Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vrienden blijven is leuk als het leuk is, het blijkt nu dus niet te werken, dus dan weet je in elk geval dat vrienden blijven met hem niet gaat lukken. Geforceerd vrienden blijven omdat je dat zo hebt afgesproken heeft geen enkele waarde.
En ik zou zeker geen dingen over hem op internet gaan zetten, want dat gaat wel heel wat stapjes verder dan wat hij doet. Gewoon het contact met hem verbreken en proberen je er niks van aan te trekken. Wraak lost niks op en maakt het alleen maar erger. |
![]() |
|
Het is duidelijk dat hij er heel veel moeite mee heeft dattie je kwijt is... Wat een zielig gedoe dattie dat allemaal over je gaat zeggen. Naja jij weet hoe het zit, hoe jij bent en laat hem dus maar praten. En ga je zeker niet tot zijn niveau verlagen...
Succes!! Kuzzje IK ![]()
|
maar weet je wat het is, over sommige dingen die hij zei voel ik me dan wel een beetje onzeker, bedoel als hij zegt dat ik er niks van kan tegen iedereen en zegt dat er dingen zijn van me lijf die niet mooi blabla, dan voel ik me onzeker bij andere jongens strakkies als ik met een andere jongen naar bed ga
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Succes!!! En laa juh nie gek makuh! ![]() Kuzzje IK ![]()
|
Verwijderd
|
Bleh, mijn ex is ook zo. Had hem gedumpt en daar was hij zo pissed om dat ie allemaal zeikverhalen rond ging strooien... twee maand later of zo ging ik met een bekende van hem weg (alleen zoenen dus), heeft hij rond lopen strooien dat ik elke week met een ander naar bed ging en zo... zijn chatnaam was daarna 'Nienke is een slet' of zo. Ik vragen offie het over mij had, zei hij 'nee'... nou niet dus, bleek achteraf dat hij dat tegen iedereen had lopen vertellen. Klootzak, hij had zelf alweer allang met een ander verkering gehad en zo...
![]() ![]() |
![]() |
|
Hoe is het uitgegaan tussen jullie?
Het zou kunnen zijn dat hij in zijn mannelijke trots geraakt is, daar schijnen sommige jongens nogal gevoelig voor te zijn ![]() Ik zou het in ieder geval niet te serieus nemen, en mensen die dit soort overduidelijk gefrustreerd geroddel serieus nemen al helemaal niet. Het is nu kut, maar het waait wel weer over joh, echt.
||
Citaat:
Ik zou proberen om het te negeren, hoe moeilijk het ook is. Volgende maand is er weer een nieuwe roddel, en heeft niemand het meer over jou, of hij is er al lang mee gestopt. Vrienden zou ik natuurlijk niet blijven met zo'n jongen.
||
Citaat:
Misschien dat hij op deze manier zijn 'frustraties' kwijt kan, dat het uit is.. of dat hij 'stoer' wil overkomen ofzo bij vrienden.. ik weet het niet.. maar ik zou me in ieder geval heel ongemakkelijk voelen als er zulke dingen over mij rondgingen!! ![]() Tja als je de kans krijgt, vragen waarom hij zo kinderachtig is om die dingen over jou rond te vertellen en hoe dat zit met die vriendhschap die hij wilde.. Het negeren dat lijkt me echt ontzettend moeilijk, want het zijn toch persoonlijke dingen die hij over je zegt allemaal en ik zou het niet kunnen om me daar niks van aan te trekken! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ken de situatie (hell, ik zit erin.) allemaal van die kleine kutopmerkingen die nergens op slaan. Soms vraag ik me echt af wat ik ooit in de gozer gezien heb. (behalve z'n hele blauwe ogen)
Maar ja wat dat betreft ben ik anders dan jij, ik doe gewoon net zo geniepig en debiel terug. Het schijnt leuk te zijn om iemand een trap na te geven. Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 20:04. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() Sorry was de eerste reactie, maar als ik dat moest weten! Ik zou er eerst zeker van willen zijn,dat hij dat ook echt gezegd heeft! Zoja, zou hij toch een slag in het gezicht mogen verwachten! Of van het zelfde laken een broek! Geruchten over hem verspreiden! Waarom niet? Hij doet het ook, maar dat is eigenlijk best wel kinderachtig niet??
|
ja kijk weet je, ik kan dat nou wel doen maar ik vind me eigen dan zo kinderachtig ik ben niet zo laag als hij, dusjah, ik vindt het gewoon niet leuk dat ze vrienden bij mij in de kjlas zitten want nou moet ik constant heel de dag aanhoren wat ie nou doet enzo en zegt , en daar wordt ik gek van...
|
![]() |
Ja kan ik me voorstellen...
Maar onthou wel 1 ding! Jij staat boven hem, boven zijn lage acties! Laat je niet kennen doe alsof het je niet intresseert (tuurlijk boeit het je wel maar daar geniet hij van) En ga je niet verlagen tot zijn acties want ja... dan ben je net zo stom bezig als hij... succes!!!
|
![]() |
De confrontatie: bel hem op, of bel bij hem aan. Dan zal hij vast wat minder stoere praatjes hebben. Vraag gewoon aan hem waarom hij zo tegen je doet, en dat je hem wel iets hoger in had geschat. Op msn kan hij namelijk wel erg makkelijk wegvluchten...
Dit heb ik ook bij mijn ex gedaan, toen ik vond dat hij vreemd tegen me deed nadat het uit was. (Al deed hij lang niet zo vervelend als die van jou.) Ga je in ieder geval niet verlagen door hetzelfde te gaan doen.
|
![]() |
Die vrienden kunnen natuurlijk ook gewoon hun mond houden. Want nogmaals, ik denk dat het wel vaker gebeurt dat mensen na een net verbroken relatie even stoom afblazen en alles afreageren bij hun vrienden. Eerlijk is eerlijk, genoeg meiden praten ook niet al te positief over hun ex als ze met vriendinnen zijn. Ik vraag me af waarom die vrienden niet gewoon hun mond erover kunnen houden.
Ze kunnen toch naar die ex - hun vriend dus - luisteren zonder het meteen de wereld in te bazuinen. |
![]() |
|
![]() |
Zo hee, dat is wel in en in gemeen!! Waar haalt hij het lef vandaan om jou zo af te kraken? Grrr, om dit soort dingen kan ik echt heel kwaad worden. Sommige mensen beseffen niet wat ze een ander met woorden aan kunnen doen.
Volgens mij is kereltjelief gefrustreerd dat het uit is ofzo, en wil hij jou dat laten voelen. Hij is toch met je naar bed geweest? Dan vond hij dat toch zeker lekker? En hij vond je toch mooi neem ik aan, als jullie een relatie hebben gehad? Ik zou er nog maar eens goed met hem over praten, want dit kan hij niet maken. Dit verdien je gewoon niet. Wat een enorme sukkel... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sjongejongejonge
Nou meis, dat is wel echt ontzettend kinderachtig en laag van hem. Zoals Unexplained al zegt zegt dat meer over hem dan over jou. Tuurlijk meent hij al die dingen niet echt, het is een bepaalde houding die hij zichzelf aanmeet. Hij zal het namelijk ook echt wel moeilijk hebben met dat het dan nu uit is (jullie hadden toch best lang wat?) en daarom nu zo vaag gaat doen ofzo.. Vraag die vrienden in jouw klas om die dingen niet meer tegen jou te zeggen, zij moeten ook wel begrijpen dat dit pijnlijk is voor je. Het is gewoon echt ontzettend kinderachtig van hem, en elke jongen die jouw waard is hoef je trouwens echt niet onzeker tegen te zijn hoor. Je kan altijd uitleggen wat er is gebeurd, dat je daarom wat onzeker bent enz. Laat dit je alsjeblieft niet zo'n pijn doen. Hij is degene die zich moet schamen hier, niet jij.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is wraak sowieso nogal onophoudelijk, daar kan je wel eeuwig mee doorgaan. Je kan je beter boven de ander stellen en de wijste zijn hierin, en je niet laten kisten.. juist niet laten meeslepen in zijn smerige spel. |
![]() |
|
Kheb ook zon ex gehad.
Bij mij ging het na een tijdje over toen hij inzag dat het mij nix deed... Hij heeft gezegd dat het hem spijt en heeft alles trug gedraait. Dit was wel nadat ik flink boos was geworden... Laat hem merken dat je het niet leuk vind, hopelijk gebeurd hetzelfde als bij mij xxx complicated
||
Citaat:
Ghi!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Witch Lover | 15 | 12-08-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Wie moet ik geloven? Vini-Vidi-Vici | 17 | 28-09-2003 19:19 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 |