Oud 19-09-2002, 13:57
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
tis nou twee maanden uit , en ik hoorde van vrienden van hem dat ie hele lullige dingen zegt over mij, bijv over dat ik er niets van kon enzo ( sex) ik was voor hem de eerste en ook andersom, en hij zegt ook lullig dingen over mijn lichaam, je weet wel gewoon lullig dingen, bijv dat bepaalde dingen lelijk zijn van me lijf ( hij heeft me natuurlijk bloot gezien
dat bepaalde dingen lelijk zijn van me lijf en dat ik dat en dit ben en dingen die ook helemaal niet waar zijn, die ik dan gezegt zou hebben

waar slaat dit op ik vindt het echt gemeen ....
Oud 19-09-2002, 14:08
Unexplained
Unexplained is offline
Tja, het leven is gemeen...

Als dit zijn manier van frustraties uiten is, vertelt dat meer over hem dan over jou. Als ik jou was zou ik mij er niet zo druk over maken, aangezien jij weet wat waar en niet waar is.

Vrienden van je die afgaan op zijn informatie, zijn toch geen echte vrienden. Ik zou er geen traan om laten als 'vriendschappen' met dat soort mensen kapot zouden gaan.
Oud 19-09-2002, 14:11
*mystery*
*mystery* is offline
waarom praat je er niet met hem over? vraag hem waarom hij zo doet. want dit is toch ook een beetje raar. jullie hoeven natuurlijk geen beste vrienden met elkaar te zijn, maar ik vind het ook nogal raar dat je iemand gaat kwetsen van wie je houdt/hield
Oud 19-09-2002, 14:16
Angeles
Angeles is offline
Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat het lullig is, aan de andere kant is het iets wat hij met zijn eigen vrienden bespreekt en misschien komt het voort uit frustratie van zijn kant of wat dan ook, maar in principe komt het denk ik wel vaker voor dat mensen na een verbroken relatie even negatief over hun ex-partner praten om wat frustratie kwijt te raken. Ik vind het raarder dat zijn vrienden dat naar jou doorspelen.

Je kunt hem toch niet tegenhouden, wat hij met zijn vrienden bespreekt, dat kun jij niet bepalen, maar het heeft weinig zin om er van alles over te horen. Ik zou eerder tegen die vrienden zeggen, als ze weer beginnen, dat jij het niet meer hoeft te weten. Jij hebt niks met die vrienden van hem te maken en ook niet meer met hem. Ik denk dat je jezelf zo een hoop verdriet en frustratie bespaart.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 14:17
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ja hij had gezegt dat we vrienden zouden blijven , nou lekkere vrienden , en als ik tegen msn tegen hem praat dan zegt ie niks terug of hij is opeens afwezig, of offline dusjah praten helpt niet...
Oud 19-09-2002, 14:19
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
tis nou twee maanden uit , en ik hoorde van vrienden van hem dat ie hele lullige dingen zegt over mij, bijv over dat ik er niets van kon enzo ( sex) ik was voor hem de eerste en ook andersom, en hij zegt ook lullig dingen over mijn lichaam, je weet wel gewoon lullig dingen, bijv dat bepaalde dingen lelijk zijn van me lijf ( hij heeft me natuurlijk bloot gezien
dat bepaalde dingen lelijk zijn van me lijf en dat ik dat en dit ben en dingen die ook helemaal niet waar zijn, die ik dan gezegt zou hebben

waar slaat dit op ik vindt het echt gemeen ....
Gewoon terugroddelen over hem, wat voor 'n klootzak-ie wel niet was, zet desnoods een Cu2 pagina op met diebele dingen over je ex...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 14:22
Angeles
Angeles is offline
Vrienden blijven is leuk als het leuk is, het blijkt nu dus niet te werken, dus dan weet je in elk geval dat vrienden blijven met hem niet gaat lukken. Geforceerd vrienden blijven omdat je dat zo hebt afgesproken heeft geen enkele waarde.

En ik zou zeker geen dingen over hem op internet gaan zetten, want dat gaat wel heel wat stapjes verder dan wat hij doet. Gewoon het contact met hem verbreken en proberen je er niks van aan te trekken. Wraak lost niks op en maakt het alleen maar erger.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 15:06
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Het is duidelijk dat hij er heel veel moeite mee heeft dattie je kwijt is... Wat een zielig gedoe dattie dat allemaal over je gaat zeggen. Naja jij weet hoe het zit, hoe jij bent en laat hem dus maar praten. En ga je zeker niet tot zijn niveau verlagen...
Succes!!

Kuzzje IK
Oud 19-09-2002, 15:31
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
maar weet je wat het is, over sommige dingen die hij zei voel ik me dan wel een beetje onzeker, bedoel als hij zegt dat ik er niks van kan tegen iedereen en zegt dat er dingen zijn van me lijf die niet mooi blabla, dan voel ik me onzeker bij andere jongens strakkies als ik met een andere jongen naar bed ga
Oud 19-09-2002, 15:53
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
maar weet je wat het is, over sommige dingen die hij zei voel ik me dan wel een beetje onzeker, bedoel als hij zegt dat ik er niks van kan tegen iedereen en zegt dat er dingen zijn van me lijf die niet mooi blabla, dan voel ik me onzeker bij andere jongens strakkies als ik met een andere jongen naar bed ga
Maar je zegt dat het voor hem ook de eerste keer was... Wie is hij dan om te zeggen dat je er 'niks' van kan. Het is denk ik gewoon 'stoer-doenerrij' van hem, alsof hij weet wanneer een meisje er wel wat van kan, niet dus! Je moet gewoon de goede dingen herinneren die hij tegen/over je gezegd heeft. En ik weet t, das makkelijker gezegd dan gedaan... Maar je kan het wel
Succes!!! En laa juh nie gek makuh!

Kuzzje IK
Oud 19-09-2002, 16:09
Verwijderd
Bleh, mijn ex is ook zo. Had hem gedumpt en daar was hij zo pissed om dat ie allemaal zeikverhalen rond ging strooien... twee maand later of zo ging ik met een bekende van hem weg (alleen zoenen dus), heeft hij rond lopen strooien dat ik elke week met een ander naar bed ging en zo... zijn chatnaam was daarna 'Nienke is een slet' of zo. Ik vragen offie het over mij had, zei hij 'nee'... nou niet dus, bleek achteraf dat hij dat tegen iedereen had lopen vertellen. Klootzak, hij had zelf alweer allang met een ander verkering gehad en zo...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:29
stout!
stout! is offline
Hoe is het uitgegaan tussen jullie?
Het zou kunnen zijn dat hij in zijn mannelijke trots geraakt is, daar schijnen sommige jongens nogal gevoelig voor te zijn
Ik zou het in ieder geval niet te serieus nemen, en mensen die dit soort overduidelijk gefrustreerd geroddel serieus nemen al helemaal niet. Het is nu kut, maar het waait wel weer over joh, echt.
Oud 19-09-2002, 17:53
Roos
Roos is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Gewoon terugroddelen over hem, wat voor 'n klootzak-ie wel niet was, zet desnoods een Cu2 pagina op met diebele dingen over je ex...
Dat is helemaal kneuzig, om je te verlagen tot zijn niveau. Iedereen zal die cu2 pagina zien, ook je vrienden. Dan sta je behoorlijk voor schut.

Ik zou proberen om het te negeren, hoe moeilijk het ook is. Volgende maand is er weer een nieuwe roddel, en heeft niemand het meer over jou, of hij is er al lang mee gestopt.

Vrienden zou ik natuurlijk niet blijven met zo'n jongen.
Oud 19-09-2002, 19:16
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
nou weet je hij heeft mij gedumpt..dus misshien is ie daar trots op???
Oud 19-09-2002, 19:23
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Nee ik vind dat je dat nou juist niet moet doen! Dan is ze net zo kinderachtig bezig als hij nu doet...Ze moet daar juist boven staan..

Misschien dat hij op deze manier zijn 'frustraties' kwijt kan, dat het uit is.. of dat hij 'stoer' wil overkomen ofzo bij vrienden..
ik weet het niet.. maar ik zou me in ieder geval heel ongemakkelijk voelen als er zulke dingen over mij rondgingen!!
Tja als je de kans krijgt, vragen waarom hij zo kinderachtig is om die dingen over jou rond te vertellen en hoe dat zit met die vriendhschap die hij wilde..
Het negeren dat lijkt me echt ontzettend moeilijk, want het zijn toch persoonlijke dingen die hij over je zegt allemaal en ik zou het niet kunnen om me daar niks van aan te trekken!
Oud 19-09-2002, 20:02
Verwijderd
Ik ken de situatie (hell, ik zit erin.) allemaal van die kleine kutopmerkingen die nergens op slaan. Soms vraag ik me echt af wat ik ooit in de gozer gezien heb. (behalve z'n hele blauwe ogen)
Maar ja wat dat betreft ben ik anders dan jij, ik doe gewoon net zo geniepig en debiel terug.
Het schijnt leuk te zijn om iemand een trap na te geven.

Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:17
lieve
lieve is offline
KLOPT EROP!!!

Sorry was de eerste reactie, maar als ik dat moest weten! Ik zou er eerst zeker van willen zijn,dat hij dat ook echt gezegd heeft! Zoja, zou hij toch een slag in het gezicht mogen verwachten!

Of van het zelfde laken een broek! Geruchten over hem verspreiden! Waarom niet? Hij doet het ook, maar dat is eigenlijk best wel kinderachtig niet??
Oud 20-09-2002, 15:06
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ja kijk weet je, ik kan dat nou wel doen maar ik vind me eigen dan zo kinderachtig ik ben niet zo laag als hij, dusjah, ik vindt het gewoon niet leuk dat ze vrienden bij mij in de kjlas zitten want nou moet ik constant heel de dag aanhoren wat ie nou doet enzo en zegt , en daar wordt ik gek van...
Oud 20-09-2002, 15:29
rabecca
rabecca is offline
Ja kan ik me voorstellen...
Maar onthou wel 1 ding!
Jij staat boven hem, boven zijn lage acties!
Laat je niet kennen doe alsof het je niet intresseert (tuurlijk boeit het je wel maar daar geniet hij van)

En ga je niet verlagen tot zijn acties want ja... dan ben je net zo stom bezig als hij...

succes!!!
Oud 20-09-2002, 15:35
feline
feline is offline
De confrontatie: bel hem op, of bel bij hem aan. Dan zal hij vast wat minder stoere praatjes hebben. Vraag gewoon aan hem waarom hij zo tegen je doet, en dat je hem wel iets hoger in had geschat. Op msn kan hij namelijk wel erg makkelijk wegvluchten...

Dit heb ik ook bij mijn ex gedaan, toen ik vond dat hij vreemd tegen me deed nadat het uit was. (Al deed hij lang niet zo vervelend als die van jou.)

Ga je in ieder geval niet verlagen door hetzelfde te gaan doen.
Oud 20-09-2002, 16:02
Angeles
Angeles is offline
Die vrienden kunnen natuurlijk ook gewoon hun mond houden. Want nogmaals, ik denk dat het wel vaker gebeurt dat mensen na een net verbroken relatie even stoom afblazen en alles afreageren bij hun vrienden. Eerlijk is eerlijk, genoeg meiden praten ook niet al te positief over hun ex als ze met vriendinnen zijn. Ik vraag me af waarom die vrienden niet gewoon hun mond erover kunnen houden.

Ze kunnen toch naar die ex - hun vriend dus - luisteren zonder het meteen de wereld in te bazuinen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:04
a new noise
a new noise is offline
hij moet nog opgroeien
Oud 20-09-2002, 16:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Zo hee, dat is wel in en in gemeen!! Waar haalt hij het lef vandaan om jou zo af te kraken? Grrr, om dit soort dingen kan ik echt heel kwaad worden. Sommige mensen beseffen niet wat ze een ander met woorden aan kunnen doen.
Volgens mij is kereltjelief gefrustreerd dat het uit is ofzo, en wil hij jou dat laten voelen. Hij is toch met je naar bed geweest? Dan vond hij dat toch zeker lekker? En hij vond je toch mooi neem ik aan, als jullie een relatie hebben gehad? Ik zou er nog maar eens goed met hem over praten, want dit kan hij niet maken. Dit verdien je gewoon niet. Wat een enorme sukkel...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:49
Verwijderd
Sjongejongejonge

Nou meis, dat is wel echt ontzettend kinderachtig en laag van hem. Zoals Unexplained al zegt zegt dat meer over hem dan over jou. Tuurlijk meent hij al die dingen niet echt, het is een bepaalde houding die hij zichzelf aanmeet. Hij zal het namelijk ook echt wel moeilijk hebben met dat het dan nu uit is (jullie hadden toch best lang wat?) en daarom nu zo vaag gaat doen ofzo..

Vraag die vrienden in jouw klas om die dingen niet meer tegen jou te zeggen, zij moeten ook wel begrijpen dat dit pijnlijk is voor je. Het is gewoon echt ontzettend kinderachtig van hem, en elke jongen die jouw waard is hoef je trouwens echt niet onzeker tegen te zijn hoor. Je kan altijd uitleggen wat er is gebeurd, dat je daarom wat onzeker bent enz.

Laat dit je alsjeblieft niet zo'n pijn doen. Hij is degene die zich moet schamen hier, niet jij..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:55
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Dat is helemaal kneuzig, om je te verlagen tot zijn niveau. Iedereen zal die cu2 pagina zien, ook je vrienden. Dan sta je behoorlijk voor schut.

Ik zou proberen om het te negeren, hoe moeilijk het ook is. Volgende maand is er weer een nieuwe roddel, en heeft niemand het meer over jou, of hij is er al lang mee gestopt.

Vrienden zou ik natuurlijk niet blijven met zo'n jongen.
Hum ja da's waar je hebt je er ook jezelf mee maar waarom zou je um niet zo hard terug kunnen pakken????! Op wat voor manier dan ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Hum ja da's waar je hebt je er ook jezelf mee maar waarom zou je um niet zo hard terug kunnen pakken????! Op wat voor manier dan ook.
omdat je dan niet meer het recht hebt zijn acties laag en slecht te vinden, je doet dan namelijk precies hetzelfde.

Bovendien is wraak sowieso nogal onophoudelijk, daar kan je wel eeuwig mee doorgaan. Je kan je beter boven de ander stellen en de wijste zijn hierin, en je niet laten kisten.. juist niet laten meeslepen in zijn smerige spel.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Precies : Hij heeft een kleintje!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:16
complicated
complicated is offline
Kheb ook zon ex gehad.
Bij mij ging het na een tijdje over toen hij inzag dat het mij nix deed...
Hij heeft gezegd dat het hem spijt en heeft alles trug gedraait.
Dit was wel nadat ik flink boos was geworden...

Laat hem merken dat je het niet leuk vind, hopelijk gebeurd hetzelfde als bij mij

xxx
complicated
Oud 22-09-2002, 15:08
Tox
Tox is offline
gelukkig nooit echt last van gehad, vind het wel zwak als exen zoiets tegen elkaar doen. Teken van zwakheid
Oud 22-09-2002, 22:28
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tox schreef:
gelukkig nooit echt last van gehad, vind het wel zwak als exen zoiets tegen elkaar doen. Teken van zwakheid
Dus je geeft nu toe dat je zwak bent.....
Ghi!
Oud 22-09-2002, 22:30
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Dus je geeft nu toe dat je zwak bent.....
Ghi!
zeik ik je dan af?
Oud 22-09-2002, 22:32
Knutselsmurfie
Citaat:
Tox schreef:
zeik ik je dan af?
eh ja, je vindt mij slap en klein en a-stoer, dat is niet echt positief toch?
Oud 22-09-2002, 22:32
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
eh ja, je vindt mij slap en klein en a-stoer, dat is niet echt positief toch?
dat jij niet sterk ben en niet groot bent is geen persoonlijke aanval maar een constatering
Oud 22-09-2002, 22:33
Knutselsmurfie
Citaat:
Tox schreef:
dat jij niet sterk ben en niet groot bent is geen persoonlijke aanval maar een constatering
ik ook van jou schat
Oud 22-09-2002, 22:36
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
ik ook van jou schat
www.miekedaamenisslapperdantimbroeren.nl
Oud 22-09-2002, 22:37
Knutselsmurfie
blaaaaaaaaaaaaaaaat wat wil je bereiken met een link die niet werkt....? Impressive Tim
Oud 22-09-2002, 22:39
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
blaaaaaaaaaaaaaaaat wat wil je bereiken met een link die niet werkt....? Impressive Tim
ja die link werkt alleen bij grote en sterke mensen
Oud 22-09-2002, 22:41
Knutselsmurfie
Citaat:
Tox schreef:
ja die link werkt alleen bij grote en sterke mensen
Haha, bij jou doet ie et zeker omdat ik je computer een keer heb ingestraald met al mijn sterkheid
Oud 23-09-2002, 10:20
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Haha, bij jou doet ie et zeker omdat ik je computer een keer heb ingestraald met al mijn sterkheid
met al je sterkheid daar is je sterkheid dus gebleven in mijn pc
Oud 23-09-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Tox schreef:
chatturds..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:27
Knutselsmurfie
Citaat:
Tox schreef:
En nog steeds niet slim... bij instralen verlies je geen kracht.. je geeft alleen positieve energie in
Oud 23-09-2002, 21:33
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef:
hmmm heb jij volgens mij tcoh wel een keer last van gehad.. wat ik me kan herinneren.. maar ok.. up to you
Oud 23-09-2002, 21:33
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
chatturds..
agree.. doen ze maar lekker op msn ofzo..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten