Oud 04-08-2006, 23:56
LarsM
LarsM is offline
Je deed het immers grotendeels voor de lust. Liefde kan op vele manieren anders gegeven worden.

Hebben jullie ook wel eens dat je jezelf dan egoistich vind tegenover de daad? Seks is immers iets wat vooral lust is.
Het romantiseren van seks is vaak een oplossing, maar toch voel ik me er vaak niet goed bij.
Hebben er hier meer mensen last van?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 00:07
bamiPoep
bamiPoep is offline
jah. alleen als ik haar betaal als ik klaar ben
Oud 05-08-2006, 00:15
arPos
arPos is offline
ik weet dat ik in sommige gevallen egoistische lustseks heb
maar laten we even eerlijk zijn
zij ook
Oud 05-08-2006, 00:31
Verwijderd
Dat doen beide geslachten al zullen vrouwen het sneller ontkennen. Probleem met vrouwen is dat de kerel bij penetrale seks nu eenmaal sneller klaarkomen en de vrouw geen kans heeft egoistisch te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 08:47
Poepkind
Poepkind is offline
Ja ik heb dat ook heel erg, ik los het op om door te gaan biechten bij de pastoor en een onze vader te bidden.
Oud 05-08-2006, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 05-08-2006 @ 01:31 :
Dat doen beide geslachten al zullen vrouwen het sneller ontkennen. Probleem met vrouwen is dat de kerel bij penetrale seks nu eenmaal sneller klaarkomen en de vrouw geen kans heeft egoistisch te zijn

Zelf probeer ik nog altijd een knop om te gooien om ook mijn vriendin te plezieren, beetje vechten tegen de hormoontjes, want meteen slapen vind ik maar niks.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 09:44
Qimm
Qimm is offline
Nee geen last van eigenlijk.
Oud 05-08-2006, 10:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik niet, hij ongetwijfeld wel.

Edit: al vind hij zichzelf niet egoistisch.
Oud 05-08-2006, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 05-08-2006 @ 10:12 :

Zelf probeer ik nog altijd een knop om te gooien om ook mijn vriendin te plezieren, beetje vechten tegen de hormoontjes, want meteen slapen vind ik maar niks.
Eerst zij, dan jij. Kun je ook niet in slaap vallen al zij nog niet klaar is.
Maar dat gezeur van vrouwen altijd dat de man te snel in slaap dondert. Bij vrouwen komt dezelfde stof vrij, dat lome, ga dan gewoon slapen en ga 'naknuffelen' als je weer wakker wordt. FFS.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:17
Mephisto
Mephisto is offline
Nee, het genot van mijn bedpartners staat hoog op mijn to do lijstje in bed
Oud 05-08-2006, 13:29
Verwijderd
Liever een lamme tong dan een onbevredigde vrouw.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 16:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
sjek schreef op 05-08-2006 @ 14:29 :

Ik heb nergens last van. Ik ga meestal ook gewoon door als ik eerst kom, alleen als het echt niet lukt (bij erge vermoeidheid, dat idee) wil ik hem nog weleens vragen of hij het heel erg zou vinden als we het de volgende morgen nog eens proberen.
Oud 05-08-2006, 16:27
Muchacha
Muchacha is offline
Nooit last van gehad. Seks doe je toch omdat je het beide lekker vindt, je doet dus niet enkel jezelf een plezier. Ik vind het echt een rare gedachte dat je je achteraf schuldig zou voelen ofzo Eerder "wat is ie lekker!" en "wat hou ik van hem!" en "wat passen we toch goed samen!"...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 16:58
arPos
arPos is offline
Citaat:
dat zal je soms nog tegenvallen
Oud 05-08-2006, 17:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sjek schreef op 05-08-2006 @ 13:29 :
*bravo*
Oud 05-08-2006, 17:48
Verwijderd
Net zoiets als "Ja, samen uit eten gaan is egoïstisch, want je eet alleen maar om de honger, en liefde kan op vele manieren ook anders gegeven worden"?

*schudt meewarig het hoofd* Wat voor issues sommige mensen toch nog hebben... Als je honger hebt, eet je samen. Als je zere schouders hebt, masseer je elkaar. Als je moe bent, slaap je in elkaars armen. En als je geil bent, dan heb je lekkere seks. Voila. Om daar nou zo vreselijk moeilijk over te doen...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-08-2006 @ 18:48 :
Net zoiets als "Ja, samen uit eten gaan is egoïstisch, want je eet alleen maar om de honger, en liefde kan op vele manieren ook anders gegeven worden"?

*schudt meewarig het hoofd* Wat voor issues sommige mensen toch nog hebben... Als je honger hebt, eet je samen. Als je zere schouders hebt, masseer je elkaar. Als je moe bent, slaap je in elkaars armen. En als je geil bent, dan heb je lekkere seks. Voila. Om daar nou zo vreselijk moeilijk over te doen...
Citaat:
Qimm schreef op 05-08-2006 @ 18:29 :
*bravo*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
arPos schreef op 05-08-2006 @ 17:58 :
dat zal je soms nog tegenvallen
Of in dat geval kun je het beter meevallen noemen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 04:09
arPos
arPos is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 06-08-2006 @ 00:24 :
Of in dat geval kun je het beter meevallen noemen
true that
Oud 06-08-2006, 14:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:

Inderdaad. Lust is dan misschien wel de basale drijfveer, maar je hebt toch ook nog vanuit heel andere ideeën en gevoelens seks met elkaar? Omdat je dat stuk intimiteit graag wilt delen bijvoorbeeld; omdat je jezelf compleet wilt geven aan de ander; omdat je liefde inderdaad heel goed op die manier kunt beleven en doorgeven aan de ander.

En al zou je seks inderdaad puur alleen maar vanuit lustgevoelens hebben, wat is daar dan egoïstisch aan zolang je partner het ook lekker vond en het allemaal vrijwillig gebeurde?

Ik bedoel, dan kun je je ook welke schuldig gaan voelen elke keer dat je wat gegeten hebt. De basale drijfveer daarvoor is immers een hongergevoel. Maar dat is toch ook niet de enige reden dat je eet? Dat doe je toch ook omdat je dat lekker vind en omdat het gezellig kan zijn met andere mensen?

Laatst gewijzigd op 06-08-2006 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 15:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nou... Ik heb hem op die manier wel eens 'gebruikt'

Maar voelde ik me daar achteraf schuldig over? Nee hoor, hij had zich immers ook laten gebruiken. Stond wel verbaasd van mezelf. Ik kan best dominant zijn hoor, maar dat had ik nog niet eerder gedaan..
Oud 06-08-2006, 16:51
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
LarsM schreef op 05-08-2006 @ 00:56 :
Je deed het immers grotendeels voor de lust. Liefde kan op vele manieren anders gegeven worden.

Hebben jullie ook wel eens dat je jezelf dan egoistich vind tegenover de daad? Seks is immers iets wat vooral lust is.
Het romantiseren van seks is vaak een oplossing, maar toch voel ik me er vaak niet goed bij.
Hebben er hier meer mensen last van?
Als seks toch is wat jullie allebei willen, wat is daar dan egoïstisch aan?
Oud 06-08-2006, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 05-08-2006 @ 14:14 :

Maar dat gezeur van vrouwen altijd dat de man te snel in slaap dondert. Bij vrouwen komt dezelfde stof vrij, dat lome, ga dan gewoon slapen en ga 'naknuffelen' als je weer wakker wordt. FFS.
Dat werkt minder als hij al klaar is en jij nog niet. Als hij dan ineens liever wil slapen dan word ik dus echt wel pissig, want ik zit nog vol met energie. Dan heb ik echt zo'n 'ja hallo, en ik dan?!?!' gevoel.
Oud 07-08-2006, 13:10
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-08-2006 @ 20:24 :
Dat werkt minder als hij al klaar is en jij nog niet. Als hij dan ineens liever wil slapen dan word ik dus echt wel pissig, want ik zit nog vol met energie. Dan heb ik echt zo'n 'ja hallo, en ik dan?!?!' gevoel.
Ja dat heb ik soms ook wel, maar dan alleen als ik sowieso zelf ook al bijna klaargekomen was dus ik dat geval maakt ie het vaak nog even af. En als ie daar dan een keer te moe voor is en meteen wil slapen vind ik dat heus niet erg hoor. Dan kom ik toch een keer wat minder snel in slaap, big deal.

Ik vind mezelf overigens nooit egoïstisch tijdens of na sex omdat het vanwege de lust is. Je doet er jezelf of die ander toch geen kwaad mee? Sex is lekker, dus geef ik me er graag aan over
Oud 07-08-2006, 15:21
Severus
Severus is offline
Citaat:
*schudt meewarig het hoofd* Wat voor issues sommige mensen toch nog hebben... [....] Om daar nou zo vreselijk moeilijk over te doen...
Ja, die luxeproblemen van tegenwoordig.... zouden mensen dan simpelweg niet zonder drama kunnen?
Oud 13-08-2006, 00:53
Optima
Optima is offline
Nou, seks is dan misschien wel lust, maar om mij nou helemaal te vergeten tijdens de seks en zijn liefde te laten blijken in een lekker ontbijtje.....doe mij maar een orgasme over een eitje

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten