Oud 14-07-2006, 09:33
ilse
ilse is offline
ik verveeeeeeeeeeeeeeeel me.

maar goed gelukkig voel ik me nu wel goed
Oud 14-07-2006, 10:05
rare kwast
rare kwast is offline
te koop.. broertje.. 19 jaren (bijna 20) doet aankomend jaar laatste jaar vwo. werkt daarnaast bij media markt (reclame!!)
denkt dat HIJ alleen overal recht op heeft, doet wat hem uitkomt en wat hij wil..

over de prijs worden we het vast eens..
Oud 14-07-2006, 10:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik snap dat er een heleboel asociale mensen zijn in de maatschappij van tegenwoordig, maar dat mensen mij dan meteen als een asociale gaan behandelen, terwijl ik me absoluut niet zo gedraag; daar kan ik me wel aan ergeren.
Ga je netjes zitten bij de apotheek, omwille van de privacy bij de balie... Wil er een vrouw (die na mij binnenkwam en wel bij de balie was blijven staan) voorschieten. Ze erkende wel dat ik eerst was, maar zei dat ik dan maar had moeten blijven staan. *zucht*
En bij de bibliotheek had ik mijn handen nogal lastig vol toen ik mn boeken op de balie legde, dus ik legde ze op het randje, wilde overpakken en dan naar dat mens toeschuiven. Snauwt ze meteen: schuif ze even verder, dat is toch niet te veel gevraagd.
Grrr, waar was ik mee bezig, muts!

Maar goed, ik heb mijn dagelijkse tochtje weer gehad. Misschien binnenkort voor Vriendje nog een luisterboek lenen in de bieb, 'leest' ie ook weer eens wat anders in al die reistijd.

Verder word ik echt gek van al het gecontroleer van mijn ouders. Ik zal echt blij zijn als ze op vakantie zijn en ik daarna het huis uit ben. Bij alles vragen ze wat ik doe en waarom. En ik mag natuurlijk ook al de hele week in mijn eentje de afwas voor vier personen regelen... Maar goed, nog even volhouden.

[edit: woordfoutje]

Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 14:34.
Oud 14-07-2006, 10:52
Verwijderd
Oh, waarom ben ik toch zo boos? Waarom voel ik me geïrriteerd? Waarom voelt het alsof er heel veel druk op me ligt? Waarom twijfel ik zo aan mezelf?
Oud 14-07-2006, 11:37
Verwijderd
Ik haat mezelf, ik haat mezelf, ik haat mezelf. Christus.
Oud 14-07-2006, 13:01
coopergirl
coopergirl is offline
over 2,5 uur ben ik vrij \0/
ik wil eens uitslapen....

straks naar de birthday van st vati.. 41 jaar alweer
Oud 14-07-2006, 13:22
kroot
kroot is offline
Inge en Paul zijn schatten!
Gisteren was het met vlagen gezellig. Mijn baas kwam ook nog langs terwijl hij helamaal kapot was.
Oud 14-07-2006, 13:34
ilse
ilse is offline
ik ben dood en dood moe...
Oud 14-07-2006, 14:40
coopergirl
coopergirl is offline
nog 50 minuten -> dan vrij! het is weer vrijdag hoor, rete rustigggg.
De N34 waar ik altijd over rijd, is 't weekend afgesloten, want er wordt geasfalteerd.. eurrr ik moet een andere route rijden... hell yeah, ik ben ook al zo'n held op onbekend terein ( )

oja, proficiat, kroot!!
Oud 14-07-2006, 14:53
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Ik vind dat moeders hun dochters niet horen uit te schelden voor kutwijf.. dat deed ze dus gisteravond
Oud 14-07-2006, 15:28
Redhair
Redhair is offline
Gefeliciteerd Kroot!

Fijn, ik zit te janken. Ja, en waarom? Om N. natuurlijk. Belde M. net, om te vragen of hij al nieuwe pep heeft. Nog niet, vanavond pas. Maar dan komt D. hier, dus kan ik niet. Kreeg toen N. aan de lijn.
Ja jongen, veel plezier op je vakantie. Ga maar liften richting Monaco.
"Hoelang blijf je weg dan?"
"Och, dat weet ik niet. Twee weken ofzo, of vier. Ik zie het wel. Lekker chillen op het strand in monaco, jointje erbij."

Goedzo N., neem maar wiet mee. Leuk, als je daar opgepakt wordt. Hier zat je een aantal dagen in de cel, daar duurt het wel wat langer. Een jaar geleden ging hij ook 'twee weken' naar Engeland, uiteindelijk duurde het een half jaar, het beviel hem daar. Blij dat ik toen niet met hem omging.

Godver, waarom geef ik zoveel om hem? Was hij maar niet teruggekomen naar hier, was hij na de brand maar weggebleven. Ik was eindelijk gewend dat hij er niet meer was, komt hij terug, nu mag ik weer afwachten. Hoelang zie ik je nu niet? Ik wil je niet weer zoveel missen. En als je terugkomt, hoe gaat het dan? Pakken we onze vriendschap weer op?

Jij hebt afgeleerd je niet teveel aan mensen te hechten, omdat je tevaak gekwetst bent of je hun gekwetst hebt. Je bent zo vrij als een vogel, leeft echt met de dag, je gaat en staat waar je wilt. Maar je vergeet dat mensen zich wel aan jou hechten.

Je had weg moeten blijven.
Oud 14-07-2006, 15:36
Verwijderd
@Kroot: gefeliciteerd!!! *Lang zal je leven* *blaast op toetertje*

Ot: de basisschool hier tegenover heeft feest. De hele dag draaien ze al tering harde muziek. Van kabouter Plop tot Shakira. En echt keihard. Ik heb al zo'n hekel aan die muziek en ik kan dus niet mn raam open zetten, want dan word ik gek. Blugh en ik moet nog naar mn werk, urenregistratie inleveren... Geen zin... *Luiheid*
Oud 14-07-2006, 15:36
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd kroot
Oud 14-07-2006, 15:42
Verwijderd
Gefeliciteerd, kroot!

Ik heb al twee dagen het gevoel dat het weekend is...komt omdat CJ vrij is...vandaag vind ik alles maar saai, we zijn allebei moe en hebben niet echt zin om iets te doen (geldt met name voor hem ), zometeen nog ff naar de bouwmarkt, hoop ik, dan kan ik de plantenbak met aarde vullen en de plantjes platen, wie weet overleven ze het dan nog, en de kaarsendingen ophangen aan het balkonhek. Behalve dat het op het moment overal een beetje een puinzooi is, wordt het best gezellig. Voor mijn diploma heb ik van mijn schoonouders twee hele mooie lantaarns gekregen, die staan nu in de vensterbank en dat ziet er echt uit. Op het balkon staan allemaal kaarsen en de plant die ik van mijn ouders gehad heb en verder nog allemaal andere planten, wat het beeld er achter ook leuk maakt. 't wordt nog wel wat.
Oud 14-07-2006, 16:30
Lotte
Lotte is offline
Ik ben blij want mijn eerste dag werken ging over het algemeen goed en het was in vergelijking met eerder werk echt een hemel En ik verdien ook nog eens geld
Oud 14-07-2006, 16:32
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 14-07-2006, 16:42
Nyawa
Heerlijk om te merken dat je nog steeds voor de volle 100% meetelt op je oude schooltje, dat het nog steeds even gezellig is en dat je nog steeds met hyperactieve derdeklassers zinloze zoektochten kunt houden, zonder dat iemand raar opkijkt.

Vanavond zie ik vriendjelief alweer. Heerlijk, ouders die een weekendje weg zijn .
Oud 14-07-2006, 16:43
Nona
Nona is offline
Ik kreeg opeens veel geld van de baas.
Oud 14-07-2006, 16:51
da leentjuh
da leentjuh is offline
Argh paniek
Oud 14-07-2006, 17:13
Redhair
Redhair is offline
Heb net lang met J. op msn gepraat, het was voor beide een confronterend gesprek. Heb er zelf door gejankt, maar het was fijn. Ga zo eten, daarna even naar hem toe. God, ik zie hem elke dag, maar dat maakt niet uit. D. ook maar even opgebeld, zodat ze ook daarheen komt, hoef ik niet direct weer weg.
Hmm, ik heb opzich fijne vrienden, al zijn het junkies.
Oud 14-07-2006, 17:53
Verwijderd
Zo het is weekend! Heb de hele week gewerkt, dus hoewel het vakantie is, voelt het toch zo. Ga lekker van de zon genieten en eindelijk m'n boek lezen

Gelukkig gaat m'n zusje naar d'r vriendje tot en met maandag, anders was het wel wat anders. Net onder het eten bleek maar weer wat een wereld van verschil er tussen ons zit Ik wil niet beweren dat ik veel slimmer ben ofzo (zij is geslaagd voor het VMBO, ik heb VWO gedaan), maar sociaal en emotioneel gezien is ze zó verschrikkelijk dom dat ik zin heb om tegen d'r te gillen dat ze normaal moet doen. Ze heeft een bijbaantje als cassière en had een oud vrouwtje wat boodschappen had voor 15 euro, maar 1,50 bij zich had. Ze vertelde net, zonder medelijden, dat ze dat echt niet vond kunnen, enzovoorts. Ze heeft gewoon totaal geen begrip voor mensen. M'n ouders weten het wel, ik zag het aan m'n vader. Maar we lieten het maar. Maar ik zat mezelf op te eten, vooral toen ze daarna niet eens wist welke politicus bij welke partij hoort

Anyway, van dit soort onzin heb ik dit weekend dus geen last meer.
Oud 14-07-2006, 18:56
Verwijderd
Oh mijn god, oh mijn god ze zingen zó zó zó zó vals! De vergunning is al bijna een uur afgelopen en ze gaan maar door, met dat vreselijke valse geblèr... *Mn arme oren*
Oud 14-07-2006, 19:17
kroot
kroot is offline
*geeft sonho oordopjes*

Ik heb net alle planten buiten water gegeven en nu ben ik zelf kletsnat
Oud 14-07-2006, 19:25
Yana
Yana is offline
Teveel, veel teveel. Ik voel me ineens zo weer heelmaal inzakken, terwijl het de laatste paar dagen zo goed gaat met eten.

Ik heb niet geluisterd naar mijn remmingen, mijn stemmetjes, mijn negatieve gedachtes en mijn angsten.. maar nu zie ik mijn buik en ik zou willen dat ik het wel gedaan had. Ik ben de laatste paar dagen op gewicht gebleven, niet aangekomen maar zeker ook niet afgevallen. Ik baalde, en baal, er zwaar van, maar ik ging verder met mijn persoonlijke strijd. En nu. Ineens voel ik weer die paniek, die angst, en die walging. Ik wil niet, ik wil helemaal niet zoveel eten. Weg moet het, allemaal uit mijn lichaam. Ik wilde dat ik mijn sportabonnement in een vlaag van moedigheid niet had beperkt tot 1x in de week, dat ik nu naar de sportschool zou kunnen rennen om alles eraf te sporten.

Ik heb het nu zo nodig dat hij even op me inpraat, me vertelt dat ik het red en dat ik door moet gaan met vechten. Maar ik weet gewoon dat ik het hem niet zeg, en dat hij er niet om vraagt en dat ik hem morgenavond pas weer ga zien (misschien). Ik ben zo bang ineens weer, terwijl ik zo goed bevrijd was van die afval-druk de laatste paar dagen. Ik kon haar zo goed de baas, ik duwde mijn negatieve gedachtes naar de achtergrond en ik heb gewoon écht normaal gegeten. En nu dit weer. Vandaag probeerde ik alles te relativeren ("Maken een paar kilootjes meer je leven echt zo dramatisch dat je niet gelukkig kan zijn? Zal je eigenlijk wel écht gelukkig zijn als je minder weegt?") en het voelde allemaal wel ok, mijn verstand was sterker dan mijn gevoel. Maar nu.. bah. Ik haat dit gevoel, ik vervloek het en ik haat die schaamte en dat schuldgevoel. Wat ben ik nou *#*(%& met mijn leven aan het doen?
Oud 14-07-2006, 19:38
Verwijderd
100% fake. :/
Oud 14-07-2006, 20:20
moon
moon is offline
@kroot: gefeliciteerd!

ot: Owwww ik ben zooooo blij, ik ben zo blij !!!!
Yesssssssssssssss

Ik ben echt zo blij

Sorry het is zo overweldigend wat ik voel, kan het even niet laten om zo overdreven blij te zijn!

Ik heb me vandaag aangemeld voor vrijwilligerswerk met verstandelijk en lichamelijk gehandicapten en met dementerenden en eenzame ouderen.
Ik had nooit gedacht dat ik het gedurfd had, dat ik die stap zou zetten....maar ik ben er, en kom er nu niet meer vanaf. Vanaf nu ga ik echt ervaring opdoen met de doelgroepen waar ik zo graag ervaring mee op wil doen, waar ik later mee wil werken.

Daarnet ben ik met mijn ouders naar de buurvrouw geweest op verjaardagsvisite. Mijn buurvrouw heeft een lichamelijk beperking en een verstandelijk beperking (niveau van een kind van 5)
Geloof het of niet...ik huil nu...gewoon omdat ik het zo mooi vond die verjaardag. Die vrouw was zo blij en gelukkig, ik moet er echt van huilen omdat ik haar zo lief vond enz. Bij elk cadeautje dat ze kreeg verscheen er een glimlach op haar gezicht van oor tot oor en als ze het uitgepakt had riep ze: "applaus!". Ze was zo blij en zij heeft mij zo blij gemaakt. Mijn hart is helemaal open gegaan. Ik besef me ineens hoe gelukkig ik ben, of althans kan zijn.

Ik ben zo blij en zo emotioneel...en ik spoor geloof ik niet. *huilt van geluk*
Oud 14-07-2006, 20:27
coopergirl
coopergirl is offline
Leuk eens iets opgewekts van je te lezen, moon
Oud 14-07-2006, 20:28
moon
moon is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-07-2006 @ 21:27 :
ik doe het meteen ook maar even overdreven opgewekt (maar wel zoals het ook echt voelt!)
Oud 14-07-2006, 20:42
cagie
cagie is offline
Dat had ik echt niet moeten doen. Ik wist dat het ooit een keertje zou gebeuren of dat ik in ieder geval in zo'n situatie terecht zou komen. En ik heb alleen maar op mijn gevoel gehandel, stom. Mijn verstand was gewoon weer eens helemaal weg ofzo. Ik heb ook geen enkel moment getwijfeld of überhaupt nagedacht... En ik voel me niet eens schuldig en al helemaal niet rot. In ieder geval nu nog niet misschien dat dat nog komt. Ookal betwijfel ik het eerlijk gezegd... En op eens ben ik net als diegene die ik altijd heb veroordeeld of verafschuwd. Net zo fout en net zo gevoelloos...
Oud 14-07-2006, 21:10
Meissiej
Meissiej is offline
Moe en buikpijn en niet zo'n beetje ook.
Oud 14-07-2006, 21:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, ik heb een sok opgestofzuigd

Ik krijg de stofzak niet open en durf het ook niet echt maar ik wil wel mijn sok terug, want ik heb al zo weinig complete paren Iemand tips of ervaring?
Oud 14-07-2006, 21:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
moon schreef op 14-07-2006 @ 21:28 :
ik doe het meteen ook maar even overdreven opgewekt (maar wel zoals het ook echt voelt!)
Geniet ervan *stuiter smiley plaatst *

Wat wil je later voor beroep uitoefenen?
Oud 14-07-2006, 21:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 14-07-2006 @ 22:10 :
Damn, ik heb een sok opgestofzuigd

Ik krijg de stofzak niet open en durf het ook niet echt maar ik wil wel mijn sok terug, want ik heb al zo weinig complete paren Iemand tips of ervaring?
Kijk bij de hema, kruitvat, zeeman, markt naar een paar goedkope sokken Ik heb zo'n bak waar je makkelijk opgezogen spullen uit kan vissen.. Maar met oog op je astma zal een zak loshalen niet zo'n puik plan zijn.
Oud 14-07-2006, 21:28
Verwijderd
@ kroot: gefeliciflapstaart!!! dat je maar veel taart mag eten en veel cadeautjes mag krijgen en een heeeele fijne dag hebt !!!!

OT: Ik hoop zo dat die kamer wat wordt... dat zou wel echt super zijn! Maar ik wil niet te ver op de zaken vooruit lopen, want strax is het weer nix of vinden ze mij nix of weet ik veel.
Ik heb nog steeds best veel pijn en alles is door de narcose echt heel erg ontregeld, dat is echt best naar...
Morgen gezellig met vrienden een dagje. Heb ik wel erg zin in. Eerst nog even wat lekkers ervoor maken morgen .
Oud 14-07-2006, 21:30
Roosje
Roosje is offline
@ Kroot: Feli!

Ontopic: En nu ga ik schrijven. Of lezen. Of allebei. Whatever.
Oud 14-07-2006, 21:33
Meissiej
Meissiej is offline
En opnieuw is daar hetzelfde verwarrende gevoel
Oud 14-07-2006, 21:49
Verwijderd
ik wil nu echt niet meer.
Oud 14-07-2006, 22:05
Verwijderd
na ene half jaar om elkaar hene gedraaid te hebben, liefdesverklaringen over en weer, seks en veel liefde,

is hij ineens terug bij zijn ex.

en heb ik me weer gesneden.

anti climax.

damn.
Oud 14-07-2006, 23:12
darkfairy
darkfairy is offline
wat een dag
Oud 14-07-2006, 23:13
Roosje
Roosje is offline
Dus kijk.

Ik kàn het wel. Nog wel. Jammer dat ik moet slapen.
Oud 15-07-2006, 01:20
Redhair
Redhair is offline
Hmm, bij J. en K. was het weer eens leuk. Om kwart over zeven was ik daar. Biertje, jointje, gezelligheid. Om vijf voor acht pakte J. de spiegel om wat lijnen te leggen, om acht uur zou D. komen. Ze weet dat ik af en toe gebruik, niet zovaak. J. nam een lijn, de bel ging. Ik liet haar binnen, toen ik weer ging zitten kreeg ik de spiegel. Ik snoof wat en kletste met D.
Later nam K. ook een lijn, D. deed alsof het doodnormaal was.
Voor mij is het ook doodnormaal, maar dit is toch wel iets nieuws voor haar, dat er gewoon als vanzelfsprekend gesnoven word. Om half tien gingen D. en ik naar mijn huis.

Daar lang met haar gepraat over drugs, leven en dood. Dat ik leef voor anderen. Ik me best goed voel, de afgelopen tijd, vrij vaak gelukkig ben, maar toch dood wil. Zij kende het wel.
Ook gepraat over hoe we onszelf over twee jaar zien. Door mij ziet zij ook het junkiewereldje, of dat invloed op haar heeft. Ze vertelde dat het wel erg verleidelijk is om ook eens pep te proberen. Dat vind ik erg, dat door mij het voor haar verleidelijk wordt. Ze ziet toch hoe kansloos J. en K. enzo eigenlijk zijn. Maargoed, ik hou haar er wel vanaf.

En hoe zie ik mezelf over twee jaar? Net zo kansloos als hun? Of een leven zonder pep? Ik wil allebei niet.
Oud 15-07-2006, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 14-07-2006 @ 20:38 :
100% fake. :/
Idem.

Teveel gedronken, teveel gepraat, teveel gezegd. Maar S. is lief. En jemig, wat snap ik het allemaal weer en wat snapt ze mij.

En natuurlijk geen auto gehaald. Klootzak.

En ja hoor, we zitten weer met een probleem. Hetzelfde, dat is dan wel weer grappig. Maar wat moeten we er nou mee.

Iemand die misschien peetouder wil worden
Oud 15-07-2006, 07:34
farai
farai is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-07-2006 @ 21:27 :
Daar ben ik het mee eens.

en @ moon: die smileys zijn zo .

En wat die laatste zin betreft: ik denk dat de meesten op dit forum wel gelukkig kunnen zijn maar dat vaak zelf niet inzien.
Oud 15-07-2006, 07:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben stom. Ik had geen ruzie moeten maken.
Oud 15-07-2006, 11:12
darkfairy
darkfairy is offline
verveling
Oud 15-07-2006, 12:01
Verwijderd
mijn hoofd tolt............
Oud 15-07-2006, 12:05
Stefanie
Stefanie is offline
Net wat oude mms-jes teruggevonden, raar om na te lezen. Kwam er zelfs achter dat ik sommige tekstjes niet eens goed had gelezen... Vervlogen tijden
Oud 15-07-2006, 14:44
rare kwast
rare kwast is offline
pff.. hoofdpijn, zere rug en super moe..
net weer twee uur geslapen *gaap*
Oud 15-07-2006, 15:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-07-2006 @ 22:13 :
Kijk bij de hema, kruitvat, zeeman, markt naar een paar goedkope sokken Ik heb zo'n bak waar je makkelijk opgezogen spullen uit kan vissen.. Maar met oog op je astma zal een zak loshalen niet zo'n puik plan zijn.
Vriendjelief gaat het volgende week proberen tot die tijd hoop ik op mooi weer zodat ik geen sokken nodig heb

OT: Mijn kamer is weer helemaal schoon, had gisteravond al gestofzuigd, vanmorgen de was weggewassen, straks nog wat strijken, de ramen zijn gezeemd, de vensterbank, nachtkastje, tafeltje, tv-kastje, boekenkast, bureau, ladenkastje en alle deuren zijn weer helemaal schoon. Moet alleen mijn inbouwkasten nog maar daar heb ik geen zin meer in. De wc is ook weer schoon en ruikt naar zwembad Heerlijk zo'n schoon huis Vanavond naar Amsterdam, morgen naar Purmerend naar Racoon, heb er zin in, lijkt me wel gaaf Heerlijk zo'n relaxed weekend.

Ik heb een brief gehad van de Hogeschool dat ik echt mijn propedeuse heb gehaald en hem volgende week mag komen halen, heb er zin in
Oud 15-07-2006, 16:05
Saarah
Saarah is offline
Dit gaat niet lukken. Ik kan hem nooit vergeten als ik hem zo vaak blijf zien. En daarbij, ik wìl hem helemaal niet vergeten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten