Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat wil je later voor beroep uitoefenen?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Teveel gedronken, teveel gepraat, teveel gezegd. Maar S. is lief. En jemig, wat snap ik het allemaal weer en wat snapt ze mij. En natuurlijk geen auto gehaald. Klootzak. En ja hoor, we zitten weer met een probleem. Hetzelfde, dat is dan wel weer grappig. Maar wat moeten we er nou mee. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en @ moon: die smileys zijn zo ![]() ![]() En wat die laatste zin betreft: ik denk dat de meesten op dit forum wel gelukkig kunnen zijn maar dat vaak zelf niet inzien. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Mijn kamer is weer helemaal schoon, had gisteravond al gestofzuigd, vanmorgen de was weggewassen, straks nog wat strijken, de ramen zijn gezeemd, de vensterbank, nachtkastje, tafeltje, tv-kastje, boekenkast, bureau, ladenkastje en alle deuren zijn weer helemaal schoon. Moet alleen mijn inbouwkasten nog maar daar heb ik geen zin meer in. De wc is ook weer schoon en ruikt naar zwembad ![]() ![]() ![]() Ik heb een brief gehad van de Hogeschool dat ik echt mijn propedeuse heb gehaald en hem volgende week mag komen halen, heb er zin in ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |