid haarzakje oid?
Oud 13-07-2006, 20:01
idontcare
idontcare is offline
ik ging gister naar ommen of all places, want m'n ouders + broertje en zusje kamperen daar 2 weken. dus ik gezellig op bezoek. vandaag weer terug en zometeen ga ik geloof ik uit.

oh en eerst leek kreta niet door te gaan, maar a.s. dinsdag ga ik er toch heen
Oud 13-07-2006, 20:01
Verwijderd
Te lang uitgeslapen, vrij geregeld voor morge, zometeen repeteren en daarna wat rondhangen bij een vriend van me. Al met al een rustig daje zou ik zo zeggen
Oud 13-07-2006, 20:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 13-07-2006 @ 20:47 :
ingegroeid haarzakje oid?
nee, een klier
Oud 13-07-2006, 20:20
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
idontcare schreef op 13-07-2006 @ 21:01 :
ik ging gister naar ommen of all places, want m'n ouders + broertje en zusje kamperen daar 2 weken. dus ik gezellig op bezoek. vandaag weer terug en zometeen ga ik geloof ik uit.

oh en eerst leek kreta niet door te gaan, maar a.s. dinsdag ga ik er toch heen
Haha ommen, twee halve koeien en een dor grasveld en dan heb je het daar wel zo ongeveer gehad.
Oud 13-07-2006, 20:37
__
__ is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 13-07-2006 @ 17:48 :
het zou voor je 18e pas strafbaar zijn als je ouders en jij aangifte zouden doen
hehe ja dat snap ik, ik bedoel dat het voor het eerst van mn ouders mocht. daarvoor alleen een paar keer zonder dat mn ouders ervan op de hoogte waren, dus vandaar
Oud 13-07-2006, 20:38
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vanochtend met mijn kat naar de dierenarts geweest voor een inenting en aangezien het de eerste keer was in zijn zesjarige leven dat hij daadwerkelijk naar de kliniek toe moest ( toen mijn pony nog thuis stond prikte de veearts hem gewoon mee) was hij niet zo op zijn gemak en kwam er dan ook een zeer continu en zeer luidruchtig ge'mwooaaaarrrwwwww' uit zijn strotje. de mensen naast ons dachtn dat hij krols was maar dat kan ie technisch gezien niet eens meer zijn.
Daarna ben ik met mijn moeder naar de stad geweest.
Oud 13-07-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 13-07-2006 @ 21:37 :
hehe ja dat snap ik, ik bedoel dat het voor het eerst van mn ouders mocht. daarvoor alleen een paar keer zonder dat mn ouders ervan op de hoogte waren, dus vandaar
op die fiets
Oud 13-07-2006, 22:09
Verwijderd
Ik liep door Den Haag en dat was wel leuk en ik kreeg cadeautjes for no reason en 's avonds kreeg ik een e-mail door gestuurd waarin over mij werd geroddeld haha
Oud 13-07-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 13-07-2006 @ 18:05 :
ik heb ook wel zin in witbier gvd. ik heb alleen vieze brouwmeester

ik leer en ging naar de stad vanochtend. verder vader geholpen met onze mooie hoekbank naar het stort te brengen. hoppa, 1200 gulden weggegooid, kringloop wilde hem niet hebben omdat hij wit was wat een kutmensen, pffff

dus mensen die nog een mooie bank zoeken, ga ff naar het milieupark in valkenburg. als je geluk hebt ligt hij er nog :')
500 euro is toch niet duur voor een bank? nu is hij al helemaal niets meer waard.

ik heb gebbqd en zo ga ik uit naar tivoli, ben je er ook?
Oud 13-07-2006, 22:37
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
White Trash schreef op 13-07-2006 @ 23:09 :
Ik liep door Den Haag en dat was wel leuk en ik kreeg cadeautjes for no reason en 's avonds kreeg ik een e-mail door gestuurd waarin over mij werd geroddeld haha
Copy-paste

Ik heb vandaag de bloemetjes buitengezet, letterlijk en figuurlijk.
Oud 13-07-2006, 23:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 13-07-2006 @ 23:15 :
500 euro is toch niet duur voor een bank? nu is hij al helemaal niets meer waard.

ik heb gebbqd en zo ga ik uit naar tivoli, ben je er ook?
ik vind het zonde om weg te gooien, maargoed.
nee ik ben er niet, binnekort vast wel. nijmeegse zomerfeesten ben ik wel iig
Oud 13-07-2006, 23:08
grandmommy
grandmommy is offline
wtf waarom bitchen jullie niet meer op elkaar
Oud 13-07-2006, 23:47
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 13-07-2006 @ 23:37 :
Copy-paste
Wees iets duidelijker want blijkbaar ben ik te naief. Die 'bammies met tzaziki' stijgen wel naar je hoofd hoor
Oud 14-07-2006, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben na m'n werk met m'n zus naar Jamie Lidell geweest. De avond begon wat kloterig, omdat we gingen eten bij Rotown en daar waren ze nogal sloom, en toen we bij Nighttown in de rij stonden stond het vol met teringmongolen, maarrrr...
Meneer Lidell maakte echt zoveel goed. Echt, wat een man, wat een stem, wat een bak met herrie en wat heb ik gedanst! <3
Helemaal briljant vond ik het dat veel mensen kwamen voor z'n hitjes en dat hij voornamelijk z'n weirde electroshizzle ging doen, en dat al de ouwe lullen met streepjes overhemden verveeld stonden te kijken. En pas toen die gasten weg waren gelopen zette Jamie 'multiply' in. Met veel meegezing. En een schattig blond jongetje. En een freaky 'Oh my god Jamie I love youuuu!' negerin.
Maar ik hou echt van jamie lidell. En hij zwaaide naar me. Hihihihihi.
Oud 14-07-2006, 00:17
jalapeño
jalapeño is offline
Lopen mokken.
Oud 14-07-2006, 00:29
Verwijderd
werken op mn vakantie werk en daarna bij mn gewone werk dus heb vandaag in totaal 14 uur gewerkt en nu heb ik au aan mn benen
en afwassen is kkwerk
Oud 14-07-2006, 00:37
__
__ is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 14-07-2006 @ 00:08 :
wtf waarom bitchen jullie niet meer op elkaar
ja inderdaad, ik miste het ook al
Oud 14-07-2006, 00:51
11
11 is offline
gewerkt. Ik viel tijdens mn pauze in slaap en betrapte mezelf op kwijlen toen ik wakker schrok .
Oud 14-07-2006, 01:42
matt trakker
matt trakker is offline
burial luisteren
Oud 14-07-2006, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 14-07-2006 @ 00:03 :
ik vind het zonde om weg te gooien, maargoed.
nee ik ben er niet, binnekort vast wel. nijmeegse zomerfeesten ben ik wel iig
oh 1 van de dagen ben ik er ook, yess ms eindelijk een meet & greet
Oud 14-07-2006, 01:46
matt trakker
matt trakker is offline
niet weer
Oud 14-07-2006, 01:54
Verwijderd
nou nou nou
Oud 14-07-2006, 03:23
Verwijderd
ik ging net uit en nu heb ik n brandond van een sigare
Oud 14-07-2006, 06:05
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik stond net op en heb de laatste spullen gepakt,

op vakantie nu doei
Oud 14-07-2006, 06:37
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 14-07-2006 @ 01:51 :
gewerkt. Ik viel tijdens mn pauze in slaap en betrapte mezelf op kwijlen toen ik wakker schrok .
oh dat doe ik altijd als ik slaap in het openbaar vervoer, charming
Oud 14-07-2006, 09:53
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
White Trash schreef op 14-07-2006 @ 00:47 :
Wees iets duidelijker want blijkbaar ben ik te naief. Die 'bammies met tzaziki' stijgen wel naar je hoofd hoor
Nee, volgens mij ben jij niet helemaal wakker. Ik doelde op het copy-pasten van die roddelbrief naar dit forum. (Waar anders op? )
En 'bammies met tzaziki' wtf?

Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 09:55.
Oud 14-07-2006, 10:53
11
11 is offline
Citaat:
Fake schreef op 14-07-2006 @ 07:37 :
oh dat doe ik altijd als ik slaap in het openbaar vervoer, charming

doe ik normaal ook, maar nu heb ik een nieuw plekje gevonden om dat te doen ;P
Oud 14-07-2006, 11:57
Halflight
Halflight is offline
Uitgeweest en toen gepoogd het huis van een vriendin in te komen. Niet gelukt, die idioot van een vader had de klip er op gedraaid . En toen gingen we maar ergens anders slapen en nu ben ik gigantisch brak en moet ik zo werken
Oud 14-07-2006, 12:03
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Halflight schreef op 14-07-2006 @ 12:57 :
Uitgeweest en toen gepoogd het huis van een vriendin in te komen. Niet gelukt, die idioot van een vader had de klip er op gedraaid . En toen gingen we maar ergens anders slapen en nu ben ik gigantisch brak en moet ik zo werken
Mijn vader deed dat vroeger ook altijd, nu woon ik gelukkig niet meer thuis, maar vroeger toen ik als 16 jarige thuis kwam van het uitgaan en erachter kwam dat de deur op slot zat was het kut. Je vader wakker moeten bellen om 4 uur snachts
Oud 14-07-2006, 12:35
Sheitan
Sheitan is offline
Wakker worden omdat de werkster die **** stofzuiger aandeed, naar de badkamer waggelen & merken dat mn schouders verbrand waren...
Oud 14-07-2006, 12:38
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Sheitan schreef op 14-07-2006 @ 13:35 :
Wakker worden omdat de werkster die **** stofzuiger aandeed, naar de badkamer waggelen & merken dat mn schouders verbrand waren...
Fuck ik realiseerde me daarnet ook dat ik een werkster nodig heb.
Oud 14-07-2006, 12:50
polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 01:09 :
Ik ben na m'n werk met m'n zus naar Jamie Lidell geweest. De avond begon wat kloterig, omdat we gingen eten bij Rotown en daar waren ze nogal sloom, en toen we bij Nighttown in de rij stonden stond het vol met teringmongolen, maarrrr...
Meneer Lidell maakte echt zoveel goed. Echt, wat een man, wat een stem, wat een bak met herrie en wat heb ik gedanst! <3
Helemaal briljant vond ik het dat veel mensen kwamen voor z'n hitjes en dat hij voornamelijk z'n weirde electroshizzle ging doen, en dat al de ouwe lullen met streepjes overhemden verveeld stonden te kijken. En pas toen die gasten weg waren gelopen zette Jamie 'multiply' in. Met veel meegezing. En een schattig blond jongetje. En een freaky 'Oh my god Jamie I love youuuu!' negerin.
Maar ik hou echt van jamie lidell. En hij zwaaide naar me. Hihihihihi.
Hehe dat blonde jongetje was geweldig ja.
Oud 14-07-2006, 12:59
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
brak wakker worden en wat My name is Earl kijken, nu een flyert ontwerpen en dan vanavond baar draaien tijdens een hc avondje en daarna de kroeg in
Oud 14-07-2006, 13:03
Verwijderd
gewerkt en straks mijn fiets naar de fietsenmaker brengen oftewel een uur lopen aarrghhhhhhh.
vanavond gothiccen of iets anders interessants.
Oud 14-07-2006, 13:15
grandmommy
grandmommy is offline
jezus er staan twee kerels in de tuin te timmeren en ze elden net aan maar dikke lul dat ik open doe.
Oud 14-07-2006, 13:22
grandmommy
grandmommy is offline
oja gisteren zat ik een ijsje te eten en toen zat er een jongen voor me en die had memento mori op zijn arm en ik dacht ' damn wat lelijk' en toen stond hij op en toen bleek het die darter met die lippiercing te zijn. spannend zeg.
Oud 14-07-2006, 14:24
vixen
vixen is offline
Ik moet werken tot 5 uur, maar iedereen is weg, behalve een halfgare vent. Dus nu hoef ik niks te doen behalve sigaretjes roken met mn new found friend. 11,- per uur hoezee.
Oud 14-07-2006, 15:49
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 14-07-2006 @ 10:53 :
Nee, volgens mij ben jij niet helemaal wakker. Ik doelde op het copy-pasten van die roddelbrief naar dit forum. (Waar anders op? )
En 'bammies met tzaziki' wtf?
Oh sorry, ik bied mijn excuses bij deze aan.

De inhoud van de brief was niet zo boeiend maar het ging erover dat ik WALGELUK, LILLIK, en ook AGTERBAKZ was en KAPZONESZ had. Ja, ook op die manier geschreven.
Oud 14-07-2006, 16:08
idontcare
idontcare is offline
ik werd wakker en besloot op te ruimen en mijn koffer in te pakken. helaaas kwam dit er niet van. vanmiddag ben ik even naar delft geweest om cadeautjes te kopen voor een ziek vriendinnetje, zometeen werken, vanavond naar de kroeg. eindelijk mag ik eens lang blijven want ik heb na vanavond vakantie en hoef morgen dus ook niet te werken <3
Oud 14-07-2006, 16:30
Carn
Carn is offline
wakker, koffie, lezen, koffie, drummen, eten en dadelijk ga ik werken
Oud 14-07-2006, 18:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest werken en toen was er een vervelende man en die gaat nu een klacht over me indienen
Oud 14-07-2006, 20:24
11
11 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 14-07-2006 @ 19:50 :
ik moest werken en toen was er een vervelende man en die gaat nu een klacht over me indienen
wat heb je gedaan?
Oud 14-07-2006, 20:27
Verwijderd
Opstaan, pianospelen, naar de bibliotheek (om een boek te halen), films kopen, naar een andere bibliotheekvestiging (om te werken), eten, film ruilen+Media Markt+Sting
Oud 14-07-2006, 21:22
Verwijderd
Vandaag ging ik last-minute winkelen in Den Bosch en dat vind ik altijd wel een leuk stadje. Verder veel woonwinkeltjes bezocht en een heel mooi wannabe 'antiek' dienblad gevonden met een Franse tekst. Verder nog wat cadeautjes gehaald voor binnenkort-jarigen.
Oud 14-07-2006, 21:24
Gadje
Gadje is offline
Ik heb eerst gewerkt, doen gerijlesd. Daarna naar stad gegaan met mn mama en zusje. Een truitje en tas gehaald een telefoon voor mn zusje. Nu ben ik eigenlijk best wel moe...
Oud 14-07-2006, 22:33
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
11 schreef op 14-07-2006 @ 21:24 :
wat heb je gedaan?
helemaal niets hij had een prijskaartje ergens weggehaald en ik vroeg of ie die misschien even terug wilde plaatsen en toen zei die: 'nee dat mag jij doen' met een big smile zovan jij bent mijn slaaf en toen zei ik iets wat hij niet grappig vond, liep ik weg en gooide met het kassadeurtje en toen kwam ie achter me aan en vroeg naar m'n naam en die heb ik 'm luid en duidelijk gegeven en toen maakte ie me nog extra erop attent dat ie 'n klacht ging indienen nou je doet je best maar .

dus dat.
Oud 14-07-2006, 22:36
Carn
Carn is offline
wat een n00b.
Oud 15-07-2006, 00:01
11
11 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 14-07-2006 @ 23:33 :
helemaal niets hij had een prijskaartje ergens weggehaald en ik vroeg of ie die misschien even terug wilde plaatsen en toen zei die: 'nee dat mag jij doen' met een big smile zovan jij bent mijn slaaf en toen zei ik iets wat hij niet grappig vond, liep ik weg en gooide met het kassadeurtje en toen kwam ie achter me aan en vroeg naar m'n naam en die heb ik 'm luid en duidelijk gegeven en toen maakte ie me nog extra erop attent dat ie 'n klacht ging indienen nou je doet je best maar .

dus dat.
Wat een sukkel. Ik heb ook echt een hekel aan van die klanten met de instelling "jij bent mijn slaaf, muhahah".

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten