Oud 31-07-2006, 20:26
Marlou
Marlou is offline
Getraint Getraint en nog is Getraint..
Advertentie
Oud 31-07-2006, 20:29
woezel
woezel is offline
vandaag bijna niks en dan voeli k me altijd zo slecht, morgen gelukkig naar gent, piercing laten zetten en rondhangen.
Oud 31-07-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Marlou schreef op 31-07-2006 @ 21:26 :
Getraint Getraint en nog is Getraint..
Oud 31-07-2006, 20:35
Hella
Hella is offline
gewerkt en de was gedaan.
dat was toen ik nog in de veronderstelling was dat de woa camping morgen al open was. nou dus lekker morgen avond en nacht gaan rijden. momenteel zit ik van een biertje te genieten.
Oud 31-07-2006, 20:42
idontcare
idontcare is offline
godver ik haat inpakken
Oud 31-07-2006, 20:46
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nou, ik ging een shirtje terugbrengen bij tante Bep en toen hebben we een sapje gedronken. Daarna moest ik weg. Nu verveel ik me en stuur ik pm's aan mijn favoriete forummers.
Oud 31-07-2006, 22:07
Verwijderd
me verslapen, nog 3 uurtjes naar mijn werk geweest, opgeruimd, tonijn salade gemaakt, getennist en nu hang ik voor de computer en de tv
Oud 31-07-2006, 22:25
Metal
Metal is offline
Ik kijk 'Who is cletis tout'.
Oud 31-07-2006, 22:32
Electriq
Electriq is offline
yehhh ik heb 1/3 van de monsterafwas gedaan
als materiele bekrachtiger eet ik nu Dorito's en ik moet zo slapen zzz
Oud 31-07-2006, 22:36
grandmommy
grandmommy is offline
ik ging een pak invlechthaar straighten met de stoomfunctie van mijn steiltang voor hairextensions maar ik besloot het nat te maken door het in een pot met kokend water te leggen en toen was het te nat en toen kon ik niet verder argh argh en ik had gehoopt vanavond nog lang haar te hebben. nouja, shitz0rs, mogguh dan maar.

en ik keek the mummy maar mijn nephaaravontuur was toch wel gewaagder en spannender dan die film. alleen die mummy Vosloo blijft me dodelijk intrigeren met zijn danoontje powers.
Oud 31-07-2006, 22:43
Sjoerd
Sjoerd is offline
eerst ging ik met m'n 2 chickies naar een ander chickie pannekoeken bakken en opeten, terug, thuis eten, toen weer met die 2 chickies chillen en nu ben ik thuis en spreek ik een vriendin weer want die is éindelijk verhuist en heeft msn!
Oud 31-07-2006, 22:43
Skilly
Skilly is offline
Heledag gefietsud mathenesse-spaansepolder-blijdorp-langs van Nelle gefiets. Was wel leuk totdat 1 of andere engerd in een bling bling auto een hand naar ons uitstak.
Wel heerlijk gefietst
Oud 31-07-2006, 22:47
Hella
Hella is offline
Citaat:
Skilly schreef op 31-07-2006 @ 23:43 :
Was wel leuk totdat 1 of andere engerd in een bling bling auto een hand naar ons uitstak.
dat verpestte je dag? en je woont in rotterdam? haha.
Oud 31-07-2006, 22:48
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 31-07-2006 @ 23:43 :
eerst ging ik met m'n 2 chickies naar een ander chickie pannekoeken bakken en opeten, terug, thuis eten, toen weer met die 2 chickies chillen en nu ben ik thuis en spreek ik een vriendin weer want die is éindelijk verhuist en heeft msn!
ik hoop dat jij dit ooit zult teruglezen en hartelijk zult walgen om jezelf
Oud 31-07-2006, 22:49
Hella
Hella is offline
Oud 31-07-2006, 23:06
ZerO
ZerO is offline
Una giornata particolare gekeken, wat een film en nou wil ik iets lekkers eten maar ik heb mijn tanden al gepoetst zzz
Oud 01-08-2006, 01:59
Broeder
Broeder is offline
Ik was bij The Rolling Stones huh aah nou toen was ik weer thuis en
Oud 01-08-2006, 02:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 31-07-2006 @ 21:46 :
Nou, ik ging een shirtje terugbrengen bij tante Bep en toen hebben we een sapje gedronken. Daarna moest ik weg. Nu verveel ik me en stuur ik pm's aan mijn favoriete forummers.
ik heb niks ontvangen!

Na al onze PMs ;(
Oud 01-08-2006, 09:14
Ik durfde niet de eerste stap te zetten.
Oud 01-08-2006, 09:43
Verwijderd
Ik had een album gedownload van Thievery Corporation en nu ben ik 'm kwijt haha
Oud 01-08-2006, 10:10
espresso
espresso is offline
ik heb boodschappen gedaan en een half uur naar m'n bril gezocht en nu ben ik eigenlijk aan het leren.
Oud 01-08-2006, 10:56
Verwijderd
Ik baal kankererg want ik heb kaartjes voor Miss Kittin voor a.s. zaterdag in Paradiso en mijn partner in crime laat het afweten wegens geldgebrek/schuld. Dus nu moet ik iemand vinden die óf geld heeft of ze gaan in de verkoop. Al betwijfel ik of dat dat laatste gaat lukken.
Oud 01-08-2006, 11:02
Neushaar
Neushaar is offline
Ik heb ruzie gehad met moeder, en nu vraag ik me af waar iedereen is want ik ben alleen thuis en er is niemand op msn.
Oud 01-08-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 31-07-2006 @ 18:10 :
Ik luister de nieuwe pharrel op de luisterpaal, hmmm.
saai zz
Oud 01-08-2006, 13:06
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik was op bezoek bij mijn gestoorde oudtante en haar kamergenoten zijn nog gestoorder, er zat er een de hele tijd te vloeken gillen en schelden, erg gezellig
Nu moet ik vakken kiezen voor m'n studie maar ik kan niet kiezen tussen Spaans en Russisch.
Oud 01-08-2006, 13:08
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ben aan het werk al sinds vanochtend 10 uur, en ik heb toenet 4 stoelen een ventilator verkocht voor 800 eu

En nu is het weer saai, HAHA
Oud 01-08-2006, 13:19
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Skilly schreef op 31-07-2006 @ 23:43 :
Heledag gefietsud mathenesse-spaansepolder-blijdorp-langs van Nelle gefiets. Was wel leuk totdat 1 of andere engerd in een bling bling auto een hand naar ons uitstak.
Wel heerlijk gefietst
dat zal ik wel geweest zijn
Oud 01-08-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 01-08-2006 @ 14:06 :
Ik was op bezoek bij mijn gestoorde oudtante en haar kamergenoten zijn nog gestoorder, er zat er een de hele tijd te vloeken gillen en schelden, erg gezellig
Nu moet ik vakken kiezen voor m'n studie maar ik kan niet kiezen tussen Spaans en Russisch.
Doe Russisch, doe Russisch. Spaans is wel makkelijker, maar als je Russisch kan dan kun je drie miljoen gave films kijken en vijf miljoen gave boeken lezen die in de vertaling übergay zijn maar in het Russisch übergaaf. En dan vat je ook alle Russische grapjes die niet te vertalen zijn omdat de woorden niet bestaan in andere talen. En dan kun je veel gaver schelden dan in het Spaans. En als je 't voor je skills doet die je in de toekomst wil gebruiken dan ben je met Russisch ook beter af want Spaans geven ze op veel middelbare scholen en op vrijwel alle vervolgopleidingen, terwijl er maar weinig mensen zijn die Russisch kunnen - duuuhuuus, kun je daar veel harder je voordeel mee doen.

+ welke opleiding ga je doen/doe je?
Oud 01-08-2006, 13:27
Verwijderd
Gisteren en eergisteren keek ik alle bestaande afleveringen van American Dad. Op twee na, maar sssst.

En vandaag ben ik lamlendig en chagrijnig en zometeen ga ik de semi-conformist uithangen en naar de kringloopzaak, kijken of daar gave troep is die ik niet nodig heb maar die wel heel goedkoop is zodat ik er alsnog heel veel van kan kopen om mijn chagrijnigheid de baas te zijn. En dan wil ik ook naar teh legerdumpz daar want ik wil een lelijke doch metal-verantwoorde legerbr00k zodat ik niet doodvries op Wacken, aangezien het daar vast weer de hele tijd gaat regenen en met alleen heel veel bier drinken red je 't dan niet heb ik vorig jaar gemerkt.
Oud 01-08-2006, 13:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 01-08-2006 @ 14:00 :
saai zz
idd.
laatste neptunes productie is wel oke trouwens
Oud 01-08-2006, 13:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd wakker en toen besloot ik voor de tigbiljoenste keer wat Buzzcocks te gaan kijken. En tegelijkertijd Mariokart te spelen.
Toen ging het keihard regenen en zette ik mijn raam open om lekker af te koelen, en nu is mijn vloer nat, maar ik heb geen zin om het op te ruimen dus krijg ik vast schimmel op m'n tapijtje.
Ineens brak het zonnetje door en ben ik bramen gaan plukken in de tuin, en nu heb ik een hele grote bak vol met bramen en allemaal schaafwonden omdat er stekels aan die k*tstruiken zitten. Grrr. Om mezelf blij te maken eet ik dus maar een broodje met Prepare Du Chef en een bakske SudAfrikoanse thee.
Oud 01-08-2006, 13:40
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-08-2006 @ 14:21 :
Doe Russisch, doe Russisch. Spaans is wel makkelijker, maar als je Russisch kan dan kun je drie miljoen gave films kijken en vijf miljoen gave boeken lezen die in de vertaling übergay zijn maar in het Russisch übergaaf. En dan vat je ook alle Russische grapjes die niet te vertalen zijn omdat de woorden niet bestaan in andere talen. En dan kun je veel gaver schelden dan in het Spaans. En als je 't voor je skills doet die je in de toekomst wil gebruiken dan ben je met Russisch ook beter af want Spaans geven ze op veel middelbare scholen en op vrijwel alle vervolgopleidingen, terwijl er maar weinig mensen zijn die Russisch kunnen - duuuhuuus, kun je daar veel harder je voordeel mee doen.

+ welke opleiding ga je doen/doe je?
Taal-Cultuur studies, en ik twijfel omdat ik maar heel elementair Russisch krijg dan (kan ik na een half jaar vragen hoe het met iemand gaat) huu
Oud 01-08-2006, 13:50
vixen
vixen is offline
Gisteren kwam mn vriendje terug uit engeland, daar was ik erg blij mee. Na wat lief kijken kreeg ik nog cadeautjes ook. Morgen gaan we op vakantie, dus nu moet ik alles inpakken en in de was doen en zo. En er is niemand in huis, dus niemand kan me helpen met niks vergeten.
Oud 01-08-2006, 13:55
Verwijderd
ik heb net the jacket en thomas and the whale gehuurd maar ik kan ze niet kijken omdat de tv té erg spiegelt en ik alleen maar mezelf op de bank zie zitten grrr dus nu ga ik maar loos eh niks doen en de schaduw van de wind lezen en autechre luisteren want dat heb ik herontdekt
Oud 01-08-2006, 13:57
HenkMul
HenkMul is offline
, , .
Oud 01-08-2006, 14:00
Metal
Metal is offline
Lolz.

Ja henk, het is allang niet undahground.
Oud 01-08-2006, 14:00
matt trakker
matt trakker is offline
ohhh wat een zwarte dag
Oud 01-08-2006, 14:01
Ik zag Autechre gister nog in een clip op TMF. Ze hadden strakke gouden zwembroeken aan en dansten met babes op een cruiseschip.

HUH
Oud 01-08-2006, 14:04
Verwijderd
herontdekt nog wel
Oud 01-08-2006, 14:07
suvórov
suvórov is offline
Mijns, leg maar weer terug waar je het vandaan had. Hier, speel hier maar mee:

Oud 01-08-2006, 14:08
Verwijderd
ik snap werkelijk niet waarom jullie je altijd zo lekker op kunnen winden over mij, maar goed
Oud 01-08-2006, 14:09
suvórov
suvórov is offline
Oud 01-08-2006, 14:11
matt trakker
matt trakker is offline
Autechre. Terwijl ik lees. De pagina's van het boek. De Schaduw van de Wind. De wind van de schaduw? Autechre. Zo breekbaar, ik voel me. Zo. Ik weet het niet. Autechre en de Schaduw van de Wind.
Oud 01-08-2006, 14:13
Verwijderd
je moet de punten en hoofdletters weghalen
Oud 01-08-2006, 14:15
grandmommy
grandmommy is offline
mijns herontdekt autechre, forumleden herontdekken mijns.
Oud 01-08-2006, 14:19
Citaat:
rxn schreef op 01-08-2006 @ 15:13 :
[afbeelding]
<#.
Oud 01-08-2006, 14:20
Halflight
Halflight is offline
Ik fietste net door de stromende regen omdat ik dacht dat ik om drie uur moest werken en toen kwam ik verzopen aan en toen bleek dat ik pas om vijf uur hoefde te beginnen haha

Dus nu ga ik me nog twee uur vervelen en dan nog een poging wagen.
Oud 01-08-2006, 14:49
Electriq
Electriq is offline
Ik heb gewerkt. En vannacht was er een politie-inval bij de benedenburen Nu heb ik zin in negerzoenen maar ik heb alleen maar champignonsoep en pizza. Te lui om naar de supermarkt te gaan. Bijna een gedichtje. Autechre. Klaar.
Oud 01-08-2006, 15:04
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
OT verder weer, gappies.

ik zit nog steeds half dood voor me uit te staren in de hoop klanten te kunnen aansporen zo nog wat en/of lampjes te kopen.

vanavond met freunden chillen + vakantie fotos kijken.

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 15:07.
Oud 01-08-2006, 15:07
Verwijderd
70 km gefietst in dit rotweer en ik moet straks werken
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten